ytd 2,2 mln verliesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
ik zit nu mn reporting package voor te bereiden, marge is niet eens zo slecht (11,1%) , maar er worden zoveel loze kosten ingetrapt.... accrual hier, accrual daar. NIAT YTD is 2,2mln loss op een sales van net 11mln.... das dus een net result van 16,4%.....
echt zo'n kleine kutcompany, en alles gaat maar met de natte duim..... dan is het echt niet leuk uitleggen hoor aan de shareholders..... helemaal de CIT accrual die ik er net ingetrapt heb (was een moetje) van 112k (totaal wordt 450k)..... leg dat eens even uit: je hebt YTD 2,2 mln verlies, waarom staat er dan 112k income tax accrued.....![]()
De CFO heeft mijn salesbudget in mijn plan bijna verdubbeld om India profitable te maken voor 2010.quote:Please find attached the usual timetable for the above conference calls.
I shall dial in as Chairman from Chester.
Please note that both Hamdi Conger and Neil Scragg will be participating in
the calls. As you are all aware, we are currently having negotiations with
our banks concerning the group's cash flow situation; we expect to break
banking covenants at September and December 2007 and all the way through
2008 as a result of both increased working capital and expenditure on
exceptional items. The expenditure on the exceptional items is coming to an
end; in 2007 we have invested in our overhead establishment to deliver
improved performance in 2008; from now on there has to be an emphasis on
reducing working capital and containing overhead expenditure if we are to
deliver the future results that will enable us to trade our way out of our
current situation during the remainder of 2007 and throughout 2008. Please
therefore expect Hamdi and Neil to be asking questions on these areas in the
Operational review calls.
Best Regards,
Mike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[upd] Ten Cate vrijwel zeker naar Chelsea
Goed nieuws voor de Ajax fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie: http://www.nu.nl/news/126(...)heeft_een_droom.html
hij heeft een droom![]()
2,2 vind YTD vind niemand leuk... boekjaar jan-dec. maar ze werken hier met transferpricing ,heb ik niet zo veel kaas van gegeten, maar het schijnt dat de moeder die in de bahama's zit gedwongen wordt om een transfer price adjustment te betalen aan de dochters zodat de legal enteties aan het eind van het jaar winst draaien. anders zou de income tax alleen maar in de bahama's betaald worden en dat vind de fiscus niet leuk. nu zijn er echter geen regels wbt adjustment. hele rare gang van zaken, ook belastingtechinsch want je gaat aan het eind van het jaar er toch een 3mln extra sales intrappen (based op niks...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ytd 2,2 mln verlies... op een jaar van jan-jan? Welke bank/aandeelhouder vind dat ok?
Ik heb over 2 weken budget besprekingen, de chairman en iemand van de bank zijn bij de gespreksrondes. Gelukkig heeft de CFO al een mailtje gestuurd welke vragen er gaan komen. Cashflow is een major item en daar heb ik gelukkig nog geen last van.![]()
De CFO heeft mijn salesbudget in mijn plan bijna verdubbeld om India profitable te maken voor 2010.Dan moet de firma weer in de verkoop,.
.
Cashflow is een pain in the ass wanneer de omzet met 25% per jaar stijgt.![]()
Wat is accrual?
quote:
MEC je weet wel, mocro'squote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:00 schreef staticdata het volgende:
mech?
geen probleem, anali b, dit leipe mechro flavorquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, dat is de editor voor de CryTek Engine... Hoezo? Ik ken het wel, heb er wel eens mee lopen klooien maar ben geen goeroe.. ken wel mensen..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoor je van je collega op je werk die later begon dat ten cate weg is, kom je 'vol verwachting' thuis om te kijken op vi wie misschien de nieuwe trainer is lees je dat henkie blijft![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoor je van je collega op je werk die later begon dat ten cate weg is, kom je 'vol verwachting' thuis om te kijken op vi wie misschien de nieuwe trainer is lees je dat henkie blijft![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als je verliest van heracles, verliest van psv of gelijkspeel tegen nac ben je kampioen-onwaardig. Gelijkspelen tegen groningen is logisch![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:10 schreef FJD het volgende:
Netjes Stefan
http://www.break.com/index/rough_sledding_accident.html
auw![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:19 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje triest, heb je een duur scherm en zo'n aftands kutkamertje/kutburo/verzin maar wat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:19 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje triest, heb je een duur scherm en zo'n kutwijf voor je scherm
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
en een sacherijnig mokkel achter je scherm
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef staticdata het volgende:
wat moet super mario galaxy voor game worden dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef staticdata het volgende:
wat moet super mario galaxy voor game worden dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Weet ik veel, verveel me dus post even wat games die wellicht binnenkomen bij mij..
Nee... volgens mij word het wel een toffe game. Springe, lopen, vliegen
http://www.youtube.com/watch?v=3o4Bp8n73ew
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je toch een creditcard gaan aanschaffen kan je de games uit engeland halen. scheelt toch weer paar euro's meestal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:38 schreef staticdata het volgende:
sommige mensen zijn nog bereid om spellen daadwerkelijk te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |