in je oog?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben mn lens kwijt in mijn oog
Ja... Ik wreef in mijn ogen, ik ben ook een beetje moequote:
Heb je ze nog niet zo lang dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja... Ik wreef in mijn ogen, ik ben ook een beetje moe
Al bijna drie jaar... maar als ze echt kriebelen dan kan ik t niet latenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet zo lang dan?
Ik draag ook lenzen maar ik weet wel hoe ik in m'n ogen moet wrijven zeg maar
Ik ga richting een burnoutquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En sheep niet, met al die vrouwen?![]()
te droog door vermoeidheid?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al bijna drie jaar... maar als ze echt kriebelen dan kan ik t niet laten
Had ik ook heel snel last van.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja waarschijnlijk, heb ik vaak last van
Dat heb ik nooit gehad. Alleen eerder wel eens wazige vlekken dus, waarschijnlijk door te weinig zuurstof ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gevind!!!
Ja van al die dingen die je noemt heb ik ook wel eens last, alleen niet echt pijn. Ik heb ook heel vaak dat zie niet echt goed werken ofzo
Ik heb geloof ik gewoon de goedkoopste zachte lenzen, daar ligt het wsl aan..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Alleen eerder wel eens wazige vlekken dus, waarschijnlijk door te weinig zuurstof ofzo.
Slapen ermee is iig niet goed, maar dat heb je zelf ook wel gemerkt denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gewoon de goedkoopste zachte lenzen, daar ligt het wsl aan.. :p en ik houd ze ook te lang in, slaap er heel af en toe mee etc. etc...ik ben een waardeloze lensdrager
Het is niet echt lekker wakker worden neequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Slapen ermee is iig niet goed, maar dat heb je zelf ook wel gemerkt denk ik
Het geeft wel extra effect als je op dat moment boos kijktquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet echt lekker wakker worden nee
Dat doe ik (kennnelijk) meestalquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het geeft wel extra effect als je op dat moment boos kijkt
Ik heb (gelukkig) maar 1 jaar een bril gehad. Ik kreeg ook echt ontzettend koppijn door regen op m'n brilquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat doe ik (kennnelijk) meestal
En lenzen hebben zooooooveel meer voordeel; je kan alle kanten op scherp zien en niet alleen door je glazen en je ziet ook meer diepte enzo (en niet die irritante druppels bij regen!!) En ik vond het als 14jarige niet fijn om een bril te hebben die ik al 4 jaar had ()
Ik zag er in ieder geval vreselijk uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) maar 1 jaar een bril gehad. Ik kreeg ook echt ontzettend koppijn door regen op m'n bril
En daarnaast vind ik een bril gewoon niet echt staan bij mezelf, misschien over 35 jaar
Ik heb in die 4 jaar er twee gehad en ze waren allebei lelijk...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het hangt er ook vanaf wat voor bril je hebt. Ik heb eerder een bril gehad, en de bril die in groep 5 best leuk was kon in groep 7 echt niet meer, glazen moesten ook vervangen worden dus toen maar een nieuwe genomen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zag er in ieder geval vreselijk uit
Hee PR!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Voor de OP, DaviniaHR, Eli en ik zullen ook van de partij zijn bij de meet!
Je ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn huidige bril (te zien in mijn fobo) zelf uitgezocht, en die bevalt prima
Doe je nog wel mee aan de AKQ? Sinds ik ermee ben gestopt, houd ik echt zeeën van tijd overquote:Op zondag 23 september 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
![]()
Als je hier vaker post, dan hoef je me niet te missen.
Maar ik probeer zelf eigenlijk wel het Fokken een beetje te beperken.
Nee, daar ben ik echt mee gestopt. Mijn tijd gaat op aan de studie. Zo ongeveer ál mijn tijd.quote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Doe je nog wel mee aan de AKQ? Sinds ik ermee ben gestopt, houd ik echt zeeën van tijd over![]()
Het is zo erg dat ik je zelfs mis als je er bentquote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij bent hier altijd. En de afgelopen week was ik hier ook veel (door mijn studiedip).
Wel heel belangrijk, natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, daar ben ik echt mee gestopt. Mijn tijd gaat op aan de studie. Zo ongeveer ál mijn tijd.![]()
Bevel opgevolgdquote:Op zondag 23 september 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kijken jullie eens in de quiz
Had ik al gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kijken jullie eens in de quiz
Ja, ik ben zo lekker afwezig hier.quote:Op zondag 23 september 2007 01:04 schreef Supersheep het volgende:
Het is zo erg dat ik je zelfs mis als je er bent![]()
Hij heeft me al zeker twee keer gevraagd waarom we niet meer meedoen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
tong zegt dat hij ons mist. Jou, mij en Elizabeth![]()
Neeeeeee toch?quote:Op zondag 23 september 2007 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ooit komt er een tijd dat ik Fokvrij ben.![]()
Ja, als ik getrouwd ben, 40 uur per week werk en nog drie kinderen moet opvoeden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Neeeeeee toch?
Nou, veel plezier dan.quote:Op zondag 23 september 2007 01:18 schreef Nesle het volgende:
Jongens, ik ga stapppppppppppp'n nu!
Zin in
Dat is mooi, dan kom je nooit van FOK! af.quote:Op zondag 23 september 2007 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, als ik getrouwd ben, 40 uur per week werk en nog drie kinderen moet opvoeden.
Maar gelukkig wil ik niet trouwen en geen kinderen krijgen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is mooi, dan kom je nooit van FOK! af.
Dat had je nou niet moeten posten, je fanclub ligt op de loer.quote:Op zondag 23 september 2007 01:25 schreef wyccie het volgende:
Wie wil er met me trouwen?
Hoe wist je dat ik er was?quote:Op zondag 23 september 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
je fanclub ligt op de loer.
Ik heb gisteren mijn bruiloft met Mikkie hier afgezegd. Hij gaat vreemd met Sheep. En ik ben uit de harem van Sheep gestapt.quote:Op zondag 23 september 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Ik ben toch niet je enige fanclub? Er zijn er toch nog veel meer?
Het woord club suggereert al dat er veel meer wyccie-fans zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Ik ben toch niet je enige fanclub? Er zijn er toch nog veel meer?
quote:Op zondag 23 september 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren mijn bruiloft met Mikkie hier afgezegd. Hij gaat vreemd met Sheep. En ik ben uit de harem van Sheep gestapt.
Dat was het wel zo'n beetje.
Tenzij broer aan grootheidswaan lijdt en denkt dat hij in zijn eentje een club is.quote:Op zondag 23 september 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Het woord club suggereert al dat er veel meer wyccie-fans zijn.
Dat moet het zijn!quote:Op zondag 23 september 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Tenzij broer aan grootheidswaan lijdt en denkt dat hij in zijn eentje een club is.
Maar daar heb je dus wél deel van uitgemaakt?quote:Op zondag 23 september 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
En ik ben uit de harem van Sheep gestapt.
quote:Op zondag 23 september 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Tenzij broer aan grootheidswaan lijdt en denkt dat hij in zijn eentje een club is.
Ik vind dit helemaal geen leuke slowchat.quote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Dat moet het zijn!
Nou, dan ga je toch wegquote:Op zondag 23 september 2007 01:40 schreef broer het volgende:
Ik vind dit helemaal geen leuke slowchat.
Nee, dat ook niet eens. Ik werd zonder inspraak in zijn harem ingedeeld.quote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Maar daar heb je dus wél deel van uitgemaakt?
Wat een geboefte!quote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat ook niet eens. Ik werd zonder inspraak in zijn harem ingedeeld.![]()
Is dat niet een beetje het idee van een harem? Of zijn er ook harems waar de vrouwen zich vrijwillig voor aanmelden?quote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat ook niet eens. Ik werd zonder inspraak in zijn harem ingedeeld.![]()
Nee toch? Hij was toch quasi-verontwaardigd en ik quasi-streng?quote:
Doe ik. Maar eerst nog even dit deel volouwehoeren. Anders is het net alsof je een feestje verlaat als je net een nieuw biertje hebt gekregen.quote:
We hebben nog wel wat pagina's te gaan, dan pak ik er ook nog even een drankje bijquote:Op zondag 23 september 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Doe ik. Maar eerst nog even dit deel volouwehoeren. Anders is het net alsof je een feestje verlaat als je net een nieuw biertje hebt gekregen.
Hmmm...dat dacht ik wel. Kan het alleen nergens vinden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:45 schreef broer het volgende:
Is dat niet een beetje het idee van een harem? Of zijn er ook harems waar de vrouwen zich vrijwillig voor aanmelden?
Wat een optimisme. Wat een doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
We hebben nog wel wat pagina's te gaan, dan pak ik er ook nog even een drankje bij![]()
Jij praat, wij luisteren.quote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik de boel volpraat, hè?
Je kunt je opnieuw aanmelden voor de harem van Sheep. Dan heb je een praktijkvoorbeeld waar je me mee om de oren kunt slaan.quote:Op zondag 23 september 2007 01:50 schreef wyccie het volgende:
Hmmm...dat dacht ik wel. Kan het alleen nergens vinden.
En God zag dat het goed was.quote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Jij praat, wij luisteren.
Nee, deze topicreeks is een dialoog, geen monoloog.quote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Wat een optimisme. Wat een doorzettingsvermogen.
Je denkt toch niet echt dat ik de boel volpraat, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |