Wordt inderdaad een zootje. Kado-idee voor de eerstvolgende gelegenheidquote:Op zondag 2 september 2007 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb alleen ansichten met badeendjes
dat gaat niet, wordt zo klef
Badder ze!quote:Op zondag 2 september 2007 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woehoei, das dus sinterklaas
En nu ben ik dus even weg
Afwezig, dus panquote:
Helemaal gerimpeld of valt dat mee?quote:
Zondequote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ik heb het kort gehouden vandaag. Ooit hield ik het er wel twee uur vol, maar nu wil ik teveel doen
Steppen, knikkeren, touwtje springen, verstoppertje, tikkertje...quote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ik heb het kort gehouden vandaag. Ooit hield ik het er wel twee uur vol, maar nu wil ik teveel doen
ik heb dit weekend gekampeerd met véél addergebroed. Kinderspelletjes komen me mn oren uitquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Steppen, knikkeren, touwtje springen, verstoppertje, tikkertje...
quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
een heel kakspoor van de buurman naar de WC (de WC zit direct tegenover zijn kamer).
Inderdaad. Echt hele toffe straatjes, mooie gebouwen en hele relaxte cafés.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Verder wel lekker naar Brussel geweest dus, da's idd gaaf
Nog leuke vlaamse uitdrukkingen geleerd?
jekkie neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |