Jij bent gewoon te klein.quote:

HIJ heeft zwaar zaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
De afgelopen 5 weken ben ik maar liefst 7 kilo aangekomen....wtf![]()

Kind je bent ook zoooooooooo dikquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Omg, ik ben nu op een gewicht beland, dat ik alleen maar heb behaald toen ik zwanger was![]()
De afgelopen 5 weken ben ik maar liefst 7 kilo aangekomen....wtf![]()

dat heb ik nergens gezegdquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind je bent ook zoooooooooo dik

Die heb je toch ook niet nodig nu, die broekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
dat heb ik nergens gezegd![]()
helaas pas ik nog maar 2 van mijn bijna 20 broeken![]()

quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb je toch ook niet nodig nu, die broeken

Daar komt je snoezige buikje ook van, lieve schatquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb hier btw geen biertender maar een wijntender![]()

En die kont waardoor die broeken er niet meer overheen willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Daar komt je snoezige buikje ook van, lieve schat

Laat staan die enorme tietuh van haar waar de BH's ook al niet meer overheen passen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Bluezz het volgende:
En die kont waardoor die broeken er niet meer overheen willen![]()

Mijn zwaartekracht, wat doe je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat staan die enorme tietuh van haar waar de BH's ook al niet meer overheen passen.![]()

Je zou geen privé-foto's meer plaatsen hier, liev.quote:

quote:

hele dagquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang duurde die OK ook alweer Euc?

hahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ahhh zo lief, dacht ik dat HIJ toen we boodschappen deden speciaal voor Milou roze kinder douchegel had gekocht, bleek dat Milou het zelf in het wagentje had gedaan![]()

quote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net The Virgin Suicides van Sophia Coppola gezien, met Kirsten Dunst.
[afbeelding]
Ik snap hem alleen niet.![]()

Wat snap je niet aan blonde maagdenquote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Net The Virgin Suicides van Sophia Coppola gezien, met Kirsten Dunst.
[afbeelding]
Ik snap hem alleen niet.![]()

Nou. Ja....quote:Op zondag 16 september 2007 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan blonde maagden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo Marie-Antoinette downloaden. Ook Coppola/Dunst. Ik bedoel, Lost in translation is een van mijn favo films. Er moet toch nog wel een Coppola'tje bij zitten die wél goed is?Confidence through competence

Hetzelfde als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer

Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb alleen met Brunettes genuecksexxt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer

quote:Op zondag 16 september 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad.Zwart ook ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw wacht, regenboog.
Confidence through competence

Ja, zwarte Lola zit naast me.quote:

miss Hobje!!!quote:

Het lijkt er op dat de herfst erg vroeg begint dit jaarquote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Wil ik naar het strand, is het herfst vandaag

Ik denk dat we gewoon de zomer overslaan en rechtstreeks van voorjaar in de herfst zijn beland.quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Het lijkt er op dat de herfst erg vroeg begint dit jaar![]()

hoelang is het geleden dat we een echte zomer hebben gehadquote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon de zomer overslaan en rechtstreeks van voorjaar in de herfst zijn beland.
Normaal gesproken ben ik nooit zo nega, maar als je net 2 weken vakantie achter de rug hebt met veel regen en de zomer doorgewerkt hebt is het gewoon![]()

Ohooquote:Op zondag 16 september 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
miss Hobje!!!![]()
die heb ik inderdaad nog niet genueckeld, staat nog op de verlanglijst.

Tis hier zowat 22graden buitenquote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoelang is het geleden dat we een echte zomer hebben gehad
+ dat het vorig jaar rond deze tijd nog gewoon 20+ was, en nu is het stervenskoud buiten, en harde wind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |