Elke dag dat je wakker wordt is toch een goeie dag?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie het goede er nog niet van, maar de rest van je post klopt
quote:
Doeiquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:51 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga douchen en dan een drukke dag tegemoet, er moet ontzettend veel gebeuren, boodschappen, schoonmaken, strijken, koken en tussendoor wil ik ook wat dingen voor mezelf regelen.toedels!
quote:
nou ja zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef Etcetera het volgende:
ik moest staan in de bus naar stad vanmorgen
Arriva
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nou ja zeg.
En dat voor een bejaarde moeilijk lopende vrouw
dat is idd wel een van de grote voordelen van ploegendienstquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon niet allemaal op de zelfde tijd reizen.![]()
Voor de ochtenddrukte de deur uit en voor de avondspits weer thuis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is idd wel een van de grote voordelen van ploegendienst
Ik moest staan in de trein vanmorgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef Etcetera het volgende:
ik moest staan in de bus naar stad vanmorgen
Arriva
Kan wel, maar dan moet ik 20 minuten eerder op (no way!) en ben ik er ook 20 minuten te vroeg...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:46 schreef Etcetera het volgende:
kun je geen eerdere trein nemen? zo gek zou ik echt zijn op een gegeven moment
gefeliciteerd
Ah van de broertjes Naudet (ik zei toch al dat ik een beetje teveel in 9/11 geïnteresseerd benquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was die van die 2 fransozen die een documentaire aan het maken waren bij de brandweer.
Goeiemorgen trouwens, ik ben weer weg, nog ff snel de krant lezen en dan naar m'n werk
Die heb ik ook gezien ja, erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah van de broertjes Naudet (ik zei toch al dat ik een beetje teveel in 9/11 geïnteresseerd ben). Is inderdaad erg indrukwekkend... Vooral het geluid van die vallende mensen
![]()
waaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik hoorde trouwens dat mijn ex nu rondbazuint dat ik hem stalkDie krijgt dus echt geen aandacht meer van me
Watquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik hoorde trouwens dat mijn ex nu rondbazuint dat ik hem stalkDie krijgt dus echt geen aandacht meer van me
Hold that thoughtquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ja sukkel he? Ach ja, het helpt me wel om er sneller overheen te komen![]()
Dat is wel kl*te jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:30 schreef MaJo het volgende:
Wat Etcetera zegt inderdaadMaar wel erg frustrerend hoor
Gelukkig staan mijn vriendinnen aan mijn kant en trekken ze niets aan van wat hij zegt
Maar wel jammer, hij is wel een van mijn beste vrienden
Ook fijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit ook zoiets gehad... werd ineens beschuldigt dat ik een aanstelster was, en aandacht wou hebben en weet ik veel wat voor onzin nog meer![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ook fijnNouja, vaak is dat dan toch door iemand die je (achteraf iig) eigenlijk niet als vriend(in) wilt hebben. Dan weet je dat voor de volgende keer, ook al is het klote
quote:structuurkenmerken van je stageplaats
Ja, dat lijkt me ook heel moeilijk. Eigenlijk nog willen, maar ook totaal niet meer willen door zoiets...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:44 schreef MaJo het volgende:
Het maakt het wel wat moeilijker als je verliefd bent op diegene. Het lijkt dan net alsof jullie tijd samen helemaal niets betekend heeft
Verstandig besluitquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iddhij zei ook wel altijd dat hij een klootzak was hoor, maar dat hij zo kinderachtig kon zijn
ah well, heb nu gelukkig geen contact meer
Zou best kunnen, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bezig met m'n stageverslag... wat valt er onder
[..]
ik heb al dat er verschillende regioredacties zjin en 1 hoofdredactie
mss iets over hoe de afdelingen zijn 'opgebouwd'![]()
ik haat dit soort onzinnig geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |