Dan is het goedquote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef iamredleader het volgende:
Ben al rustig, maar het was ff grappig
Nee hoor, knal er maar inquote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef iamredleader het volgende:
De eet-meet bij ons thuis mag wel in de OP/de Wiki. Iemand bezwaar? Het is wel nog 3,5 weken te gaan, maar eer m'n vrouw en ik terug zijn van Spanje is het nog maar 6 dagen...
En het vervolgquote:
En nu ook in de OP!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, ik zal jouw OP wel even wijzigen
![]()
Nah, het staat in de Wiki![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar in dit geval blijkbaar niet. Als je echt dezelfde had wilde een voetganger achter je oversteken, maar was je niet bij een zebrapad
ik heb besloten dat ik maar gewoon kan. Dus dat is 95% jaquote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef iamredleader het volgende:
De eet-meet bij ons thuis mag wel in de OP/de Wiki. Iemand bezwaar? Het is wel nog 3,5 weken te gaan, maar eer m'n vrouw en ik terug zijn van Spanje is het nog maar 6 dagen...
Ik kan en kom ook, maar ik moet ook nog terug. Mogelijk naar Friesland, maar het kan ook zijn dat ik die maandag geen colleges heb. In dat geval hoef ik me minder te haasten.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]had ik
[..]
ik heb besloten dat ik maar gewoon kan. Dus dat is 95% ja
Ik moet ook terug, maar dat is niet zo ver als Frieslandquote:Op donderdag 20 september 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan en kom ook, maar ik moet ook nog terug. Mogelijk naar Friesland, maar het kan ook zijn dat ik die maandag geen colleges heb. In dat geval hoef ik me minder te haasten.
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welk treinstation moet je hebben voor AmstelveenDie bestaat geen volgens NS
Amsterdam CS ligt denk ik het dichtst in de buurt, misschien Amsterdam Amstelquote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welk treinstation moet je hebben voor AmstelveenDie bestaat geen volgens NS
9292OV zegt voor een willekeurig adres in Amstelveen dat ik moet reizen via Amsterdam Zuid/WTCquote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Amsterdam CS ligt denk ik het dichtst in de buurt, misschien Amsterdam Amstel
Ik zal eens kijken..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
9292OV zegt voor een willekeurig adres in Amstelveen dat ik moet reizen via Amsterdam Zuid/WTC
Uhh, blote billetjes in het grasquote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zal ik es gaan eten vanavond?
Ik heb vandaag gewoon een rollade opquote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had nog lekker brood liggen van gisteren. Nu twee kipburgertjes in de oven liggen, net al kaas en worst op. Eet ik tenminste nog iets 'fatsoenlijks' vandaag.
En ik heb nog niet zo heel lang geleden post 8000 achter de rug... je gaat hard B.!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Danku, danku
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Vanavond nog?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wel. En ik ben waarschijnlijk ook nog zo gek om dadelijk die kant op te rijden. Ga vanavond niet stappen, dus dan wordt dit m'n stukje ontspanning
Ik herken het niet dus jij magquote:Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, morgen heb ik geen tijd en van 't weekend moet ik werken. Hoezo? Wilde je concurreren?
Damn ik heb mijn 15000ste gemistquote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, alleen dan 4,5 jaar geleden en 28.000 posts
Maar ik heb mijn account al vanaf 2002quote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, alleen dan 4,5 jaar geleden en 28.000 posts
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb nog niet zo heel lang geleden post 8000 achter de rug... je gaat hard B.!
Ik ook niet echtquote:Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat ik 8000 posts zou halen had ik anderhalf jaar geleden niet verwacht
Ik twijfelquote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik herken het niet dus jij mag![]()
Voor m'n deurquote:Op donderdag 20 september 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen wat een leuke plek is om 'm neer te leggen. Arnhem is te standaard, maar de rest is allemaal te ver weg
tussen nijmegen en arnhem, elst ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen wat een leuke plek is om 'm neer te leggen. Arnhem is te standaard, maar de rest is allemaal te ver weg
gaaf!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien ga ik nog wel eens alleen naar Florida. Ik correspondeer met een ter dood veroordeelde en mijn wens is om hem nog eens te ontmoeten, voordat het te laat is zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had een plaatje gevonden van een wasbeer die een hond berijdt. en een collega zegt, stuur maar door. en ik mailen. en nu krijg ik mail terug. bedankt voor de wasbeer. en het is een mail van iemand anders.![]()
![]()
: X o my fucking god
ik schaam me dood
quote:
Of Lent, of Bemmelquote:Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aan zoiets zat ik ook al te denken inderdaad
Niet alle Arnhem plaatsnaambordjes liggen langs de snelweg hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Arnhem is organisatorisch gezien wat lastig, aangezien het fotograferen langs de snelweg wat tricky is.
Maar ach, misschien verzin ik in de auto wel iets leuks
zullen veel mensen wonenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Of je legt 'm in Homoet, ten westen van Elst. Bestaat uit 1 straat.
Had laatst statistieken opgevraagd, en daar kwam toen het volgende uit:quote:Op donderdag 20 september 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik nota bene een jaar korter. Je hebt in het begin gewoon heel weinig gepost?
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn avondeten gaat worden: tonijnsteak, aardappelpuree en ijsbergsla. Bij de ijsbergsla komt een honing-mosterddressing, de tonijnsteak wordt afgemaakt met citroensap en misschien zout en peper, en met de aardappelpuree weet ik nog niet helemaal wat ik ga doen. Misschien gooi ik er wat gemberpoeder in, kijken of dat smaakt
Niet? Hij doet het toch zelf?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef Etcetera het volgende:
ja zo zit ik ookhet is een extensie. het schijnt een Self Extractable Archive te zijn. maar hoe ik die dan moet extracten is mij een raadsel
graphics als pdf? Is dat niet een raar formaat daarvoor?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
it works
en nu maar hopen dat al die graphics in pdf formaat te downloaden zijn
Dan neem je het op op videoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r is niet echt een live-feed ofzo hoor
mjah het punt is dat die site vooral Mac gericht is. maar ik heb geen mac. en je kunt er waanzinnig mooie graphics vandaan halen, die mij heel mooi kunnen helpen met m'n flashanimaties voor stage.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
graphics als pdf? Is dat niet een raar formaat daarvoor?
Je hebt 'm al?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neuh, daar bedank ik voorDie stok heeft in een paar dagen tijd ook al flink wat schimmel verzameld
"I thought I was safe between your thighs"quote:Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RfTHio6WREc
Heb je nog recente foto's?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
Daantje heeft aan mijn taart en vorkje gelikt
Heyquote:Op donderdag 20 september 2007 21:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoilotgenootje met spastische darmen
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je nog recente foto's?katjes
Ik geloof dat ze een en hetzelfde zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyIs dat trouwens hetzelfde als Irritable Bowel Syndrom of heb ik nu gewoon 2 enge dingen?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ff langs huis om 'm te laten drogen, schimmelvrij te maken en te signeren
Nou weet ik niet hoe lang ff is maar dat is vrij vroegquote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:
ik ga nog ff tv kijken dan slapen
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zit er sowieso niet in, helaas
Zit dan als het goed is een weekendje op Ameland, en dan is Amstelveen enigszins uit de richting
Ik herinner me wel ineens dat ze vorige week op vrijdag om half 6 (?) ofzo op moest dus dan kan ik het me nog wel voorstellenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad
Of 'ff' is een héééél relatief begrip, dat kan natuurlijk ook
De aardappelpuree was inderdaad wat minder op deze manier. Maar ik eet de hele week eigenlijk al gebakken aardappels, dus het leek me wel eens leuk om puree te doen. Andere optie was rijst geweestquote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef B.ertha het volgende:
Zonde van de aardappelpuree, voor de rest
Volgens mij maak jij er dan gewoon 12 uur vanquote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel nasty ja, dan zou ik ook op tijd naar bed gaan
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
Deze moet hier natuurlijk nog even gepost worden vanwege de TT:
[afbeelding]
Fancy hipheidquote:
quote:
Nee, maar wel wat nieuwer dan wat je gezien hebt. FF zoekenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je nog recente foto's?katjes
quote:
Die drie van mij zijn oud hoor, eerder voor een ander topic gemaakt maar vond ze hier nu ook wel passen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Die plaatjes. Nouja, je was niet de enige, maar je had de meeste
Dan geef ik toch de voorkeur aan dezequote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Supersheep het volgende:
Zag net de WE reclame weer voorbij komen.
Room Eleven - Bitch
Blijft mooi
Ik vind het mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind die reclame echt schijten, Sheep. Het origineel was pittig. Daar is de tekst ook naar. Het is nu echt zo'n vies, slap, zeiknummer geworden.
Eens!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind die reclame echt schijten, Sheep. Het origineel was pittig. Daar is de tekst ook naar. Het is nu echt zo'n vies, slap, zeiknummer geworden.
Die vind ik dan weer ontzettend lelijk en het orgineel tig keer beterquote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan geef ik toch de voorkeur aan deze
Smaken verschillen, gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer ontzettend lelijk en het orgineel tig keer beter
vind ik ook wel mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan geef ik toch de voorkeur aan deze
De helft is gemaakt met een 'professionele' camera. Door een hobbyfotografe.Idd erg mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 22:43 schreef wyccie het volgende:
Goede camera, haarscherp!
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef Nesle het volgende:
EN het is bijna VRIJDAAAAAAAG![]()
FEESSSSTUUUH
Of niet
Misschien. Ik heb er gister en vandaag niks aan gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Nesle het volgende:
Misschien omdat je het wel goed kent(
?)
Goed hoooorquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe is het met jou dan? Tijd niet gezien hier.
Ha die Nesquote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef Nesle het volgende:
EN het is bijna VRIJDAAAAAAAG![]()
FEESSSSTUUUH
Of niet
BBBBBB!quote:
Dat welkomstcomité doet het hem hequote:Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef Nesle het volgende:
[..]
BBBBBB!
ik moet toch is wat vaker dat internet aanpleuren, gezellig sfeertje hangt hier toch altijd
Ik ga het oefententamen even maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ontkenningsfase, Soemp. Alweer.
Dan moet iemand maar gewoon alle bordjes afquote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik weer
Ben bang dat de foto's echt mislukt zijn, 't was veuls te donker.
Toch wel een beetjequote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat welkomstcomité doet het hem he
Mag je niet terug?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Toch wel een beetje![]()
hehe.
Ik wilde even melden dat ik een gruwelijke hekel heb aan 5vwo
Ik wilde even melden dat je daar een hele goede reden voor hebtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Toch wel een beetje![]()
hehe.
Ik wilde even melden dat ik een gruwelijke hekel heb aan 5vwo
Oepsquote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Soempie het volgende:
Status Voltooid
Score 0 van de 4 punten![]()
![]()
Ik ben braaf, halloquote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe iets waardoor ze je ontslaan![]()
Die van Friesche Vlag?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist echt heerlijke straciatellakwark opIk heb nog een halve bak, maar eigenlijk moet ik die niet nemen
Bourne Ultimatum al gecheckt?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist echt heerlijke straciatellakwark opIk heb nog een halve bak, maar eigenlijk moet ik die niet nemen
Mijn zus is maandag heen geweest, en ik ga morgenquote:
Ik zit het de laatste tijd ook per ongeluk te kijken. Complete freakshow is het, wat een mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Het overkomt me gewoon weer
Zit ik alweer per ongeluk Gouden Kooi te kijken
* snel wegzapt
Zondag, minimarathon gehoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je de eerste twee films nog een beetje in je geheugen? Dat helpt wel, namelijk
verslaafdequote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
* snel wegzapt
2 vrouwen waren aan het zoenen en toen kregen ze ruzie met hun 'vriendjes' want die vonden dat niet zo leukquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zit het de laatste tijd ook per ongeluk te kijken. Complete freakshow is het, wat een mensen.![]()
Als ik die lui zie schreeuwen heb ik gewoon de neiging om mijn schoen tegen de tv aan te pleuren![]()
Lieve schat, ik wil de pret niet drukken, maar die twee vrouwen, nou... Dan moet je wel erg wanhopig zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee vrouwen die zoenen is dan wel weer goed
Ik moet wel in stijl blijven hè
Dat heb ik ook gezien!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2 vrouwen waren aan het zoenen en toen kregen ze ruzie met hun 'vriendjes' want die vonden dat niet zo leukHet niveau
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je noemt me 'lieve schat'!![]()
Overigens heb ik geen idee wie die vrouwen zijn. Als het dikke negerinnen of ranzige Olga's zijn haak ik sowieso af.
Er zijn genoeg mensen die het kennen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat niemand in Nederland Embrace kent. Ik weet zelf niet eens meer hoe ik bij die band ben gekomen. Was misschien in mijn Smash Hits-periode lang geleden
Ik vind dit nummer echt zó ongelooflijk mooi.
Come back to what you know.
http://www.youtube.com/watch?v=CI1kCbcOfZw deze dus. En nee, ik vind het orgineel niet echt mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het kennen hoor
Ik zal eens een nummer uploaden voor je dat ze gecoverd hebben. How Come, orgineel is van D12 (die hiphopband van Eminem uit Detroit)
Je zei 'mop' tegen me.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Zeg 't eens, mop?
Dan ken ik de verkeerde mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef Supersheep het volgende:
Er zijn genoeg mensen die het kennen hoor
Wanneer zullen we gaan trouwen?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
En jij 'schat' tegen mij![]()
We zijn gemaakt voor elkaar![]()
En Dove zeep. Maar helaas, dat telt niet mee. Alleen voor spek en bonen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik ken wel dove, van die chocolade, telt dat ook?
Ik heb een heel goed idee! We reizen Nem achterna. Trouwen in Las Vegas, dan kan hij onze getuige zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Heb je een voorstel?
En al ideeën voor de huwelijksreis?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ken ik de verkeerde mensen.![]()
Ken je doves?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed idee! We reizen Nem achterna. Trouwen in Las Vegas, dan kan hij onze getuige zijn.![]()
Zeg maar dat Mikkie en ik eraan komen. Daar knapt hij vast van op.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
![]()
Nem is net geland. Hij heeft hoge koorts.Echt klote.
Ik heb ook bijna alleen maar oudere cd'squote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb alleen de oudere cd's. Ik ben de laatste jaren helemaal niet meer zo op de hoogte van muziek. Ik word een ouwe lul.![]()
Mag ik er wel bij zijn schat?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vette shit!
Alleen, ik wil geen hele familie erbij enzo hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Mag ik er wel bij zijn schat?
Jullie gaan nou al met elkaar vreemd!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Als je maar niet met een stok als cadeautje aan komt, druifje.
Als jij belooft om niet met jouw beschimmelde stok rond te gaan zwaaien zoek ik wel wat anders uit hoor honingkotsertjequote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je maar niet met een stok als cadeautje aan komt, druifje.
* Brengt de bruidsjurk weer terugquote:Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan nou al met elkaar vreemd!
Ik blaas de bruiloft af.![]()
Mooi excuus om niet te trouwen toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
Nouja zeg, als je zo jaloers bent.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Beetje ranzig voor een koosnaampje. Is dat normaal bij jullie thuis?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
ZEGGEUH... WYC... wat doet Yuri met jouw bruidsjurk?
Je bent zelf net zo slecht!
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Wilde jij de bruidsjurk dragen Yuri?
Dit is wel iets minder onschuldig dan het vragen om foto's.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet, maar ik verheugde me op de huwelijksnacht
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n zus noemde d'r ex altijd hangbuikzwijntje. Enigszins dubieus...
Het is gewoon een alternatief voor bijtje, dat is alles hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Beetje ranzig voor een koosnaampje. Is dat normaal bij jullie thuis?
Vandaag werd ik door een docent nog aangemoedigd om pulp te gaan kijkenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
* snel wegzapt
Zap een paar keer per avond en je bent klaarquote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag werd ik door een docent nog aangemoedigd om pulp te gaan kijken. Nou ja, niet per se pulp, maar meer verschillende programma's en tijdschriften inkijken zodat ik leer wat er allemaal op de markt is
Dat weet ik, maar zeg dan ook gewoon bijtje, desnoods darretje.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is gewoon een alternatief voor bijtje, dat is alles hoor
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zeg dan ook gewoon bijtje, desnoods darretje.
Voortaan moet ik elke keer als ik honing gebruik aan kots denken.![]()
...en daardoor ja zeggen en jou als een wild beest bespringen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef Mikkie het volgende:
en hopen dat mensen overrompeld worden
"quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is mijn nieuwe tactiek. In plaats van een stap terug doen, meteen doorstormen richting m'n doel en hopen dat mensen overrompeld worden
Ouch... best pijnlijk op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik dacht dat ik voor morgen 10 pagina's moest lezen ofzo. Het blijken er 60 te zijn
hij was nog niet afquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt 'm onder de knie, merk ik.
Kijk wyccie, ik heb het niet van een vreemde
Dus nu? Heb je al een smoes verzonnen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Maar ja, toen begon ik me vanmiddag te bedenken dat je maar één werkgroep mag missen. Als je er twee mist ben je al bespreekgeval. Kortom: ik mag er écht maar één missen, want als bespreekgeval ga ik het niet redden
Heb je er ook een uitgebreide versie van? Met de functies, etc. Daar gaat m'n tentamen over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor iedereen die laatst weinig kon volgens van Soempie's breinexperimenten
Wat studeer jij eigenlijk? Ik dacht dat je kunstgeschiedenis deed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
Heb je er ook een uitgebreide versie van? Met de functies, etc. Daar gaat m'n tentamen over.![]()
Nee, dat helaas niet. Als je nou een lijstje van de 50 Amerikaanse staten met hoofdsteden moest hebben ging het wel lukken, maar helaas niet wat die hersendelen doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je er ook een uitgebreide versie van? Met de functies, etc. Daar gaat m'n tentamen over.![]()
Ik ben begonnen met psychologie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:11 schreef wyccie het volgende:
Wat studeer jij eigenlijk? Ik dacht dat je kunstgeschiedenis deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |