Heb het recept al eens eerder uitgetypt. Hieronder dus maar:quote:
Ah, ik dacht al dat je 4 maanden zwanger wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb trek in een stroopwafel, maar die heb ik gisteren allemaal al opgegeten![]()
Alles is nu zo goed als gepakt....woeiiiiquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:14 schreef justmattie het volgende:
succes SOL !!!
quote:
lekker danquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef justmattie het volgende:
een vriendin van me zit hier, komt mn moeke thuis. Begint tegen haar en mij aan te schreeuwen... dat IK aso ben, gelijk weer nieuwe vriendin etc etc etc, terwijl dit helemaal niet zo is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik heb het gehad hier met hun, ik ga mooi een eigen huis zoeken
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef justmattie het volgende:
een vriendin van me zit hier, komt mn moeke thuis. Begint tegen haar en mij aan te schreeuwen... dat IK aso ben, gelijk weer nieuwe vriendin etc etc etc, terwijl dit helemaal niet zo is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz ik heb idd jouw spijkerjack![]()
De vraag is: had jij je broek naar beneden toen ze thuis kwam?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stereo maakt vrienden in CUL-SCquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: had jij je broek naar beneden toen ze thuis kwam?![]()
nee we zaten gewoon ff op de bank TV te kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: had jij je broek naar beneden toen ze thuis kwam?![]()
Zie jij je vriendin weleens langer dan een uur ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin heeft (na 3 jaar!!) nog nooit een scheet bij me gelaten.
Heb wel ooit het toilet voor haar moeten ontstoppen na een grote beurt, telt dat ook?
A-ha!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:47 schreef Euc- het volgende:
Doet me direct denken aan een aflevering van Sex & the city dat carry een scheet laat terwijl ze naast Big in bed ligt en dan heeeel onzeker wordt
![]()
Omdat er om 8 uur niks anders op is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A-ha!![]()
Waarom kijk jij Sex in the City?![]()
Jahhh gave afl. was dat en ook zooo herkenbaar voor de meeste vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:47 schreef Euc- het volgende:
Doet me direct denken aan een aflevering van Sex & the city dat carry een scheet laat terwijl ze naast Big in bed ligt en dan heeeel onzeker wordt
![]()
Jup, moet zondagavond in het ziekenhuis zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en @ -EUC-: succes met de operatie als ik het weekend niet meer online mocht komen, dat was maandag toch?
was ie mooier dan jou jackquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz ik heb idd jouw spijkerjackPM doet weereens vaag, dan maar zo ff
Nee Fix, dat gaan we niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Fixers het volgende:
Ik moet blijkbaar toch alle tijdschriften en kranten gaan lezen. Nu heb ik wéér wat gemist: tosti zakjes. Ik word al gek gezeurd over de échte tosti ijzers (ja die komen er weer aan, ze zijn in bestelling). Maar nu heeft er ergens iets gestaan over de toastabag ik heb de website bekeken en zie er niet bepaald de meerwaarde van in boven een tosti-klem.
Oh, toen we in Leiden liepen gisteren zagen we een sub waiquote:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet denken van de Sub Waiquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, toen we in Leiden liepen gisteren zagen we een sub wai
Maar we moesten nog kreeffies eten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:44 schreef Bluezz het volgende:
4 op een rij
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik vind 't ook overbodig. Het is zo'n typisch overbodig amerikaansproduct. Netzoals de "slowcooker-safer" een soort condoom om in je slowcookpan te hangen. "Dat scheelt zwaar schoonmaakwerk." Alsof geëmailleerd aardewerk moeilijk schoon krijgen is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee Fix, dat gaan we niet doen
Gewoon in het pannetje of lekker in de klem met die handel![]()
Euhm, ben jij wel eens bij de subway geweest? Want hier in Den Haag staat alles gewoon in de koeling koud te wezen. Pas bij beleggen doen ze de ingredienten warmmaken in de magnetron of toastoven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet denken van de Sub Wai
Vind het een beetje doorgeslagen "doe gezonder dan de Mac, maar eigenlijk zijn we niet zo gezond, en de consument wil keuze dus we geven ze keuze" gedoe. De meatballs staan al de hele dag te pruttelen in hetzelfde sausje, de sla is 3 uur vantevoren gesneden etc.
En ik heb het idee dat het wat duur is. Doe er 35% vanaf en we praten weer.![]()
Koeling met deksel open, meatballs die inderdaad in de saus hebben gelegen en maar in de magnetron ff opgewarmd worden, leuke plastic handschoentjes aan de handen van de dressingmeiden die nog wel ff hun haar goed leggen etc.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Euhm, ben jij wel eens bij de subway geweest? Want hier in Den Haag staat alles gewoon in de koeling koud te wezen. Pas bij beleggen doen ze de ingredienten warmmaken in de magnetron of toastoven.
Jij bent gewoon te klein.quote:
HIJ heeft zwaar zaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
De afgelopen 5 weken ben ik maar liefst 7 kilo aangekomen....wtf![]()
Kind je bent ook zoooooooooo dikquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Omg, ik ben nu op een gewicht beland, dat ik alleen maar heb behaald toen ik zwanger was![]()
De afgelopen 5 weken ben ik maar liefst 7 kilo aangekomen....wtf![]()
dat heb ik nergens gezegdquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind je bent ook zoooooooooo dik
Die heb je toch ook niet nodig nu, die broekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
dat heb ik nergens gezegd![]()
helaas pas ik nog maar 2 van mijn bijna 20 broeken![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb je toch ook niet nodig nu, die broeken
Daar komt je snoezige buikje ook van, lieve schatquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb hier btw geen biertender maar een wijntender![]()
En die kont waardoor die broeken er niet meer overheen willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Daar komt je snoezige buikje ook van, lieve schat
Laat staan die enorme tietuh van haar waar de BH's ook al niet meer overheen passen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Bluezz het volgende:
En die kont waardoor die broeken er niet meer overheen willen![]()
Mijn zwaartekracht, wat doe je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat staan die enorme tietuh van haar waar de BH's ook al niet meer overheen passen.![]()
Je zou geen privé-foto's meer plaatsen hier, liev.quote:
quote:
hele dagquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang duurde die OK ook alweer Euc?
hahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ahhh zo lief, dacht ik dat HIJ toen we boodschappen deden speciaal voor Milou roze kinder douchegel had gekocht, bleek dat Milou het zelf in het wagentje had gedaan![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net The Virgin Suicides van Sophia Coppola gezien, met Kirsten Dunst.
[afbeelding]
Ik snap hem alleen niet.![]()
Wat snap je niet aan blonde maagdenquote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net The Virgin Suicides van Sophia Coppola gezien, met Kirsten Dunst.
[afbeelding]
Ik snap hem alleen niet.![]()
Nou. Ja....quote:Op zondag 16 september 2007 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan blonde maagden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo Marie-Antoinette downloaden. Ook Coppola/Dunst. Ik bedoel, Lost in translation is een van mijn favo films. Er moet toch nog wel een Coppola'tje bij zitten die wél goed is?Confidence through competence
Hetzelfde als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb alleen met Brunettes genuecksexxt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 16 september 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad.Zwart ook ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw wacht, regenboog.
Confidence through competence
Ja, zwarte Lola zit naast me.quote:
miss Hobje!!!quote:
Het lijkt er op dat de herfst erg vroeg begint dit jaarquote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Wil ik naar het strand, is het herfst vandaag
Ik denk dat we gewoon de zomer overslaan en rechtstreeks van voorjaar in de herfst zijn beland.quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Het lijkt er op dat de herfst erg vroeg begint dit jaar![]()
hoelang is het geleden dat we een echte zomer hebben gehadquote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon de zomer overslaan en rechtstreeks van voorjaar in de herfst zijn beland.
Normaal gesproken ben ik nooit zo nega, maar als je net 2 weken vakantie achter de rug hebt met veel regen en de zomer doorgewerkt hebt is het gewoon![]()
Ohooquote:Op zondag 16 september 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
miss Hobje!!!![]()
die heb ik inderdaad nog niet genueckeld, staat nog op de verlanglijst.
Tis hier zowat 22graden buitenquote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoelang is het geleden dat we een echte zomer hebben gehad
+ dat het vorig jaar rond deze tijd nog gewoon 20+ was, en nu is het stervenskoud buiten, en harde wind![]()
Mmm zit al heel de dag op het terras, in hempje en jeansquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis hier zowat 22graden buiten
Zon.. en ik zit met een dikke fleece aan en een sjaal om mijn nek
Voor jezelf is dat toch ook lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mmm zit al heel de dag op het terras, in hempje en jeans![]()
wilde ik net een kaasplateau maken, gaat HIJ ff op bed liggen![]()
idd ook lkkr voor mezelf, maar dan wel als ik echt alleen benquote:Op zondag 16 september 2007 15:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voor jezelf is dat toch ook lekker
Heeft ie gewoon pech als het op is
* Stereotomy is even een minuutje stilquote:Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
De laatste minuutjes van onze vakantie zijn aangebroken.
Nee dat was AZ toch?quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Of heeft Turkije niet gewonnen met voetbal?
NL is EKquote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy haalt de Turkse vlaggen van stal en gaat al toeterend door de straten rijden
Of heeft Turkije niet gewonnen met voetbalhonkbal?
quote:
Bronquote:Winterdepressie-epidemie dreigt door slechte zomer
LONDEN - Door de extreem slechte zomer ligt een winterdepressie-epidemie op de loer. Hiervoor waarschuwde de Britse krant The Independent maandag.
Jaarlijks lijdt minstens een op de twintig mensen aan een winterdepressie. Nog eens een op de acht mensen geeft aan in de donkere wintermaanden zwaarmoediger te zijn dan gedurende de rest van het jaar.
Fel licht, het liefst zonlicht, is de beste remedie tegen deze symptomen. De zomer is normaal gesproken dan ook een tijd van herstel voor mensen die bevattelijk zijn voor een winterdepressie.
Na de herfstachtige, natte zomer van dit jaar vrezen Britse gezondheidsexperts nu dat een enorme groep mensen getroffen zal worden door de 'winter blues'.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Muck het volgende:
moeilijk..... heb je het in de koelkast bewaard?
dan denk ik dat het nog wel kan eigenlijk...quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Neem hier afscheid van clumsy_clown![]()
Wat? Waar moet ik op je komen? Tieten? Gezicht? In je oor? Zeg het maar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ontopic: wanneer gaan we het weer over seks hebben? Stereoooo, Golfer, Coldfeet en JustMattie hier komen!!!
In mijn linkerneusgat...jeweettog stereoquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat? Waar moet ik op je komen? Tieten? Gezicht? In je oor? Zeg het maar.
jaaaaaaaaaaa meld meld meldquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ze heeft hier anders al 3 kwartier niet meer gepostZe is dood...ze is DOOD zeg ik je
![]()
Weer een Delftenaar minder![]()
Ontopic: wanneer gaan we het weer over seks hebben? Stereoooo, Golfer, Coldfeet en JustMattie hier komen!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat? Waar moet ik op je komen? Tieten? Gezicht? In je oor? Zeg het maar.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
In mijn linkermuismat...jeweettog stereo![]()
Dus ik kan mijn solicitatie voor R&P-mod weer cancelenquote:
Links voor jou of links voor mij? De laatste keer kwam het je oren weer uit schuimen, weet je nog?quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
In mijn linkerneusgat...jeweettog stereo![]()
en het is allemaal mijn schuldquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ze heeft hier anders al 3 kwartier niet meer gepostZe is dood...ze is DOOD zeg ik je
![]()
Weer een Delftenaar minder![]()
quote:Ontopic: wanneer gaan we het weer over seks hebben? Stereoooo, Golfer, Coldfeet en JustMattie en Muck hier komen!!!
en je vriendin is er niet..?quote:
http://www.bicky.be/wrap.htmquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Um, wat zit daar in?
Sara mop.. niet meteen overal dan dat linkje gaan spammen hequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.bicky.be/wrap.htm
daar staat het allemaal uitgelegd
snorryquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sara mop.. niet meteen overal dan dat linkje gaan spammen he![]()
ik hou stiekem ook van KoolAidquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, chemische troep, dat moet ik een keer proberen
het is ook gewoon hartstikke koud buitenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef sararaats het volgende:
ik bevries, de verwarming staat aan
ik stak even m'n kop buiten maar was even snel terug binnenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is ook gewoon hartstikke koud buiten
harde wind, regen.. herfst brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is ook gewoon hartstikke koud buiten
Fiets met zadelverwarmingquote:Op woensdag 19 september 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
inderdaad
ik fetste om half 12 van het station naar huis en ik zat gewoon te rillen op de fiets! het is fucking 19 september
soms zou ik dat best willen jaquote:
Justmattie, gister heb ik een Bossche Bol gegeten van de AH. Niet van de banketbakker dus. Was 35% korting en ik kon het niet laten staan. Vergeef mij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:58 schreef justmattie het volgende:
waar kun je die pauper bicky zooi krijgen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Justmattie, gister heb ik een Bossche Bol gegeten van de AH. Niet van de banketbakker dus. Was 35% korting en ik kon het niet laten staan. Vergeef mij.
ik vergeef je, ik vreet zelf ook wel gebak van de AH, super enzoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Justmattie, gister heb ik een Bossche Bol gegeten van de AH. Niet van de banketbakker dus. Was 35% korting en ik kon het niet laten staan. Vergeef mij.
Die chocotaart van de Ah is kei lekkerquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik vergeef je, ik vreet zelf ook wel gebak van de AH, super enzo![]()
![]()
hell yeahquote:Op woensdag 19 september 2007 00:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die chocotaart van de Ah is kei lekker
bij mijn vorige huis zaten ze altijd in de dakgoot (die onder mijn raam doorliep) te neukenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef sararaats het volgende:
pff, het was een heavy nacht
lag er ten eerste al laat in en heb vanmorgen de duiven weggejaagd
hier zitten ze op het dakraam van de badkamer en soms van de slaapkamer, wat kan ik doen om m'n dakramen proper te houden?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
bij mijn vorige huis zaten ze altijd in de dakgoot (die onder mijn raam doorliep) te neuken
kutbeesten
helemaal niks, dat is de pest van die beestenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
hier zitten ze op het dakraam van de badkamer en soms van de slaapkamer, wat kan ik doen om m'n dakramen proper te houden?
ze zitten vol duivenpoep
de duiven met een ring wel ja maar hier zitten ook veel wilde duiven die alles onderschijtenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef Muck het volgende:
zijn duiven beschermd?!
meer plankjes met nageltjes in de dakgoot kloppen of een prikkeldraad met 20 volt ofzoquote:
Dan voelt geen enkele duif hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef sararaats het volgende:
20 volt
15000 volt danquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan voelt geen enkele duif hoor
dat komt meer in de richtingquote:
Yepz maar ik ben dan ook wel meer dan de moeite waard om 24 uur op te wachtenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat jij mannen altijd 24 uur wachten
Haaaai
R U happy?
Te laat.quote:
Je kan met IDEAL betalen HIER én een leuk shirt knutselenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
oorspronkelijk staat die tekst op een t-shirt, maar die is helaas alleen te bestellen met een creditcard, en die heb ik niet, dus dan geniet ik er maar zo van
22 uur wachten kán omvliegen heurquote:Op donderdag 20 september 2007 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 22 uur wachten op leuk voetbal
Ik ga maar naar bed, morgen keihard studerenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
22 uur wachten kán omvliegen heur![]()
Net op tijd om mij in slaap te wiegen.quote:
Trustequote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Net op tijd om mij in slaap te wiegen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef justmattie het volgende:
gewoon in de koelkast denk ik, [flauwmodus]en als er schimmel opzit zou ik het niet meer eten[/flauwmodus]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef borisz het volgende:
wokken vanavondkortom je vol vreten
![]()
zoiets jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?
het hangt er vanaf in welke tent je zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
dan ben ik de enige die het wel leuk vind
in Rhenen zit ook een hele leukequote:Op donderdag 20 september 2007 14:15 schreef borisz het volgende:
[..]
het hangt er vanaf in welke tent je zit.
Dreefzicht in Haarlem is een hele goede en kan je goed eten. Over het algemeen kan je er wel lekker eten
.
En wel je recpt hier posten hequote:Op donderdag 20 september 2007 13:13 schreef minilotje het volgende:
Lieverds, als ik zelf eens uiencompote ga maken, hoe lang is dat dan houdbaar en op welke manier kan ik het 't beste bewaren? Glazen potje?
Van dik hout was gaaf ja, maar de drukte in de hooftstraat niet zo, daar werd ik een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 20 september 2007 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Net thuis![]()
Was hier jaarmarkt enzo.. enne ook optredens en Van Dik Hout heb ik 1,5 uur van mogen genieten![]()
Was kei leuke dag zo
Het was juist super leuk die druktequote:Op donderdag 20 september 2007 22:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Van dik hout was gaaf ja, maar de drukte in de hooftstraat niet zo, daar werd ik een beetje verdrietig van.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren droomde ik in mijn slaap dat ik sex had met SOL.
Ben benieuwd wie vandaag aan de beurt is.
Mijn ex-vriendin beweerde altijd dat ze de Bijlmerramp voorspeld had in een droomquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]leuke dromen heb je
![]()
Ik kan trouwens ook zo levendig dromen.. en soms voorspellend ook![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin beweerde altijd dat ze de Bijlmerramp voorspeld had in een droomGestoord kutwijf was dat
Jij niet hoor, jij bent lief![]()
![]()
Mjaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja
Tenminste, ik dénk dat jij lief bent. Misschien ben je in het echt wel een bloeddorstige psychopaat met constante PMS. Weet ik veel.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren droomde ik in mijn slaap dat ik sex had met SOL.
Ben benieuwd wie vandaag aan de beurt is.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:35 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz duikt weg achter SOLs kipfiletjes![]()
quote:
Hier ben ikquote:Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi gezegd
nah, sanger, kom mee naar SC dan
He, Mark Rutte.quote:
Oh jee. Berg je maar. SOL is on tour.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
1 martini, 3 gin-tonic & 2 tekielja gold is![]()
Miniemietquote:
Ik zie hem elke dag huilen als ik wilquote:Ik wou dat het zondagmiddag was, dan kan ik Golfer zien huilen
Ik huil nooit tijdens het uien snijden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat het zondagmiddag was, dan kan ik Golfer zien huilen
Ennnn... soufflé is zojuist ingezakt!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Miniiiiii Gezallich
Oe wat gewaagd een soufflé!
Over zulks een fase groeit men doorgaans wel heen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
...en zijn verdomd lekkere zus die helaas gothic is.
Story of my life
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:02 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ennnn... soufflé is zojuist ingezakt!
Zoals het hoort
Daar voel je niets van als je een krant over haar hoofd gooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
en zijn verdomd lekkere zus die helaas gothic is.
Story of my life
Ik zie ze dagelijks voor me.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:08 schreef Bluezz het volgende:
Ingezakte soufflé's zijn net zo erg als het woord itself
Kan gebeuren!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren heb ik 6 (!) repen Snickers Ice Cream op gehad. En geen avondeten.
En ja, normaal ben ik ook niet van de zoetigheden, maar dit was een heel pak voor 99 ct. bij de AH
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Pas maar op, anders word je even dik als SOL!
Ha, ik geloof er geen bliksem van dat SoL dik is, als ze schrijft dat ze hoogstens een stukje boven 53 kilo zit. Ik heb al een jaar of twee een soort automatische zelfregulering.. Ik eet echt álles dat ik lekker vind, maar wel vanzelf binnen gewone maaltijden. Chips en koekjes en snoepjes en snacks: zelden zin in.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Euhm.
Hoe groot is die Chocoladetaart dan? Zo'n eentje van bijna een kilo?
Pas maar op, anders word je even dik als SOL!
ff kijken of ze alles terugleest morgenochtend![]()
Daar reken ik juist opquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
OMG, er staat Stereo nu echt wel wat straf te wachten.![]()
Oo, ik dacht zeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
SOL is al 17 hele kilo's aangekomen sinds ze op het HIJ-dieet zit
Brandt lekker in je mond he op het laatst, moet je wel heel snel weer terug naar de spoelbak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bwen nwog nwiet weg.. Twanden aan 't pwoetsen.
Alleen op de wereld, danquote:
Zou zo maar kunnen, ware het niet dat we daar niet zo vaak naar keken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ik dit nummer niet eens bij X-Factor gehoord?
Nee, geef mij dan maar Guusquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:42 schreef golfer het volgende:
Ik moet nog even luisteren naar de nieuwste ontdekking van Bluezz:
Jevetta Steel en ze vindt dat dus muziek om keihard hier door het huis te laten galmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |