in je oog?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben mn lens kwijt in mijn oog
Ja... Ik wreef in mijn ogen, ik ben ook een beetje moequote:
Heb je ze nog niet zo lang dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja... Ik wreef in mijn ogen, ik ben ook een beetje moe
Al bijna drie jaar... maar als ze echt kriebelen dan kan ik t niet latenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet zo lang dan?
Ik draag ook lenzen maar ik weet wel hoe ik in m'n ogen moet wrijven zeg maar
Ik ga richting een burnoutquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En sheep niet, met al die vrouwen?![]()
te droog door vermoeidheid?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al bijna drie jaar... maar als ze echt kriebelen dan kan ik t niet laten
Had ik ook heel snel last van.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja waarschijnlijk, heb ik vaak last van
Dat heb ik nooit gehad. Alleen eerder wel eens wazige vlekken dus, waarschijnlijk door te weinig zuurstof ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gevind!!!
Ja van al die dingen die je noemt heb ik ook wel eens last, alleen niet echt pijn. Ik heb ook heel vaak dat zie niet echt goed werken ofzo
Ik heb geloof ik gewoon de goedkoopste zachte lenzen, daar ligt het wsl aan..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Alleen eerder wel eens wazige vlekken dus, waarschijnlijk door te weinig zuurstof ofzo.
Slapen ermee is iig niet goed, maar dat heb je zelf ook wel gemerkt denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gewoon de goedkoopste zachte lenzen, daar ligt het wsl aan.. :p en ik houd ze ook te lang in, slaap er heel af en toe mee etc. etc...ik ben een waardeloze lensdrager
Het is niet echt lekker wakker worden neequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Slapen ermee is iig niet goed, maar dat heb je zelf ook wel gemerkt denk ik
Het geeft wel extra effect als je op dat moment boos kijktquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet echt lekker wakker worden nee
Dat doe ik (kennnelijk) meestalquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het geeft wel extra effect als je op dat moment boos kijkt
Ik heb (gelukkig) maar 1 jaar een bril gehad. Ik kreeg ook echt ontzettend koppijn door regen op m'n brilquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat doe ik (kennnelijk) meestal
En lenzen hebben zooooooveel meer voordeel; je kan alle kanten op scherp zien en niet alleen door je glazen en je ziet ook meer diepte enzo (en niet die irritante druppels bij regen!!) En ik vond het als 14jarige niet fijn om een bril te hebben die ik al 4 jaar had ()
Ik zag er in ieder geval vreselijk uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) maar 1 jaar een bril gehad. Ik kreeg ook echt ontzettend koppijn door regen op m'n bril
En daarnaast vind ik een bril gewoon niet echt staan bij mezelf, misschien over 35 jaar
Ik heb in die 4 jaar er twee gehad en ze waren allebei lelijk...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het hangt er ook vanaf wat voor bril je hebt. Ik heb eerder een bril gehad, en de bril die in groep 5 best leuk was kon in groep 7 echt niet meer, glazen moesten ook vervangen worden dus toen maar een nieuwe genomen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zag er in ieder geval vreselijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |