Vooral Squidward bij het laatste gedeeltequote:
quote:
Ik mag donderdag weer, en dan volgende zondag om 10 uur alquote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n gevoel zou ik ook vaker moeten hebben
Ja dat is ook weer zo, ik werk 40 uur per week en sport daarnaast een uur of 5, lekker rustig leventje dusquote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, da's ontspanning.
Naast m'n studie die officieel zo'n 55 uur vergt deze week, moet ik nog dik 20 uur werken, staat er al zo'n 30 uur ingepland voor bestuurswerkzaamheden (en waarschijnlijk loopt dat nog uit), en ik zou graag ook nog een sociaal leven, maaltijden en slaap willen hebben deze week.
Ik zou willen dat ik afgemat kon zijn van een voetbalwedstrijd
Ik begrijp het, ik heb niks te klagenquote:Op zondag 2 september 2007 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's op zich goed te doen, dan heb je je weekenden vrij en is er weinig aan de hand.
Op zich hou ik mijn leven nu prima vol, ondanks dat 't met studie, werk en dit moment nog bestuur wel erg druk is. Zonder bestuur blijft het ook druk, maar veel werken is noodzaak omdat m'n studiefinanciering op is. En ondanks dat ik het prima naar m'n zin heb en me niet graag stierlijk verveel, is dit wel wat veel van het goede... vijf dagen studeren en 2,5 dag werken, dat hou ik geen jaren vol (hoewel ik inmiddels al aardig op weg ben, met reeds drie jaar geen echte vakantie)...
2 dagenquote:Op zondag 2 september 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Hoe lang ben je in Parijs geweest, MaJo?
Het gaat een reinstall worden, een Windows foutmelding zoals deze heb ik nog niet eerder gehad. Maar vanuit Ubuntu kan ik niet bij m'n harde schijven, dus ben nu eerst Knoppix aan het downloaden. Daarna lukt het hopelijk wel en kan ik een verse install doen zonder verlies van semi-belangrijke spullen. Er staat niet iets op die schijf waarvan het totale rampspoed is als het kwijt raakt, wel dingen die jammer zouden zijnquote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er op dat m'n Windows nogal hard onderuit is gegaan, dus ik zit nu onder Ubuntu te werken... hopelijk valt het mee, het is wel weer es tijd voor een verse install maar liever niet voordat ik eerst zooi heb verplaatst...
Ik werk maar tien uurtjes per week, en ik denk dat ik wel slechter betaald word dan jij.quote:
Val spontaan in slaapquote:Op zondag 2 september 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk. Ik doe nooit van die leuke spontane dingen.![]()
Hoop voor je dat je niks kwijt bent. Tijdje geleden hield er bij mij ineens een harde schijf mee op. Nou stond er niks op dat echt ontzettend belangrijk was maar ben toch een heleboel muziek, foto's en documenten kwijtgeraakt. Dan baal je best welquote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat een reinstall worden, een Windows foutmelding zoals deze heb ik nog niet eerder gehad. Maar vanuit Ubuntu kan ik niet bij m'n harde schijven, dus ben nu eerst Knoppix aan het downloaden. Daarna lukt het hopelijk wel en kan ik een verse install doen zonder verlies van semi-belangrijke spullen. Er staat niet iets op die schijf waarvan het totale rampspoed is als het kwijt raakt, wel dingen die jammer zouden zijn
quote:Op zondag 2 september 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
Toen het gisteren over ATWT ging had ik hier een vriendin op bezoek die dat altijd kijkt, dus ik liet t even lezen, en ze werd helemaal opgefokt: "Alle soaps zijn op ATWT gebaseerd, het is de langstlopende van allemaal en echt een heel goeie soap!!"![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:26 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, jij lijkt me wel een ATWT-kijkster
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
dude
oh ja, zondagmiddafokhumoropz'nbest
Lees eerst deze OP: Gans kwijt en dan deze: Gans
quote:
Wees blijquote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Sheep nog niet gezien vandaag
Dat wordt al jaren niet meer uitgezonden in NL toch?quote:Op zondag 2 september 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen goede serievolger. En al helemaal geen soapkijker. Ooit wel eens Days of our lives gekeken.
Ik heb zin om in bad in slaap te vallenquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je kan het leven ookvan de positieve kant bekijken
Ik ga zo in bad
quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Brussel is écht een hele vette stad
Gisteren en vandaag bij de Biermarkt geweest. Lekker
Alleen vanochtend was niet zo tofHoofdpijn galore
En vannacht ook niet. Toen kwamen we in de jeugdherberg en blijkbaar had iemand de WC niet gehaald en er lag een heel kakspoor van de buurman naar de WC (de WC zit direct tegenover zijn kamer).
Stinken
Nou keken we vandaag, was het opgeruimd. Maar er lagen wel voetstappen
Inderdaad gelukkig.quote:Op zondag 2 september 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb zin om in bad in slaap te vallen
Helaas (gelukkig) is er geen bad hier![]()
Oh, geen idee. Was ook al jaren terug.quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef Supersheep het volgende:
Dat wordt al jaren niet meer uitgezonden in NL toch?
En je kijkt helemaal geen series?
Je laat het smeren?quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Mikkie, een auto is inderdaad een hoge kostenpost. Maar haal jij met je nieuwe baan dan wel de kosten voor je auto eruit?
Ik eet ook duur hoor, te lui om 's morgens brood te smeren....![]()
Precies. Heb ik ook altijd als ik moet werken. In de lunchpauze een broodje bij de Subwayquote:Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik ontbijt nooit, da's al lekker besparen. Maar vervolgens eet ik voor een paar euro op de uni, en 's avonds nogmaals... dat telt lekker op..
Ik vind het wel heel goed van je dat je werkt voor je geld en zelf alles betaalt. Respect.quote:Uiteindelijk gaat het zich vast allemaal uitbetalen, alleen is het nu ff bikkelen.
quote:
De partitie waar de problemen mee zijn is voor Windows en installatie van software. Qua belangrijkere dingen zou ik m'n CV kwijt raken (maar dat is opnieuw te maken, is alleen wel wat werk) en ik zou software opnieuw moeten installeren en naar eigen wensen instellen, maar dat valt ook nog wel mee. Verder de map Mijn Afbeeldingen waar wat suffe gepainte dingen in staan.. het is allemaal wel te overzien, maar ik wil eerst toch nog proberen om het terug te krijgenquote:Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niks kwijt bent. Tijdje geleden hield er bij mij ineens een harde schijf mee op. Nou stond er niks op dat echt ontzettend belangrijk was maar ben toch een heleboel muziek, foto's en documenten kwijtgeraakt. Dan baal je best wel
Maar Werthers zijn wél lekker.quote:Op maandag 3 september 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik voel me echt een opa na die laatste zin
"En hier heb je nog een Werther's Original, en nu naar bed, knul"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |