Net op tijd om mij in slaap te wiegen.quote:
Trustequote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Net op tijd om mij in slaap te wiegen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef justmattie het volgende:
gewoon in de koelkast denk ik, [flauwmodus]en als er schimmel opzit zou ik het niet meer eten[/flauwmodus]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef borisz het volgende:
wokken vanavondkortom je vol vreten
![]()
zoiets jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bij zo'n *bibber* schep-je-bord-vol-met-rauwe-etenswaren-en-de-aziatische-kok-gooit-het-voor-je-in-de-wok-restaurant?
het hangt er vanaf in welke tent je zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
dan ben ik de enige die het wel leuk vind
in Rhenen zit ook een hele leukequote:Op donderdag 20 september 2007 14:15 schreef borisz het volgende:
[..]
het hangt er vanaf in welke tent je zit.
Dreefzicht in Haarlem is een hele goede en kan je goed eten. Over het algemeen kan je er wel lekker eten
.
En wel je recpt hier posten hequote:Op donderdag 20 september 2007 13:13 schreef minilotje het volgende:
Lieverds, als ik zelf eens uiencompote ga maken, hoe lang is dat dan houdbaar en op welke manier kan ik het 't beste bewaren? Glazen potje?
Van dik hout was gaaf ja, maar de drukte in de hooftstraat niet zo, daar werd ik een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 20 september 2007 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Net thuis![]()
Was hier jaarmarkt enzo.. enne ook optredens en Van Dik Hout heb ik 1,5 uur van mogen genieten![]()
Was kei leuke dag zo
Het was juist super leuk die druktequote:Op donderdag 20 september 2007 22:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Van dik hout was gaaf ja, maar de drukte in de hooftstraat niet zo, daar werd ik een beetje verdrietig van.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren droomde ik in mijn slaap dat ik sex had met SOL.
Ben benieuwd wie vandaag aan de beurt is.
Mijn ex-vriendin beweerde altijd dat ze de Bijlmerramp voorspeld had in een droomquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]leuke dromen heb je
![]()
Ik kan trouwens ook zo levendig dromen.. en soms voorspellend ook![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin beweerde altijd dat ze de Bijlmerramp voorspeld had in een droomGestoord kutwijf was dat
Jij niet hoor, jij bent lief![]()
![]()
Mjaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja
Tenminste, ik dénk dat jij lief bent. Misschien ben je in het echt wel een bloeddorstige psychopaat met constante PMS. Weet ik veel.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren droomde ik in mijn slaap dat ik sex had met SOL.
Ben benieuwd wie vandaag aan de beurt is.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:35 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz duikt weg achter SOLs kipfiletjes![]()
quote:
Hier ben ikquote:Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi gezegd
nah, sanger, kom mee naar SC dan
He, Mark Rutte.quote:
Oh jee. Berg je maar. SOL is on tour.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
1 martini, 3 gin-tonic & 2 tekielja gold is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |