Ik heb niet op zitten lettenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga slapen trouwens
Geen nieuws van MaJo zie ik. Ik ben benieuwd.
Kan ook nog mits je afbeelding scherp/groot genoeg is, maar ik ben van het wat oudere stempel...quote:Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef Nembrionic het volgende:
In Photoshop de QuickMask aanzetten. Dan kun je met je penseel of andere tekengereedschappen je selectie gewoon tekenen. Haarscherp en supersimpel.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb niet op zitten letten
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n dag niet vandaag. Niet aan gedacht dat ik lopend naar de universiteit moet.
Ik ga je zus steeds suffer vinden.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
m'n zus heeft het vorige week voor de eerste keer gezien. House zegt weer wat hilarisch bot en zij: 'Nou zeg' en m'n moeder en ik: da's House
![]()
![]()
quote:![]()
ik word ook altijd wildenthousiast over sommige dingen en dan vertel ik alles dwars door elkaar en ben ik aan het einde de enige die er ook maar iets van begrijpt
Heb het opgeschreven.quote:maar dat is ook interessant soempals je ooit nog 's tijd hebt moet je het boek van Pinker lezen, The Languae Instinct (zo uit m'n hoofd) ik denk dat je dat ook wel interessant vind
Gogol Bordello is gaafquote:Op woensdag 19 september 2007 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn overigens meer kandidaten voor Gogol Bordello
Ja..maar dat vond ik nou juist minderquote:Op woensdag 19 september 2007 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gogol Bordello is gaafHet waren toch twee van hun die tijdens Live Earth met Madonna optraden?
Ik kan 13/ 11 niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ach ja, bij Madonna waren ze een beetje de freakshow, maar ze deden het wel goed. Ik heb flink staan dansen op LL ja, helaas waren ze in datzelfde weekend op Noorderzon, anders had ik ze nog een keer kunnen zienquote:Op woensdag 19 september 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ja..maar dat vond ik nou juist minder
Op LL vorig jaar waren ze stoer
Present!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
dat magquote:Op woensdag 19 september 2007 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga je zus steeds suffer vinden.![]()
[..]
![]()
Ik lees sinds een paar weken elke dag de nrc. Eerder had ik hem wel, maar las ik hem niet.Ik bestook mensen nu ook met weetjes uit de krant.
Ik word irritant.
[..]
Heb het opgeschreven.![]()
virusjequote:Op woensdag 19 september 2007 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn computer deed zojuist heel raar: ik opende mijn hotmail, krijg ik ineens achter elkaar nieuwe schermpjes geopendhad er op het laatst een stuk of 30 in beeld
Sluiten hielp niet, kwamen gewoon nieuwe bij!
Toen ik in taakbeheer de boel beėindigde was het pas klaar
Ik heb een virusscan en die gaat er regelmatig overheenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
virusjeik zou 'm in elk geval even scannen als ik jou was
Heb ik ook weleens. Ik druk dan altijd op reset.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn computer deed zojuist heel raar: ik opende mijn hotmail, krijg ik ineens achter elkaar nieuwe schermpjes geopendhad er op het laatst een stuk of 30 in beeld
Sluiten hielp niet, kwamen gewoon nieuwe bij!
Toen ik in taakbeheer de boel beėindigde was het pas klaar
quote:
watister?quote:
Ik ga ook naar de lb. Zijn daar meestal wel computers vrij? Anders ga ik naar psychologie. Ik sta hier achter een computer in de ub.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de bieb, daar woon ik tenslotte![]()
Ohja, de ironie van het verhaal is dat ik altijd in de letterenbieb zit, afgekort de lb, en jullie noemen mij hier ook LB![]()
Ik heb gewoon echt m'n dag niet. Geen computer vrij hier of wacht..quote:
1 scanner is niet genoegquote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een virusscan en die gaat er regelmatig overheen
het kan ook spyware zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een virusscan en die gaat er regelmatig overheen
Je hebt inderdaad je dag nietquote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:ik heb een computer. Er was echt een run op. Ik zat er als eerst
, moest daarna die ander nog wel uitloggen.
![]()
Maar ik ben m'n practicum opdracht vergeten mee te nemen. Het practicum staat in z'n geheel wel op de computer hier, maar ik weet niet welk deel ik nu moet doen.En m'n telefoon ligt nog thuis.
Heb je de nieuwe kantine in de ub al gezien?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
In de lb niet altijd, maar je hebt al die computerzaaltjes in de gang van de Harmonie he, daar is echt altijd wel een vrij. En in de lb vaak ook wel.
Lighten up, en anders kom je maar naar de kantine een kop warme choco drinken(dat ga ik nu doen
)
Op de woensdag erna heb ik een presentatie.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad je dag niet
Waarom kan je niet naar Gogol?
Maar de 11e is een zondagquote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de woensdag erna heb ik een presentatie.![]()
that's exactly my problemquote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rubber_duck
http://en.wikipedia.org/wiki/Friendly_Floatees
Maar dat zegt dus niets..want Wiki is zo lek als een mand
en de foto's die er zijn: wie zegt dat dat echt is? elke mafkees kan een duckie in de zee gooien en zeggen: ja die is net aangespoeldquote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that's exactly my problem
ik heb tot nu toe 1 foto kunnen vinden van een duckie die uit de zee is geplukt
het punt is echter: er wordt zo vaak gezegd dat er duckies gaan aanspoelen. waarom zijn daar geen foto's van
http://www.cbsnews.com/st(...)ews/main566138.shtmlquote:Op woensdag 19 september 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
kennen jullie het Rubber Duckie verhaal? dat er in 1992 zon'n 20.000 overboord zijn geslagen van een vrachtschip en dat ze daar nu de zeestromingen mee checken?
Is dit nou waar of nietvolgens een collega is het een broodje aap eerste klas maar volgens mij niet. en op internet schijnt iedereen het te geloven
I need proof
Oh, ik dacht dat het 13/11 was?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de 11e is een zondag
Maar goed dat ik nog geen kaartje gekocht had dan
Ik meen mij een artikel te herinneren van dit jaar waarbij er eendjes "gevangen" waren. En blijkbaar staat er serienummers in die je kon checken.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that's exactly my problem
ik heb tot nu toe 1 foto kunnen vinden van een duckie die uit de zee is geplukt
het punt is echter: er wordt zo vaak gezegd dat er duckies gaan aanspoelen. waarom zijn daar geen foto's van
Verrek. Du hast recht.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het 13/11 was?
Ziet eruit als een computerspelletje. Wolfenstein!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
ik heb gevonden welk deel van het practicum ik moet doen.Wel gezellig zo, ik zit hier tot 5 uur.
[afbeelding]
Ben benieuwd..![]()
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en het richtingsgevoel van een met één wiel hebben?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik ging links. Is daarmee dan bewezen dat ik geen richtingsgevoel heb?![]()
![]()
Ik vlieg om 13:30. Dus ik moet er om 10:30 zijn. Dus ik denk 9:30 weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef Soempie het volgende:
Nem, hoe laat vertrek je morgen?
Hoe laat kom je dan aan?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vlieg om 13:30. Dus ik moet er om 10:30 zijn. Dus ik denk 9:30 weg.
16:00 local time. Dus dan ben ik rond een uur of 18:00 bij het hotel hoop ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe laat kom je dan aan?![]()
Echt zoveel mensen in m'n omgeving gaan naar New York of zijn er pas geweest. Ik wil ook.![]()
Dat kan nog hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe laat kom je dan aan?![]()
Echt zoveel mensen in m'n omgeving gaan naar New York of zijn er pas geweest. Ik wil ook.![]()
Min of meer. In ieder geval natuurlijk de ge-eikte dingen zoals Central Park, Times Square, Empire State Building, Ground Zero, Vrijheidsbeeld van een afstandje, Little Italy(er is dan een festivalletje), Radio City en nog wat buitenwijken. We hebben 2 boekjes waar heel veel in staat dus dat gaan we onderweg nog verder uitpluizen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Weet je al wat je allemaal gaat doen in NY?
Ik heb geen 474 euro nu.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan nog hoor
Tickets zijn nog steeds 474 euro. En dat is één dag van tevoren
Had je toch die brief moeten schrijvenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen 474 euro nu.Laat staan geld om daar uit te geven.
![]()
MoMA?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Min of meer. In ieder geval natuurlijk de ge-eikte dingen zoals Central Park, Times Square, Empire State Building, Ground Zero, Vrijheidsbeeld van een afstandje, Little Italy(er is dan een festivalletje), Radio City en nog wat buitenwijken. We hebben 2 boekjes waar heel veel in staat dus dat gaan we onderweg nog verder uitpluizen.
Hij is opgestuurd.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je toch die brief moeten schrijven
http://nl.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Modern_Artquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
MoMA?
Ik wil trouwens ook nog wel naar een museum her en der.
Dat is best mogelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Modern_Art
We gaan echt samen naar Brussel?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeet je geen geld opzij te leggen voor Brussel?
Ik was te laat met inschrijven.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
ik meende dat je ooit hebt gezegd dat je mee ging doen met de 4 mijl soemphoe is het daar ook al weer mee
![]()
Dat hadden we toch al afgesproken?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan echt samen naar Brussel?Ik houd je er aan hoor.
Oke, dan ga ik eerst sparen voor Brussel.![]()
Als je nog even wacht kan je er straks gewoon met een strippenkaart heen.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:57 schreef Soempie het volgende:
Stik, ik ga sparen en volgend jaar naar New York.![]()
maar sparen gaat wel lukkenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was te laat met inschrijven.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan echt samen naar Brussel?Ik houd je er aan hoor.
Ja, nouja, eerst dacht ik dat je dronken was.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hadden we toch al afgesproken?
Zeg.quote:
daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg.![]()
Ik ben alleen een kluns met inschrijfdata.
En sparen voor afgelopen vakantie was ook gelukt, dus dat gaat helemaal goed komen.
Dat was ik al en toen hadden we het afgesprokenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nouja, eerst dacht ik dat je dronken was.En daarna dacht ik dat je er nog wel op terug zou komen.
![]()
Is er een verband met je 3 jaar verkering met Pitt?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar moet ik je gelijk in geven
ach ik mag niks zeggen ik spaar al 3 jaar voor een pc
Het smsje er voor vroeg ik zeker of je dronken was?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ha!
"02-09-2007 / 18:21
Die Brussel afspraak staat, dat begrijp je wel."
SMS
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het smsje er voor vroeg ik zeker of je dronken was?![]()
sinds ik verkering heb met hem ben ik wel gaan LANnenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er een verband met je 3 jaar verkering met Pitt?![]()
Ik bedoelde dat door de relatie het sparen niet erg opschiet.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sinds ik verkering heb met hem ben ik wel gaan LANnendus er is een zeker verband :-) maar ikw il sowieso een eigen pc
heb nu wel al een moederbord en ws een videokaart
ah op die manierquote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat door de relatie het sparen niet erg opschiet.![]()
Wanneer heb je geld voor de rest? Straks is je moederbord verouderd.![]()
Leg je er toch een briefje bij dat je naar de WC bent?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik met m'n krantje en brood maar even naar boven loop voor een kop koffie. Vraag me alleen af hoe lang je je computer ongebruikt mag laten..
Help!quote:Deel III Paper over verschillen en overeenkomsten tussen wetenschap en
vakpublicaties
Door bestudering van de tekst van Ragin (deel I) weet je wat de specifieke kenmerken
van het product en het proces van wetenschap zijn en in welke opzichten journalistiek
daarmee overeenkomt en daarvan verschilt. Die kennis werd verdiept en met
voorbeelden verlevendigd, door de bestudering van de teksten in deel II. Bovendien
maakte je in deel II kennis met het verschijnsel vakpublicatie. In dit onderdeel
combineer je deze inzichten bij het schrijven van een paper van ongeveer 1000
woorden dat de overeenkomsten en de verschillen tussen wetenschappelijke
publicaties en vakpublicaties behandelt.
• Je behandelt zowel het proces van het maken wetenschappelijke publicaties en
vakpublicatie als het product.
• Je zorgt voor een duidelijke structuur met een kop (met een
onderwerpsafbakening en een duidelijke hoofdvraag), een romp (waarin je
elementen voor een antwoord op de vraag presenteert) en een staart (antwoord
op de hoofdvraag), en genummerde paragrafen met duidelijke titels.
• Je gebruikt je analyses uit de vorige onderdelen.
• Je illustreert je betoog met voorbeelden uit de teksten die je hebt bestudeerd in
onderdeel II om je argumentatie te onderbouwen. Verwijs er expliciet naar.
27
• Maak gebruik van een schema.
• Je zorgt voor goede bronvermeldingen in de tekst en een literatuurlijst (zie
bijlage 1 en 11).
• Je hanteert een zakelijk-wetenschappelijke stijl en controleer je tekst op taal-,
spel- en typefouten, en op interpunctie.
• Gebruik 12 punts Times New Roman letters en een regelafstand van 1,5.
Bedoel je Fok in het algemeen of hier in de AKQ(SC)?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef wyccie het volgende:
Nem, hoe vaak ben je nou al in Amerika geweest, sinds je hier post?
ik zou als ik jou was gewoon een schema maken, met een inleiding, middenstuk en afsluiting. en daarin verdelen wat je waar neer zet. dan zoek je alvast die betoogverwijzingen op, en zet die ook in het schemaquote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
hoe schrijf je in godsnaam een mini-paper? Ik snap er echt niks van
[..]
Help!![]()
Uhm, 1000 woorden is ongeveer 2,5 kantje (400 woorden per pagina met die regelafstand en lettertype geloof ik), dus dat moet wel te doen zijn toch? Noem het een opstel over... of samenvatting van je college?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Help!![]()
Maak even een opzetje voor jezelf.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Help!![]()
da's wat ik zeg maar dan duidelijkerquote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maak even een opzetje voor jezelf.
Inleiding; kort even iets vertellen waar je het over gaat hebben (vakpublicatie en wetenschapspublicaties) en waarom je het er over wilt hebben (relevantie, maar niet altijd nodig). Dat is meestal een beetje blabla. Afsluiten met de hoofdvraag.
Dan de romp; maak een paragraaf voor wetenschap en een paragraaf voor vakpublicatie. Leg de twee onderdelen uit, analyseer. Geef voor beide voorbeelden indien toepasselijk. Tenslotte een derde paragraaf waar je tot een conclusie komt (ook met verwijzingen) en daarmee het antwoord op je hoofdvraag geeft. Kijk en vergelijk dus.
Dus een beetje het schema uitleggen enzo? Ik denk dat dat wel luktquote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was gewoon een schema maken, met een inleiding, middenstuk en afsluiting. en daarin verdelen wat je waar neer zet. dan zoek je alvast die betoogverwijzingen op, en zet die ook in het schema
en daarna schrijf je alles aan elkaar. niet informeel worden, maar gewoon netjes NL gebruiken. waar mogelijk de wetenschappelijke termen ipv wat je normaal in spreektaal zegt
en bij je bronnen meteen bronvermelding doenik weet niet hoe dat moet bij jou, maar ik weet wel een site waarin voorbeelden en uitleg staan: http://www.rug.nl/noordster/index
Jij, vuile vakantieganger!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoel je Fok in het algemeen of hier in de AKQ(SC)?
11 september 2003 - New York
Januari 2004 - Las Vegas
Januari 2005 - Las Vegas
September 2006 - Las Vegas, San Diego, LA, San Francisco
Januari 2007 - Las Vegas
September 2007 - New York
Je mag er trouwens nog 3x Canada bij rekenen. Dat vind ik er wel bij passen
Dit zijn niet alle reisjes die ik maak hoorquote:
Wat moet je in hemelsnaam zo vaak doen in Las Vegas, als ik mag vragen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Januari 2004 - Las Vegas
Januari 2005 - Las Vegas
Januari 2007 - Las Vegas
ik dus ook, want we hebben ook amper uitleg gehadquote:Op woensdag 19 september 2007 13:49 schreef wyccie het volgende:
Ik vind persoonlijk 1000 woorden voor een mini-paper van een derdeweeks eerstejaars best pittig.
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben (of moet ik 'Wij zijn' zeggen?) er getrouwd
Ja, zo vind ik het een logische indeling. Maar dat kan wel aan mij liggen. Ik weet niet of anderen ook zo hun paper schrijven? Je geeft mij toch niet de schuld als je geen goed cijfer krijgt, hč?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
ik dus ook, want we hebben ook amper uitleg gehad
Maar goed, zoiets dan?
Inleiding (hoofdvraag, ‘hoe worden …. gemaakt en wat zijn de verschillen?’ )
Romp:
- Wetenschap (eigenschappen, vereisten volgens artikel Ragin, kenmerken)
- Vakpublicatie (eigenschappen, voorbeelden uit tekst)
- Verschillen tussen beide (met schema)
Conclusie (antwoord op hoofdvraag)
Ik meen dat ene mevrouw Dion daar een theater heeft laten bouwen voor haar megaconcertenreeks.....quote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam zo vaak doen in Las Vegas, als ik mag vragen?
Gezien de regelmaat een congres of zo?
En de overeenkomsten niet vergeten, dat gebeurt al gauw als je iets gaat vergelijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
Romp:
dat doen ze dan ws expres om het niveau een beetje te metenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik dus ook, want we hebben ook amper uitleg gehad
Maar goed, zoiets dan?
Inleiding (hoofdvraag, ‘hoe worden …. gemaakt en wat zijn de verschillen?’ )
Romp:
- Wetenschap (eigenschappen, vereisten volgens artikel Ragin, kenmerken)
- Vakpublicatie (eigenschappen, voorbeelden uit tekst)
Conclusie (antwoord op hoofdvraag)
Ja, als uitgangspunt voor latere beoordelingen of zo. Of om ze expres fouten te laten maken, want daar leer je nog steeds het meest van.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
dat doen ze dan ws expres om het niveau een beetje te meten
Mwoah, stelt geen moer voor daar en dat was precies de bedoeling.quote:
ja zoietsquote:Op woensdag 19 september 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, als uitgangspunt voor latere beoordelingen of zo. Of om ze expres fouten te laten maken, want daar leer je nog steeds het meest van.
Handige site trouwens, met al die tips.![]()
Congres en congresfeestjes inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben (of moet ik 'Wij zijn' zeggen?) er getrouwd en was blij dat ik er na 2 dagen, terwijl ik er voor 3 dagen geboekt had, weer weg kon.
Wat een nep-stad.
Als ik naar Disney wil, dan boek ik dat wel bewust...![]()
Als stripdansende Elvis in het casinoquote:Op woensdag 19 september 2007 14:06 schreef wyccie het volgende:
Gaat Nem nog vertellen waarom hij in Las Vegas werkt?![]()
Je hebt mijn "trouwen in Vegas" rampverhaal niet gelezen zeker?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben (of moet ik 'Wij zijn' zeggen?) er getrouwd en was blij dat ik er na 2 dagen, terwijl ik er voor 3 dagen geboekt had, weer weg kon.
Wat een nep-stad.
Als ik naar Disney wil, dan boek ik dat wel bewust...![]()
Prettig idd zulke sites, daar wil ik nog wel eens weer de geest van krijgenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja zoiets
mooie site hetoen ik nog Nederlands studeerde heb ik die als tip gekregen. het is net een typecursus: je zult er altijd baat bij hebben
Nee...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt mijn "trouwen in Vegas" rampverhaal niet gelezen zeker?
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als stripdansende Elvis in het casino![]()
Daar had ik ook op gegokt. En m'n boek op m'n toetsenbord voor de zekerheid.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
t was altijd een halfuur
Irritable Bowel Syndrom heb ik al dus dat is het nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, heeft de dokter je darmen ook gecheckt? Ik weet niet of je de laatste tijd veel stress hebt, maar ik krijg in stressvolle perioden ook altijd last van mijn darmen na vezelrijke dingen zoals volkorenbrood en musli.... Prikkelbare darmsyndroom noemen ze dat, zeer irritant
Als het goed is hoor ik het morgen, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet.Gelukkig is het geen suikerziekte.
Wel balen dat je juist de uitslag van de glutenallergie moet afwachten nu, MaJo.
![]()
why?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
heel romantisch huwelijksverhaal...![]()
En zo is het gekomen...
De USA is best leuk, ben er inmiddels zo'n 14 keer geweest (mijn schoonzus woont er), maar die mensen...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Congres en congresfeestjes inderdaad
En de keer met de andere steden was gewoon vakantie.
De langste keer dat ik er gezeten heb was 10 dagen. En toen kwam het mijn neus wel uit. Ik probeer het te beperken tot 6 dagen.
Ja hier ergens in de SC.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Is dat nog ergens te vinden?
Waarom steeds Las Vegas eigenlijk? Dat is nou een stad die me niet echt interesseert... Ik zou graag een keer naar Florida en Miami gaan. En nog een keer naar New York maar ja vliegangst hequote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je Fok in het algemeen of hier in de AKQ(SC)?
Januari 2004 - Las Vegas
Januari 2005 - Las Vegas
Januari 2007 - Las Vegas
A. De vakantie naar het Wilde Westen stond al gepland;quote:Op woensdag 19 september 2007 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
why?Trouwen oke, maar waarom daar?
Ik dacht dat alleen dronken stellen dat deden.![]()
Ik heb hele leuke Amerikanen meegemaakt...vooral in San Diego. En de vrienden die ik er heb reken ik tot intelligente, aardige mensen. Maar ik deel je frustratie. Er zit ontzettend dom, kortzichtig, wereldvreemd volk tussen.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De USA is best leuk, ben er inmiddels zo'n 14 keer geweest (mijn schoonzus woont er), maar die mensen...
Met name in het noorden van de USA.
Stommer dan het achtereind van een varken, denkend dat Nederland de hoofdstad van 'Germany' is en dat wanneer het staatshoofd een koningin is 'je niet vrij mag reizen en hoe je het dus hebt geflikt om in de USA terecht te komen'...
Het Zuiden is wat relaxter, met, tot vóór Katrina, New Orleans als absoluut hoogtepunt.
Ik zeg altijd maar 'De USA is uitstekend te doen, jammer alleen dat er ook Amerikanen wonen'....
Nee...ik had gerekend op Elvis e.d. Dit was niet cheesy. Dit was gewoon een aanfluiting. Niet leuk dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een afknapper! Of werd het er alleen maar hilarischer / cheesier van?
Conventie met fotografen/webmasters die hetzelfde doen als ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom steeds Las Vegas eigenlijk? Dat is nou een stad die me niet echt interesseert... Ik zou graag een keer naar Florida en Miami gaan. En nog een keer naar New York maar ja vliegangst he
Trouwen in Vegas is gewoon business en daarom hebben we die chapel maar achterwege gelaten.quote:
maar dat is toch overal zoquote:Op woensdag 19 september 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit ontzettend dom, kortzichtig, wereldvreemd volk tussen.
Je fotografeert dobbelstenen, toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Conventie met fotografen/webmasters die hetzelfde doen als ik.
Ja, maar net als met alles daar, Amerikanen doen het in de overtreffende trap...quote:
Ja ik las het al (voortaan eerst lezen en dan reagerenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Conventie met fotografen/webmasters die hetzelfde doen als ik.
Miami trek me echt niet. New York is vet en je kunt met de boot
Doe je alleen wel langer over
Of een vliegangstcursus proberen.
Seattle wil ik nog eens heen trouwens.
Ehm..die heb je hier ook alhoewel ik denk dat gehalte hoger ligt.quote:
Oke, duidelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A. De vakantie naar het Wilde Westen stond al gepland;
B. We woonden al lang samen met een samenlevingscontract, maar dat is niet 100% waterdicht;
C. We hebben een pesthekel aan bruiloftsfeestjes en andere -verplichtingen hier in Nederland;
D. We waren beide volkomen nuchter en hadden zelfs vooraf in Amsterdam onze bruidsringen (het enige traditionele wat we hebben gedaan) laten maken.
Kortom, volgens planning, zonder gezeik van wie dan ook...
Nog nooit gedaan maar misschien is het een ideequote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je fotografeert dobbelstenen, toch?
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je fotografeert dobbelstenen, toch?
Morgenochtend dusquote:Op woensdag 19 september 2007 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik las het al (voortaan eerst lezen en dan reageren) Waneer ga je nou weg? Ik dacht vandaag
New York ookquote:Miami is warm
Dat is wel vet, een weekje in Seattlequote:New York is super tof, daar zou ik nog wel een tijdje willen wonen. En als ik moet kiezen tussen zo lang op de boot of vliegen dan vlieg ik denk ik nog lieverDe mensen waarvan het huis is waar we nu wonen die zitten nu in Seattle. Met de kerst zijn ze in NL, we hadden het er nog over om dan te ruilen, dat wij dan daar gaan zitten en zij in hun eigen huis. Mooi plan maar zal wel niets worden
Ik heb nog een slogan:quote:Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
Familie die je alleen ziet op bruiloften en begrafenissen. Dat wil ik later echt nooit.![]()
we moeten welquote:Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm..die heb je hier ook alhoewel ik denk dat gehalte hoger ligt.
Daarbij weet 3/4 van de Amerikanen NIETS van wat er zich buiten de VS afspeelt of heeft afgespeeld.
Ze hebben geen idee hoe de rest van de wereld in elkaar steekt.
Ik denk dat redelijk veel mensen hier weten wat er buiten ons eigen land te vinden is.
oh ik ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.![]()
Bruiloftsfeesten zijn volgens mij vaak ook echt verschrikkelijk. Paar weken terug was ik getuige bij een vriendin. We waren met een heel klein groepje. Daarna lekker in Duitsland in een park uitgebreid een lunch gedaan en naar de dierentuin geweest. Vet gezellig.![]()
Heb ook een huwelijk meegemaakt met heel veel gasten. Was echt geen ruk aan.Eten, zuipen, polonaise.
Allemaal vage kennissen ook. Familie die je alleen ziet op bruiloften en begrafenissen. Dat wil ik later echt nooit.
![]()
Dat is vaak zo met grote families inderdaad. Mijn ouders hebben beide iets van 10 broers en zussen, daarvan en van hun kinderen zie ik nog niet de helft af en toe en een heel klein deel vaak. Iquote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een slogan:
'Iedereen is 364 dagen per jaar welkom, maar niet op mijn verjaardag. '
Scheelt je toch al gauw zo'n 30 'vrienden' en familieleden...![]()
Ah okquote:
New york is echtquote:New York ook
26C deze week met 18C 's nachts.
Ik noemde Florida al hequote:Phoenix, LA, SD, SF zijn ook allemaal warm hoor
[..]
Dat is wel vet, een weekje in Seattle
Om op vakantie te gaan is het ook gewoon heul leukquote:Op woensdag 19 september 2007 15:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook nog eens naar de VS. Heb altijd iets tegen het gezeik aldaar gehad, maar het land zelf lijkt me erg mooi
Ja leuk, maar dan kan ik zelf niet meepratenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om op vakantie te gaan is het ook gewoon heul leuk
Gewoon niet zeuren over hun president en/of Irak en er is niets aan de hand
Ohja..gewoon zeggen dat je uit Amsterdam komt. Dat kennen ze direct. Ze beginnen dan wel gelijk dat het daar zo vet blowen is maar dan heb je wel gelijk een gesprek
gewoon overal ja op zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dan kan ik zelf niet meepraten
Dat is ook geen misselijke lijst hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
En aangezien ik me verveel ook maar even een lijstje met vakanties
Januari 2001: New York
Oktober 2001: Rhodos
Juli-aug 2002: Italiė
Oktober 2003: Curacao
December 2003: Spanje
Juli 2004: Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Estland, Letland, Litouwen en Polen
Sept. 2004 - april 2005: gewoond in Londen
Juli 2006: Spanje en Marokko
Juni 2007: Noorwegen
Juli-Augustus 2007: Interrailen - Parijs, Venetie, Sloveniė, Kroatiė en Hongarije
En daar tussendoor nog een keer of 6 naar Londen geweestDamn ik wil weer weg
Nog een hele waslijst met vakanties daarvoor maar dat weet ik niet meer precies
Dat boeit toch niet? Binnen 5 tellen zit je op een ander gespreksonderwerpquote:Op woensdag 19 september 2007 15:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dan kan ik zelf niet meepraten
Werken natuurlijkquote:
Nja okequote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet? Binnen 5 tellen zit je op een ander gespreksonderwerp
Texel ertussen ja maar dat was ook gewoon ON-WIJS gaafquote:Op woensdag 19 september 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
Texel er tussen.Misschien ga ik ook wel een weekend Texel doen.
Vroeger kwam ik er alleen om te volleyballen. Ga je mee?
![]()
Wij zijn hier volgens mij wel de zielige eendjes.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Als ik al die vakanties zie word ik echt stikjaloers
Zo zit ik hier ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:23 schreef wyccie het volgende:
Sommigen gaan in 4 jaar vaker op vakantie dan ik in mijn hele leven.![]()
Ik ben mij er ook zeer van bewust dat ik één van de betere banen heb en een hoop gelukquote:Op woensdag 19 september 2007 15:23 schreef wyccie het volgende:
Texel staat voor mij gelijk aan schapen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Texel ertussen ja maar dat was ook gewoon ON-WIJS gaaf
Was met C. en A.
Toen ik klein was ging ik ieder jaar naar Texel. Het liefst 2x. Texel staat voor mij gelijk aan heerlijk relaxen
Ook dat natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Texel staat voor mij gelijk aan schapen.![]()
En wat heb jij de hele middag uitgespookt.quote:
Ik ga geen lijstje doen en ik zeg alleen maar dat ik binnenkort voor de 5e keer binnen een jaar op vakantie ga, de tripjes naar buitenlandse voetbalwedstrijden niet meegerekend.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:23 schreef wyccie het volgende:
Zie je wel? Je komt de deur wel uitquote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht dat is niet helemaal waar
ik ben ook al 2x in Londengeweest met school en 1x in
Parijs
Vanwaar dequote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht dat is niet helemaal waar
ik ben ook al 2x in Londengeweest met school en 1x in
Parijs
Ja, dagjes zeker? Want dagjes tel ik niet meequote:Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar desmiley voor Parijs
Daar ben ik 2 weken geleden ook nog geweest en in 2004 trouwens ook. En Londen een keer of 10 waarvan er dus 7 maanden gewoond
Ik ga er eind dit jaar wel weer even langs denk ik
Oh en Nem als we echt gedetailleerd gedaan dan ben ik in mijn Londen tijd ook nog in Birmingham, Oxford, Cambridge, Canterbury, Dover en Windsor (2x) geweest
ohja Wuppertal ben ik ook nog geweestquote:Op woensdag 19 september 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je wel? Je komt de deur wel uit
Met school hebben wij EuroDisney gehad, Berlijn en een uitwisseling met Boedapest.
Berlijn was verreweg het gaafst
ik vond Parijs niet zo denderend. maar dat kan ook komen omdat we er maar 1 dag zijn geweest. 's nachts heen, overdag rondlopen, 's nachts weer terug, ik denk niet dat je de stad dan in al z'n schoonheid meekrijgtquote:Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar desmiley voor Parijs
Daar ben ik 2 weken geleden ook nog geweest en in 2004 trouwens ook. En Londen een keer of 10 waarvan er dus 7 maanden gewoond
Ik ga er eind dit jaar wel weer even langs denk ik
Oh en Nem als we echt gedetailleerd gedaan dan ben ik in mijn Londen tijd ook nog in Birmingham, Oxford, Cambridge, Canterbury, Dover en Windsor (2x) geweest
Vrije associatie?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga computer ratten terroriseren![]()
Jayhawk liep net voorbij.![]()
Ja wel dagjesquote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dagjes zeker? Want dagjes tel ik niet mee
Dan kan ik nog een lijstje toevoegen.
7 Maanden in London wonen lijkt me trouwens ook wel wat
Dit is gewoon een vieze pissing match geworden en dat wou ik helemaal niet
Azie wil ik ook graag nog heenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zo heel erg vaak op vakantie geweest.
Maar als ik ging was het ook wel ver weg. Aziė en Afrika.
Verder ook naar Parijs en EuroDisney, en naar Rome geweest met school. En 1 keer twee weekjes geInterraild.
van dobbelstenen. schijnt.quote:
de watquote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
ik zit hier te lezen en nu is m'n hele experiment mislukt.![]()
Heb per ongeluk de hypothalamus van de proefratjes vernietigd.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
Als je goed kijkt zie je hier dobbelstenenquote:
En wel protesteren tegen het testen van make-up op konijnen he?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
ik zit hier te lezen en nu is m'n hele experiment mislukt.![]()
ik wil ze gewoon allemaalquote:Op woensdag 19 september 2007 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die roze wil ik ook!!!
Ik heb op dit moment witte![]()
![]()
Hoofdzakelijk glamour.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, tof, dat wist ik helemaal niet.
Wat voor foto's maak je meestal? Evenementen, freelance, reclame, whatevāh?
Nee, dat niet, maar nu moet ik wel opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het geen speciale fokstammen waren....![]()
jij ook :-)quote:
Heb je iets te verbergen voor me?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik ben weer weg, sorry Sheep, niet persoonlijk bedoeld.
hij is best grappigquote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit is vooral een tip in de categorie: wat moet je vanavond vooral niet kijken.
dat lijkt me een slecht tekenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
Geen zin meer.![]()
M'n ratten worden dik.![]()
Dat komt doordat ik de Ventromedial Hypothalamus heb vernietigd.quote:
Trailer gekeken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
hey PS
oh voor de mensen die van foute films houden:
Filmtip voor vanavond
She's The Man, RTL 5 20.30
einde filmtip
Uhh.. het gaat hier om virtuele ratten lijkt me?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik de Ventromedial Hypothalamus heb vernietigd.![]()
Ja, maar het onderzoek is ook uitgevoerd met echte ratten.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhh.. het gaat hier om virtuele ratten lijkt me?
Is het een soort geavanceerde en dure Tamagotchi?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
Geen zin meer.![]()
M'n ratten worden dik.![]()
ent oen kregen ze kortsluitingquote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik moet hersengebieden stimuleren met electrische stroom en ze om de twee uur te eten geven.Ik gaf te veel stroom.
![]()
ach dat is ook een uitkomstquote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef Soempie het volgende:
Alle experimenten die ik vandaag heb gedaan zijn mislukt.
Ik ga over een kwartiertje mooi naar huis.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ent oen kregen ze kortsluiting
Dat is best een leuke film hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
hey PS
oh voor de mensen die van foute films houden:
Filmtip voor vanavond
She's The Man, RTL 5 20.30
einde filmtip
Wat bedoel je met mooi? Gladde huid?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:57 schreef wyccie het volgende:
Die ene foto met de karrensporen is best grappig. De horizon is recht, maar het land is scheef.
En bewerk jij de foto's met Photoshop of hebben ze allemaal zulke mooie billen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Ben helemaal geen fan van 'm, maar hij heeft goede punten te pakken daar. Zeikwijven.
Ook belangrijkquote:
Dat lijkt me ook wel zo'n studiereis, dan maak je de stad misschien ook wat intensiever mee. De enige plek waar ik ooit met school ben geweest is (wederomquote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook in Londen wonen.... en in Florence...... en in..... en...... uhm, nog wel veel meer steden
De afgelopen jaren ben ik bijna alleen op studiereisjes geweest, maar dat vind ik ook altijd prima![]()
2x 2 weken Florence, weekje Barcelona, weekje Madrid, weekje Parijs, 2 weken Rome....En vooral goedkoop ook, want je logeert in hostels of instituten, kost haast niks met een grote groep.
Paspoort: checkquote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je verder ook alles hebt
Ik kan het hem zó horen zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rik Mayall heeft ooit een nogal serieus ongeluk gehad met z'n quad, kwam in coma. Zijn eerste woorden nadat hij uit zijn coma kwam, gesproken tegen de dokter, schijnen de volgende te zijn: "So you're the bastard that keeps sticking needles onto me!".
Ik heb laatst getypt in Word 2007 en vond em niet super vervelend. Interface is wel wat ingewikkeld en shiny en zo, beetje zoals categorieweergave in cofiguratieschermquote:Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb er nog weinig over gehoord, maar 't zal wel weer een berg geheugen vreten...
zal wel gewoon wennen zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb laatst getypt in Word 2007 en vond em niet super vervelend. Interface is wel wat ingewikkeld en shiny en zo, beetje zoals categorieweergave in cofiguratiescherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |