WTF is een FPquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Prospera het volgende:
Het vervolg op [FB # 13] Voor al uw ongelukjes
* Onderlinge ergernissen graag afhandelen buiten deze FP
Ze staat zelfs niet meer vermeldt in de OP.quote:
Ik laat niks achterwegequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze staat zelfs niet meer vermeldt in de OP.
-laat dat hier maar achterwege svp.-
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ze staat zelfs niet meer vermeldt in de OP.
Was even nodigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:48 schreef APK het volgende:
Dat was wel heel rigoreus editten in de COS, hij was helemaal verdwenen uit mijn AT.
Was het er wel mee eens.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ochtend TVP
Dit is in het kader van meer blauw op straat het DGK forum ?quote:
Done.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:00 schreef akveor het volgende:
Kan iemand hier het Cos nummer aan passen:
[COS # 2268] Quote van Jaap: 'Tering kan het nog saaier?'
Het moet # 2368 zijn.
Bedankt
Ook gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef Disana het volgende:
Net te laat, dus mag dicht:
[COS # 2368] beetje lummelen tot de ontslagronde begint
Oh, en de goede heeft het verkeerde nummertje. 2268 moet zijn 2368![]()
1. Heb je mn antwoord op je vraag in het discussie topic al gelezen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:10 schreef blomst het volgende:
Er word weer eens geziekt in de COS.
ws voldoet de cos weer eens niet aan de eisen van de mensen die zieken, word er te weinig aan gepast.
ik heb het over zieken, niet over zeiken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Heb je mn antwoord op je vraag in het discussie topic al gelezen ?
2. Heb je mn postgeschiedenis gelezen ? ( laatste COS #2344)
3. 4 caps van mij, oh wat vreselijk![]()
![]()
4. Sorry voor de humor
5. Veel sterkte, Ik zeik nergens![]()
![]()
Vraag 1 is nog niet beantwoord Blomstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb het over zieken, niet over zeiken.
en ik hou me nu in en ga weer lief doe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het nooit meer doen![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik nu weer liev![]()
is dit meer je stijl?![]()
En ik ben er trots opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Cosjostie in wording ( helaas)![]()
Nog steeds geen antwoord op vraag 1 Blomstquote:
die gaat alvast dicht.jquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
Slotje, bestaat al een COS. Je past je maar aan![]()
[SCOM # 1] Vanavond een stemronde
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
[..]
die gaat alvast dicht.j
Andere problemen zal ik na het eten eens bekijken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
Slotje, bestaat al een COS. Je past je maar aan![]()
[SCOM # 1] Vanavond een stemronde
Veel succes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
Andere problemen zal ik na het eten eens bekijken.
donequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Kan hier weer woensdag van worden gemaakt?
De uitzending van woensdag 30 augustus
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Kan hier weer woensdag van worden gemaakt?
De uitzending van donderdag 30 augustus
Checkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:50 schreef pasjesjen het volgende:
Kan iemand mijn inmiddels lege bericht in de updates weghalen?
ik had twee schermen open...de cos en de updates en heb in het verkeerde geschreven
Glad to be back.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:01 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben in COS 2377 de # vergeten, kan een modje die er nog tussen zetten aub? Alvast bedankt
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent. [afbeelding]
slijmbalquote:
Ja? Welke updatesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
slijmbal![]()
( zeker alweer vergeten dat Gert je ooit diep heeft gekwetst met het verwijderen van je lap tekst in de updates waar je 2 dagen aan had gewerkt)![]()
Nou dat ben ik ook dus dat is makkelijk, en nu muil houwe smerige oldbie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe is effe leuk en ga allerlei belachelijke beslissingen nemen en onleesbare COS-titels maken zodat ze denken dat je totaal gestoord uit het ziekenhuis ontslagen bent. [afbeelding]
Scherp schatquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik mag dan een DDtje zijn (dronken dropje) maar volgens mij moet dit SC # 312 zijn....
[DGK SC 321] Binnenkort: Tipsch in dit Theater
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
Tenzij ik vannacht 900 COSsen gemist heb.... volgens mij moet dit # 2383 zijn
DGK [COS # 2283] Zaterdagmiddag
Orde hersteld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
Tenzij ik vannacht 900 COSsen gemist heb.... volgens mij moet dit # 2383 zijn
DGK [COS # 2283] Zaterdagmiddag
Dat wás het ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Note quite dear... je hebt er 2283 van gemaakt... moet toch echt 2383 zijn
Was al gedaan zag ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Note quite dear... je hebt er 2283 van gemaakt... moet toch echt 2383 zijn
misschien kun je de posts die je interessant vind zelf quoten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
avonne, goedemorgen
Heb je nog kans om mijn vraag te beantwoorden, of heb je er overheen gelezen ?
[FB #14] Uw brug over troebel water
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien kun je de posts die je interessant vind zelf quoten?
Ik kan me niet herinneren dat het opmerkelijk was (maar het was toen ook al héél laat, dus staat me niet zo helder voor ogen)
edit: oh, ik zie dat je dat al gezegd hebt in dat topic.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi avonne
Ik las net de SC # 310 terug en zag dat er daar een discussie werd gevoerd over het forum door o.a. jou. Dit ging tevens over het discussietopic. Is het een idee om jouw/ die postings te pasten naar het discussietopic zelf ?
Het lijkt me niet zo handig om dat in de SC te bespreken namelijk, ook omdat er wordt gesuggereerd dat het discussietopic een verkapte SC is.
Groet Kleinzusje
Waarom reageer je dan nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef avonne het volgende:
edit: oh, ik zie dat je dat al gezegd hebt in dat topic.
Reageren is een plicht van mods? Alles aan de kant schuiven en meteen reageren?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan niet
Edit: Ik vind het een beetje provocerend als je aangeeft dat je het gelezen hebt en er dan niet op reageert.
Wat begrijp jij niet aan de edit?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Reageren is een plicht van mods? Alles aan de kant schuiven en meteen reageren?
Heb een foutje gemaakt. Mag dit even gecrorrigeerd worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:09 schreef SIRA het volgende:
nummering van COS gaat niet helemaal goed komen
En de drie daarvoor ook. Is ook lastig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oo de vorige COS had een verkeerd nummer zie ik nu.
Zit aan de Nescafe Irish coffee zonder whiskey. Snap er niks meer van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En de drie daarvoor ook. Is ook lastig.
Nou, duidelijk dus: zuipen jij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit aan de Nescafe Irish coffee zonder whiskey. Snap er niks meer van.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS ff aangepast worden? Moet # 2389 zijn.
[COS #2389] streamlock... is weer eens wat anders
okquote:Op zondag 2 september 2007 14:09 schreef Veulen het volgende:
[SC # 317] Vol met lieve plaatjes... Mag dit #318 worden? Was een beetje een warhoofd.
Oké, zal ik hem voor je veranderenquote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef APK het volgende:
Nartasia gaat een boek schrijven.
Gert, blijf eens met je poten van mijn TT af lullo, ik had 'Natasia' geschreven.![]()
Batterijtjes van het toetsenbord leeg?quote:Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef paddy het volgende:
Oké, zal ik hem voor je veranderen
Foei Gert.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Batterijtjes van het toetsenbord leeg? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Ach, laat ook maar.quote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef paddy het volgende:
[..]Er rust een vloek op
Misschien luk het me om een streepje door de letter R te zetten
Ik was het niet. Danny dan denk ik, of Yvonne.quote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef APK het volgende:
Nartasia gaat een boek schrijven.
Gert, blijf eens met je poten van mijn TT af lullo, ik had 'Natasia' geschreven.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef akveor het volgende:
Deze mag dicht: [COS # 2404] Dennis voelde zich nog nooit zo sterk
Dank je.
Ja, ik wou de mijne dan ook sluiten. Had het juiste nummer in de te sluiten COS genoemd maar ook in bovenstaande post gekopieerd...quote:
Mooi... is mergen een optie??quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een mod
Yvonne zit nota bene in een van de topics te posten...... en ondertussen wordt er in allebei doorgepost, mergen hoeft zometeen niet meer want dan is de COS die het eerst was al vol...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga eens wat knippen en plakken (bij wijze van)
Ik wacht op een FA die de topics mergedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yvonne zit nota bene in een van de topics te posten...... en ondertussen wordt er in allebei doorgepost, mergen hoeft zometeen niet meer want dan is de COS die het eerst was al vol...
Sluit dat andere topic, want dat mergen was op pagina 1 en de huidige COS zit al op pg. 5, dus laat maar zitten. Over 20 minuten is er weer een nieuwe cos.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wacht op een FA die de topics merged
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Sluit dat andere topic, want dat mergen was op pagina 1 en de huidige COS zit al op pg. 5, dus laat maar zitten. Over 20 minuten is er weer een nieuwe cos.![]()
Ja die 2412 ging wel erg snel van Nostalgistquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Traag gedoe ook niet wil zoals het moet![]()
We gaan in [COS # 2413] Popoll en zowaar een streamlock verder![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja die 2412 ging wel erg snel van Nostalgist![]()
gedaanquote:Op donderdag 6 september 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Mag deze COS [COS # 2421] IJzers worden gesmeden en gesmolten
een nummertje hoger worden?
Ik dacht dat dit een geintje was...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Ik heb hem niet zo zien zuigen zieken en trollen dit keer (in tegenstelling tot een paar die alleen maar tegen hem reageren en hem zelfs vertellen op te rotten) en hij was nog veel gewoon ontopic ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
ScofieldM weet niet wanneer het genoeg is, zuigen, zieken, trollen, doei.
Soms in FB maar nooit lang.quote:Op donderdag 6 september 2007 04:26 schreef Petre het volgende:
bans worden niet besproken op het forum
Ik word er een beetje ziek van dat ik elke keer maar verrot gescholden word en bedreigt word in mn prive, en niemand die er wat aan doet, en alles maar goedkeurd hier.quote:je moet je kutsmoel houden..ik waarschuw je do 6 september 2007 12:41u door PumaStreamerHou toch is lekker je fucking kutsmoel...domwijf die je bent..
je doet het erom...kutmokkel
Is iets aan gedaanquote:Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Liess het volgende:
Kan HIER [COS#2422] Jaap zijn verjaardag. nou eindelijk eens wat aan gedaan worden ....
Edit :
[..]
Ik word er een beetje ziek van dat ik elke keer maar verrot gescholden word en bedreigt word in mn prive, en niemand die er wat aan doet, en alles maar goedkeurd hier.
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.quote:Op donderdag 6 september 2007 04:26 schreef Petre het volgende:
bans worden niet besproken op het forum
Ik ben het hier hélemaal mee eens.... Ik ben zelf al 'voor' Huub vanaf dag 1 dat ik kijk, maar zelfs ik word stapel gek van al die groupies.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.
En dat is nou net wat ik ook als probleem aangegeven zie worden in het COS discussietopic, dat er een kliek van huub en lieke groupies is die alleen maar eenheidsworst posten en geen andere mening tolereren en dat mensen zich daarom in de COS niet thuisvoelen omdat ze er niet van houden dat iedereen het maar met elkaar eens is en graag ook andere meningen zien en elkaar graag proberen te overtuigen van elkaars mening op basis van argumenten.
Dat was nou precies wat ik scofield zag doen, hij kreeg alleen wel weer veel commentaar van de overheersende huub en lieke groupies en gaat vaak op alles in en meestal nog met argumenten ook.
Vaak krijgt je dan persoonlijke aanvallen om je oren en ook nu werd hem verteld om op te rotten en een admin was het daar dit keer kennelijk mee eens.
Dan werkt die admin m.i. dus mee een het creeren van een soort huub en lieke bolwerk in de cos, wat mij bevreemd omdat ik dacht dat iedereen welkom was (mits binnen de policy).
Het laatste wat ik hier zou kunnen gebruiken is wel een admin in het huub-en-lieke-groupies kliekje
Maar ja, het is niet mijn feestje, ik heb mijn feedback gegeven, dus ik kijk het verder wel met lede ogen aan
Heb de COS niet terug gelezen, dus ben slechtquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik (in de cos nam yvonne de jubelingen overigens graag in ontvangst) maar in dit geval als er echt geziekt werd zou je kunnen zeggen lees nog maar eens terug, of ja er is wat gedelete, want nu lijkt het er echt op dat een andere mening niet getolereerd wordt.
En dat is nou net wat ik ook als probleem aangegeven zie worden in het COS discussietopic, dat er een kliek van huub en lieke groupies is die alleen maar eenheidsworst posten en geen andere mening tolereren en dat mensen zich daarom in de COS niet thuisvoelen omdat ze er niet van houden dat iedereen het maar met elkaar eens is en graag ook andere meningen zien en elkaar graag proberen te overtuigen van elkaars mening op basis van argumenten.
Dat was nou precies wat ik scofield zag doen, hij kreeg alleen wel weer veel commentaar van de overheersende huub en lieke groupies en gaat vaak op alles in en meestal nog met argumenten ook.
Vaak krijgt je dan persoonlijke aanvallen om je oren en ook nu werd hem verteld om op te rotten en een admin was het daar dit keer kennelijk mee eens.
Dan werkt die admin m.i. dus mee een het creeren van een soort huub en lieke bolwerk in de cos, wat mij bevreemd omdat ik dacht dat iedereen welkom was (mits binnen de policy).
Het laatste wat ik hier zou kunnen gebruiken is wel een admin in het huub-en-lieke-groupies kliekje
Maar ja, het is niet mijn feestje, ik heb mijn feedback gegeven, dus ik kijk het verder wel met lede ogen aan
hoi eend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Let bigons be bigonsquote:Op zaterdag 8 september 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi eend.
scofield is wel een geval apart. misschien was hij nu wel 'braaf'(bewuste cos niet gevolgd), maar in het verleden is hij
tamelijk vaak erg grof en persoonlijk geweest. dat gecombineerd met z'n brian-obsessieis toch genoeg om 'm af te laten rotten... en nee, ik ben geen huub of lieke groupie, alleen mezelf groupie.
toch zeer vriendelijke groet, eend
hoi eend,quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Let bigons be bigons![]()
En als huub obsessie wel mag, waarom niet voor brian dan![]()
![]()
Ik vind het veelzeggend dat je dat erbij betrekt.
Maar jouw scofield-obsessie was me al eerder opgevallen
Als we zo doorgaan krijgen we nog een ban omdat we die ban maar blijven bespreken![]()
![]()
1. Het feit dat een moderator je zat is kan nooit een reden voor een ban zijn. De regels van Fok zijn bepalend/maatgevend.quote:Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Het was allemaal plasticquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef Petre het volgende:
Ik zie geen opgewonden (echte) lichaamsdelen of ecpliciet seksuele handelingen. Volgens mij moet het kunnen.
Ja, inderdaad zonde van dit kwaliteits topicquote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Wel ja gooi hem op slot en hou het centraal.
Waarom heeft Brian steeds een gitaar in zijn handen ?
Er zijn al zoveel orginele topics hier. Het is anders niet meer te overzien. Het succes moet ze daar niet boven het hoofd gaan stijgen.
quote:
Nee puur toeval. Ben zelden on line en klikte hier toevallig.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Door enorme angst om gestraft te worden door Gert, post verwijderd![]()
![]()
edit: kut, kan niet meer![]()
Origineel OK, onnozel NEEquote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Wel ja gooi hem op slot en hou het centraal.
Waarom heeft Brian steeds een gitaar in zijn handen ?
Er zijn al zoveel orginele topics hier. Het is anders niet meer te overzien. Het succes moet ze daar niet boven het hoofd gaan stijgen.
Vanwaar dan het slotje op een geniaal topic ?quote:
Het haar van Dennis topic # 1quote:Op donderdag 13 september 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Open gewoon een 'orgineel' topic over het haar van Dennis, misschien blijft dat wel open.
quote:
-geëdit.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Altijd leuk als er een modje meeschrijft die geen sjoege geeft als je van uitlokking wordt beschuldigd omdat je opschrijft wat er op een stream wordt gezegd.
Hulde voor avonne's inzet, ook waar het gaan om niet reageren op een PM.
[COS # 2458] Girl Talk and Boy Babble
N.a.v dit bericht ben ik een zwaar emotioneel wrakquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
"Get a live" is iig taalkundig fout... dan zou het "get a life" moeten zijn, maar het wordt veelvuldig fout gedaan dus daarom vroeg ik me af wat de reden was dat het zo (en dus fout) in de TT stond...
Wellicht was het net als het gebruik van "walchelijk" en "looser" juist zo bedoeld omdat er op FOK! al zoveel sukkels zijn die echt niet weten hoe je het wel schrijft.
Je hebt mn leven geredquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rustig maar kleinzusjeschat lieverd
Ik hebt het al aangepast![]()
Yep, het topic moet binnenkort maar eens langs de unsticky-commissie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die zo langzamerhand een beetje denkt dat het COS discussie topic zijn langste tijd heeft gehad? Het staat daar maar stil sticky te wezen.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
Dag ben vergeten dat het de nieuwe SC is ....Kan die er nog ff tussen![]()
Zo moeilijk is het toch niet... Nieuwe SC..quote:
Mwah... hij was nauwelijks herkenbaar:quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet... Nieuwe SC..![]()
Dank Gertquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... hij was nauwelijks herkenbaar: [DGS # 343 Hoor ik een Lama spugen ]![]()
Maar het is aangepast.
Heb het ff gecheckt: jij staat op de mailinglist. Als er heftige, meeslepende en/of huiveringwekkende zaken te melden zijn, hoor je het. "Wekenlang thuis herstellen" valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef APK het volgende:
Hoe gaat het trouwens, Gert?
Normaal krijg je na enige tijd wel een update over een member of government.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tjeez, over Drama-Queens gesproken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef Peter6000 het volgende:
VOOR KLEINZUSJE
[afbeelding]
Waar zijn Tineke en Joop: zomaar een beschouwing.
OK, gg.quote:Op zondag 16 september 2007 07:12 schreef HiDiHo het volgende:
[SC # 347] Geen naam topic voor Tipsch vandaag
[DGK SC 347] Alles is één.
te laat, mogen een slotje, bvbd![]()
Beetje laat, maar wil hier toch nog op reageren. Ik heb de topic over dit voorval nog eens goed nagelezen. Ik heb gezien dat ik een fout gemaakt heb. Mijn eerste reactie op jou schrijven had natuurlijk hij moeten zijn. Dus er had moeten staan "Dat roept hij,wel zelf op " en met Hij bedoelde ik Huub. Natuurlijk moest er geen jij staan. Kennelijk voelde jij je daar door weer zo aangesproken, en begon jij gelijk de aanval. Reacties als, je krijgt van mij geen vriendelijk antwoord meer, zeggen genoeg voor mij. Actie, reactie, mensen kunnen nou eenmaal fouten maken. Gezien de ervaring die jij kennelijk hebt op discussie programma's zoals deze, had het je gesierd niet gelijk op je achterstre poten te gaan staan. Dat is n.l. heel erg kinderachtig en lokt reacties uit. Dus nogmaals de beschuldiging was niet op jou van toepassing, en op een vriendelijk woord van jou zit ik niet meer te wachten. Verder wil ik het hier graag bij laten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Altijd leuk als er een modje meeschrijft die geen sjoege geeft als je van uitlokking wordt beschuldigd omdat je opschrijft wat er op een stream wordt gezegd.
OK.quote:Op zondag 16 september 2007 11:43 schreef coldstar het volgende:
Verder wil ik het hier graag bij laten.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
[afbeelding]
En dat maakt dit bericht tot de beste post van de afgelopen 48 uur...quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
Tnxquote:Op zondag 16 september 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:
Terwijl Prospera bezig is met wederom een fantastische OP voor de nieuwe COS, vraag ik maar vast ff de aanpassing van het nummertje aan...
Dit moet # 2470 zijn: [COS # 2479] Dennis is zijn pincet kwijt
Ik vind 't geen probleem, maar is het dan niet beter zo'n oorspronkelijk bericht gewoon weg te halen. Staat wel lullig, een beschuldiging zonder recht op reactiequote:Op zondag 16 september 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
-edit-
Disana: actie roept weer reactie op.
Vandaar mijn verzoek om deze discussie niet verder hier in de FB te voeren, gekoppeld aan een verwijzing naar het bezemsteelmannetje.
Als je in algemene zin kwijt wilt hoe volgens jou de COS bedoeld is, kan dat in het COS-discussietopic.
Jullie hebben alletwee wat geroepen over elkaar. Zoals wel vaker in de FB, loopt het af en toe uit de hand en dan worden de teugels weer wat aangehaald. Mijn voorkeur gaat er naar uit om dan eerst users er attent op te maken dat de delete-knop noodgedwongen weer afgestoft is en daarná strakker op te gaan treden. Als je bericht dan gedelete wordt, ben je echt duidelijk gewaarschuwd van tevoren en is het niet zielig.quote:Op zondag 16 september 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 't geen probleem, maar is het dan niet beter zo'n oorspronkelijk bericht gewoon weg te halen. Staat wel lullig, een beschuldiging zonder recht op reactie![]()
Ik vind het allemaal best.quote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben alletwee wat geroepen over elkaar. Zoals wel vaker in de FB, loopt het af en toe uit de hand en dan worden de teugels weer wat aangehaald. Mijn voorkeur gaat er naar uit om dan eerst users er attent op te maken dat de delete-knop noodgedwongen weer afgestoft is en daarná strakker op te gaan treden. Als je bericht dan gedelete wordt, ben je echt duidelijk gewaarschuwd van tevoren en is het niet zielig.
Ja, had Leandra's post over het hoofd gezien, sorry.quote:Op zondag 16 september 2007 16:38 schreef Prospera het volgende:
Gert kan je [COS #2479] veranderen in 2470?
Wat ben je toch snel en overal ?quote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef Petre het volgende:
Doorverwezen naar het goede topic + gesloten
quote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef Prospera het volgende:
Deze SC: [DGK SC # 348] Er zijn tangen doorgebrandt
veroorzaakt kortsluiting, op zich interessant, maar de dames moeten niet oververhit raken.
Een slotje graag![]()
-jij ook kappen-quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
- edit -
Kap nou eens, met je ruziezoekerij.![]()
[ Bericht 67% gewijzigd door Gert op 17-09-2007 19:51 ]
Verneem ik nog even via de PM waarom, want da's me nog volstrekt onduidelijk, bedanktquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
-jij ook kappen-
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 18-09-2007 00:51 ]
Arme Tuinfluiterquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kan fluitertjegeen gouden FOK! beker ( of T-shirt met naaktfoto van Yvonne) krijgen voor zn verslagen, inspanningen, inzet, doorzettingsvermogen, pols bijhouden en liefde voor dit sub forum ?
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Arme Tuinfluiter
Ik heb niet meer in de aanbieding dan een schouderklop in MED.
En ik ben het helemaal met je eens!
Tuinfluiter!
Dat wil zeggen: Deze mag dichtquote:Op donderdag 20 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[SC#353] mag dicht. svp bvd mvg
Nee niets daarvan, deze mag dicht want die was laterquote:Op donderdag 20 september 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
DGK [SC # 355] Iemand iets te drinken?
mag dicht. dank
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophouden, en nemen het bovenstaande mee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen de sneren van Disana aan mijn adres in het CODUS topic verwijderd worden ?
Daar is dat topic imo niet voor en ik vind het erg zonde dat zij dat daar plaatst. Dank![]()
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3 ( 2 postings)
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophoudt, en nemen het bovenstaande mee.
Voor wat betreft de rest van alle mails die hieronder stonden, verwijs ik naar m'n eerdere post in deze FB:
[..]
Topquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophouden, en nemen het bovenstaande mee.
Voor wat betreft de rest van alle- inmiddels gedelete- posts die hieronder stonden, verwijs ik naar m'n eerdere post in deze FB:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik er heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn 'achter' aan het bekijken hoe we kunnen zorgen dat het voortdurende geruzie en de onvriendelijke sfeer ophouden, en nemen het bovenstaande mee.
Voor wat betreft de rest van alle- inmiddels gedelete- posts die hieronder stonden, verwijs ik naar m'n eerdere post in deze FB:
[..]
Halelujah!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
Zaterdag 1 jaar DGK en waarschijnlijk ook COS # 2500.
Ja, daar is FB écht voor!quote:Heeft iemand zin een mooie OP ter gelegenheid te maken?
Graag in FB melden, dan. Dan is het duidelijk wie die OP gaat maken, en worden alle andere gesloten.
Misschien kan er zelfs even samengewerkt worden, met het toesturen van caps en zo.
Doe es liefquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Halelujah!![]()
[..]
Ja, daar is FB écht voor!![]()
Donder toch op.![]()
Op 23 september waren de streams beschikbaar (al iets voor middernacht).quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:09 schreef Morwen het volgende:
[zeikmodus]Het is toch Zondag de 23e 1 jaar[/zeikmodus]![]()
Kee, dacht dat Brian het vooral had over de 23e, maar is ook goed hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op 23 september waren de streams beschikbaar (al iets voor middernacht).
Dus op 22 september is DGK 1 jaar op de streams ..........
En nou niet meer in de [zeikmodus] ..........
Die vrijdag, de 23ste, werden de eerste bewoners uit hun dagelijkse leven geplukt. Door de BNN-ers met de belofte dat ze een kans maakten op een ton. De streams draaiden toen al en Nena was de eerste die binnen kwam lopen in een toen nog lege villa.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kee, dacht dat Brian het vooral had over de 23e, maar is ook goed hoorVandaag dus
![]()
Duidelijk dus, de 23e is de eerste dag dat er bewoners in de kooi gingen. Laten we Zondag gewoon aanhouden dan, het gaat toch om de bewoners en niet om de streams?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die vrijdag, de 23ste, werden de eerste bewoners uit hun dagelijkse leven geplukt. Door de BNN-ers met de belofte dat ze een kans maakten op een ton. De streams draaiden toen al en Nena was de eerste die binnen kwam lopen in een toen nog lege villa.
Ja, daar is de FB wel voor aangezien het dan gaat om een afwijking van de regel dat een COS pas geopend wordt na het sluiten van de vorige.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Halelujah!![]()
[..]
Ja, daar is FB écht voor!![]()
Donder toch op.![]()
Dank voor je reactie, maar laat maar .......... APK is een soort Japio die alle sfeer weet te bederven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, daar is de FB wel voor aangezien het dan gaat om een afwijking van de regel dat een COS pas geopend wordt na het sluiten van de vorige.
Mocht iemand zo aardig willen zijn een feestelijke COS OP te maken is het onvermijdelijk dat die vér van tevoren wordt gereserveerd, en de mods daarvan op de hoogte zijn. Feedback tussen users en mods, dus.
Maar zelfs al zou dat niet hier thuis horen, volgens jou, dan kun je nog zo fatsoenlijk zijn om normaal te reageren.
Het is tegenwoordig jouw feestje, enjoy it.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:07 schreef avonne het volgende:
Ja, daar is de FB wel voor aangezien het dan gaat om een afwijking van de regel dat een COS pas geopend wordt na het sluiten van de vorige.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Deze kunnen dicht:
[COS#2503] Even rust
[COS # 2503] Vanavond los op Lieke?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef yvonne het volgende:
Hoi, die caps hè, als je je ergert ben je er zo overheen gescrollt en voor de mensen die vandaag geen streams hebben is het echt, echt leuk!
Zullen we vandaag de COS ook een feestje laten zijn?
Er zaten drie mods te jagen op te late COS'sen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef paddy het volgende:
Ze zijn wel lekker alert hier![]()
Is dus al gedaan, Disana
Breng je me wel weer terugquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
We zijn jullie gewoon even aan het testen. Proefritje maken zeg maar![]()
![]()
Maak er maar vier vanquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zaten drie mods te jagen op te late COS'sen.![]()
Niet voordat het feest voorbij isquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Breng je me wel weer terug![]()
![]()
Geen idee of die post verwijderd is, we kunnen die in ieder geval niet terughalenquote:Op zondag 23 september 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Ik ben gek geworden of ik mis een hele update, te weten deel 2 in de serie van 23 tot 24 uur. Is hier nog wat aan te doen?
Hoei... daar moet je nu even geen smiley achter plaatsen. Ik heb me het schrompes zitten werken aan die updates.quote:Op zondag 23 september 2007 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee of die post verwijderd is, we kunnen die in ieder geval niet terughalen![]()
Je hebt zeker niets opgeslagen in een of ander tekstbestandje?quote:Op zondag 23 september 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoei... daar moet je nu even geen smiley achter plaatsen. Ik heb me het schrompes zitten werken aan die updates.
Nee, het was een snel en live verslag met plaatjes. Volgens iemand in de COS zou ene Breuls nog iets kunnen betekenen?quote:Op zondag 23 september 2007 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt zeker niets opgeslagen in een of ander tekstbestandje?
Ik heb het even na gevraagd en die post is niet verwijderdquote:Op zondag 23 september 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het was een snel en live verslag met plaatjes. Volgens iemand in de COS zou ene Breuls nog iets kunnen betekenen?
Spoorloos verdwenen dus. Ik heb hem zelf nog verschillende keren zien staan als ik scrollde. Heb maar een korte samenvatting gemaakt en avonne gevraagd of die nog tussen deel 1 en 3 gepropt kan worden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het even na gevraagd en die post is niet verwijderd![]()
Naja ik zie dat je toch nog een kleine versie hebt gemaakt van die 'verdwenen' updatequote:Op zondag 23 september 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen dus. Ik heb hem zelf nog verschillende keren zien staan als ik scrollde. Heb maar een korte samenvatting gemaakt en avonne gevraagd of die nog tussen deel 1 en 3 gepropt kan worden.
Bedanktquote:Op zondag 23 september 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Naja ik zie dat je toch nog een kleine versie hebt gemaakt van die 'verdwenen' updateGoed werk!
Als jij er even een lege post bij zet van je dan zet ik ze wel in de goeie volgordequote:Op zondag 23 september 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
BedanktMaar kan ie nog tussen deel 1 en 3 worden gefrot?
Is Gert weer bezig geweest?quote:Op zondag 23 september 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Ik ben gek geworden of ik mis een hele update, te weten deel 2 in de serie van 23 tot 24 uur. Is hier nog wat aan te doen?
Gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Kan deze dicht wegens "helaas, te laat: dubbel"
[COS#2513] Een latertje
Dat is dan erg jammer,quote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daar gaan we niet aan beginnenDat is gewoon veel te lang geleden.
![]()
Kom SFquote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daar gaan we niet aan beginnenDat is gewoon veel te lang geleden.
![]()
Lijkt me niet zo vreemd Gertquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat dit topic dankzij bijdragen van users een soort jaaroverzicht wordt.
Maar het loopt niet echt.
Ach... "wildgroei". Enkele topics slechts, en in goede forumtijden was dat moeiteloos gaan lopen. Een setje topics met de tag [DGK 1 JAAR] is m.i. leuker en levendiger dan één topic waarin je alles tegelijk propt. Dat wil zeggen: als er genoeg enthousiaste users zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo vreemd Gert![]()
Er is een soort wildgroei aan 1 jaar topics, captopics, wat wil je tot december ............. etc. Misschien een idee om er iets centraals van te maken ? Mochten jullie waarde hechten aan een jaaroverzicht![]()
Daarnaast is FO4 een ster in het openen van topics, maar daarna meestal spoorloos. Kan ook wel handig zijn als een TS een beetje de boel aanmoedigd![]()
Denk tevens dat de een aantal Cossers het lastig vindt om een dergelijk topic te vinden.
Ik heb zelf geen behoefte om er energie in te steken ( sorry) maar wil dit als tip meegeven
Dus kort samengevat zeg je: Kleinzusje je hebt gelijk en ik hou van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... "wildgroei". Enkele topics slechts, en in goede forumtijden was dat moeiteloos gaan lopen. Een setje topics met de tag [DGK 1 JAAR] is m.i. leuker en levendiger dan één topic waarin je alles tegelijk propt. Dat wil zeggen: als er genoeg enthousiaste users zijn.
Helaas - en dat was natuurlijk wel een klein beetje te verwachten gezien de überhaupt al lage participatie buiten de COS - is er geen animo.
En we hadden nog wel meer 1 jaar-topics in petto.
Hadden.![]()
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus kort samengevat zeg je: Kleinzusje je hebt gelijk en ik hou van je![]()
![]()
Dank: ik ook van jou
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef HiDiHo het volgende:
mag een slotje, te laat![]()
[COS # 2531] Amanda wint
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]Ik zeg: zelf realiseren dan, dat sprankelende creatieve idee van je.
![]()
Misschien is het punt ook een beetje dat veel van de huidige streamers geen vol jaar hebben gekeken en dus niet zo betrokken zijn bij het jaargegeven. Ik ben volgens mij in januari gaan kijken/posten, en kijk eigenlijk alleen maar vooruit: het is alweer bijna afgelopen. Die behoefte aan overzicht/terugblikken heb ik niet zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... "wildgroei". Enkele topics slechts, en in goede forumtijden was dat moeiteloos gaan lopen. Een setje topics met de tag [DGK 1 JAAR] is m.i. leuker en levendiger dan één topic waarin je alles tegelijk propt. Dat wil zeggen: als er genoeg enthousiaste users zijn.
Helaas - en dat was natuurlijk wel een klein beetje te verwachten gezien de überhaupt al lage participatie buiten de COS - is er geen animo.
En we hadden nog wel meer 1 jaar-topics in petto.
Hadden.![]()
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
Dat is ook een gegeven ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het punt ook een beetje dat veel van de huidige streamers geen vol jaar hebben gekeken en dus niet zo betrokken zijn bij het jaargegeven.
Gert zegt:quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]Ik zeg: zelf realiseren dan, dat sprankelende creatieve idee van je.
![]()
Heel graag gedaan, het is je gegundquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve Yvonne,
Ik las net nog de COS door en zag het linkje van 1 1/2 uur geleden staan.![]()
Ik wil eerlijk bekennen dat ik me eerder Kut voelde, maar dat is nu over,
bedankt voor de plaatjes en complimenten.
Groet,
Fluitert.
Als je belooft dat je mijn avatar-sig serieuzer neemt dan de post van tante Yvonne.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag ik de nieuwe FB maken ?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je belooft dat je mijn avatar-sig serieuzer neemt dan de post van tante Yvonne.![]()
En geen zodanige OP / TT maakt dat er in no time twee pagia's met SC volgekliederd zijn.![]()
En als je dan ook nog even dat jaaroverzicht maakt, als je toch bezig bent.![]()
OK, dat laatste hoeft dan niet.![]()
Done.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef Leandra het volgende:
Mag dit topic ff sticky?!![]()
[FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Donequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je belooft dat je mijn avatar-sig serieuzer neemt dan de post van tante Yvonne.![]()
En geen zodanige OP / TT maakt dat er in no time twee pagina's met SC volgekliederd zijn.![]()
En als je dan ook nog even dat jaaroverzicht maakt, als je toch bezig bent.![]()
OK, dat laatste hoeft dan niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |