quote:Op zondag 9 september 2007 14:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Kazaa schijnt erg goed te werken... Wel zorgen dat ie alle mappen op je computer deelt, anders werkt het niet zo goed.
Ik heb na 20 seconden kijken al spijt dat ik me aangemeld hebquote:Op zondag 9 september 2007 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
www.4uonly.biz
Leuk voor erbij in iedergeval, heb nu 85 albums die ik nog leuk vind ook binnen gehaald
Slimquote:Op zondag 9 september 2007 14:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Kazaa schijnt erg goed te werken... Wel zorgen dat ie alle mappen op je computer deelt, anders werkt het niet zo goed.
Als jij dat gelooft is het best. Veel plezier met het delen van jouw gehele pc inclusief systeembestanden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Alle mappen ja. Anders werkt het niet.
Dat dusquote:Op zondag 9 september 2007 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slim
Vooral ook je windowsmap, je documents en settings map, en vergeet de mappen van online bankieren er niet bij te gooien![]()
Want?quote:Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Ik heb na 20 seconden kijken al spijt dat ik me aangemeld heb
Hmm totaal niet, zit er nu 4 maanden maar nog geen ENKEL mailtje, ze loaden allerlei albums up naar rapidshare (hardcore, jump, trance, verzamelalbums, nederlands, hit cd's top40 cd's en plaatsen de links op hun site zodat je ze kan downen bij rapidshare en andere uploadsite'squote:
Rapidsharequote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm totaal niet, zit er nu 4 maanden maar nog geen ENKEL mailtje, ze loaden allerlei albums up naar rapidshare (hardcore, jump, trance, verzamelalbums, nederlands, hit cd's top40 cd's en plaatsen de links op hun site zodat je ze kan downen bij rapidshare en andere uploadsite's
Daarom zei ik ook, tis leuk voor naast je download progje te hebben, ik werk zelf met utorrent en af en toe limewire voor losse nummertjesquote:Op zondag 9 september 2007 15:08 schreef Devrim het volgende:
[..]
Rapidshare
Doe mij maar gewoon een torrentje of een nzbtje![]()
Thxquote:Op zondag 9 september 2007 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
www.4uonly.biz
Leuk voor erbij in iedergeval, heb nu 85 albums die ik nog leuk vind ook binnen gehaald
Of eventueel met iemand een account sharenquote:Op zondag 9 september 2007 15:17 schreef Exterminator het volgende:
Usenet... voor die 7,50 per maand
Ik kliktequote:Op zondag 9 september 2007 14:31 schreef thedude0 het volgende:
http://tinyurl.com/2nmscj
daar een gratis nieuwsgroep accountje vandaan halen en leechen maar
Idd, usenet, Eweka accountje en downloaden met je volledige internetsneleidquote:Op zondag 9 september 2007 15:54 schreef JortK het volgende:
dat dit topic nog niet op slot is
Maar Usenet ftw
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |