Hee PR!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Voor de OP, DaviniaHR, Eli en ik zullen ook van de partij zijn bij de meet!
Je ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn huidige bril (te zien in mijn fobo) zelf uitgezocht, en die bevalt prima
Doe je nog wel mee aan de AKQ? Sinds ik ermee ben gestopt, houd ik echt zeeën van tijd overquote:Op zondag 23 september 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
![]()
Als je hier vaker post, dan hoef je me niet te missen.
Maar ik probeer zelf eigenlijk wel het Fokken een beetje te beperken.
Nee, daar ben ik echt mee gestopt. Mijn tijd gaat op aan de studie. Zo ongeveer ál mijn tijd.quote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Doe je nog wel mee aan de AKQ? Sinds ik ermee ben gestopt, houd ik echt zeeën van tijd over![]()
Het is zo erg dat ik je zelfs mis als je er bentquote:Op zondag 23 september 2007 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij bent hier altijd. En de afgelopen week was ik hier ook veel (door mijn studiedip).
Wel heel belangrijk, natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, daar ben ik echt mee gestopt. Mijn tijd gaat op aan de studie. Zo ongeveer ál mijn tijd.![]()
Bevel opgevolgdquote:Op zondag 23 september 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kijken jullie eens in de quiz
Had ik al gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kijken jullie eens in de quiz
Ja, ik ben zo lekker afwezig hier.quote:Op zondag 23 september 2007 01:04 schreef Supersheep het volgende:
Het is zo erg dat ik je zelfs mis als je er bent![]()
Hij heeft me al zeker twee keer gevraagd waarom we niet meer meedoen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
tong zegt dat hij ons mist. Jou, mij en Elizabeth![]()
Neeeeeee toch?quote:Op zondag 23 september 2007 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ooit komt er een tijd dat ik Fokvrij ben.![]()
Ja, als ik getrouwd ben, 40 uur per week werk en nog drie kinderen moet opvoeden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Neeeeeee toch?
Nou, veel plezier dan.quote:Op zondag 23 september 2007 01:18 schreef Nesle het volgende:
Jongens, ik ga stapppppppppppp'n nu!
Zin in
Dat is mooi, dan kom je nooit van FOK! af.quote:Op zondag 23 september 2007 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, als ik getrouwd ben, 40 uur per week werk en nog drie kinderen moet opvoeden.
Maar gelukkig wil ik niet trouwen en geen kinderen krijgen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is mooi, dan kom je nooit van FOK! af.
Dat had je nou niet moeten posten, je fanclub ligt op de loer.quote:Op zondag 23 september 2007 01:25 schreef wyccie het volgende:
Wie wil er met me trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |