bij ons hebben ze de school al 500 keer verhuist omdat ze aan het verbouwen zijn maar ze stellen alles steeds uit.quote:
Bij jou de school, bij mij de lerarenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons hebben ze de school al 500 keer verhuist omdat ze aan het verbouwen zijn maar ze stellen alles steeds uit.
True True, leren zolang je kan leren zei me moeder altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Welke mongool wil er nou gaan werken alstie ook kan studeren![]()
ik was het studeren zatquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
je leert je hele leven langquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:23 schreef Viro het volgende:
[..]
True True, leren zolang je kan leren zei me moeder altijd.
Nou, ik vind dat Sickert gelijk heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Echt wel
Gaat die flikker van van Basten weer Babel in de basis zetten
Hoi.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Mensen die denken dat studenten ook echt de hele dag lerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:23 schreef Viro het volgende:
True True, leren zolang je kan leren zei me moeder altijd.
Ben je toch ook een lullo hequote:Op vrijdag 7 september 2007 08:38 schreef Keltie het volgende:
Als je niet mag spotten met kanker, mag het ook niet met ajax.. Het is toch een beetje hetzelfde ey.
quote:
Een date als in een knuffelen met een vrouw of een date als in het kort en klein slaan van het Ajax supportershonk?quote:Nopes, heb een date
Ik heb een bike, geen racefietsquote:
Een date met een vrouw. Een echte. Zonder ventiel in der nek zegmaar.quote:[..]
Een date als in een knuffelen met een vrouw of een date als in het kort en klein slaan van het Ajax supportershonk?
Geen excuus, Baus doet t op z'n freeride bike, binnen een uurquote:
Succesquote:Een date met een vrouw. Een echte. Zonder ventiel in der nek zegmaar.
Kut.. wanneer enzo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen excuus, Baus doet t op z'n freeride bike, binnen een uur![]()
Euhm.. Mjah.. Och.. Tjah.. Je weet wel.quote:[..]
Succes
20/21/22 September 2008quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:27 schreef Keltie het volgende:
Kut.. wanneer enzo?
Je maakt er maar plaats voor in de OPquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
20/21/22 September 2008
Volgend jaar dus pasDaar lekker maffen, BBQen en natuurlijk de Alpe d'Huez op
![]()
Ik zal vanavond wel even een subsite van Bandoffokkers.nl online gooien met de eerste informatie. Das makkelijker dan continue alles herhalen
Hey, ik ben ook op 1 tiende gezaktquote:Op vrijdag 7 september 2007 04:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry maar geloof er GEEN reet van. Opleidingen die je afrekeken op basis van prestaties van medestudenten. Net zoiets als mensen die roepen dat ze op 1 tiende punt zijn gezakt? Bullshit..dan is het over heel de lijn gewoon reteslecht.
Ik vermoed dat als Viro het helemaal zelf had gedaan, dan zou hij gewoon over zijn gegaan (denk ik)quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:11 schreef FJD het volgende:
Echt zo kansloos dat ze je afrekenen op gedrag van je medestudenten
Gelukkig heb ik daar geen last van. Op de uni zijn ze stukken minder vergeeflijk voor mensen die niets uitvoeren. Opdrachten in principe in groepsverband maar als de rest er met de pet naar gooit dan is er niets aan de hand als je het helemaal zelf doet![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vermoed dat als Viro het helemaal zelf had gedaan, dan zou hij gewoon over zijn gegaan (denk ik)
Nou we hebben de hele project samen gemaakt. Alleen omdat we met 2 man waren en de andere groepjes met 4 man. Alleen op de dag des oordeels is mijn klasgenoot niet komen opdagenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef ursel het volgende:
Mja, tis idd kwestie van beetje discipline. Problemen in je werkgroep merk je vaak al van te voren en dien je ruim op tijd aan te pakken. Volgens mij wordt week van te voren ofzo vaak aangehouden. Tot dan zou je onderling uit moeten vechten om op te lossen Mochten dan de problemen nog steeds desastreus zijn zou je in overleg met de docent moeten gaan dat je het alleen doet. Heb je een week de tijd om je eigen deel op orde te brengen.
Binnen die week problemen zou betekenen dat je tesamen al een behoorlijk geheel hebt en dus ook alleen zou moeten kunnen presenteren.
Blijft natuurlijk een klote streek. Je zal er vast alles aan hebben gedaan en ik weet niet de exacte situatie, maar...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Nou we hebben de hele project samen gemaakt. Alleen omdat we met 2 man waren en de andere groepjes met 4 man. Alleen op de dag des oordeels is mijn klasgenoot niet komen opdagen
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ingeschreven voor de Call of Duty 4 Beta.Nu hopen dat ik uitgeloot wordt!
Gamer.nl. Is wel Xbox 360 onlyquote:
Ik vind het nu al een kut spel..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gamer.nl. Is wel Xbox 360 only
ik nu ook netquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Loopt in Zeeland de krant zo ver achter of volg je uberhaupt geen nieuws?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:16 schreef dekkered het volgende:
met wat heeft dat te maken?
Uitgeloot? Je schrijft je in voor een Beta in de hoop dat je m niet mag spelenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
ambtenaren hequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Loopt in Zeeland de krant zo ver achter of volg je uberhaupt geen nieuws?
[..]
Uitgeloot? Je schrijft je in voor een Beta in de hoop dat je m niet mag spelen
Voor mij geld eigenlijk, de laatste tijd, het laatste. Dus waar gaat het over?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Balkenende hekelde gister of eergister de zesjes-cultuur die in Nederland heerst/zou heersen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Keltie het volgende:
Voor mij geld eigenlijk, de laatste tijd, het laatste. Dus waar gaat het over?
Typfoutje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Uitgeloot? Je schrijft je in voor een Beta in de hoop dat je m niet mag spelen
De enige juiste oplossing was natuurlijk geweest om jullie twee normaal te beoordelen en de anderen een 1 te geven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:01 schreef Viro het volgende:
Nou we hebben de hele project samen gemaakt. Alleen omdat we met 2 man waren en de andere groepjes met 4 man. Alleen op de dag des oordeels is mijn klasgenoot niet komen opdagen
Je zou ze ook kunnen bellen natuurlijk. Zo ongeveer elke dag. Deed ik bij Orange ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef Stefan740 het volgende:
Wat ik nog leuker zou vinden als die honden van alternate mij die videokaart eens kwamen brengen, ik koop er nooit wat meer iig
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou ze ook kunnen bellen natuurlijk. Zo ongeveer elke dag. Deed ik bij Orange ookKost je even wat frustratie maar dan weet je iig dat ze er mee bezig blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |