Nu voel ik me weer speciaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vreselijk matig, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 17:07:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay okay, ik hou al op
Ik ben de kleur MAGENTA
Kijk aan, een vrijwilligerquote:
Liever een bout of koteletquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik een bolletje wol voor je opwarmen?
Dat ie niks laat horen (omdat ie je zat is of omdat hij het er zelf ook moeilijk mee heeft) snap ik nog wel. Maar dit is wel erg laag..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik hoorde trouwens dat mijn ex nu rondbazuint dat ik hem stalkDie krijgt dus echt geen aandacht meer van me
Eet smakelijk zo honneponquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Aangezien ik geen zin heb om te koken is het voorlopige plan voor avondeten een blik soep en broodjes worst. Tot later schattebouten
Bekijk het positief, hij heeft het misschien gewoon zo fijn gehad destijds met je en is daar sindsdien niet meer bij in de buurt gekomenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ik heb geen contact meer met mijn ex en dat terwijl we nog steeds bij hetzelfde koor zingenHij bleef ongeveer een jaar nadat het uit was ineens stil als ik mailde. Zo bizar. Het schijnt dat hij het nog steeds niet trekt dat het uit is, maar hij heeft nu alweer zn tweede vriendin na mij, dus niet zeiken
Maar wel erg jammer, want je bent wel 2,5 jaar lang gek op elkaar geweest
Laat dat ding eerst zelf maar even hier posten voordat ie een naamtopic krijgtquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, mocht dit topic toch tempo krijgen en vol zijn voordat ik terug ben: PhysicsRules had zich bij mij beklaagd dat Eli nog geen naamtopic heeft gehad
Hmz, Stone Roses?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Supersheep het volgende:
Ik verveelde me en ik vond dat die TT wel wat positiever mocht:
[afbeelding]
Die vind ik leuk!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Supersheep het volgende:
Ik verveelde me en ik vond dat die TT wel wat positiever mocht:
[afbeelding]
Punthoofdquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die vind ik leuk!!!
Hee iedereen
quote:
Er komt geen water uit de kraan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]ik heb geen punthoofd, pas op of ik ga uit je herem
en ik ga koken, ookal hebben we geen water
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er komt geen water uit de kraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel, lang en staat stil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn allereerste interessante college erop zitten![]()
Organisaties, managing e.d.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ging het over, wie was je docent?
Het lijkt er op dat er vandaag heel veel mensen geen zin hebben in koken. Huisgenoot niet, ik niet, en iemand die ik om inspiratie vroeg ging pizza bestellenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan zoiets te denken
Broodjes knakworst (of rookworst!) en een blikkie Chinese tomatensoep
Ik ken (voorlopig) alleen OIM-A, AV en ABWquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:24 schreef Mikkie het volgende:
B., bestaan eigenlijk al die werkgroepen van MOM nog enzo?En OvO?
Die leek me toch al minderquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:18 schreef B.ertha het volgende:
Oja, die jas die jullie mee hebben uitgezocht is binnen. Alleen ziet ie niet uitDe rest van de kleertjes is wel leuk
Nee en neequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die leek me toch al minderDie jas die ik mooi vond is nog niet binnen?
Kun je daar nu nog je korting op krijgen?
En hoeveel % was het nou?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die korting is nu dus gewoon verdwenen als je 'm toch niet koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |