quote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Tweakers Best Buy Guide van September
Beetje nietszeggend topic als je het mij vraagt. Geheugen zit me dwars inderdaad..toch eens utidiepen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:50 schreef escape_nl het volgende:
Zou zelf gaan voor de Gigabyte plank en ander geheugen, dit wordt ook aangeraden is het topic wat hier over gaat
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1241311/0
quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Droopie het volgende:
Altijd leuk een klein relletje schoppen, was precies waar ik op uit was.
Maar dan kunnen Viro en Ursel wel tegen, toch...
De BoF!-clan bestaat volgens mij al lang niet meer uit alleen BF2-spelers.
Hoewel ik toch wel weer eens zin heb om hem te installeren.
alle feyenoord fans moeten hun tieten laten zien voordat ze lid worden.quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Droopie het volgende:
Sickert kom ik binnenkort wel met zijn cluppie lastig vallen.
is dat voor of na dat mijn cluppie over dat van jou is heen gewalst?quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Droopie het volgende:
Sickert kom ik binnenkort wel met zijn cluppie lastig vallen.
Nu nog snel internet...quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Gezien de stroom hier nogal eens uitvalt of voor het geval we ineens weer eens 800 volt op het systeem hebben:
[afbeelding]
Als mijn game pc weer in orde is zal ik weer eens een rondje komen knallen met mijn 400ms.![]()
De gamepc krijgt een facelift.![]()
[..]
waarom neem je pc5300 bankjes? Ikzelf zit aan pc9600 te denkenquote:Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Beetje nietszeggend topic als je het mij vraagt. Geheugen zit me dwars inderdaad..toch eens utidiepen.
Gigabyte lijkt me beter dan de asus in dit geval aangezien het meer features heeft voor minder geld. en DDR2 plus DDR3 op een board geeft goede infrastructuur voor de komende periode van overschakeling naar DDR3
pc5300 klikt lekker met 1333 Ghz plank en proc, pc9600 is dikke overkill, denk niet dat JP zn nieuwe machine gaat tweakenquote:Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
waarom neem je pc5300 bankjes? Ikzelf zit aan pc9600 te denken
quote:Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pc5300 klikt lekker met 1333 Ghz plank en proc, pc9600 is dikke overkill, denk niet dat JP zn nieuwe machine gaat tweaken![]()
tenminste, ik neem aan dattie dat nu afgeleerd heeft![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 16:11 schreef jpjedi het volgende:
morgen eerste golf les.![]()
2e hands honma set gekocht waarvan ze zeggen dat het topspul is..
Kijken hoe dat gaat verlopen!
Onder het mom van beter laat dan nooit zekerquote:Op maandag 10 september 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:
@Ursel: Snel internet duurt nog wel even denk ik.eerst volgende snelheidsverhoging zal zijn 2mbit ipv 512 kbit. Volgens Indiase planning over enkele maanden, wat zoets betekend als: ooit komt het wel.
![]()
heb je het tegen mij? in dat geval, ik ben aant sparen voor:quote:Op maandag 10 september 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:
Kan het niet laten.Maar heb er toch geen tijd meer voor.
PC5300 welicht ja..ga nog uitgebreide survey daarop doen alvorens een beslissing te nemen op de reepjes. Neem jij geen 4 Gb Ram?
Weet nog goed de 11e, die dag was ik thuis aan het werk. Toen ik het nieuws op internet voorbij zaf flitsen. Heb toen daarna veel achter de tv gezeten.quote:Op maandag 10 september 2007 08:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morgen 11 september > SPANNEND!!![]()
ik denk dat idd de VS weer gepakt gaat worden![]()
mmm ik ga altijd voor de tv zitten, zie je meestal wat meerquote:Op maandag 10 september 2007 08:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Weet nog goed de 11e, die dag was ik thuis aan het werk. Toen ik het nieuws op internet voorbij zaf flitsen. Heb toen daarna veel achter de tv gezeten.
In de loop naar 11 september komen er altijd enorm veel spookverhalen. Net als voorgaande jaren heeft ook dit jaar blijkbaar weer iemand een enorme zooi opties gekocht om te speculeren op een grote beursdaling.quote:Op maandag 10 september 2007 08:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morgen 11 september > SPANNEND!!![]()
ik denk dat idd de VS weer gepakt gaat worden![]()
Nog een aantal jaartjes wachten en dan zullen ook die dossiers openbaar wordenquote:
Dat verklaart ook je wat donkere huidskleurquote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja ze zeiden toch ook dat er een paspoort van een van die arabieren was gevonden op de grond![]()
ik vlieg met een afgetankte boeing in een toren, alles ontploft en verbrand omdat er 2 dagen vuur is, maar mn paspoort in mn binnenzakje dwarrelt naar beneden voor de voeten van een diender![]()
puni ik denk dat je gelijk hebt![]()
grote barbaarpappa truukquote:Op maandag 10 september 2007 08:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat verklaart ook je wat donkere huidskleur![]()
Maar vertel eens hoe heb jij het voor elkaar gekregen, om uit dat vliegtuig te komen, je paspoort te verliezen maar toch uit die heksenketel te ontsnappen![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef FJD het volgende:
We hebben gewoon een terrorist in ons middenWij zijn echt de bom
feit blijft dat gebouw 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht terwijl er geen enkele schade was.quote:
K denk het niet.quote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Nog een aantal jaartjes wachten en dan zullen ook die dossiers openbaar worden![]()
Afstand tussen toren 1 en 2 naar 7 was toch iets van 300+ meterquote:Op maandag 10 september 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
feit blijft dat gebouw 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht terwijl er geen enkele schade was.
denk het wel over jaartje of 30. laatst zijn er ook andere verjaarde documenten openbaar geworden, volgens mij o.a. over roswellquote:
Dat was roswellquote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk het wel over jaartje of 30. laatst zijn er ook andere verjaarde documenten openbaar geworden, volgens mij o.a. over roswell
Humm eerst ff met thuisfront over hebben en kijken naar 2e handfietsjes. Kom daar nog op terugquote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef FJD het volgende:
He Cardinal ga je ook mee de Alpe d'Huez op volgend jaar?![]()
http://alpe.bandoffokkers.nl/
We hebben gewoon een terrorist in ons middenWij zijn echt de bom
tja suikerwater wordt duurquote:Op maandag 10 september 2007 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
Coca Cola weer duurder geworden... Nu 1.36 ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |