Wel een goed excuus als je op de bank wil liggen met een kop bouillonquote:Op zondag 2 september 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het was gelukkig niet verhuizengewoon nieuw bankstel gekocht dat naar de plaats van bestemming moest
en ik ben niet ziek hoortoch bedankt
Welke stad nou niet?quote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opgenomen worden zou voor buurman geen slechte optie zijn
Maarja.... Groningen begint maar een beetje een zieke stad te worden vind ik
probeer Londen eens, en we praten verderquote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opgenomen worden zou voor buurman geen slechte optie zijn
Maarja.... Groningen begint maar een beetje een zieke stad te worden vind ik
het is spierpijnquote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel een goed excuus als je op de bank wil liggen met een kop bouillon
Ik heb geen spierpijn hoorquote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Tim maakt graag van bepaalde gelegenheden gebruik begrijp ik
Je kan niet té voorzichtig zijn. En als je toevallig zin hebt in kippensoep kan je dat nu iemand voor je laten makenquote:Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is spierpijnik lig niet te spugen te hoesten te kuchten te niesen, ik heb gewoon spierpijn
Zie!!!quote:Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan niet té voorzichtig zijn. En als je toevallig zin hebt in kippensoep kan je dat nu iemand voor je laten maken
Geen flauw idee, lang geleden dat ik daar was.quote:Op zondag 2 september 2007 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Gebeurt er wel eens wat in Maastricht?
Ja voor mij ook.... wel een mooie stadquote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, lang geleden dat ik daar was.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.... wel een mooie stad
Ik ga nu eerst een fitting kopen, dan kan ik eindelijk die lamp in mn slaapkamer maken!![]()
Soep uit blik smaakt beter als iemand anders het heeft opgewarmdquote:
Vind ik zelf ookquote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Tim je hebt best goede ideeen soms
* geniet van Opkikker
(Cup a Soup) erwtensoep met een (magneping) unox worst er inquote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Tim je hebt best goede ideeen soms
* geniet van Opkikker
ik had maar 1 keuzequote:Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Welke smaak heb je gekozen?
...zucht...quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Als ie antiek is zal er wel een zwengel aanzitten ipv een aan knop.
Dat ontken ik ook niet, maar een tikje vermoeiend vind ik het welquote:
Dat zwengelen?quote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar een tikje vermoeiend vind ik het wel
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een bezoekje moet plannen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.... wel een mooie stad
Ja vooral dat ja. Zo'n opmerking zou ik zelf ook kunnen maken dus moet ik daar eigenlijk niet moeilijk over doenquote:
Het zal mijn laatste opmerking over jouw wasmachine zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja vooral dat ja. Zo'n opmerking zou ik zelf ook kunnen maken dus moet ik daar eigenlijk niet moeilijk over doen
Stevig papier bij de paperback, en slapper papier om een hardere kaft bij de hardcoverquote:Op zondag 2 september 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
zinvol gesprek weer
ik wil weten wat de nieuwe HP kaft wordt
en dan noem je cobra vermoeiendquote:Op zondag 2 september 2007 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stevig papier bij de paperback, en slapper papier om een hardere kaft bij de hardcover
Ik moest m'n frustratie even overhevelenquote:
die is echt goedquote:
zijn de batterijen waarschijnlijk bijna op, ook al eens gehad of je chip op je pas is kapot.quote:Op zondag 2 september 2007 17:55 schreef Etcetera het volgende:
hoi
heeft hier iemand ervaring met de RaboReaderik krijg een foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |