Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook nog wat vuur? Ik heb het ook koud
Geen honden en andere dieren in de fikquote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?
Het hoeft niet perse met een fikkiequote:Op maandag 10 september 2007 20:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geen honden en andere dieren in de fik
Die is lief nuquote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe zit het met mijn verzoek qua hond van de achterburen enzo?
Mooi, want ik rem al niet meer voor 'm als ie weer eens midden op straat staat te blaffen.quote:
Dat is maar goed ook, ik had dit keer geen lotquote:Op maandag 10 september 2007 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
hmmm.. weer de staatsloterij niet gewonnen.
crap.
Dan volgende keer de 18.4 mln maar.quote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
18,4 miljoen volgende keer. Ik had eigenlijk gedacht dat 'ie dit keer eruit zou gaan omdat 'ie na 6 keer verplicht/gegarandeerd eruit gaat.
vaneenlekkerwijntjekoeliknietafmaarwordikwarmenkrijgikkotsneigingenquote:Op maandag 10 september 2007 21:27 schreef RoofingBurner het volgende:
GutteguttegutwateensorestochBertjenietnormaalmeerikzoueenlekkerwijntjenemenomaftekoelen.
Dat spreekt me wel aanquote:Op maandag 10 september 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
BIj ons op school hing vroeger een gedicht:
Ik heb geen zin, nergens, nergens in, ik heb geen zin
en nog wat
idd erg indrukwekkend.quote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net de "9/11"-docu gekeken. Wilde hem eigenlijk niet zien want ik wordt stiekem toch een beetje moe van steeds dezelfde info en beelden. Maar dit was totaal anders dan ik verwacht had. Echt indrukwekkend
Ik heb het ook zitten kijken, toch wel bizar dat bij een kazerne het dichtst bij het wtc elke brandweerman het overleefd heeft.quote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net de "9/11"-docu gekeken. Wilde hem eigenlijk niet zien want ik wordt stiekem toch een beetje moe van steeds dezelfde info en beelden. Maar dit was totaal anders dan ik verwacht had. Echt indrukwekkend
Ik kreeg deze zomer een kaart. Stond ook een gedicht op de voorkant:quote:Op maandag 10 september 2007 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik doe niet aan gedichten, gedichten zijn voor depri pubermeisjes, alcoholisten en drugsgebruikers
quote:Op maandag 10 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg deze zomer een kaart. Stond ook een gedicht op de voorkant:
Veel eten, drinken, zon en seks!
De hartelijke groeten van je ex!
Ik moest echt keihard lachen.![]()
![]()
Etcie was te vroeg op stage maar vindt het wel leuk, B. is druk, ik verveelde me... dat was het zo ongeveerquote:Op maandag 10 september 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is 't hier... heb ik nog veel gemist vandaag?
En ik vermoed dat dat iets van de snackbar oid was, dus ook bij jou is er weinig veranderdquote:Op maandag 10 september 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
Niks gemist dus.
Om het beeld van vandaag hier compleet te maken: ik had 't retedruk, van 8.15 tot 23.00 retedruk geweest, rond 23.10 thuis en net m'n eerste eten van vandaag naar binnen gewerkt..
Hoe heet ie? Ik ken er slechts 10 ofzoquote:Op maandag 10 september 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
Het was die van die 2 fransozen die een documentaire aan het maken waren bij de brandweer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Ik ken er slechts 10 ofzoMaar is het diegene met dat wat populaire muziekje op de achtergrond? Die is wel erg stoer inderdaad
Ik heb ook een boek met feiten waar je u tegen zegt, ik zal de belangrijke nog eens opschrijven. Als je dat leest geloof je bijna dat Bush hoogstpersoonlijk die vliegtuigen erin heeft laten vliegen
Jammer dat ik morgenavond niet thuis ben, vind het altijd wel interessant om dingen over 11 september te kijken. Ik heb een beetje een ziekelijke interesse in die dag
quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was die van die 2 fransozen die een documentaire aan het maken waren bij de brandweer.
Goeiemorgen trouwens, ik ben weer weg, nog ff snel de krant lezen en dan naar m'n werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |