Is scannen misschien een idee?quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef BrauN het volgende:
Goedenavond. Ik heb 't in een kookboek staan, maar om dat helemaal over te typen is nogal een werk.
Geen idee, ik kook nooit naar hoeveelheden in gram en cc altijd naar gevoel.quote:Op maandag 29 november 2004 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel Port moet ik dan gebruiken op hoeveel uien?
Je bent eindelijk weer terug in de keuken, daar waar je hoort?quote:Op maandag 29 november 2004 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, ik kook nooit naar hoeveelheden in gram en cc altijd naar gevoel.
Als ik uien schil, of aardappels, whatever, heb ik geen idee hoeveel dat is.
Pan moet voed gevuld zijn als je begint, slinkt vanzelf, en giet er een koffiekopje port in, en als het inkookt, wat bijvullen.
Euh, ja als je rode port neemt wel, en rode uien gebruiken wil ook helpen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Piet worden de uien dan oko zo mooi rood van de Port?
Ik weet dat dat bij de recept wat ik ik kwijt ben wel was.
Gebraden of gegrilled vlees bv-quote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef kollie het volgende:
Klinkt idd lekker!
Bij welke gerechten eet je dit?
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef kollie het volgende:
Klinkt idd lekker!
Bij welke gerechten eet je dit?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of met Gala meloen en parma ham als voorgerecht.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of met een kaasplankje als desert
Zo je het ook als bij gerecht bij wild of ander vlees kunnen serveren?quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan eigenlijk bij allerlei gerechten worden gegeten, net als pickels (amsterdams cq zilveruitjes, augurkjes, etc etc)
wat vies zegquote:Op zondag 16 januari 2005 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En zorg dat je voldoende wc-papier in huis hebt, tenminste, als je hetzelfde reageert op gerechten met veel uien als mij...
Wat voor kaas gebruik je dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:57 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
wat vies zeg
wat ook lekker is: stokbroodje met uiencompote en dan plak kaas erop en dan ff in de oven mmmmmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |