ik hou stiekem ook van KoolAidquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, chemische troep, dat moet ik een keer proberen
het is ook gewoon hartstikke koud buitenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef sararaats het volgende:
ik bevries, de verwarming staat aan
ik stak even m'n kop buiten maar was even snel terug binnenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is ook gewoon hartstikke koud buiten
harde wind, regen.. herfst brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het is ook gewoon hartstikke koud buiten
Fiets met zadelverwarmingquote:Op woensdag 19 september 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
inderdaad
ik fetste om half 12 van het station naar huis en ik zat gewoon te rillen op de fiets! het is fucking 19 september
soms zou ik dat best willen jaquote:
Justmattie, gister heb ik een Bossche Bol gegeten van de AH. Niet van de banketbakker dus. Was 35% korting en ik kon het niet laten staan. Vergeef mij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:58 schreef justmattie het volgende:
waar kun je die pauper bicky zooi krijgen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Justmattie, gister heb ik een Bossche Bol gegeten van de AH. Niet van de banketbakker dus. Was 35% korting en ik kon het niet laten staan. Vergeef mij.
ik vergeef je, ik vreet zelf ook wel gebak van de AH, super enzoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Justmattie, gister heb ik een Bossche Bol gegeten van de AH. Niet van de banketbakker dus. Was 35% korting en ik kon het niet laten staan. Vergeef mij.
Die chocotaart van de Ah is kei lekkerquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik vergeef je, ik vreet zelf ook wel gebak van de AH, super enzo![]()
![]()
hell yeahquote:Op woensdag 19 september 2007 00:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die chocotaart van de Ah is kei lekker
bij mijn vorige huis zaten ze altijd in de dakgoot (die onder mijn raam doorliep) te neukenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef sararaats het volgende:
pff, het was een heavy nacht
lag er ten eerste al laat in en heb vanmorgen de duiven weggejaagd
hier zitten ze op het dakraam van de badkamer en soms van de slaapkamer, wat kan ik doen om m'n dakramen proper te houden?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
bij mijn vorige huis zaten ze altijd in de dakgoot (die onder mijn raam doorliep) te neuken
kutbeesten
helemaal niks, dat is de pest van die beestenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
hier zitten ze op het dakraam van de badkamer en soms van de slaapkamer, wat kan ik doen om m'n dakramen proper te houden?
ze zitten vol duivenpoep
de duiven met een ring wel ja maar hier zitten ook veel wilde duiven die alles onderschijtenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef Muck het volgende:
zijn duiven beschermd?!
meer plankjes met nageltjes in de dakgoot kloppen of een prikkeldraad met 20 volt ofzoquote:
Dan voelt geen enkele duif hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef sararaats het volgende:
20 volt
15000 volt danquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan voelt geen enkele duif hoor
dat komt meer in de richtingquote:
Yepz maar ik ben dan ook wel meer dan de moeite waard om 24 uur op te wachtenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat jij mannen altijd 24 uur wachten
Haaaai
R U happy?
Te laat.quote:
Je kan met IDEAL betalen HIER én een leuk shirt knutselenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
oorspronkelijk staat die tekst op een t-shirt, maar die is helaas alleen te bestellen met een creditcard, en die heb ik niet, dus dan geniet ik er maar zo van
22 uur wachten kán omvliegen heurquote:Op donderdag 20 september 2007 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 22 uur wachten op leuk voetbal
Ik ga maar naar bed, morgen keihard studerenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
22 uur wachten kán omvliegen heur![]()
Net op tijd om mij in slaap te wiegen.quote:
Trustequote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Net op tijd om mij in slaap te wiegen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef justmattie het volgende:
gewoon in de koelkast denk ik, [flauwmodus]en als er schimmel opzit zou ik het niet meer eten[/flauwmodus]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef borisz het volgende:
wokken vanavondkortom je vol vreten
![]()
zoiets jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?
het hangt er vanaf in welke tent je zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
dan ben ik de enige die het wel leuk vind
in Rhenen zit ook een hele leukequote:Op donderdag 20 september 2007 14:15 schreef borisz het volgende:
[..]
het hangt er vanaf in welke tent je zit.
Dreefzicht in Haarlem is een hele goede en kan je goed eten. Over het algemeen kan je er wel lekker eten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |