Ik plan me al 4 weken een ongeluk.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef Etcetera het volgende:
en wat doe je dan precies al 4 wekengoed leren enzo
da's toch goed
ik vind het knap van je hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik plan me al 4 weken een ongeluk.Studie, sociaal leven, lezingen, werk, sport, etc. En dat bevalt wel erg goed, aangezien ik veel minder moe ben dan vorig jaar en veel meer het idee heb dat ik leef (klinkt vast suf
). Ik doe in elk geval heel wat meer.
Maar aan de andere kant beviel vorig jaar ook wel. Beetje niksen en relaxen.![]()
Ik moet gewoon nog de balans vinden tussen beide.Maar dit jaar gaat dat niet meer gebeuren denk ik. Mooie uitdaging voor volgend jaar.
![]()
Nu ik er over nadenk beviel dat helemaal niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:57 schreef Soempie het volgende:
Maar aan de andere kant beviel vorig jaar ook wel. Beetje niksen en relaxen.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Supersheep het volgende:
tweet tweet
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk beviel dat helemaal niet.![]()
Vogeltjesdans.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Supersheep het volgende:
tweet tweet
Je weekenden klinken niet verkeerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het knap van je hoor![]()
en dat klinkt niet sufik heb juist helemaal geen leven op het moment
ik ga naar stage. naar huis. slapen. soms naar pitt. 's weekends soms stappen, meestal luieren
maar ik doe geen flikkerquote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weekenden klinken niet verkeerd.![]()
Ik plan me ook suf, maar dan alleen de studie. En ik houd het niet eens vol, die planning. Ik heb zaterdag pas tijd voor de afwas.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:57 schreef Soempie het volgende:
Ik plan me al 4 weken een ongeluk.Studie, sociaal leven, lezingen, werk, sport, etc.
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag pas tijd voor de afwas.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zaterdag pas tijd voor de afwas.![]()
Hoe laat was je wakker en hoelang heb je geslapej dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht even tot ik moe word, dan kan ik even gaan slapen. Om twaalf uur ga ik dan keihard studeren.
Zelfs dat uurtje slapen was gepland. Hoe triest ben je dan.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:
zullen we de TT laten veranderen in 'Trieste mensen zonder leven (behalve Soempie)'![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht even tot ik moe word, dan kan ik even gaan slapen. Om twaalf uur ga ik dan keihard studeren.
Half 8 wakker.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef Supersheep het volgende:
Hoe laat was je wakker en hoelang heb je geslapej dan?
Kijk aan, een reden om te stakenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:kan ik bij exact hetzelfde artikel met exact dezelfde kop weer exact dezelfdet typefout verbeteren vanwege een update ofzo
![]()
![]()
quote:Het Gronings is de kortste taal van ons land,
En dus de meest efficiënte!!
In het Nederlands: In het Grûnns:
- Dit behoort tot de mogelijkheden. * Sol kenn’n.
- Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden. * Wait’k nait.
- Zou u dat eens willen herhalen? * hè?
- Zulks ben ik geenszins van plan. * Da dukn’t.
- Ligt dat in de lijn der verwachtingen? * Sol’t?
- Hiermee denk ik geen problemen te ondervinden. * Gain punt.
- Dit wordt door mij als zeer spijtig ervaren. * Da’s sund.
- Het weer voldoet niet aan de verwachtingen van deze tijd. * ‘tis kloot’nweer.
- Mag ik vragen waarvoor u hier komt? * Wa mos’t?
- Hetgeen u mij vertelt, verbaast mij ten zeerste. * Krieg nou wat.
- Deze informatie is geheel nieuw voor mij. * Da’s naaj.
- Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden? * Mags’t da wel?
- Wilt u zo vriendelijk zijn mij te zeggen wat u van mij wilt? * Wa wilst?
- Ik heb hierover een enigszins afwijkende mening. * Da kin nait.
- Wat u mij opdraagt, ben ik niet van plan uit te voeren. * Krieg’n bochel.
- Het leven van een Groninger gaat niet over rozen. * ‘tkon minder.
In andere dialecten zeg je dat juist plentyquote:Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef Etcetera het volgende:
maar je zegt zelden kut in het gronings
ik heb het nog maar zelden gehoord van iemand die in het gronings vloektquote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In andere dialecten zeg je dat juist plenty
Wat een slinkse manier om onder die saaie kut wedstrijden uit te komen zeg. Maakt het programma weer wat minder druk voor de spelers met competitie + champions league + beker + interlandverplichtingen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:sukkels
PSV uit bekertoernooi gezet
ja ik las al meer dat ze het mss expres hebben gedaanquote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een slinkse manier om onder die saaie kut wedstrijden uit te komen zeg. Maakt het programma weer wat minder druk voor de spelers met competitie + champions league + beker + interlandverplichtingen.
moet je doen wat ik heb gedaan: profiel aanmaken, onzin invullen en gluren maarquote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu op Hyves te kijken (heb er zelf nog steeds geen, en ben ook niet van plan om er een te nemen) naar sites van oud-klasgenoten. De meesten hebben verdomd weinig openbaar staan
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks kom je nog terug als een echte rode lijder
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En met lijder bedoelde ik natuurlijk dat je leed door de verbranding van de zon, niet aan een ziekte. Maar dat wist je zelf ook wel
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
¨tuurlijk...
![]()
goed, ik ga naar het heerlijke dakterras van dit prachtige hostel, genieten van wat zon en straks nog de stad in.
vanavond nog een laatste keer (in Sevilla dan) tapas scoren aan de rivier
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook zoiets van het Twentsquote:
neeee je was gewoon helder en logisch aan het denkenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:18 schreef LadyBlack het volgende:ik heb nooit een raadseltje in 1x goed
Deze had ik dan vast al eens gehoord
Videoclip maken met behulp van Flash, voor een bestaand nummer. En je bent vrij in de keuze van het nummer dat je neemtquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Correctie: ik wacht nog twee minuten anders heb ik echt keihard m'n bek verbrand zo dadelijk
Als je part-time of niet het hele jaar werkt kan je geld terugkrijgen van de belasting. Afgelopen jaar gedaan en het was best de moeite, want ik heb ongeveer 400 euro teruggekregen en komend jaar mogelijk nog meerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Mikkie het volgende:
Echt té irritant trouwens. Onregelmatigheidstoeslag van m'n werk wordt altijd een maand 'later' uitbetaald (dus: augustus werken = eind september uitbetaald). Waren ze het vorige maand vergeten (vakantie enzo), en zouden ze het deze maand erbij doen. Zit het er nog niet bij!. 'T is niet echt dat het om weinig geld gaat ofzo...
edit: ik zit net nog eens te kijken, maar die uren worden gewoon dik hard belast door onze blauwe vrienden.Ik draag echt té veel belasting af dit jaar.
. Aankomend jaar dus maar eens verdiepen in de aangifte, want hier word ik niet vrolijk van
Van afgelopen jaar ook al niets terug gekregen...dat ga ik ook nog maar eens uitzoeken binnenkort.
Even checken of House op tv isquote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De dames hebben een ATV avond
life sucks anyway, so better enjoy itquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zwaait vanaf het dakterras richting de AKQSCers... *Sangria-time!
![]()
![]()
Domme mensen worden terecht gestraft dusquote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoals gewoonlijk was de conclusie bij De Keuringsdienst van Waarde weer dat je wordt opgelicht waar je bij staat, in dit geval met pangafilet. Dat kan je vers en ingevroren kopen, maar vers betekent in dit geval alleen dat het niet bevroren is. Alle vis wordt ingevroren aangeleverd, maar als je wil kan je 8 euro per kilo extra betalen om je vis te laten ontdooien
Er is een groot verschil tussen vers en dagvers zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zeker
Het is overigens met meer producten zo. Groenten uit pot/blik schijnen niet echt minder gezond te zijn dan vers, maar het smaakt wel anders
Yeah, er was ook een leuk onderscheid bij sinaasappelsap. Er was vers geperst, direct geperst en nog een variant. Bij directe persing konden de sinaasappels al 3 jaar geleden uitgeperst zijn, ingekookt tot een siroop, ingevroren en per containerschip de halve wereld over gevaren, waarna er in Nederland weer water aan toegevoegd wordtquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen vers en dagvers zullen we maar zeggen
Ik heb ook liever dat ze het na de vangst invriezen inderdaad. Zo'n dooie vis 3 weken in het laadruim laten rotten onderweg naar Nederland zal de smaak ook niet ten goede komenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoals gewoonlijk was de conclusie bij De Keuringsdienst van Waarde weer dat je wordt opgelicht waar je bij staat, in dit geval met pangafilet. Dat kan je vers en ingevroren kopen, maar vers betekent in dit geval alleen dat het niet bevroren is. Alle vis wordt ingevroren aangeleverd, maar als je wil kan je 8 euro per kilo extra betalen om je vis te laten ontdooien
Het is toch maar 1 grote verzameling van b-sporten en b-sporters. Wel leuk voor het bedrijfsleven natuurlijk. En goedkopere plasma tv's enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh een of andere Nederlandse sportploeg mag niet mee doen aan de Olympische Spelen... vast heel tragisch maar het zal mij echt een rotzorg zijn
Welke sportploeg?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh een of andere Nederlandse sportploeg mag niet mee doen aan de Olympische Spelen... vast heel tragisch maar het zal mij echt een rotzorg zijn
Zal ik het Guinness Book of Records bellen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In 8 minuten tijd een nieuw deel van de AKQ geopend en de score verwerkt, inclusief smileys
Volleybaldames denk ik dan. Die werden uitgeschakeld vandaag op het EK en kwamen niet bij de laatste vier. Daardoor misten ze directe plaatsing voor de Spelen, maar er komen nog wel meer kansen. Dus geen paniek Timquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen idee, zat niet op te letten. Zou volleybal kunnen?
Dat hoeft niet, maar ik vond het toch wel een vrij nette prestatiequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Zal ik het Guinness Book of Recors bellen?
Zoiets was het inderdaad, en ik kan prima zonder sport levenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Volleybaldames denk ik dan. Die werden uitgeschakeld vandaag op het EK en kwamen niet bij de laatste vier. Daardoor misten ze directe plaatsing voor de Spelen, maar er komen nog wel meer kansen. Dus geen paniek Tim![]()
Formule 1 volg ik ook helemaal niet. Niet mijn sport, maar voor de rest: Sportquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets was het inderdaad, en ik kan prima zonder sport leven. Ik volg wel Formule 1, maar mijn interesse daarvoor begint ook wel weer wat af te nemen merkte ik laatst
Eh, zit je hier op de goede plek?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Stan-ley het volgende:
zzzz anders post je een gok nét voor de overduidelijke hint ><
Anyway new contestant dus, en de 't muziekbestandje wilt niet neerladen..
Heerlijk he, vakantiequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:48 schreef iamredleader het volgende:ochtendploeg
![]()
ben nog moe, gisteravond heel gezellig op het dakterras sangria gedronken en gekletst met een aantal medehostelbewoners. Vandaag door naar Cordoba
![]()
ik ben heel m`n gevoel voor de dag van de week kwijt - vandaag schijnt vrijdag te zijn
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik word ziek en gek![]()
![]()
Ziek, want ik heb keelpijn, ben moe en heb het warm
Gek, want als ik mn nek beweeg, hoor ik een geluid alsof het waait in mijn hoofd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:zou dit topic vandaag nog volkomen
![]()
d'r stond net in de stad een groepje studenten een liftwedstrijd te houden![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waar moesten ze naartoe liften - de derde etage?
oh da's wel minderquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar college![]()
En vakantie, lekker...
Alleen duurt dat nog wel ff![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:
dit topic is gister aangemaakt
we zijn nu net op pagina 4
It never was alive anyway![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan gaan we daar wat aan doen...
[afbeelding]
![]()
![]()
hahaha ja idd ik wil ook van alles, maar dat zijn net dingen die de school niet wil lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ja, je POP.
Ik vond het ook een vaag verhaal - hoe moet ik nou weten waar ik over 5 jaar wil zijn? Ja, ik weet het wel, maar het is niet het antwoord wat mijn baas wil horen.
Over 5 jaar wil ik multimiljardair zijn en op een tropisch eiland vakantie vieren, wereldreizen maken en een retourtje naar de maan. Maar dat zit er helaas niet in.
maar boemeltrein is toch veel mooierquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, het is een goede morgen. Zometeen wat meloen eten, daarna de koffers pakken en uitchecken, bus naar het treinstation en dan een trein vinden naar Cordoba. Er gaan een stuk of 4 treinen per uur, maar de meeste zijn van de AVE = hogesnelheidslijn, en best duur - 23 euro voor een ritje van 45 minuten!
Of de boemeltrein, anderhalf uur voor 8 euro of zo![]()
Lijkt me wel geinig om een keer aan mee te doen, ik heb nog nooit geliftquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:zou dit topic vandaag nog volkomen
![]()
d'r stond net in de stad een groepje studenten een liftwedstrijd te houden![]()
Je kan het er in zetten en kijken wat de reactie is. Maar bij een sollicitatie is dat minder handig om te doen dan op een opleiding omdat je daar vaak nog wel een tweede kans krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ja, je POP.
Ik vond het ook een vaag verhaal - hoe moet ik nou weten waar ik over 5 jaar wil zijn? Ja, ik weet het wel, maar het is niet het antwoord wat mijn baas wil horen.
Over 5 jaar wil ik multimiljardair zijn en op een tropisch eiland vakantie vieren, wereldreizen maken en een retourtje naar de maan. Maar dat zit er helaas niet in.
ik ook niet, ben het ook niet van plan te doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig om een keer aan mee te doen, ik heb nog nooit gelift
Blijkbaar had ik mijn liftersgezicht opgezet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
feli met je tentamen wyccie
en hoe kun je worden opgepikt als je niet aan het liften bent![]()
doe 's paintenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik mijn liftersgezicht opgezet.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen idee waar StallionJack in de AKQ op doelt
Ik heb net een manier gevonden om achtergronden te faden in Flash
weet ik niet, nooit nagezocht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet met terugwerkende kracht terug te vragen eigenlijk?
Ah, dat wist ik niet. Ik was al 18 toen ik mijn OV kreeg. Wel logisch wat jij dan zegt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:34 schreef B.ertha het volgende:
weet ik niet, nooit nagezocht.
Lijkt me niet eigenlijk. ik krijg het later, omdat ik nog kinderbijslag kreeg. dan zou ik alsnog dubbel krijgen
Oh, dat. Nooit gehadquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Bebogeen, soort caramelpastaik vind het erg lekker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bebogeen die afkorting wist ik niet
[afbeelding]
quote:
als je caramel lekker vind, lust je dat ookquote:
Inderdaad. En daarom ga ik zo afwassen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
doenje moet ook 's ontspanning hebben
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem hoop ik dat huisgenoot zo weg gaat. Ik wil een tosti gaan maken in een pan en heb dat nog niet eerder gedaan
typischquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf een liftwedstrijd? Ik wil altijd nog eens een liftvakantie doenMijn oude huisgenoten deden dat altijd, en die waren er zo enthousiast over dat ik het ook wil proberen!
Trouwens ook 2 studiegenotes die naar Parijs wilden: kort rokje aangedaan, vriendelijk lachend langs de snelweg gaan staan, waren in een vloek en een zucht in Parijs en hebben nooit langer dan 10 minuten op een volgende lift hoeven wachten
Woohoo! Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat soort dingen probeer ik ook liever alleen uit
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woohoo! Ik ben niet de enige
Tot je bij de verkeerde instaptquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf een liftwedstrijd? Ik wil altijd nog eens een liftvakantie doenMijn oude huisgenoten deden dat altijd, en die waren er zo enthousiast over dat ik het ook wil proberen!
Jaja..... dat kan natuurlijk gebeuren, en je kunt niet zeker weten of iemand die aardig lijkt het ook echt is, maar ik vertrouw toch wel een béétje op mn intuïtiequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Tot je bij de verkeerde instapt![]()
Met een beetje massel krijg je ook nog een gratis drankjequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
: ik kan er eentje meenemen, dan bel ik mn collega wel dat ie de tweede op komt pikken.
Uhuh![]()
![]()
Het mestoverschot is anders al groot genoeg...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
ik kan het niet echt uitleggenmaar volgens mij komt het erop neer dat door de gescheiden opvang van grote en kleine boodschappen je een deel ervan (vraag me alsjeblieft niet welk deel
) kunt gebruiken voor bemesting van grond
gadverdarrequote:
De drie jongste moeders uit de lijst, (linkje staat ook in die wiki) zijn allemaal bevallen in Lima, Peru... Toeval?quote:
Ja op een ander forum postte iemand dat linkje van die Belgische, en toen ging ik googlen en vond die moeder van 5 nog wel wat shockerenderquote:
Wyccie +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat LB dat ook al had gelezen en daarom verder was gaan zoeken.
Echt, wat zijn die lui zielig zeg..... MZR = Marian zonder Roefquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2501899.ece
doe mij een plezier en ga 's fotosoepen met d'r
jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt, wat zijn die lui zielig zeg..... MZR = Marian zonder Roef![]()
![]()
![]()
Heb je een grotere foto?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2501899.ece
doe mij een plezier en ga 's fotosoepen met d'r
Ja, zo'n ding. En dan staat je muis niet helemaal goed en gaat ie daar mee bezig, en tikfouten zijn er niet uit te halen want zodra je op dat ding klikt komt de hele lijst weer en als je dan een optie aanklikt wordt het toegevoegd aan de lijst in plaats van vervangen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Zo'n dropdown lijstje zodra je begint te tikken?
Heel irritant ja
ff snuffelenquote:
stadquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, even tussen door, wat en waar stude(e)r(d)en jullie eigenlijk? Moet ook binnenkort gaan kiezen volgens school
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanuit de Ommelanden bezien ja![]()
![]()
![]()
Als ik tijd heb, doe ik straks wel een poging.quote:
dat was ook het eerst wat ik dacht toen ik die grote foto zagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik tijd heb, doe ik straks wel een poging.
Volgens mij is dat ding al behoorlijk door Photoshop gehaald overigens...
bestuurskunde & economie in leidenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, even tussen door, wat en waar stude(e)r(d)en jullie eigenlijk? Moet ook binnenkort gaan kiezen volgens school
Ga 'bloody hell' plaatjes zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, ik verveel me
Het zusje van Gollumquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Shockfoto tegen anorexia in Italië
Kijk, dát werkt tenminste bij die meiden! (en jongens ook eigenlijk)
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie Milan bijna wekelijks. Wie kent Milan nog?
Daar heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net weer lekker gelunched
Bebogeen op brood
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
...
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:23 schreef iamredleader het volgende:
...
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef iamredleader het volgende:
...
We vinden het heus niet erg als je van de vakantie geniet zonder ons steeds op de hoogte te houden hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:24 schreef iamredleader het volgende:
...
IIIIEEEEEHHHquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Over Bloody Hell plaatjes gesproken:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Over Bloody Hell plaatjes gesproken:
[afbeelding]
Fluffquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vrat er vroeger rustig een halve pot van leeg
Maar tis echt te zoet, net als Fluff trouwens
quote:Bebogeen is een erg zoet smeerbaar broodbeleg. De naam is ontstaan door de samenvoeging en omkering van 'Geen boter beschikbaar'.
Omdat er in het Noord-Nederland vlak na de Tweede Wereldoorlog geen boter beschikbaar was werd bebogeen ontwikkeld. Suikerbieten werden verwerkt tot een smeerbare karamelpasta, waardoor boter niet nodig was. Er zit geen vet in, maar wel veel koolhydraten.
Maximaliseer je word window eens ? misschien dat het 'naast' je beeld valt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef Nesle het volgende:
Tentamen gehad, en het ging zo![]()
Is er hier iemand slim met Word?
Ik ben namelijk rechts mijn balkje kwijt, je scrollbalkje dus. Ik kan nog wel scrollen met mijn muiswieltje maar ik zie geen balk meer. Ik vind het toch wel handig omdat ik zo kan zien hoeveel paginas er nog komen en hoelang nog
wie ik? mn FoBo gaat heel goed?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Je staat een beetje stil met je fobo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |