quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:15 schreef Stefan740 het volgende:Wat ik nog leuker zou vinden als die honden van alternate mij die videokaart eens kwamen brengen, ik koop er nooit wat meer iig
Ik heb nog niet alles gelezen, maar wij moeten morgen maar eens ff op MSN gaan praten
![]()
(ben nu, en straks al helemaal te bezopen
![]()
)
Ik heb nu namelijk ook, voor de 4e! keer op rij!!!!!
![]()
, problemen met Alternate.. Ben al jaren klant en het was er altijd goed, maar sinds dit jaar is het écht 1 grote kolerezooi daar en zijn ze zo laks als de pest.. Service is volledig verdwenen..
Mijn probleem nu is dat ik vorige week donderdag een verzendbevestiging heb gekregen van mijn nieuwe MoBo, die zou dus vrijdag bezorgd moeten worden, maar sindsdien staat de track en trace op "voorgemelde zending niet aangetroffen, Manco"
![]()
Het is al betaald.
Dus ik mailen enzo...
antwoord;
quote:
Geachte heer/mevrouw,
De reden dat de zending niet aangetroffen is komt waarschijnlijk door een fout van TNT. We hebben het pakket namelijk de dag nadat u het had besteld aan ze meegegeven maar waarschijnlijk is er daarna iets mee gebeurd. Ik zal deze e-mail ook doorsturen aan onze klantenservice, wellicht dat zij erachter kunnen komen wat er met uw pakket aan de hand is.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yoeri Obbens
WTF!!!! "waarschijnlijk door TNT" "wellicht dat zij erachter kunnen komen"...
Geen antwoord op de vraag wanneer ik mijn pakketje dan wel kan verwachten, en wat als de klantenservice er "wellicht"
niet achter kan komen wat er met mijn pakketje is gebeurt? Het is gvd wel betaald! En inmiddels een week te laat...
Dus ik weer mailen zo van; stort me geld maar terug etc.. geen reactie...
En nog een keer... geen reactie...
Dus ik een knappe diplomatieke mail opgesteld dat ik me dus niet voldoende geinformeerd voel etc, met alles op een rij en afgesloten met de woorden "Ik hoop toch echt dat u nu de juiste actie onderneemt door te reageren en service te verlenen, anders zie ik mij helaas toch echt genoodzaakt om aangifte te doen van diefstal/verduistering."
Nou... vandaag kreeg ik antwoord hoor...
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Dat de track & trace site nog steeds manco aangeeft komt omdat men nog steeds voor u aan het uitzoeken is wat er precies mee aan de hand is. Zoals gezegd mijn collega’s van de klantenservice gaan hier over, ik werk op een salesafdeling dus ik kan u alleen nieuwe spullen verkopen, maar ik verwacht dat dat niet meer nodig zal zijn. U zult dus even moeten wachten op reactie van mijn collega’s. Hoe het met een terugstorting zit weet ik niet, ook dat is iets waar de klantenservice over zal beslissen. Mocht u inderdaad aangifte willen doen zorgt u er dan voor dat u TNT aangeeft en niet ons, aangezien zij het pakket hebben meegenomen en nu voor problemen zorgen, wij proberen u te helpen door erachter te komen wat er met uw pakket is gebeurd.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yoeri Obbens
![]()
Aangifte doen tegen TNT?? Waarom
![]()
Ik heb geen fuck besteld bij ze en geen moer aan ze betaald..
Ik heb wat besteld en betaald bij ALTERNATE!!! En die komen hun levering niet na.. PUNT.. En ik vraag ze om geld terug te storten... en dat doen ze niet heh.. en ik weet uit ervaringen van anderen dat ze dat vol blijven houden.. Je kan ze bellen.. krijg je te horen dat het pakketje deze dag de deur uit gaat... en dat 5 dgn lang op rij... net zo lang totdat het pakketje inderdaad afgeleverd wordt.. Ze hopen gewoon dat je je daar dan maar bij neerlegd..
Massaproductie, schijt aan alles en iedereen.. Nou, dus mooi niet bij Baussie
Van mij krijgen ze dus ook een negatieve shopsurvey op Tweakers... moet je ook doen Stefan!
![]()
En dat MoBo, dat kunnen ze in hun reet schuiven
![]()
Ik wil me geld terug, Alternate voldoet niet aan haar leveringsvoorwaarde en probeert de zaak weg te wimpelen.. Ik moet maar "afwachten" .. Tja, want hun hebben hun centjes toch al binnen
Zoooooo! Mogguh!
![]()
En nu bier halen!