Daar is helemaal niets mis meequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Neleos het volgende:
Schapen bespringen? Weet je zeker dat het niet Nem was?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
En het was toch Lowlands, dan mag alles![]()
Als je dan toch wat wil bespringen raad ik je aan om in Maart nog een keer te gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeer juist. Mexico City naar Cancun in 3 weken. De vakantie boeken als de vakantie eigenlijk al is afgelopen kan ik iedereen aanraden.. de vakantie periode wordt er veel langer door.
Hehequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef sig000 het volgende:
Hallo kan iemand 5 punten van mijn totaal aftrekken en een nieuw Algemeen kenniskwis openen?
Lafaard!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef sig000 het volgende:
Hallo kan iemand 5 punten van mijn totaal aftrekken en een nieuw Algemeen kenniskwis openen?
Ik bedoel: LuiLak!!!!!!!!!!!quote:
Dito!!!quote:
Ik kom nu op gang, mijn vrouw is boos op me en die moet zometeen weer opstaan. Het is allemaal wat.quote:
Hmmmm ik ben AKQ SC in de TT vergeten te zetten, maar had er wel een gemaakt hoor!! I'm not that lazy....quote:
Dus jij hebt iets te doen vandaag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan een nieuwe verslaving begonnen: Heroes
Meteen heel seizoen 1 maar binnengehaald
Zwart zonder suiker was het he?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, bedankt voor de koffie
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand bekend met cafe Jos in Nijmegen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar kan je geloof ik niet dronken worden, al zou je willen. De bediening was zo traag dat je ongeveer een half uur zat te wachten voor je kon bestellen...
Voordeel is wel dat je 's morgens wel een stuk beter bent.
(maar ze hebben wel lekker bier)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je best zeggen. Misschien wil ik dat wel.
Dat was gewoon antwoord op de TT hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm ik ben AKQ SC in de TT vergeten te zetten, maar had er wel een gemaakt hoor!! I'm not that lazy....![]()
Maargoed, fijn dat deze er nu is, en goeiemorgen
Tja, bezuinigingen he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef Supersheep het volgende:
Cobra, sinds wanneer heeft de Koninklijke Luchtmacht hun F16's omgeruild tegen luchtballonnen?
Ben net weer in het land. Even een paar dagen het veld in geweest in Schotland.quote:
Nog enigszins goed weer gehad en ook wat van de omgeving gezien daar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben net weer in het land. Even een paar dagen het veld in geweest in Schotland.
Zat van de omgeving gezien. En bij het sorteren voor de wasmachine kwam er nog flink wat omgeving tevoorschijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog enigszins goed weer gehad en ook wat van de omgeving gezien daar?
Viel me ook zwaar tegen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en daar hebben ze geen internet.... Tssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |