Daar is helemaal niets mis meequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Neleos het volgende:
Schapen bespringen? Weet je zeker dat het niet Nem was?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
En het was toch Lowlands, dan mag alles![]()
Als je dan toch wat wil bespringen raad ik je aan om in Maart nog een keer te gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeer juist. Mexico City naar Cancun in 3 weken. De vakantie boeken als de vakantie eigenlijk al is afgelopen kan ik iedereen aanraden.. de vakantie periode wordt er veel langer door.
Hehequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef sig000 het volgende:
Hallo kan iemand 5 punten van mijn totaal aftrekken en een nieuw Algemeen kenniskwis openen?
Lafaard!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef sig000 het volgende:
Hallo kan iemand 5 punten van mijn totaal aftrekken en een nieuw Algemeen kenniskwis openen?
Ik bedoel: LuiLak!!!!!!!!!!!quote:
Dito!!!quote:
Ik kom nu op gang, mijn vrouw is boos op me en die moet zometeen weer opstaan. Het is allemaal wat.quote:
Hmmmm ik ben AKQ SC in de TT vergeten te zetten, maar had er wel een gemaakt hoor!! I'm not that lazy....quote:
Dus jij hebt iets te doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan een nieuwe verslaving begonnen: Heroes
Meteen heel seizoen 1 maar binnengehaald
Zwart zonder suiker was het he?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, bedankt voor de koffie
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand bekend met cafe Jos in Nijmegen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar kan je geloof ik niet dronken worden, al zou je willen. De bediening was zo traag dat je ongeveer een half uur zat te wachten voor je kon bestellen...
Voordeel is wel dat je 's morgens wel een stuk beter bent.
(maar ze hebben wel lekker bier)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.
Dat was gewoon antwoord op de TT hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm ik ben AKQ SC in de TT vergeten te zetten, maar had er wel een gemaakt hoor!! I'm not that lazy....![]()
Maargoed, fijn dat deze er nu is, en goeiemorgen
Tja, bezuinigingen he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef Supersheep het volgende:
Cobra, sinds wanneer heeft de Koninklijke Luchtmacht hun F16's omgeruild tegen luchtballonnen?
Ben net weer in het land. Even een paar dagen het veld in geweest in Schotland.quote:
Nog enigszins goed weer gehad en ook wat van de omgeving gezien daar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben net weer in het land. Even een paar dagen het veld in geweest in Schotland.
Zat van de omgeving gezien. En bij het sorteren voor de wasmachine kwam er nog flink wat omgeving tevoorschijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog enigszins goed weer gehad en ook wat van de omgeving gezien daar?
Viel me ook zwaar tegen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en daar hebben ze geen internet.... Tssss
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee![]()
Ook zwartquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke kleur heb je van 2 besteld?
tsssquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:27 schreef wyccie het volgende:
Dan maar een gewone, saaie tvp. Ik kon niks leuks bedenken.
je hebt van die dagenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:27 schreef wyccie het volgende:
Dan maar een gewone, saaie tvp. Ik kon niks leuks bedenken.
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij zit iedereen vol spanning te wachten tot je gaat vertellen over dat mooie feestje. Het is in 1 keer stil hier
Heet jouw zus Soempie?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:45 schreef Etcetera het volgende:
mijn zus had zichzelf buitengeslotenze waren boodschappen wezen halen en hadden geen sleutel meegenomen
nee soempie is wel tofquote:
Haha ja, maar die zou ook zomaar zichzelf buiten kunnen sluitenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:08 schreef wyccie het volgende:
Een tijdje geleden was ik blij met mijn nieuwe lettertype, omdat het makkelijker leest.
Blijkt nu dat ik met Ctrl en de scrollwiel de lettergrootte per ongeluk had aangepast.
IE doet het ook iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
Kunnen jullie dat ook? Ik heb Firefox.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens massaboodschappen doen voor 't huishouden hier. 120 Toiletrollen van de vorige keer zijn er inmiddels bijna doorheen. Ik verheug me nu al op de kop van het kassameisje
Zal ik doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:32 schreef Etcetera het volgende:
feliciteer 'm maar van ons
veel plezier
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe je iets niet goed. Als je de pot beheerd zorg je dat anderen de boodschappen doen
Bij je werk werken er genoeg om te controlerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:42 schreef Neleos het volgende:
Wie weet, zal wel per homo verschillen toch. Maar ik ga slapen nu.
quote:
Het zal ook weer es nietquote:
Dat is heel prettigquote:Met de kleinde gaat het prima![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb een kater en moet zo meteen alweer voetballen
quote:
ik en voerballenquote:
Lekker toch!?quote:
Te lang slapen kan niet hoorquote:
Wellesquote:
Ik wil wel wedden dat de zomer voorbij is er het flink kouder gaat worden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wie wil er met mij wedden dat het nog weer superwarm weer gaat worden?
Jij een flesje zonnebrandolie als je wint en ik een paar fijne handschoenen?quote:
Verhuizen zuigt hequote:Op zondag 2 september 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
ik heb spierpijngister geholpen met bankstel ophalen en sjouwen, en dat kan ik nu goed merken
nou ja, 1 ding is zeker: die spieren doen het nog
het was gelukkig niet verhuizenquote:Op zondag 2 september 2007 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verhuizen zuigt he
Beterschap Etcie
Opgenomen worden zou voor buurman geen slechte optie zijnquote:Op zondag 2 september 2007 14:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik bedoel dan dat men zo'n psychische terugval maakt dat men soms opgenomen moet worden. Ik doelde niet echt op het uiterste.
Wel een goed excuus als je op de bank wil liggen met een kop bouillonquote:Op zondag 2 september 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het was gelukkig niet verhuizengewoon nieuw bankstel gekocht dat naar de plaats van bestemming moest
en ik ben niet ziek hoortoch bedankt
Welke stad nou niet?quote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opgenomen worden zou voor buurman geen slechte optie zijn
Maarja.... Groningen begint maar een beetje een zieke stad te worden vind ik
probeer Londen eens, en we praten verderquote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opgenomen worden zou voor buurman geen slechte optie zijn
Maarja.... Groningen begint maar een beetje een zieke stad te worden vind ik
het is spierpijnquote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel een goed excuus als je op de bank wil liggen met een kop bouillon
Ik heb geen spierpijn hoorquote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Tim maakt graag van bepaalde gelegenheden gebruik begrijp ik
Je kan niet té voorzichtig zijn. En als je toevallig zin hebt in kippensoep kan je dat nu iemand voor je laten makenquote:Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is spierpijnik lig niet te spugen te hoesten te kuchten te niesen, ik heb gewoon spierpijn
Zie!!!quote:Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan niet té voorzichtig zijn. En als je toevallig zin hebt in kippensoep kan je dat nu iemand voor je laten maken
Geen flauw idee, lang geleden dat ik daar was.quote:Op zondag 2 september 2007 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Gebeurt er wel eens wat in Maastricht?
Ja voor mij ook.... wel een mooie stadquote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, lang geleden dat ik daar was.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.... wel een mooie stad
Ik ga nu eerst een fitting kopen, dan kan ik eindelijk die lamp in mn slaapkamer maken!![]()
Soep uit blik smaakt beter als iemand anders het heeft opgewarmdquote:
Vind ik zelf ookquote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Tim je hebt best goede ideeen soms
* geniet van Opkikker
(Cup a Soup) erwtensoep met een (magneping) unox worst er inquote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Tim je hebt best goede ideeen soms
* geniet van Opkikker
ik had maar 1 keuzequote:Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Welke smaak heb je gekozen?
...zucht...quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Als ie antiek is zal er wel een zwengel aanzitten ipv een aan knop.
Dat ontken ik ook niet, maar een tikje vermoeiend vind ik het welquote:
Dat zwengelen?quote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar een tikje vermoeiend vind ik het wel
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een bezoekje moet plannen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.... wel een mooie stad
Ja vooral dat ja. Zo'n opmerking zou ik zelf ook kunnen maken dus moet ik daar eigenlijk niet moeilijk over doenquote:
Het zal mijn laatste opmerking over jouw wasmachine zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja vooral dat ja. Zo'n opmerking zou ik zelf ook kunnen maken dus moet ik daar eigenlijk niet moeilijk over doen
Stevig papier bij de paperback, en slapper papier om een hardere kaft bij de hardcoverquote:Op zondag 2 september 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
zinvol gesprek weer
ik wil weten wat de nieuwe HP kaft wordt
en dan noem je cobra vermoeiendquote:Op zondag 2 september 2007 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stevig papier bij de paperback, en slapper papier om een hardere kaft bij de hardcover
Ik moest m'n frustratie even overhevelenquote:
die is echt goedquote:
zijn de batterijen waarschijnlijk bijna op, ook al eens gehad of je chip op je pas is kapot.quote:Op zondag 2 september 2007 17:55 schreef Etcetera het volgende:
hoi
heeft hier iemand ervaring met de RaboReaderik krijg een foutmelding
doet me een beetje denken aan Pinkquote:
mjah ik hoop het eerstequote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
zijn de batterijen waarschijnlijk bijna op, ook al eens gehad of je chip op je pas is kapot.
Morgen dus maar even naar de bank.
quote:
Ik dacht van tevoren ook dat ik andere dingen zou doen, maar het was wel een redelijk weekend. Ben nu bezig met een verhuisdoos uitpakken (jawel!)quote:
Ik ga die dvd een keer uittesten op katten, kijken wat er gebeurdquote:
huiswerkquote:
Zo'n idee had ik alquote:
Ik heb dat ook een paar jaar niet of nauwelijks gedaan, en dan kom je toch wel in de problemen bij vervolgopleiding want daar gaat het allemaal wel een stukje sneller en is het moeilijker, en moet je dat huiswerk echt wel makenquote:Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik maakte eigenlijk nooit huiswerk..
Je kan het leven ookvan de positieve kant bekijkenquote:Op zondag 2 september 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het waait hier, de lucht is grijs en het regent. Maar ik zit lekker binnen
Dat is ook prettig, neem je een eendje mee?quote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je kan het leven ookvan de positieve kant bekijken
Ik ga zo in bad
Wordt inderdaad een zootje. Kado-idee voor de eerstvolgende gelegenheidquote:Op zondag 2 september 2007 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb alleen ansichten met badeendjes
dat gaat niet, wordt zo klef
Badder ze!quote:Op zondag 2 september 2007 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woehoei, das dus sinterklaas
En nu ben ik dus even weg
Afwezig, dus panquote:
Helemaal gerimpeld of valt dat mee?quote:
Zondequote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ik heb het kort gehouden vandaag. Ooit hield ik het er wel twee uur vol, maar nu wil ik teveel doen
Steppen, knikkeren, touwtje springen, verstoppertje, tikkertje...quote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ik heb het kort gehouden vandaag. Ooit hield ik het er wel twee uur vol, maar nu wil ik teveel doen
ik heb dit weekend gekampeerd met véél addergebroed. Kinderspelletjes komen me mn oren uitquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Steppen, knikkeren, touwtje springen, verstoppertje, tikkertje...
quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
een heel kakspoor van de buurman naar de WC (de WC zit direct tegenover zijn kamer).
Inderdaad. Echt hele toffe straatjes, mooie gebouwen en hele relaxte cafés.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Verder wel lekker naar Brussel geweest dus, da's idd gaaf
Nog leuke vlaamse uitdrukkingen geleerd?
jekkie neequote:
Ze leven zich wel in iigquote:
Vooral Squidward bij het laatste gedeeltequote:
quote:
Ik mag donderdag weer, en dan volgende zondag om 10 uur alquote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n gevoel zou ik ook vaker moeten hebben
Ja dat is ook weer zo, ik werk 40 uur per week en sport daarnaast een uur of 5, lekker rustig leventje dusquote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, da's ontspanning.
Naast m'n studie die officieel zo'n 55 uur vergt deze week, moet ik nog dik 20 uur werken, staat er al zo'n 30 uur ingepland voor bestuurswerkzaamheden (en waarschijnlijk loopt dat nog uit), en ik zou graag ook nog een sociaal leven, maaltijden en slaap willen hebben deze week.
Ik zou willen dat ik afgemat kon zijn van een voetbalwedstrijd
Ik begrijp het, ik heb niks te klagenquote:Op zondag 2 september 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's op zich goed te doen, dan heb je je weekenden vrij en is er weinig aan de hand.
Op zich hou ik mijn leven nu prima vol, ondanks dat 't met studie, werk en dit moment nog bestuur wel erg druk is. Zonder bestuur blijft het ook druk, maar veel werken is noodzaak omdat m'n studiefinanciering op is. En ondanks dat ik het prima naar m'n zin heb en me niet graag stierlijk verveel, is dit wel wat veel van het goede... vijf dagen studeren en 2,5 dag werken, dat hou ik geen jaren vol (hoewel ik inmiddels al aardig op weg ben, met reeds drie jaar geen echte vakantie)...
2 dagenquote:Op zondag 2 september 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Hoe lang ben je in Parijs geweest, MaJo?
Het gaat een reinstall worden, een Windows foutmelding zoals deze heb ik nog niet eerder gehad. Maar vanuit Ubuntu kan ik niet bij m'n harde schijven, dus ben nu eerst Knoppix aan het downloaden. Daarna lukt het hopelijk wel en kan ik een verse install doen zonder verlies van semi-belangrijke spullen. Er staat niet iets op die schijf waarvan het totale rampspoed is als het kwijt raakt, wel dingen die jammer zouden zijnquote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er op dat m'n Windows nogal hard onderuit is gegaan, dus ik zit nu onder Ubuntu te werken... hopelijk valt het mee, het is wel weer es tijd voor een verse install maar liever niet voordat ik eerst zooi heb verplaatst...
Ik werk maar tien uurtjes per week, en ik denk dat ik wel slechter betaald word dan jij.quote:
Val spontaan in slaapquote:Op zondag 2 september 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk. Ik doe nooit van die leuke spontane dingen.![]()
Hoop voor je dat je niks kwijt bent. Tijdje geleden hield er bij mij ineens een harde schijf mee op. Nou stond er niks op dat echt ontzettend belangrijk was maar ben toch een heleboel muziek, foto's en documenten kwijtgeraakt. Dan baal je best welquote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat een reinstall worden, een Windows foutmelding zoals deze heb ik nog niet eerder gehad. Maar vanuit Ubuntu kan ik niet bij m'n harde schijven, dus ben nu eerst Knoppix aan het downloaden. Daarna lukt het hopelijk wel en kan ik een verse install doen zonder verlies van semi-belangrijke spullen. Er staat niet iets op die schijf waarvan het totale rampspoed is als het kwijt raakt, wel dingen die jammer zouden zijn
quote:Op zondag 2 september 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
Toen het gisteren over ATWT ging had ik hier een vriendin op bezoek die dat altijd kijkt, dus ik liet t even lezen, en ze werd helemaal opgefokt: "Alle soaps zijn op ATWT gebaseerd, het is de langstlopende van allemaal en echt een heel goeie soap!!"![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, jij lijkt me wel een ATWT-kijkster
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
dude
oh ja, zondagmiddafokhumoropz'nbest
Lees eerst deze OP: Gans kwijt en dan deze: Gans
quote:
Wees blijquote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Sheep nog niet gezien vandaag
Dat wordt al jaren niet meer uitgezonden in NL toch?quote:Op zondag 2 september 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen goede serievolger. En al helemaal geen soapkijker. Ooit wel eens Days of our lives gekeken.
Ik heb zin om in bad in slaap te vallenquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je kan het leven ookvan de positieve kant bekijken
Ik ga zo in bad
quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Brussel is écht een hele vette stad
Gisteren en vandaag bij de Biermarkt geweest. Lekker
Alleen vanochtend was niet zo tofHoofdpijn galore
En vannacht ook niet. Toen kwamen we in de jeugdherberg en blijkbaar had iemand de WC niet gehaald en er lag een heel kakspoor van de buurman naar de WC (de WC zit direct tegenover zijn kamer).
Stinken
Nou keken we vandaag, was het opgeruimd. Maar er lagen wel voetstappen
Inderdaad gelukkig.quote:Op zondag 2 september 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb zin om in bad in slaap te vallen
Helaas (gelukkig) is er geen bad hier![]()
Oh, geen idee. Was ook al jaren terug.quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef Supersheep het volgende:
Dat wordt al jaren niet meer uitgezonden in NL toch?
En je kijkt helemaal geen series?
Je laat het smeren?quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Mikkie, een auto is inderdaad een hoge kostenpost. Maar haal jij met je nieuwe baan dan wel de kosten voor je auto eruit?
Ik eet ook duur hoor, te lui om 's morgens brood te smeren....![]()
Precies. Heb ik ook altijd als ik moet werken. In de lunchpauze een broodje bij de Subwayquote:Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik ontbijt nooit, da's al lekker besparen. Maar vervolgens eet ik voor een paar euro op de uni, en 's avonds nogmaals... dat telt lekker op..
Ik vind het wel heel goed van je dat je werkt voor je geld en zelf alles betaalt. Respect.quote:Uiteindelijk gaat het zich vast allemaal uitbetalen, alleen is het nu ff bikkelen.
quote:
De partitie waar de problemen mee zijn is voor Windows en installatie van software. Qua belangrijkere dingen zou ik m'n CV kwijt raken (maar dat is opnieuw te maken, is alleen wel wat werk) en ik zou software opnieuw moeten installeren en naar eigen wensen instellen, maar dat valt ook nog wel mee. Verder de map Mijn Afbeeldingen waar wat suffe gepainte dingen in staan.. het is allemaal wel te overzien, maar ik wil eerst toch nog proberen om het terug te krijgenquote:Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niks kwijt bent. Tijdje geleden hield er bij mij ineens een harde schijf mee op. Nou stond er niks op dat echt ontzettend belangrijk was maar ben toch een heleboel muziek, foto's en documenten kwijtgeraakt. Dan baal je best wel
Maar Werthers zijn wél lekker.quote:Op maandag 3 september 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik voel me echt een opa na die laatste zin
"En hier heb je nog een Werther's Original, en nu naar bed, knul"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |