Op de woensdag erna heb ik een presentatie.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad je dag niet
Waarom kan je niet naar Gogol?
Maar de 11e is een zondagquote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de woensdag erna heb ik een presentatie.![]()
that's exactly my problemquote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rubber_duck
http://en.wikipedia.org/wiki/Friendly_Floatees
Maar dat zegt dus niets..want Wiki is zo lek als een mand
en de foto's die er zijn: wie zegt dat dat echt is? elke mafkees kan een duckie in de zee gooien en zeggen: ja die is net aangespoeldquote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that's exactly my problem
ik heb tot nu toe 1 foto kunnen vinden van een duckie die uit de zee is geplukt
het punt is echter: er wordt zo vaak gezegd dat er duckies gaan aanspoelen. waarom zijn daar geen foto's van
http://www.cbsnews.com/st(...)ews/main566138.shtmlquote:Op woensdag 19 september 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
kennen jullie het Rubber Duckie verhaal? dat er in 1992 zon'n 20.000 overboord zijn geslagen van een vrachtschip en dat ze daar nu de zeestromingen mee checken?
Is dit nou waar of nietvolgens een collega is het een broodje aap eerste klas maar volgens mij niet. en op internet schijnt iedereen het te geloven
I need proof
Oh, ik dacht dat het 13/11 was?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de 11e is een zondag
Maar goed dat ik nog geen kaartje gekocht had dan
Ik meen mij een artikel te herinneren van dit jaar waarbij er eendjes "gevangen" waren. En blijkbaar staat er serienummers in die je kon checken.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that's exactly my problem
ik heb tot nu toe 1 foto kunnen vinden van een duckie die uit de zee is geplukt
het punt is echter: er wordt zo vaak gezegd dat er duckies gaan aanspoelen. waarom zijn daar geen foto's van
Verrek. Du hast recht.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het 13/11 was?
Ziet eruit als een computerspelletje. Wolfenstein!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
ik heb gevonden welk deel van het practicum ik moet doen.Wel gezellig zo, ik zit hier tot 5 uur.
[afbeelding]
Ben benieuwd..![]()
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en het richtingsgevoel van een met één wiel hebben?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik ging links. Is daarmee dan bewezen dat ik geen richtingsgevoel heb?![]()
![]()
Ik vlieg om 13:30. Dus ik moet er om 10:30 zijn. Dus ik denk 9:30 weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef Soempie het volgende:
Nem, hoe laat vertrek je morgen?
Hoe laat kom je dan aan?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vlieg om 13:30. Dus ik moet er om 10:30 zijn. Dus ik denk 9:30 weg.
16:00 local time. Dus dan ben ik rond een uur of 18:00 bij het hotel hoop ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe laat kom je dan aan?![]()
Echt zoveel mensen in m'n omgeving gaan naar New York of zijn er pas geweest. Ik wil ook.![]()
Dat kan nog hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe laat kom je dan aan?![]()
Echt zoveel mensen in m'n omgeving gaan naar New York of zijn er pas geweest. Ik wil ook.![]()
Min of meer. In ieder geval natuurlijk de ge-eikte dingen zoals Central Park, Times Square, Empire State Building, Ground Zero, Vrijheidsbeeld van een afstandje, Little Italy(er is dan een festivalletje), Radio City en nog wat buitenwijken. We hebben 2 boekjes waar heel veel in staat dus dat gaan we onderweg nog verder uitpluizen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Weet je al wat je allemaal gaat doen in NY?
Ik heb geen 474 euro nu.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan nog hoor
Tickets zijn nog steeds 474 euro. En dat is één dag van tevoren
Had je toch die brief moeten schrijvenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen 474 euro nu.Laat staan geld om daar uit te geven.
![]()
MoMA?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Min of meer. In ieder geval natuurlijk de ge-eikte dingen zoals Central Park, Times Square, Empire State Building, Ground Zero, Vrijheidsbeeld van een afstandje, Little Italy(er is dan een festivalletje), Radio City en nog wat buitenwijken. We hebben 2 boekjes waar heel veel in staat dus dat gaan we onderweg nog verder uitpluizen.
Hij is opgestuurd.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je toch die brief moeten schrijven
http://nl.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Modern_Artquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
MoMA?
Ik wil trouwens ook nog wel naar een museum her en der.
Dat is best mogelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Modern_Art
We gaan echt samen naar Brussel?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeet je geen geld opzij te leggen voor Brussel?
Ik was te laat met inschrijven.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
ik meende dat je ooit hebt gezegd dat je mee ging doen met de 4 mijl soemphoe is het daar ook al weer mee
![]()
Dat hadden we toch al afgesproken?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan echt samen naar Brussel?Ik houd je er aan hoor.
Oke, dan ga ik eerst sparen voor Brussel.![]()
Als je nog even wacht kan je er straks gewoon met een strippenkaart heen.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:57 schreef Soempie het volgende:
Stik, ik ga sparen en volgend jaar naar New York.![]()
maar sparen gaat wel lukkenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was te laat met inschrijven.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan echt samen naar Brussel?Ik houd je er aan hoor.
Ja, nouja, eerst dacht ik dat je dronken was.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hadden we toch al afgesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |