en dat JP daar dan achter aan komt en er over uitglijdquote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zijn we nu dan wel eindelijk eens uitgekotst?
Ik bewaar het kotsen wel voor als ik die berg op ga fietsen
langharige tekkelquote:Op donderdag 6 september 2007 16:45 schreef disjfa het volgende:
Euh. Ik denk dat je in je TT bolimia bedoeltAnorexia is wat anders. Maargoed, gekke BF`ers. Moet ze weer helpen logisch te denken.
Doet hij eens een keer wat goed, klaagt Ursul weer.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
Frank, blijf eens van FOK! af joh. Zelfs tot aan de frontpage ligt het eruit man..
Niet zo goed eigenlijk.. Ik heb pas 8 biertjes opquote:Op donderdag 6 september 2007 19:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe is het verder met een ieder![]()
Echt? zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
die spoorweg is volgens mij alweer dicht hoor. toen hij openging en de eerste treinen gingen er over, bleek dat het railsysteem minder stabiel dan verwacht. Volgens mij zat er speciale koelsystemen bij om het ijs(?) heel te houden.
Edit: Kut viro
edit 2:Het grote BoF! topic: Waar :r voor anorexia zorgt!
ruimte aan hetmaken voor 2 lan parties to comequote:Op donderdag 6 september 2007 20:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Niet zo goed eigenlijk.. Ik heb pas 8 biertjes op
linkje? key nodig?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:30 schreef Suikermais het volgende:
Wie zijn er Medal of Honor aan 't downloaden ?
Ik moet nog 25 minuten voordat ik 'm binnen heb.
Mischien in 't weekend effe proberen via Hamachi ?
aant downloadenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
linkje? key nodig?
In de download, alleen kan pas na maandag spelen..quote:Op donderdag 6 september 2007 20:30 schreef Suikermais het volgende:
Wie zijn er Medal of Honor aan 't downloaden ?
Ik moet nog 25 minuten voordat ik 'm binnen heb.
Mischien in 't weekend effe proberen via Hamachi ?
Oh lekker. Ik moet de komende 5 maanden stage lopen, alweerquote:Op donderdag 6 september 2007 16:40 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
@ Viro: me lessen beginnen woensdag
Heb volgens me rooster elke maandag en dinsdag vrij![]()
Sorry maar geloof er GEEN reet van. Opleidingen die je afrekeken op basis van prestaties van medestudenten. Net zoiets als mensen die roepen dat ze op 1 tiende punt zijn gezakt? Bullshit..dan is het over heel de lijn gewoon reteslecht.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik moet de komende 5 maanden stage lopen, alweerBen blijven zitten vanwege een groepsproject dat gepresenteerd moest worden. Laat me partner me tijdens de presentatie in de kille koude wind staan door gewoon niet te komen opdagen. (ja ik weet dat ik er voor de zoveelste keer over begin maar het zit mij erg dwars dat ik vanwege een ex-klasgenoot ben blijven zitten, vanwege een naaistreek van hem
)
@ puni : kutviro is lekker toch of ben jij ook echte pikkenlikker geworden zoals de rest van BoF![]()
Dan ken je mondriaan onderwijsgroep nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 04:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry maar geloof er GEEN reet van. Opleidingen die je afrekeken op basis van prestaties van medestudenten. Net zoiets als mensen die roepen dat ze op 1 tiende punt zijn gezakt? Bullshit..dan is het over heel de lijn gewoon reteslecht.
soortje ROC zeeland dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 06:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ken je mondriaan onderwijsgroep nietHet maakt niet uit wat ze in de krant zeggen over de mbo, het klopt voor geen 100%. Er zijn leraren die les geven in vakken waarvan ze geen BS kennen. Zo heb ik een leraar die helemaal niks weet van infratechniek, zelfs de eerste jaars leerlingen weten meer over infratechniek.
<slechte grap> Dan moet ze daar maar snel eens mee ophouden! </slechte grap>quote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mindere TT. M'n zusje heeft al 1,5 jaar Anorexia, maar goed dat kon jij niet weten. Ligt beetje gevoelig voor mij.
en ajax..quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
<slechte grap> Dan moet ze daar maar snel eens mee ophouden! </slechte grap>![]()
dus voortaan geen zaken over kanker, anorexia en enschede ramp.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:57 schreef Sickert het volgende:
en ajax..
bij ons hebben ze de school al 500 keer verhuist omdat ze aan het verbouwen zijn maar ze stellen alles steeds uit.quote:
Bij jou de school, bij mij de lerarenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons hebben ze de school al 500 keer verhuist omdat ze aan het verbouwen zijn maar ze stellen alles steeds uit.
True True, leren zolang je kan leren zei me moeder altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Welke mongool wil er nou gaan werken alstie ook kan studeren![]()
ik was het studeren zatquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
je leert je hele leven langquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:23 schreef Viro het volgende:
[..]
True True, leren zolang je kan leren zei me moeder altijd.
Nou, ik vind dat Sickert gelijk heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Echt wel
Gaat die flikker van van Basten weer Babel in de basis zetten
Hoi.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Mensen die denken dat studenten ook echt de hele dag lerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:23 schreef Viro het volgende:
True True, leren zolang je kan leren zei me moeder altijd.
Ben je toch ook een lullo hequote:Op vrijdag 7 september 2007 08:38 schreef Keltie het volgende:
Als je niet mag spotten met kanker, mag het ook niet met ajax.. Het is toch een beetje hetzelfde ey.
quote:
Een date als in een knuffelen met een vrouw of een date als in het kort en klein slaan van het Ajax supportershonk?quote:Nopes, heb een date
Ik heb een bike, geen racefietsquote:
Een date met een vrouw. Een echte. Zonder ventiel in der nek zegmaar.quote:[..]
Een date als in een knuffelen met een vrouw of een date als in het kort en klein slaan van het Ajax supportershonk?
Geen excuus, Baus doet t op z'n freeride bike, binnen een uurquote:
Succesquote:Een date met een vrouw. Een echte. Zonder ventiel in der nek zegmaar.
Kut.. wanneer enzo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen excuus, Baus doet t op z'n freeride bike, binnen een uur![]()
Euhm.. Mjah.. Och.. Tjah.. Je weet wel.quote:[..]
Succes
20/21/22 September 2008quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:27 schreef Keltie het volgende:
Kut.. wanneer enzo?
Je maakt er maar plaats voor in de OPquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
20/21/22 September 2008
Volgend jaar dus pasDaar lekker maffen, BBQen en natuurlijk de Alpe d'Huez op
![]()
Ik zal vanavond wel even een subsite van Bandoffokkers.nl online gooien met de eerste informatie. Das makkelijker dan continue alles herhalen
Hey, ik ben ook op 1 tiende gezaktquote:Op vrijdag 7 september 2007 04:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry maar geloof er GEEN reet van. Opleidingen die je afrekeken op basis van prestaties van medestudenten. Net zoiets als mensen die roepen dat ze op 1 tiende punt zijn gezakt? Bullshit..dan is het over heel de lijn gewoon reteslecht.
Ik vermoed dat als Viro het helemaal zelf had gedaan, dan zou hij gewoon over zijn gegaan (denk ik)quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:11 schreef FJD het volgende:
Echt zo kansloos dat ze je afrekenen op gedrag van je medestudenten
Gelukkig heb ik daar geen last van. Op de uni zijn ze stukken minder vergeeflijk voor mensen die niets uitvoeren. Opdrachten in principe in groepsverband maar als de rest er met de pet naar gooit dan is er niets aan de hand als je het helemaal zelf doet![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vermoed dat als Viro het helemaal zelf had gedaan, dan zou hij gewoon over zijn gegaan (denk ik)
Nou we hebben de hele project samen gemaakt. Alleen omdat we met 2 man waren en de andere groepjes met 4 man. Alleen op de dag des oordeels is mijn klasgenoot niet komen opdagenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef ursel het volgende:
Mja, tis idd kwestie van beetje discipline. Problemen in je werkgroep merk je vaak al van te voren en dien je ruim op tijd aan te pakken. Volgens mij wordt week van te voren ofzo vaak aangehouden. Tot dan zou je onderling uit moeten vechten om op te lossen Mochten dan de problemen nog steeds desastreus zijn zou je in overleg met de docent moeten gaan dat je het alleen doet. Heb je een week de tijd om je eigen deel op orde te brengen.
Binnen die week problemen zou betekenen dat je tesamen al een behoorlijk geheel hebt en dus ook alleen zou moeten kunnen presenteren.
Blijft natuurlijk een klote streek. Je zal er vast alles aan hebben gedaan en ik weet niet de exacte situatie, maar...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nou we hebben de hele project samen gemaakt. Alleen omdat we met 2 man waren en de andere groepjes met 4 man. Alleen op de dag des oordeels is mijn klasgenoot niet komen opdagen
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ingeschreven voor de Call of Duty 4 Beta.Nu hopen dat ik uitgeloot wordt!
Gamer.nl. Is wel Xbox 360 onlyquote:
Ik vind het nu al een kut spel..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gamer.nl. Is wel Xbox 360 only
ik nu ook netquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Loopt in Zeeland de krant zo ver achter of volg je uberhaupt geen nieuws?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:16 schreef dekkered het volgende:
met wat heeft dat te maken?
Uitgeloot? Je schrijft je in voor een Beta in de hoop dat je m niet mag spelenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
ambtenaren hequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Loopt in Zeeland de krant zo ver achter of volg je uberhaupt geen nieuws?
[..]
Uitgeloot? Je schrijft je in voor een Beta in de hoop dat je m niet mag spelen
Voor mij geld eigenlijk, de laatste tijd, het laatste. Dus waar gaat het over?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Balkenende hekelde gister of eergister de zesjes-cultuur die in Nederland heerst/zou heersen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Keltie het volgende:
Voor mij geld eigenlijk, de laatste tijd, het laatste. Dus waar gaat het over?
Typfoutje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Uitgeloot? Je schrijft je in voor een Beta in de hoop dat je m niet mag spelen
De enige juiste oplossing was natuurlijk geweest om jullie twee normaal te beoordelen en de anderen een 1 te geven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:01 schreef Viro het volgende:
Nou we hebben de hele project samen gemaakt. Alleen omdat we met 2 man waren en de andere groepjes met 4 man. Alleen op de dag des oordeels is mijn klasgenoot niet komen opdagen
Je zou ze ook kunnen bellen natuurlijk. Zo ongeveer elke dag. Deed ik bij Orange ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef Stefan740 het volgende:
Wat ik nog leuker zou vinden als die honden van alternate mij die videokaart eens kwamen brengen, ik koop er nooit wat meer iig
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou ze ook kunnen bellen natuurlijk. Zo ongeveer elke dag. Deed ik bij Orange ookKost je even wat frustratie maar dan weet je iig dat ze er mee bezig blijven
Ik heb nog niet alles gelezen, maar wij moeten morgen maar eens ff op MSN gaan pratenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef Stefan740 het volgende:
Wat ik nog leuker zou vinden als die honden van alternate mij die videokaart eens kwamen brengen, ik koop er nooit wat meer iig
WTF!!!! "waarschijnlijk door TNT" "wellicht dat zij erachter kunnen komen"...quote:Geachte heer/mevrouw,
De reden dat de zending niet aangetroffen is komt waarschijnlijk door een fout van TNT. We hebben het pakket namelijk de dag nadat u het had besteld aan ze meegegeven maar waarschijnlijk is er daarna iets mee gebeurd. Ik zal deze e-mail ook doorsturen aan onze klantenservice, wellicht dat zij erachter kunnen komen wat er met uw pakket aan de hand is.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yoeri Obbens
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dat de track & trace site nog steeds manco aangeeft komt omdat men nog steeds voor u aan het uitzoeken is wat er precies mee aan de hand is. Zoals gezegd mijn collega’s van de klantenservice gaan hier over, ik werk op een salesafdeling dus ik kan u alleen nieuwe spullen verkopen, maar ik verwacht dat dat niet meer nodig zal zijn. U zult dus even moeten wachten op reactie van mijn collega’s. Hoe het met een terugstorting zit weet ik niet, ook dat is iets waar de klantenservice over zal beslissen. Mocht u inderdaad aangifte willen doen zorgt u er dan voor dat u TNT aangeeft en niet ons, aangezien zij het pakket hebben meegenomen en nu voor problemen zorgen, wij proberen u te helpen door erachter te komen wat er met uw pakket is gebeurd.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yoeri Obbens
die heb ik gisteren gedownload, wil ik um spelen had ik teweinig ramquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dat MoH: Airborne?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dat MoH: Airborne?
Nee die gasten zijn slim. Het zijn niet voor niets nerdsquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef Stefan740 het volgende:
Tweakers wil geen gmail accounts gebruiken voor registratie, zijn die gasten nou echt zo dom bijna iedereen geeft hotmail en gmail![]()
Had hem door laten gaan! Het was maar Heineken / Amstel / Brandquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:33 schreef FJD het volgende:
Bierverspiller op heterdaad betrapt
Pak de rieken jongens!
zie hieronderquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had hem door laten gaan! Het was maar Heineken / Amstel / Brand
quote:
quote:
Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet, maar mijn videokaart begon allemaal homo trekjes te vertonen toen die dood begon te gaan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef Sickert het volgende:
mn video kaart gaat dood
[afbeelding]
die blauwe lampjes horen daar niet
en soms zijn ze wit en lijkt het sneeuw.. dat is dan weer wel mooi
quote:Op [MSN] om vrijdag 7 september 2007 22:24[/url] schreef Baus het volgende:
Sebastiaan [BoF]Mr.Baus - Server Admin zegt:
of naja.. me broertje is net als ik, best wel slim..
wat is er dan ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:46 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
hee gasten,
is dr iemand online die me ffies met t installeren medal of honour kan helpen?
t lukt me weer eens niet![]()
![]()
jahaaquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:14 schreef FJD het volgende:
http://alpe.bandoffokkers.nl/
Wel allemaal even stemmen he![]()
Als iemand een zegelring-afdruk van het BoF-logo in dit logo kan proppen dan houd ik me aanbevolen
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:14 schreef FJD het volgende:
Wel allemaal even stemmen he![]()
Als iemand een zegelring-afdruk van het BoF-logo in dit logo kan proppen dan houd ik me aanbevolen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
ik heb verdomme ook al een stem![]()
Echt niet dat ik de rode lantaarn omhoog ga brengen
JO dat heb ik ook! Niet zo erg, maar bij reflecties komt het voor... Vooral bij de badges op soldaten, krijg je zo fake witte glow, maar voor de rest een erg vet spel, alles op max 1680x1050, ziet er errug mooi uit!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef Sickert het volgende:
mn video kaart gaat dood
[afbeelding]
die blauwe lampjes horen daar niet
en soms zijn ze wit en lijkt het sneeuw.. dat is dan weer wel mooi
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
net met nocturne kennis gemaakt![]()
Hij zei meneer tegen me..quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:58 schreef Suikermais het volgende:
Zeg Meneer Ursel ,
Ik heb hier een doos met zooi staan voor jou
Heb allen de cpu effe omgewisseld. Maar dat vind je toch niet erg hoop ik ??
intel pentium II 366MHZquote:
Oe.. dat zou echt vet retro zijn man..quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
intel pentium II 366MHZ![]()
vroeger bij de escom, 1e pentium I 166Mhz computrtje gekocht, wat was het 2000 gulden ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe.. dat zou echt vet retro zijn man..
Ik zou dan maar alvast beginnen met trainenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heul niet dat ik die rode lantaarn naar boven draag![]()
Retro is hipquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:35 schreef ursel het volgende:
Oe.. dat zou echt vet retro zijn man..
Nou ja..IK heb nu de Quadcore....en jij die ouwe Core2Duoquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij zei meneer tegen me..![]()
![]()
![]()
Maar wat voor CPU heb ik nou dan??![]()
kijk ik net op mn 4-dubbelaar "the ultimate house classics"staat daar het nummer op nocturne van T99quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kijk ik net op mn 4-dubbelaar "the ultimate house classics"staat daar het nummer op nocturne van T99![]()
vette hardcore is dat man![]()
quote:Robin^_ zegt:
Robin^_ zegt:
mooie zus he
IJsmuts zegt:
w8 ff
Robin^_ zegt:
oke
Robin^_ zegt:
heb ook nog naaktfoto's van haar
Robin^_ zegt:
IJsmuts zegt:
geil zusje
Robin^_ zegt:
ja he
Robin^_ zegt:
ze had het op haar pc staan
IJsmuts zegt:
ik zou dr pakken als ik jou was
Robin^_ zegt:
geshared
Robin^_ zegt:
allang gedaan
IJsmuts zegt:
ik dacht op dr camera
IJsmuts zegt:
wheheheh
Oud nieuws man..quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:26 schreef Suikermais het volgende:
Demo Crysis op 25 September
Spel zelf komt uit op 15 November.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:54 schreef ursel het volgende:
Ja, straks gaan allemaal rare mensen opeens goeiemiddaghier roepen...
Goedenavondquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:54 schreef ursel het volgende:
Ja, straks gaan allemaal rare mensen opeens goeiemiddaghier roepen...
O jee krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:06 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
User op BoF Forum : masterchief94
User op FOK! Forum : masterchief94
User op BF2stats : http://www.bf2stats.nl/player/103524608/
Hoe oud ben je : 13
Wat denk je bij BoF te vinden?: ik wil hier een leuke gezellige clan vinden (ik kan dan 13 zijn ma ik gedraag me volwassen)
een 13 jarig jochie heh.....
ram --> memtest http://www.memtest86.com/quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef Viro het volgende:
Hmmm kan iemand mij mss helpen?
ik heb een vermoeden dat me RAM of cpu niet meer goed werken.
Met welke prog kan ik me RAM testen en met welke me cpu?
Ty, memtest laat ik vanaaf wel een nachtje stampen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ram --> memtest http://www.memtest86.com/
cpu --> Hot CPU Tester Pro http://www.7byte.com/index.php?page=hotcpu
Is dat net zo een lang leven gegund als POE??quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:01 schreef Suikermais het volgende:
Zojuist werd mij gewezen op 't volgende :
http://www.nawmod.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=77
Mod voor BF2 met nieuwe levels , wapens en voertuigen.
Mischien iets om een keer te proberen onderling ?
Heb je ook nog een mooie voor hdd test??quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ram --> memtest http://www.memtest86.com/
cpu --> Hot CPU Tester Pro http://www.7byte.com/index.php?page=hotcpu
Hatseflats..quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een mooie voor hdd test??![]()
Nu weet je waarom ik bf2 af en toe haatquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:54 schreef Sickert het volgende:
3 weken geen bf2
en het spel doett het niet meer
wil je even knallenvergeet t maar
morgen maar eens reinstallen nadat ik de mountain bike route heb gedaan
gespeeldquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:01 schreef Suikermais het volgende:
Zojuist werd mij gewezen op 't volgende :
http://www.nawmod.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=77
Mod voor BF2 met nieuwe levels , wapens en voertuigen.
Mischien iets om een keer te proberen onderling ?
quote:Op zondag 9 september 2007 00:45 schreef Veerie het volgende:
net terug van de Bios
1408
zeer goede film
(sickert)
Nog bedankt idd.. erg gezellie.quote:Op zondag 9 september 2007 02:12 schreef FJD het volgende:
Was weer leuk mannen
De officiele BoF housewarming volgt nog natuurlijk en dan verwacht ik een grotere bierconsumptie. Van de vijf ingekochte kratten zijn er nog vier over
Jorrit gefeliciteerd trouwensTis tenslotte zondag dus je bent jarig
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 12:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gespeeld![]()
-lelijk
-geen servers online
-een map gespeeld in single player, na 5 minuten CTD
-wel kicke wapens, bazooka, shotgun, assault rifle, n00btube, verrekijker in 1 set, double zoon sniper gun en styer in 1 set![]()
![]()
Trackmania?quote:Op zondag 9 september 2007 12:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Hoe heet ook alweer dat racespelletje wat jullie wel eens online tegen elkaar spelen?
Is dat DTM driver 3 ofzo? of GTR2?
Kruisje bij "Ranked" in de serverbrowser ook weggehaald? En eventueel ook bij wat andere opties?quote:Op zondag 9 september 2007 12:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gespeeld![]()
-lelijk
-geen servers online
-een map gespeeld in single player, na 5 minuten CTD
-wel kicke wapens, bazooka, shotgun, assault rifle, n00btube, verrekijker in 1 set, double zoon sniper gun en styer in 1 set![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 13:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kruisje bij "Ranked" in de serverbrowser ook weggehaald? En eventueel ook bij wat andere opties?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is natuurlijk niet ranked
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 13:02 schreef ursel het volgende:
Oohja.. Fer, zet hem op he.. Boven de 50 minuten..![]()
Dan heb je gisteren toch te weinig gezopen dus..quote:Op zondag 9 september 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
De klok stond op 48:00 maar je begint ruim achter de start omdat t zo druk isDan loop je nog een stuk tussen veels te trage mensen maar goed
Ik denk dus dat het uiteindelijk iets van 47:30 zou zijn geworden.
Niet dramatisch maar te weinig vooruitgang sinds ik de laatste keer 10km heb gelopen. Gemiddelde snelheid van 12.6km/u. Toch maar eens een beter schema uit gaan zetten. Hardslagmetertje en interval training dus
quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef ursel het volgende:
Dan heb je gisteren toch te weinig gezopen dus..
quote:Op zondag 9 september 2007 14:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Kazaa schijnt erg goed te werken... Wel zorgen dat ie alle mappen op je computer deelt, anders werkt het niet zo goed.
quote:Punten kwalificatie: 36 8 8 + 5 35 + 32 124
Punten race: 113 13 8 + 6 65 + 57 262
Totaal kwali+race: 386
Totaal bedrag bij: ¤ 7.720.000
quote:
Dat ga ik dus wel doenquote:Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef Droopie het volgende:
Wie van jullie speelt World In Conflict?
Hoe kan je infantry healen??
Niet miepen dat het verkeerde topic is, want ik denk dat dit de snelste manier antwoord krijgt.
WIC-topic leeft niet echt
hee zou jij je snuit eens niet wat minder snel opentrekken? Johan speelde al BF2 en postte in dit topic voordat jij ooit van bof gehoord had.quote:Op zondag 9 september 2007 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ga ik dus wel doen![]()
1. Dit is geen BF2 topic meer, lees de topic titel
2 Niemand hier speelt meer BF2 zoveel als vroeger.
3. Wij spelen geen WIC dus je zit al verkeerd
![]()
![]()
Ja, dus, en, so what..quote:Op zondag 9 september 2007 16:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hee zou jij je snuit eens niet wat minder snel opentrekken? Johan speelde al BF2 en postte in dit topic voordat jij ooit van bof gehoord had.
Snotneus.,![]()
Tja..denk dit jaar al keer of 5 IRL tegengekomen hier en daar..Ferdi, Jorrit, Sickert en Frank ook..quote:Op zondag 9 september 2007 16:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, dus, en, so what..
Hij heeft zijn snuit al in geen eeuwen laten zien
Poker?quote:Op zondag 9 september 2007 17:03 schreef FJD het volgende:
Droopie? Aardige kerel hoor maar niet op een meet gezien. Nu werken de hersenen van een student natuurlijk altijd erg rustig dus misschien moet ik die informatie nog verwerken maar ik heb hem nog niet gezien
Tsja lezen is moeilijk hequote:Op zondag 9 september 2007 16:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hee zou jij je snuit eens niet wat minder snel opentrekken? Johan speelde al BF2 en postte in dit topic voordat jij ooit van bof gehoord had.
Snotneus.,![]()
K heb gewoon zin in een verzetje, iets wat al een tijdje niet meer is voorgekomenquote:2 Niemand hier speelt meer BF2 zoveel als vroeger.
Ja, alle boffers pokeren natuurlijk altijd..quote:Op zondag 9 september 2007 17:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Poker?
Hij is op 1 na alle pokeravonden geweest.
Ow wacht..Roemenie?![]()
Foxie word wakkerquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Silver_Shark het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.htmlzo mooi dit
hans teeuwen
Briljant dat stukje over monopolie, religie en waarheidquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Silver_Shark het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.htmlzo mooi dit
hans teeuwen
Wel leuk om een product te zien dat je zelf deels ontwikkeld hebt.quote:Op zondag 9 september 2007 13:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
![]()
Hier nog wat screenshot van Nations at War 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze staan met de bek vol tandenquote:Op zondag 9 september 2007 18:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Briljant dat stukje over monopolie, religie en waarheid![]()
Vond het echt geweldig om te zien kuthoeren zijn hetquote:Op zondag 9 september 2007 19:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze staan met de bek vol tandenLeveren kulargumenten, luisteren niet naar wat Teeuwen zegt en worden continue onderuit gehaald door Teeuwen. Zelden zijn er mensen zo hard door het ijs gezakt als de meisjes van Halal
quote:ProcessorIntel Core 2 Duo E6850 ¤ 239,-
MotherderboardGigabyte GA-P35C-DS3R¤ 104,48
coolerScythe Infinity SCINF-1000¤ 37,40
Memory Crucial Ballistix 2GB x 2 (2GB) PC5300 DDR2, CL3 ¤192,-
Videocard GigaByte GeForce 8800 GTX 768MB DDR3¤ 445,16
I/O-controllerOnboard raidNetwerkcontrollerOnboard lan
HDD, 2 x Samsung SpinPoint T166, 500GB ¤ 186,80 total
Dvd-burner NEC AD-7173S 18x ¤ 26,60
Powersupply Zalman ZM600-HP (600W) ¤ 90,20
Altijd lache dace chapelle, hollywood stories vind ik 1 van de betere die met Rick James " cocaine is a hell of a drug"quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Tweakers Best Buy Guide van September
Beetje nietszeggend topic als je het mij vraagt. Geheugen zit me dwars inderdaad..toch eens utidiepen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:50 schreef escape_nl het volgende:
Zou zelf gaan voor de Gigabyte plank en ander geheugen, dit wordt ook aangeraden is het topic wat hier over gaat
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1241311/0
quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Droopie het volgende:
Altijd leuk een klein relletje schoppen, was precies waar ik op uit was.
Maar dan kunnen Viro en Ursel wel tegen, toch...
De BoF!-clan bestaat volgens mij al lang niet meer uit alleen BF2-spelers.
Hoewel ik toch wel weer eens zin heb om hem te installeren.
alle feyenoord fans moeten hun tieten laten zien voordat ze lid worden.quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Droopie het volgende:
Sickert kom ik binnenkort wel met zijn cluppie lastig vallen.
is dat voor of na dat mijn cluppie over dat van jou is heen gewalst?quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Droopie het volgende:
Sickert kom ik binnenkort wel met zijn cluppie lastig vallen.
Nu nog snel internet...quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Gezien de stroom hier nogal eens uitvalt of voor het geval we ineens weer eens 800 volt op het systeem hebben:
[afbeelding]
Als mijn game pc weer in orde is zal ik weer eens een rondje komen knallen met mijn 400ms.![]()
De gamepc krijgt een facelift.![]()
[..]
waarom neem je pc5300 bankjes? Ikzelf zit aan pc9600 te denkenquote:Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Beetje nietszeggend topic als je het mij vraagt. Geheugen zit me dwars inderdaad..toch eens utidiepen.
Gigabyte lijkt me beter dan de asus in dit geval aangezien het meer features heeft voor minder geld. en DDR2 plus DDR3 op een board geeft goede infrastructuur voor de komende periode van overschakeling naar DDR3
pc5300 klikt lekker met 1333 Ghz plank en proc, pc9600 is dikke overkill, denk niet dat JP zn nieuwe machine gaat tweakenquote:Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
waarom neem je pc5300 bankjes? Ikzelf zit aan pc9600 te denken
quote:Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pc5300 klikt lekker met 1333 Ghz plank en proc, pc9600 is dikke overkill, denk niet dat JP zn nieuwe machine gaat tweaken![]()
tenminste, ik neem aan dattie dat nu afgeleerd heeft![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 16:11 schreef jpjedi het volgende:
morgen eerste golf les.![]()
2e hands honma set gekocht waarvan ze zeggen dat het topspul is..
Kijken hoe dat gaat verlopen!
Onder het mom van beter laat dan nooit zekerquote:Op maandag 10 september 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:
@Ursel: Snel internet duurt nog wel even denk ik.eerst volgende snelheidsverhoging zal zijn 2mbit ipv 512 kbit. Volgens Indiase planning over enkele maanden, wat zoets betekend als: ooit komt het wel.
![]()
heb je het tegen mij? in dat geval, ik ben aant sparen voor:quote:Op maandag 10 september 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:
Kan het niet laten.Maar heb er toch geen tijd meer voor.
PC5300 welicht ja..ga nog uitgebreide survey daarop doen alvorens een beslissing te nemen op de reepjes. Neem jij geen 4 Gb Ram?
Weet nog goed de 11e, die dag was ik thuis aan het werk. Toen ik het nieuws op internet voorbij zaf flitsen. Heb toen daarna veel achter de tv gezeten.quote:Op maandag 10 september 2007 08:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morgen 11 september > SPANNEND!!![]()
ik denk dat idd de VS weer gepakt gaat worden![]()
mmm ik ga altijd voor de tv zitten, zie je meestal wat meerquote:Op maandag 10 september 2007 08:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Weet nog goed de 11e, die dag was ik thuis aan het werk. Toen ik het nieuws op internet voorbij zaf flitsen. Heb toen daarna veel achter de tv gezeten.
In de loop naar 11 september komen er altijd enorm veel spookverhalen. Net als voorgaande jaren heeft ook dit jaar blijkbaar weer iemand een enorme zooi opties gekocht om te speculeren op een grote beursdaling.quote:Op maandag 10 september 2007 08:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morgen 11 september > SPANNEND!!![]()
ik denk dat idd de VS weer gepakt gaat worden![]()
Nog een aantal jaartjes wachten en dan zullen ook die dossiers openbaar wordenquote:
Dat verklaart ook je wat donkere huidskleurquote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja ze zeiden toch ook dat er een paspoort van een van die arabieren was gevonden op de grond![]()
ik vlieg met een afgetankte boeing in een toren, alles ontploft en verbrand omdat er 2 dagen vuur is, maar mn paspoort in mn binnenzakje dwarrelt naar beneden voor de voeten van een diender![]()
puni ik denk dat je gelijk hebt![]()
grote barbaarpappa truukquote:Op maandag 10 september 2007 08:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat verklaart ook je wat donkere huidskleur![]()
Maar vertel eens hoe heb jij het voor elkaar gekregen, om uit dat vliegtuig te komen, je paspoort te verliezen maar toch uit die heksenketel te ontsnappen![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef FJD het volgende:
We hebben gewoon een terrorist in ons middenWij zijn echt de bom
feit blijft dat gebouw 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht terwijl er geen enkele schade was.quote:
K denk het niet.quote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Nog een aantal jaartjes wachten en dan zullen ook die dossiers openbaar worden![]()
Afstand tussen toren 1 en 2 naar 7 was toch iets van 300+ meterquote:Op maandag 10 september 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
feit blijft dat gebouw 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht terwijl er geen enkele schade was.
denk het wel over jaartje of 30. laatst zijn er ook andere verjaarde documenten openbaar geworden, volgens mij o.a. over roswellquote:
Dat was roswellquote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk het wel over jaartje of 30. laatst zijn er ook andere verjaarde documenten openbaar geworden, volgens mij o.a. over roswell
Humm eerst ff met thuisfront over hebben en kijken naar 2e handfietsjes. Kom daar nog op terugquote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef FJD het volgende:
He Cardinal ga je ook mee de Alpe d'Huez op volgend jaar?![]()
We hebben gewoon een terrorist in ons middenWij zijn echt de bom
tja suikerwater wordt duurquote:Op maandag 10 september 2007 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
Coca Cola weer duurder geworden... Nu 1.36 ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |