Nee dood ga je sowieso nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens ontzettend last van mijn navel. Dat klinkt heel stom, maar net achter en rondom mn navel heb ik echt pijn, maar als ik ergens anders op mn buik druk, voel ik niks
Ga ik nou dood?
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dood ga je sowieso nietMisschien een ontstoken navel? Heb ik ook wel eens gehad (bleek een soort koortslip te zijn
) Als je er over een paar dagen nog last van hebt/het veel erger wordt, maar even naar de dokter
Precies jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heel moeilijk. Eigenlijk nog willen, maar ook totaal niet meer willen door zoiets...
Ik kreeg toen het uit was met mijn vriend het volgende smsje van een vriendin:quote:
Mijn broer stuurde ooit ook iets poetisch, ik weet het niet meer precies maar het was zoiets als "liefdesverdriet is als een natte overall die je uiteindelijk uit kunt trekken en op kunt laten drogen voor de openhaard". Maar dan mooierquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg toen het uit was met mijn vriend het volgende smsje van een vriendin:
"Liefdesverdriet is zo erg maar het gaat echt echt echt over"
Vriendinnen
Ha, jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin hequote:Op dinsdag 11 september 2007 11:58 schreef MaJo het volgende:
Maar op zich gaat het wel goed met me hoor, doe gewoon net alsof ie niet bestaatNet college gehad, en zometeen weer en dan vanavond naar de persvoorstellingen voor het Nederlands Filmfestival
daarom ook 'Some'quote:
Nee weet ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin heMaar afstand nemen en flink uithuilen + leuke dingen doen wil wel helpen natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee weet ikMaar ik heb ook geen zin om me er heel kut door te voelen terwijl het hem blijkbaar niks boeit. Dat verdient ie niet... En verder is mijn leven hartstikke leuk dus daar ga ik me op focussen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ja sukkel he? Ach ja, het helpt me wel om er sneller overheen te komenAlleen zo'n teleurstelling dat hij heel anders is dan ik dacht
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:44 schreef MaJo het volgende:
Het maakt het wel wat moeilijker als je verliefd bent op diegene. Het lijkt dan net alsof jullie tijd samen helemaal niets betekend heeft
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee weet ikMaar ik heb ook geen zin om me er heel kut door te voelen terwijl het hem blijkbaar niks boeit. Dat verdient ie niet... En verder is mijn leven hartstikke leuk dus daar ga ik me op focussen
Gelukkig....quote:
Hehe, heb nu wel meer tijd voor fok inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:14 schreef Etcetera het volgende:
go MaJoen je houdt je ook nog eens aan de belofte om vaker langs te komen
![]()
Dat het goed komt weet ik ook, dat is het voordeel van vaker liefdesverdriet hebben, wordt je hard vanquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Herkenbaar.![]()
En het komt echt goed.Goeie instelling.
![]()
Juistquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef Soempie het volgende:
Maar het is gewoon standaard dat de een de ander niet begrijpt en andersom, woorden of acties verkeerd geïnterpreteerd worden, dat er te snel conclusies worden getrokken, etc.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.sohoblues.com/9-11-Still-Killing.html
dat is best ziekquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Tuurlijk, maar eigenlijk zijn er altijd twee kanten aan zo'n verhaal. Wel bedroevend dat het vaak zo afloopt. Met misverstanden en dan uiteindelijk dat je elkaar maar niet meer spreekt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
En uiteraard sta je dan aan de kant van de persoon die het aan je verteld
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ja inderdaad... ik heb geen contact meer met mijn ex en dat terwijl we nog steeds bij hetzelfde koor zingenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar eigenlijk zijn er altijd twee kanten aan zo'n verhaal. Wel bedroevend dat het vaak zo afloopt. Met misverstanden en dan uiteindelijk dat je elkaar maar niet meer spreekt.![]()
Frapant dat jij het steeds voor hem opneemt. Ik snap wel dat je het van twee kanten bekijkt, maar neem maar van mij aan dat het een eikel is, dat vinden zijn vrienden ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het iedere keer weer mooi hoe alle vrouwen samenballen en een front vormen
Waarschijnlijk gebeurt hetzelfde aan de kant van de ex in kwestie met zijn vrienden.
Dus....tijd voor een aflevering van Jerry Springer. Ik wil Jerry wel spelen.
Kan iemand ervoor zorgen dat MaJo en ex naar de studio komen?
Dan regel ik een taart, een dwerg en een transsexuele striptease-act
Wat kunnen dingen raar lopen he? Mijn ex maakte het na 4 jaar uit per email (seriouslyquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ik heb geen contact meer met mijn ex en dat terwijl we nog steeds bij hetzelfde koor zingenHij bleef ongeveer een jaar nadat het uit was ineens stil als ik mailde. Zo bizar. Het schijnt dat hij het nog steeds niet trekt dat het uit is, maar hij heeft nu alweer zn tweede vriendin na mij, dus niet zeiken
Maar wel erg jammer, want je bent wel 2,5 jaar lang gek op elkaar geweest
Je bent steeds degene die nuance aanbrengt. Dat snap ik wel maar laat me maar gewoon even lekker tieren, dat heb ik even nodigquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe kom je er nou bij dat ik het steeds voor hem opneem?
Ik ken 'm niet eens
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat kunnen dingen raar lopen he? Mijn ex maakte het na 4 jaar uit per email (seriously) en heeft me nooit de kans gegeven om dingen uit te praten. Tot op de dag van vandaag wil hij geen contact met me, na 4 jaar
Hij zal het er nog wel heel moeilijk mee hebben ofzo
Van mij mag je lekker tieren hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent steeds degene die nuance aanbrengt. Dat snap ik wel maar laat me maar gewoon even lekker tieren, dat heb ik even nodig
Ohquote:Je hebt hem anders wel gezien
Lucky you.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen exenwel scharrels gehad waarvan ik nu denk: what the hell was I thinking
mjah... soms is het wel handig als een beetje ervaring hebt op relatiegebiedquote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga lunchen, tier lekker door hier, is gezond idd
dat is ook zo tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij zegt altijd als ik iets niet wil/ durf: nou, wat is nou het ergst wat er kan gebeuren?![]()
?
Ja, als je dingen uitstelt of erover loopt te malen in je hoofd, dan wordt het steeds groter en erger en enger - in je eigen gedachten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is ook zo toch
ik scheet ook 7 kleuren gister, maar viel 100% mee
Maargoed, ik ken Ridderbos ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
kloptmaar da's vooral in je hoofd zo
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
Mijn antwoord is meestal: dat ik ter plekke sterf aan een hartaanval.
Ik heb een groot gevoel voor drama.
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht net dat ik eindelijk iets goeds gevonden had voor mn scriptie, maar het was slechts de zoveelste hypothese die geen enkele fundering heeft
Ik schrijf mijn scriptie over Jean Fouquet, een schilder over wie zo gruwelijk weinig bekend is dat alles met hypothesen aan elkaar hangt..... erg frustrerend. Ik dacht nu een artikel te pakken te hebben dat een vroeg werk van hem had gevonden, maar dat bleek te vroeg gejuichtquote:
Ja, hij was poeslief zei jequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
De laatste tijd valt het eigenlijk mee, dus ik zou niet moeten zeuren.... i know
Ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij was poeslief zei jeEn laatst was hij best wel tevreden.
![]()
Mag je niet zelf een theorie formuleren die de andere theorieen / hypothesen tracht te ontkrachten ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn scriptie over Jean Fouquet, een schilder over wie zo gruwelijk weinig bekend is dat alles met hypothesen aan elkaar hangt..... erg frustrerend. Ik dacht nu een artikel te pakken te hebben dat een vroeg werk van hem had gevonden, maar dat bleek te vroeg gejuichtT kan helemaal niet qua jaartallen enzo.....
Scriptieklasje?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vertrouw het nietDe volgende keer is ie vast boos....
Oh en de laatste keer moest ik naar een scriptieklasjemaar die was vol dus ik ben nog niks opgeschoten
Ik zie een soort skiklasje voor mequote:
Er wordt al meer dan honderd jaar over die schilder geschreven, ik ben niet echt de aangewezen persoon om de theorieën van zoveel voorgangers te ontkrachtenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mag je niet zelf een theorie formuleren die de andere theorieen / hypothesen tracht te ontkrachten ?
Kan je in je scriptie zelf later vanzelf zien of dat lukt of niet...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een soort skiklasje voor me
Ja, dat is een echte stok achter de deur.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]het is nog erger.. het heeft ook een buddysysteem
Je wordt geacht je buddy elke week te bellen hoe hij/zij is gevorderd en of hij/zij de gestelde targets heeft gehaald.....Oh en als je niet meekomt met het klasje lig je eruit en heb je 20E voor niks betaald
en als je nou eens de meest omstreden, of de meest bekende pakt? je hoeft niet alles te vergelijken/ontkrachten/bevestigen tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er wordt al meer dan honderd jaar over die schilder geschreven, ik ben niet echt de aangewezen persoon om de theorieën van zoveel voorgangers te ontkrachten
Het is min of meer de bedoeling dat ik de feiten voor de zoveelste keer op een rijtje zet....
daar zou ik niet eens aan mee willen doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je wordt geacht je buddy elke week te bellen hoe hij/zij is gevorderd en of hij/zij de gestelde targets heeft gehaald.....Oh en als je niet meekomt met het klasje lig je eruit en heb je 20E voor niks betaald
Schraalquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is min of meer de bedoeling dat ik de feiten voor de zoveelste keer op een rijtje zet....
Toch wel een zelf uitgekozen buddy hoop ik he ? of krijg je de eerste de beste debiel aangewezen waar je niet mee wilt samenwerken ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je wordt geacht je buddy elke week te bellen hoe hij/zij is gevorderd en of hij/zij de gestelde targets heeft gehaald.....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een soort skiklasje voor me
Klopt, ik bespreek nu de tegenstellingen tussen de verschillende auteurs (waar die interessant zijn natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je nou eens de meest omstreden, of de meest bekende pakt? je hoeft niet alles te vergelijken/ontkrachten/bevestigen toch
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Whiteguy het volgende:
Toch wel een zelf uitgekozen buddy hoop ik he ? of krijg je de eerste de beste debiel aangewezen waar je niet mee wilt samenwerken ?![]()
Moet je daar nu al mee bezig dan? Ik ben wel benieuwd naar wat je voor stageopdracht gaat doen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel gaan zeiken over m'n stageverslag
* doet voorzichtig voorzetjequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, nu eens volwassen onderwerpen...
Serieus?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Het is vandaag toch nationale afreageerdag? Laat maar lopen die emoties
mmm, lekker!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* doet voorzichtig voorzetje
Bier?
Daar ging het laatst ook al heel de tijd overquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* doet voorzichtig voorzetje
Bier?
nou ja, het hoeft niet nu al geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je daar nu al mee bezig dan? Ik ben wel benieuwd naar wat je voor stageopdracht gaat doen!
Neequote:
Ik vind het ook meer iets voor het weekendquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar ging het laatst ook al heel de tijd over
Kan de TT nog aangepast worden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar dit topic mag toch best het algemene afreageertopic zijn?
Ohquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar dit topic mag toch best het algemene afreageertopic zijn?
Ja, in het feedbacktopic. Maar dat is stiekem toch al een afreageer TT?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan de TT nog aangepast worden?
Whoa, wel gaaf. Heb je een beetje vrijheid of moet je een strakke opzet volgen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
ik ga meehelpen met een nieuw project, en daar moeten flashfilmpjes voor gemaakt worden enzoen dat mag ik doen
(of in elk geval: dat ga ik proberen te doen
)
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, in het feedbacktopic. Maar dat is stiekem toch al een afreageer TT?
Mij ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh![]()
Leek me wel een leuke nationale dag.
![]()
Klote dollar? Integendeel, de wereld is nog nooit zo goedkoop geweest...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn afreageersel: klote dollar!
En nog een half afreageersel/overpeinzing: gisteren bedacht ik mij wederom dat het eigenlijk heel erg balen is dat Freddie Mercury dood is
ik ben gewoon een beetje begonnen met ontwerpen, er moet nog een vergadering over komen. en er komen gesprekken met professorenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, wel gaaf. Heb je een beetje vrijheid of moet je een strakke opzet volgen?
Volgens mij ken ik nog iemand die bij de webafdeling van DvhN werkt trouwensgrappig.
Hoe slechter het met de dollar gaat hoe duurder de wereld voor mij wordtquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klote dollar? Integendeel, de wereld is nog nooit zo goedkoop geweest...![]()
Jazekerquote:En Freddy Mercury's dood: Shit happens...
Woon jij in de USA dan of heb je gespeculeerd met $$$?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe slechter het met de dollar gaat hoe duurder de wereld voor mij wordt
Hij laat een oeuvre na van hier tot Tokio, daar doe ik het wel mee...quote:Jazeker
Maar hij had nog zoveel goede muziek kunnen maken
Poldermodel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
ik ben gewoon een beetje begonnen met ontwerpen, er moet nog een vergadering over komen. en er komen gesprekken met professoren![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
En Freddy Mercury's dood: Shit happens...
Nee, maar ik verdien mijn geld in dollars met de verkoop van fotos.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woon jij in de USA dan of heb je gespeculeerd met $$$?
[..]
Dat kan ik me voorstellenquote:Hij laat een oeuvre na van hier tot Tokio, daar doe ik het wel mee...
* MadMaster is niet zo'n grote Queen-fan btw
quote:
Dat heeft toch geen zin?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, da's inderdaad balen voor jou, ja. Misschien maar eens met een goede bank praten?
![]()
Niet. De volumes die ik behaal zijn niet interessant voor een bank om mij een betere exchange rate op mijn dollars te gevenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet?
Er is gelukkig meer dan alleen een exchange rate. Je kan short of long gaan... maar al met al blijf je met de gebakken peren de dollar zittenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet. De volumes die ik behaal zijn niet interessant voor een bank om mij een betere exchange rate op mijn dollars te geven
mjah ik kan het ook wel, maar het punt is dat het uitbeelden van bepaalde dingen best moeilijk kan zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:04 schreef MadMaster het volgende:
Flash is best wel te doen, werk er al sinds versie 3 mee...
Ik had destijds een dollar rekening maar dat heeft nu geen zin meer. De rate blijft verslechteren dus langdurig mijn geld parkeren gaat niet. Temeer omdat ik ook gewoon moet levenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er is gelukkig meer dan alleen een exchange rate. Je kan short of long gaan... maar al met al blijf je met de gebakken peren de dollar zitten![]()
Moet je zelf de EPS'en maken die je vervolgens importeert of bouw je alles binnen Flash zelf op?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
mjah ik kan het ook wel, maar het punt is dat het uitbeelden van bepaalde dingen best moeilijk kan zijn
euhquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je zelf de EPS'en maken die je vervolgens importeert of bouw je alles binnen Flash zelf op?
Ja, toen werd het een mannentopic, na de eerste 100 posts gelezen te hebben lijkt dit erg de kant op te gaan van een vrouwentopicquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar ging het laatst ook al heel de tijd over
ah op die manierquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef MadMaster het volgende:
EPS is een vector afbeelding zoals je die met bijv. Adobe Illustrator maakt.
Maak je een afbeelding binnen Flash zelf, dan is dat ook een op vectoren gebaseerde tekening, waardoor morphing e.d. makkelijker gaat (vectoren verplaatsen/bewegen i.p.v. hele statische afbeeldingen in JPG-of GIF-formaat).
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, toen werd het een mannentopic, na de eerste 100 posts gelezen te hebben lijkt dit erg de kant op te gaan van een vrouwentopic
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil er iemand nog een augurk met chocoladecoating en slagroom?
augurk mag je houden, slagroom ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
er staat expres bij: somequote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
wat een stomme tt![]()
Gelukkig ben ik een coole jongen wara je niet naar mag gooien![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag had ik ook al trek in kaas met mosterd. Dat eet ik werkelijk waar nooit.![]()
Volgens mij ben ik zwanger.![]()
neequote:Op dinsdag 11 september 2007 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er staat expres bij: some
dus jij voelt je aangesproken
Je hebt stiekem handen vast gehouden met een jongen waarmee je niet getrouwd bent! Zondaar!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag had ik ook al trek in kaas met mosterd. Dat eet ik werkelijk waar nooit.![]()
Ik weet niet wie jouw voorlichting voor zijn/ haar rekening heeft genomen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt stiekem handen vast gehouden met een jongen waarmee je niet getrouwd bent! Zondaar!
Ik ook.quote:
Klopt het niet dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jouw voorlichting voor zijn/ haar rekening heeft genomen...![]()
![]()
Dat is heel normaal hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt niet gezegd over "mét je gooien"quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
wat een stomme tt![]()
Gelukkig ben ik een coole jongen wara je niet naar mag gooien![]()
![]()
![]()
![]()
in jouw geval wel hoorquote:
Nu voel ik me weer speciaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vreselijk matig, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 17:07:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay okay, ik hou al op
Ik ben de kleur MAGENTA
Kijk aan, een vrijwilligerquote:
Liever een bout of koteletquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik een bolletje wol voor je opwarmen?
Dat ie niks laat horen (omdat ie je zat is of omdat hij het er zelf ook moeilijk mee heeft) snap ik nog wel. Maar dit is wel erg laag..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik hoorde trouwens dat mijn ex nu rondbazuint dat ik hem stalkDie krijgt dus echt geen aandacht meer van me
Eet smakelijk zo honneponquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Aangezien ik geen zin heb om te koken is het voorlopige plan voor avondeten een blik soep en broodjes worst. Tot later schattebouten
Bekijk het positief, hij heeft het misschien gewoon zo fijn gehad destijds met je en is daar sindsdien niet meer bij in de buurt gekomenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ik heb geen contact meer met mijn ex en dat terwijl we nog steeds bij hetzelfde koor zingenHij bleef ongeveer een jaar nadat het uit was ineens stil als ik mailde. Zo bizar. Het schijnt dat hij het nog steeds niet trekt dat het uit is, maar hij heeft nu alweer zn tweede vriendin na mij, dus niet zeiken
Maar wel erg jammer, want je bent wel 2,5 jaar lang gek op elkaar geweest
Laat dat ding eerst zelf maar even hier posten voordat ie een naamtopic krijgtquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, mocht dit topic toch tempo krijgen en vol zijn voordat ik terug ben: PhysicsRules had zich bij mij beklaagd dat Eli nog geen naamtopic heeft gehad
Hmz, Stone Roses?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Supersheep het volgende:
Ik verveelde me en ik vond dat die TT wel wat positiever mocht:
[afbeelding]
Die vind ik leuk!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Supersheep het volgende:
Ik verveelde me en ik vond dat die TT wel wat positiever mocht:
[afbeelding]
Punthoofdquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die vind ik leuk!!!
Hee iedereen
quote:
Er komt geen water uit de kraan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]ik heb geen punthoofd, pas op of ik ga uit je herem
en ik ga koken, ookal hebben we geen water
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er komt geen water uit de kraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel, lang en staat stil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn allereerste interessante college erop zitten![]()
Organisaties, managing e.d.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ging het over, wie was je docent?
Het lijkt er op dat er vandaag heel veel mensen geen zin hebben in koken. Huisgenoot niet, ik niet, en iemand die ik om inspiratie vroeg ging pizza bestellenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan zoiets te denken
Broodjes knakworst (of rookworst!) en een blikkie Chinese tomatensoep
Ik ken (voorlopig) alleen OIM-A, AV en ABWquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:24 schreef Mikkie het volgende:
B., bestaan eigenlijk al die werkgroepen van MOM nog enzo?En OvO?
Die leek me toch al minderquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:18 schreef B.ertha het volgende:
Oja, die jas die jullie mee hebben uitgezocht is binnen. Alleen ziet ie niet uitDe rest van de kleertjes is wel leuk
Nee en neequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die leek me toch al minderDie jas die ik mooi vond is nog niet binnen?
Kun je daar nu nog je korting op krijgen?
En hoeveel % was het nou?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die korting is nu dus gewoon verdwenen als je 'm toch niet koopt?
sorryquote:
Noem jij vrouwen 'filmpje'?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb afgesproken om met een stel vrienden naar de kroeg te gaan, maar eigenlijk zou ik veel liever op de bank gaan liggen met een filmpje
2x goed bezig dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hiephoi, net lekker mosselen gegeten. Ennehhh...deze jongen gaat dit weekend zeilen in Barcelona![]()
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nog ff op de kermis geweest
@ red: waarom bak je dan zoveel? nogal wiedes ben je moe om 21.00 als je continu bezig bent
Oh, dan mag hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hiephoi, net lekker mosselen gegeten. Ennehhh...deze jongen gaat dit weekend zeilen in Barcelona![]()
ok, ik ben jaloers. Ik hou dan wel niet van Mosselen, maar zeilenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-8BkfLQBFSAquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Zal wel paella worden dit weekend. We slapen aan boord, dat lijkt me wel apart, daar ben ik niet aan gewend. Als ik maar niet zeeziek wordt.
Ik wou zeggen: "Erger", maar volgens mij is dat bijna niet mogelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zo verknipt als het kind in kwestie
Dit zeg je om je alvast in te dekken wanneer je straks gaat bekennen gehuild te hebben na de breakup van de backstreet boys en take that ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch vind ik het wel schattig als iemand het zo hartstochtelijk opneemt voor zijn idool. Zo zag je ook van die idioten op TV die helemaal kapot waren na de arrestatie van M. Jackson.
daarvoor loop ik nog steeds bij een psychiater en daar mag ik publiekelijk nog niet over praten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zeg je om je alvast in te dekken wanneer je straks gaat bekennen gehuild te hebben na de breakup van de backstreet boys en take that ?![]()
Nee, want dat is niet waar. HET IS NIET WAAR!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zeg je om je alvast in te dekken wanneer je straks gaat bekennen gehuild te hebben na de breakup van de backstreet boys en take that ?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik geloof dat we hem als eerste op zouden eten. Alhoewel hij misschien wel heel goed kan koken.
Ach, gelukkig hebben we het Songfestival nogquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En jullie zijn niet lief en dat vindt meneer Beer ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet waar. HET IS NIET WAAR!
Hmmm....ik geloof niet dat dat het geval is. Er gaat niets boven een lekkere sappige vrouw.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan ook wel koken en hij is vast sappiger dan ik
Ja, what the hell was dat? Dat zag ik toen toevallig langskomenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben we het Songfestival nog
Het commentaar wat er bij zat was "Normaal gun je vluchtcrews geen ongeluk, maar soms maak je uitzonderingen" of iets in die geestquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, what the hell was dat? Dat zag ik toen toevallig langskomen
Ehm, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En jullie zijn niet lief en dat vindt meneer Beer ook
Maar kijk (en nu moet je oplettenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hmmm....ik geloof niet dat dat het geval is. Er gaat niets boven een lekkere sappige vrouw.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het commentaar wat er bij zat was "Normaal gun je vluchtcrews geen ongeluk, maar soms maak je uitzonderingen" of iets in die geest
Vraagje: Puur nieuwsgierigheid hoor, maar uhh, hoe?? Wij zijn eenmalig en uniekquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen kan je goed recyclen hoor.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nog ff op de kermis geweest
@ red: waarom bak je dan zoveel? nogal wiedes ben je moe om 21.00 als je continu bezig bent
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgen
Botten kunnen ook een tijdje branden, en daarna zijn de resten zeer geschikt om de grond vruchtbaarder te makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vraagje: Puur nieuwsgierigheid hoor, maar uhh, hoe?? Wij zijn eenmalig en uniek
Groovy fancy hipheid!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
de volgende meet is bij ons thuis, en ik zal een heuse maaltijd serveren!
![]()
Echt? Vet, ik kom! Dan maak ik ook wel iets, voorafje ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
de volgende meet is bij ons thuis, en ik zal een heuse maaltijd serveren!
![]()
quote:
Zwitserland heeft altijd al bekend gestaan om hun racistische instelling.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet zo onschuldig......
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Criminelen hebben vaak een slechte jeugd gehad hoor.
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Nu op 3FM: Total Roef met Jump Maar Op...![]()
Ja, hij is weg...alleen zit Drol Riesvink er nu.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is die roef al weg bij Giel? Dan kan ik weer gaan luisteren.
Tja, je kunt wel merken dat het wansmaakwoensdag is.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, hij is weg...alleen zit Drol Riesvink er nu.
Hier, mag je wel even lenen.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb hier nog geen radio....
Moet ik nog ff regelen
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net even in de stress
Ik straks een nieuw paspoort gaan aanvragen maar ik was mijn oude + mijn noodpaspoort opeens kwijt
Die leg ik altijd op hetzelfde plekje. Aangifte doen en een nieuw paspoort halen is dan opeens 40 euro duurder dus daar zit ik ook niet op te wachten
Gelukkig gevonden in mijn broekzak in de was
Wat ben je dan....quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net even in de stress
Ik straks een nieuw paspoort gaan aanvragen maar ik was mijn oude + mijn noodpaspoort opeens kwijt
Die leg ik altijd op hetzelfde plekje. Aangifte doen en een nieuw paspoort halen is dan opeens 40 euro duurder dus daar zit ik ook niet op te wachten
Gelukkig gevonden in mijn broekzak in de was
een soempiequote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde net protesteren, maar ik heb ook weer iets leuks.
Volgens mij heb ik m'n rechterlens net in m'n linkeroog gedaan.Geen idee wat nu m'n rechter en linkerlens is. Ik heb de dopjes van dat opbergdoosje door elkaar gehaald.
En van m'n andere lens weet ik ook niet of ik hem wel goed heb, omdat hij omklapte en weer en weer. Nu weet ik niet wat de binnen en wat de buitenkant is. Dat kun je heel makkelijk zien, maar ik zie het niet.![]()
Tikken met 1 lens in is kut.![]()
whahahahaha omg soemp wat doe jequote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik m'n rechterlens net in m'n linkeroog gedaan.Geen idee wat nu m'n rechter- en linkerlens is. Ik heb de dopjes van dat opbergdoosje door elkaar gehaald.
En van m'n andere lens weet ik ook niet of ik hem wel goed heb, omdat hij omklapte en weer en weer. Nu weet ik niet wat de binnen en wat de buitenkant is. Dat kun je heel makkelijk zien, maar ik zie het niet.![]()
Verschillende sterktes?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik m'n rechterlens net in m'n linkeroog gedaan.Geen idee wat nu m'n rechter- en linkerlens is. Ik heb de dopjes van dat opbergdoosje door elkaar gehaald.
Ik had ze inderdaad verkeerd om.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verschillende sterktes?
Dan merk je het verschil direkt, kan ik uit eigen ervaring vertellen...
En als je lens 'scherp' aanvoelt op je oog, dan zit 'ie waarschijnlijk binnenstebuiten...
M.vr.gr.
Hans Anders
Nee joh. Soempie had ze pas ontdekt NADAT ze gewassen warenquote:
goeiemorgenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had ze inderdaad verkeerd om.![]()
Oke, de paniek is weer voorbij.
![]()
een soempie is een actie die niet heel erg slim is (om het subtiel te brengen)quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Als relatieve newbie: Kan iemand mij het begrip 'soempie' uitleggen (niet de username, die heb ik inmiddels al leren kennen)..
valt wel mee tochquote:Op woensdag 12 september 2007 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh. Soempie had ze pas ontdekt NADAT ze gewassen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |