quote:
hele dagquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang duurde die OK ook alweer Euc?
hahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ahhh zo lief, dacht ik dat HIJ toen we boodschappen deden speciaal voor Milou roze kinder douchegel had gekocht, bleek dat Milou het zelf in het wagentje had gedaan![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net The Virgin Suicides van Sophia Coppola gezien, met Kirsten Dunst.
[afbeelding]
Ik snap hem alleen niet.![]()
Wat snap je niet aan blonde maagdenquote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net The Virgin Suicides van Sophia Coppola gezien, met Kirsten Dunst.
[afbeelding]
Ik snap hem alleen niet.![]()
Nou. Ja....quote:Op zondag 16 september 2007 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan blonde maagden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo Marie-Antoinette downloaden. Ook Coppola/Dunst. Ik bedoel, Lost in translation is een van mijn favo films. Er moet toch nog wel een Coppola'tje bij zitten die wél goed is?Confidence through competence
Hetzelfde als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb alleen met Brunettes genuecksexxt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 16 september 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad.Zwart ook ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw wacht, regenboog.
Confidence through competence
Ja, zwarte Lola zit naast me.quote:
miss Hobje!!!quote:
Het lijkt er op dat de herfst erg vroeg begint dit jaarquote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Wil ik naar het strand, is het herfst vandaag
Ik denk dat we gewoon de zomer overslaan en rechtstreeks van voorjaar in de herfst zijn beland.quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Het lijkt er op dat de herfst erg vroeg begint dit jaar![]()
hoelang is het geleden dat we een echte zomer hebben gehadquote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon de zomer overslaan en rechtstreeks van voorjaar in de herfst zijn beland.
Normaal gesproken ben ik nooit zo nega, maar als je net 2 weken vakantie achter de rug hebt met veel regen en de zomer doorgewerkt hebt is het gewoon![]()
Ohooquote:Op zondag 16 september 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
miss Hobje!!!![]()
die heb ik inderdaad nog niet genueckeld, staat nog op de verlanglijst.
Tis hier zowat 22graden buitenquote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoelang is het geleden dat we een echte zomer hebben gehad
+ dat het vorig jaar rond deze tijd nog gewoon 20+ was, en nu is het stervenskoud buiten, en harde wind![]()
Mmm zit al heel de dag op het terras, in hempje en jeansquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis hier zowat 22graden buiten
Zon.. en ik zit met een dikke fleece aan en een sjaal om mijn nek
Voor jezelf is dat toch ook lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mmm zit al heel de dag op het terras, in hempje en jeans![]()
wilde ik net een kaasplateau maken, gaat HIJ ff op bed liggen![]()
idd ook lkkr voor mezelf, maar dan wel als ik echt alleen benquote:Op zondag 16 september 2007 15:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voor jezelf is dat toch ook lekker
Heeft ie gewoon pech als het op is
* Stereotomy is even een minuutje stilquote:Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
De laatste minuutjes van onze vakantie zijn aangebroken.
Nee dat was AZ toch?quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Of heeft Turkije niet gewonnen met voetbal?
NL is EKquote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy haalt de Turkse vlaggen van stal en gaat al toeterend door de straten rijden
Of heeft Turkije niet gewonnen met voetbalhonkbal?
quote:
Bronquote:Winterdepressie-epidemie dreigt door slechte zomer
LONDEN - Door de extreem slechte zomer ligt een winterdepressie-epidemie op de loer. Hiervoor waarschuwde de Britse krant The Independent maandag.
Jaarlijks lijdt minstens een op de twintig mensen aan een winterdepressie. Nog eens een op de acht mensen geeft aan in de donkere wintermaanden zwaarmoediger te zijn dan gedurende de rest van het jaar.
Fel licht, het liefst zonlicht, is de beste remedie tegen deze symptomen. De zomer is normaal gesproken dan ook een tijd van herstel voor mensen die bevattelijk zijn voor een winterdepressie.
Na de herfstachtige, natte zomer van dit jaar vrezen Britse gezondheidsexperts nu dat een enorme groep mensen getroffen zal worden door de 'winter blues'.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Muck het volgende:
moeilijk..... heb je het in de koelkast bewaard?
dan denk ik dat het nog wel kan eigenlijk...quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Neem hier afscheid van clumsy_clown![]()
Wat? Waar moet ik op je komen? Tieten? Gezicht? In je oor? Zeg het maar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ontopic: wanneer gaan we het weer over seks hebben? Stereoooo, Golfer, Coldfeet en JustMattie hier komen!!!
In mijn linkerneusgat...jeweettog stereoquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat? Waar moet ik op je komen? Tieten? Gezicht? In je oor? Zeg het maar.
jaaaaaaaaaaa meld meld meldquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ze heeft hier anders al 3 kwartier niet meer gepostZe is dood...ze is DOOD zeg ik je
![]()
Weer een Delftenaar minder![]()
Ontopic: wanneer gaan we het weer over seks hebben? Stereoooo, Golfer, Coldfeet en JustMattie hier komen!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat? Waar moet ik op je komen? Tieten? Gezicht? In je oor? Zeg het maar.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
In mijn linkermuismat...jeweettog stereo![]()
Dus ik kan mijn solicitatie voor R&P-mod weer cancelenquote:
Links voor jou of links voor mij? De laatste keer kwam het je oren weer uit schuimen, weet je nog?quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
In mijn linkerneusgat...jeweettog stereo![]()
en het is allemaal mijn schuldquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ze heeft hier anders al 3 kwartier niet meer gepostZe is dood...ze is DOOD zeg ik je
![]()
Weer een Delftenaar minder![]()
quote:Ontopic: wanneer gaan we het weer over seks hebben? Stereoooo, Golfer, Coldfeet en JustMattie en Muck hier komen!!!
en je vriendin is er niet..?quote:
http://www.bicky.be/wrap.htmquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Um, wat zit daar in?
Sara mop.. niet meteen overal dan dat linkje gaan spammen hequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.bicky.be/wrap.htm
daar staat het allemaal uitgelegd
snorryquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sara mop.. niet meteen overal dan dat linkje gaan spammen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |