dat is ook zo tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij zegt altijd als ik iets niet wil/ durf: nou, wat is nou het ergst wat er kan gebeuren?![]()
?
Ja, als je dingen uitstelt of erover loopt te malen in je hoofd, dan wordt het steeds groter en erger en enger - in je eigen gedachten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is ook zo toch
ik scheet ook 7 kleuren gister, maar viel 100% mee
Maargoed, ik ken Ridderbos ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
kloptmaar da's vooral in je hoofd zo
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:05 schreef Soempie het volgende:
Mijn antwoord is meestal: dat ik ter plekke sterf aan een hartaanval.
Ik heb een groot gevoel voor drama.
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht net dat ik eindelijk iets goeds gevonden had voor mn scriptie, maar het was slechts de zoveelste hypothese die geen enkele fundering heeft
Ik schrijf mijn scriptie over Jean Fouquet, een schilder over wie zo gruwelijk weinig bekend is dat alles met hypothesen aan elkaar hangt..... erg frustrerend. Ik dacht nu een artikel te pakken te hebben dat een vroeg werk van hem had gevonden, maar dat bleek te vroeg gejuichtquote:
Ja, hij was poeslief zei jequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
De laatste tijd valt het eigenlijk mee, dus ik zou niet moeten zeuren.... i know
Ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij was poeslief zei jeEn laatst was hij best wel tevreden.
![]()
Mag je niet zelf een theorie formuleren die de andere theorieen / hypothesen tracht te ontkrachten ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn scriptie over Jean Fouquet, een schilder over wie zo gruwelijk weinig bekend is dat alles met hypothesen aan elkaar hangt..... erg frustrerend. Ik dacht nu een artikel te pakken te hebben dat een vroeg werk van hem had gevonden, maar dat bleek te vroeg gejuichtT kan helemaal niet qua jaartallen enzo.....
Scriptieklasje?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vertrouw het nietDe volgende keer is ie vast boos....
Oh en de laatste keer moest ik naar een scriptieklasjemaar die was vol dus ik ben nog niks opgeschoten
Ik zie een soort skiklasje voor mequote:
Er wordt al meer dan honderd jaar over die schilder geschreven, ik ben niet echt de aangewezen persoon om de theorieën van zoveel voorgangers te ontkrachtenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mag je niet zelf een theorie formuleren die de andere theorieen / hypothesen tracht te ontkrachten ?
Kan je in je scriptie zelf later vanzelf zien of dat lukt of niet...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een soort skiklasje voor me
Ja, dat is een echte stok achter de deur.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]het is nog erger.. het heeft ook een buddysysteem
Je wordt geacht je buddy elke week te bellen hoe hij/zij is gevorderd en of hij/zij de gestelde targets heeft gehaald.....Oh en als je niet meekomt met het klasje lig je eruit en heb je 20E voor niks betaald
en als je nou eens de meest omstreden, of de meest bekende pakt? je hoeft niet alles te vergelijken/ontkrachten/bevestigen tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er wordt al meer dan honderd jaar over die schilder geschreven, ik ben niet echt de aangewezen persoon om de theorieën van zoveel voorgangers te ontkrachten
Het is min of meer de bedoeling dat ik de feiten voor de zoveelste keer op een rijtje zet....
daar zou ik niet eens aan mee willen doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je wordt geacht je buddy elke week te bellen hoe hij/zij is gevorderd en of hij/zij de gestelde targets heeft gehaald.....Oh en als je niet meekomt met het klasje lig je eruit en heb je 20E voor niks betaald
Schraalquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is min of meer de bedoeling dat ik de feiten voor de zoveelste keer op een rijtje zet....
Toch wel een zelf uitgekozen buddy hoop ik he ? of krijg je de eerste de beste debiel aangewezen waar je niet mee wilt samenwerken ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je wordt geacht je buddy elke week te bellen hoe hij/zij is gevorderd en of hij/zij de gestelde targets heeft gehaald.....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een soort skiklasje voor me
Klopt, ik bespreek nu de tegenstellingen tussen de verschillende auteurs (waar die interessant zijn natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je nou eens de meest omstreden, of de meest bekende pakt? je hoeft niet alles te vergelijken/ontkrachten/bevestigen toch
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef Whiteguy het volgende:
Toch wel een zelf uitgekozen buddy hoop ik he ? of krijg je de eerste de beste debiel aangewezen waar je niet mee wilt samenwerken ?![]()
Moet je daar nu al mee bezig dan? Ik ben wel benieuwd naar wat je voor stageopdracht gaat doen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel gaan zeiken over m'n stageverslag
* doet voorzichtig voorzetjequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, nu eens volwassen onderwerpen...
Serieus?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Het is vandaag toch nationale afreageerdag? Laat maar lopen die emoties
mmm, lekker!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* doet voorzichtig voorzetje
Bier?
Daar ging het laatst ook al heel de tijd overquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* doet voorzichtig voorzetje
Bier?
nou ja, het hoeft niet nu al geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je daar nu al mee bezig dan? Ik ben wel benieuwd naar wat je voor stageopdracht gaat doen!
Neequote:
Ik vind het ook meer iets voor het weekendquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar ging het laatst ook al heel de tijd over
Kan de TT nog aangepast worden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar dit topic mag toch best het algemene afreageertopic zijn?
Ohquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar dit topic mag toch best het algemene afreageertopic zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |