Heb het recept al eens eerder uitgetypt. Hieronder dus maar:quote:
Ah, ik dacht al dat je 4 maanden zwanger wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb trek in een stroopwafel, maar die heb ik gisteren allemaal al opgegeten![]()
Alles is nu zo goed als gepakt....woeiiiiquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:14 schreef justmattie het volgende:
succes SOL !!!
quote:
lekker danquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef justmattie het volgende:
een vriendin van me zit hier, komt mn moeke thuis. Begint tegen haar en mij aan te schreeuwen... dat IK aso ben, gelijk weer nieuwe vriendin etc etc etc, terwijl dit helemaal niet zo is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik heb het gehad hier met hun, ik ga mooi een eigen huis zoeken
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef justmattie het volgende:
een vriendin van me zit hier, komt mn moeke thuis. Begint tegen haar en mij aan te schreeuwen... dat IK aso ben, gelijk weer nieuwe vriendin etc etc etc, terwijl dit helemaal niet zo is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz ik heb idd jouw spijkerjack![]()
De vraag is: had jij je broek naar beneden toen ze thuis kwam?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stereo maakt vrienden in CUL-SCquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: had jij je broek naar beneden toen ze thuis kwam?![]()
nee we zaten gewoon ff op de bank TV te kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: had jij je broek naar beneden toen ze thuis kwam?![]()
Zie jij je vriendin weleens langer dan een uur ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin heeft (na 3 jaar!!) nog nooit een scheet bij me gelaten.
Heb wel ooit het toilet voor haar moeten ontstoppen na een grote beurt, telt dat ook?
A-ha!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:47 schreef Euc- het volgende:
Doet me direct denken aan een aflevering van Sex & the city dat carry een scheet laat terwijl ze naast Big in bed ligt en dan heeeel onzeker wordt
![]()
Omdat er om 8 uur niks anders op is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A-ha!![]()
Waarom kijk jij Sex in the City?![]()
Jahhh gave afl. was dat en ook zooo herkenbaar voor de meeste vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:47 schreef Euc- het volgende:
Doet me direct denken aan een aflevering van Sex & the city dat carry een scheet laat terwijl ze naast Big in bed ligt en dan heeeel onzeker wordt
![]()
Jup, moet zondagavond in het ziekenhuis zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en @ -EUC-: succes met de operatie als ik het weekend niet meer online mocht komen, dat was maandag toch?
was ie mooier dan jou jackquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz ik heb idd jouw spijkerjackPM doet weereens vaag, dan maar zo ff
Nee Fix, dat gaan we niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Fixers het volgende:
Ik moet blijkbaar toch alle tijdschriften en kranten gaan lezen. Nu heb ik wéér wat gemist: tosti zakjes. Ik word al gek gezeurd over de échte tosti ijzers (ja die komen er weer aan, ze zijn in bestelling). Maar nu heeft er ergens iets gestaan over de toastabag ik heb de website bekeken en zie er niet bepaald de meerwaarde van in boven een tosti-klem.
Oh, toen we in Leiden liepen gisteren zagen we een sub waiquote:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet denken van de Sub Waiquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, toen we in Leiden liepen gisteren zagen we een sub wai
Maar we moesten nog kreeffies eten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:44 schreef Bluezz het volgende:
4 op een rij
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik vind 't ook overbodig. Het is zo'n typisch overbodig amerikaansproduct. Netzoals de "slowcooker-safer" een soort condoom om in je slowcookpan te hangen. "Dat scheelt zwaar schoonmaakwerk." Alsof geëmailleerd aardewerk moeilijk schoon krijgen is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee Fix, dat gaan we niet doen
Gewoon in het pannetje of lekker in de klem met die handel![]()
Euhm, ben jij wel eens bij de subway geweest? Want hier in Den Haag staat alles gewoon in de koeling koud te wezen. Pas bij beleggen doen ze de ingredienten warmmaken in de magnetron of toastoven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet denken van de Sub Wai
Vind het een beetje doorgeslagen "doe gezonder dan de Mac, maar eigenlijk zijn we niet zo gezond, en de consument wil keuze dus we geven ze keuze" gedoe. De meatballs staan al de hele dag te pruttelen in hetzelfde sausje, de sla is 3 uur vantevoren gesneden etc.
En ik heb het idee dat het wat duur is. Doe er 35% vanaf en we praten weer.![]()
Koeling met deksel open, meatballs die inderdaad in de saus hebben gelegen en maar in de magnetron ff opgewarmd worden, leuke plastic handschoentjes aan de handen van de dressingmeiden die nog wel ff hun haar goed leggen etc.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Euhm, ben jij wel eens bij de subway geweest? Want hier in Den Haag staat alles gewoon in de koeling koud te wezen. Pas bij beleggen doen ze de ingredienten warmmaken in de magnetron of toastoven.
Jij bent gewoon te klein.quote:
HIJ heeft zwaar zaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
De afgelopen 5 weken ben ik maar liefst 7 kilo aangekomen....wtf![]()
Kind je bent ook zoooooooooo dikquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Omg, ik ben nu op een gewicht beland, dat ik alleen maar heb behaald toen ik zwanger was![]()
De afgelopen 5 weken ben ik maar liefst 7 kilo aangekomen....wtf![]()
dat heb ik nergens gezegdquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind je bent ook zoooooooooo dik
Die heb je toch ook niet nodig nu, die broekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
dat heb ik nergens gezegd![]()
helaas pas ik nog maar 2 van mijn bijna 20 broeken![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb je toch ook niet nodig nu, die broeken
Daar komt je snoezige buikje ook van, lieve schatquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb hier btw geen biertender maar een wijntender![]()
En die kont waardoor die broeken er niet meer overheen willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Daar komt je snoezige buikje ook van, lieve schat
Laat staan die enorme tietuh van haar waar de BH's ook al niet meer overheen passen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Bluezz het volgende:
En die kont waardoor die broeken er niet meer overheen willen![]()
Mijn zwaartekracht, wat doe je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat staan die enorme tietuh van haar waar de BH's ook al niet meer overheen passen.![]()
Je zou geen privé-foto's meer plaatsen hier, liev.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |