sorryquote:
Noem jij vrouwen 'filmpje'?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb afgesproken om met een stel vrienden naar de kroeg te gaan, maar eigenlijk zou ik veel liever op de bank gaan liggen met een filmpje
2x goed bezig dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hiephoi, net lekker mosselen gegeten. Ennehhh...deze jongen gaat dit weekend zeilen in Barcelona![]()
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nog ff op de kermis geweest
@ red: waarom bak je dan zoveel? nogal wiedes ben je moe om 21.00 als je continu bezig bent
Oh, dan mag hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hiephoi, net lekker mosselen gegeten. Ennehhh...deze jongen gaat dit weekend zeilen in Barcelona![]()
ok, ik ben jaloers. Ik hou dan wel niet van Mosselen, maar zeilenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-8BkfLQBFSAquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Zal wel paella worden dit weekend. We slapen aan boord, dat lijkt me wel apart, daar ben ik niet aan gewend. Als ik maar niet zeeziek wordt.
Ik wou zeggen: "Erger", maar volgens mij is dat bijna niet mogelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zo verknipt als het kind in kwestie
Dit zeg je om je alvast in te dekken wanneer je straks gaat bekennen gehuild te hebben na de breakup van de backstreet boys en take that ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch vind ik het wel schattig als iemand het zo hartstochtelijk opneemt voor zijn idool. Zo zag je ook van die idioten op TV die helemaal kapot waren na de arrestatie van M. Jackson.
daarvoor loop ik nog steeds bij een psychiater en daar mag ik publiekelijk nog niet over praten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zeg je om je alvast in te dekken wanneer je straks gaat bekennen gehuild te hebben na de breakup van de backstreet boys en take that ?![]()
Nee, want dat is niet waar. HET IS NIET WAAR!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zeg je om je alvast in te dekken wanneer je straks gaat bekennen gehuild te hebben na de breakup van de backstreet boys en take that ?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik geloof dat we hem als eerste op zouden eten. Alhoewel hij misschien wel heel goed kan koken.
Ach, gelukkig hebben we het Songfestival nogquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En jullie zijn niet lief en dat vindt meneer Beer ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet waar. HET IS NIET WAAR!
Hmmm....ik geloof niet dat dat het geval is. Er gaat niets boven een lekkere sappige vrouw.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan ook wel koken en hij is vast sappiger dan ik
Ja, what the hell was dat? Dat zag ik toen toevallig langskomenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben we het Songfestival nog
Het commentaar wat er bij zat was "Normaal gun je vluchtcrews geen ongeluk, maar soms maak je uitzonderingen" of iets in die geestquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, what the hell was dat? Dat zag ik toen toevallig langskomen
Ehm, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En jullie zijn niet lief en dat vindt meneer Beer ook
Maar kijk (en nu moet je oplettenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hmmm....ik geloof niet dat dat het geval is. Er gaat niets boven een lekkere sappige vrouw.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het commentaar wat er bij zat was "Normaal gun je vluchtcrews geen ongeluk, maar soms maak je uitzonderingen" of iets in die geest
Vraagje: Puur nieuwsgierigheid hoor, maar uhh, hoe?? Wij zijn eenmalig en uniekquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen kan je goed recyclen hoor.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nog ff op de kermis geweest
@ red: waarom bak je dan zoveel? nogal wiedes ben je moe om 21.00 als je continu bezig bent
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgen
Botten kunnen ook een tijdje branden, en daarna zijn de resten zeer geschikt om de grond vruchtbaarder te makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vraagje: Puur nieuwsgierigheid hoor, maar uhh, hoe?? Wij zijn eenmalig en uniek
Groovy fancy hipheid!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
de volgende meet is bij ons thuis, en ik zal een heuse maaltijd serveren!
![]()
Echt? Vet, ik kom! Dan maak ik ook wel iets, voorafje ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
de volgende meet is bij ons thuis, en ik zal een heuse maaltijd serveren!
![]()
quote:
Zwitserland heeft altijd al bekend gestaan om hun racistische instelling.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet zo onschuldig......
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Criminelen hebben vaak een slechte jeugd gehad hoor.
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Nu op 3FM: Total Roef met Jump Maar Op...![]()
Ja, hij is weg...alleen zit Drol Riesvink er nu.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is die roef al weg bij Giel? Dan kan ik weer gaan luisteren.
Tja, je kunt wel merken dat het wansmaakwoensdag is.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, hij is weg...alleen zit Drol Riesvink er nu.
Hier, mag je wel even lenen.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb hier nog geen radio....
Moet ik nog ff regelen
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net even in de stress
Ik straks een nieuw paspoort gaan aanvragen maar ik was mijn oude + mijn noodpaspoort opeens kwijt
Die leg ik altijd op hetzelfde plekje. Aangifte doen en een nieuw paspoort halen is dan opeens 40 euro duurder dus daar zit ik ook niet op te wachten
Gelukkig gevonden in mijn broekzak in de was
Wat ben je dan....quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net even in de stress
Ik straks een nieuw paspoort gaan aanvragen maar ik was mijn oude + mijn noodpaspoort opeens kwijt
Die leg ik altijd op hetzelfde plekje. Aangifte doen en een nieuw paspoort halen is dan opeens 40 euro duurder dus daar zit ik ook niet op te wachten
Gelukkig gevonden in mijn broekzak in de was
een soempiequote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde net protesteren, maar ik heb ook weer iets leuks.
Volgens mij heb ik m'n rechterlens net in m'n linkeroog gedaan.Geen idee wat nu m'n rechter en linkerlens is. Ik heb de dopjes van dat opbergdoosje door elkaar gehaald.
En van m'n andere lens weet ik ook niet of ik hem wel goed heb, omdat hij omklapte en weer en weer. Nu weet ik niet wat de binnen en wat de buitenkant is. Dat kun je heel makkelijk zien, maar ik zie het niet.![]()
Tikken met 1 lens in is kut.![]()
whahahahaha omg soemp wat doe jequote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik m'n rechterlens net in m'n linkeroog gedaan.Geen idee wat nu m'n rechter- en linkerlens is. Ik heb de dopjes van dat opbergdoosje door elkaar gehaald.
En van m'n andere lens weet ik ook niet of ik hem wel goed heb, omdat hij omklapte en weer en weer. Nu weet ik niet wat de binnen en wat de buitenkant is. Dat kun je heel makkelijk zien, maar ik zie het niet.![]()
Verschillende sterktes?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik m'n rechterlens net in m'n linkeroog gedaan.Geen idee wat nu m'n rechter- en linkerlens is. Ik heb de dopjes van dat opbergdoosje door elkaar gehaald.
Ik had ze inderdaad verkeerd om.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verschillende sterktes?
Dan merk je het verschil direkt, kan ik uit eigen ervaring vertellen...
En als je lens 'scherp' aanvoelt op je oog, dan zit 'ie waarschijnlijk binnenstebuiten...
M.vr.gr.
Hans Anders
Nee joh. Soempie had ze pas ontdekt NADAT ze gewassen warenquote:
goeiemorgenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had ze inderdaad verkeerd om.![]()
Oke, de paniek is weer voorbij.
![]()
een soempie is een actie die niet heel erg slim is (om het subtiel te brengen)quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Als relatieve newbie: Kan iemand mij het begrip 'soempie' uitleggen (niet de username, die heb ik inmiddels al leren kennen)..
valt wel mee tochquote:Op woensdag 12 september 2007 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh. Soempie had ze pas ontdekt NADAT ze gewassen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |