Maar ik dacht...jij kan het niet meer in beschonken toestand.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik dacht...jij kan het niet meer in beschonken toestand.
Heb mijne al in de FB gemeld... moest daar toch nog zijn..![]()
geef eend ff een lift op de terugweg, die lijkt me ook niet zo helder meer...quote:
Dat zie je scherp, kan wel zien dat je aan het minderen bentquote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geef eend ff een lift op de terugweg, die lijkt me ook niet zo helder meer...![]()
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
Deze was later, ik weiger hier te posten
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' kliktequote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
Deze was later, ik weiger hier te posten
Sneller dan zijn schaduwquote:Op donderdag 20 september 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' klikte![]()
Voor ik ga edit ik al mijn berichten wegquote:Op donderdag 20 september 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' klikte![]()
dat scherp zijn komt door de coke theïne...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zie je scherp, kan wel zien dat je aan het minderen bent![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke...![]()
Ik ga er alleen maar slap van lullenquote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke...![]()
ik zie hetquote:Op donderdag 20 september 2007 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er alleen maar slap van lullen
ik heb mijn eigen labquote:Op donderdag 20 september 2007 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er alleen maar slap van lullen
Heb ik zeker een kutdealert
Wat is theïnequote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke theïne...![]()
begrijp er geen bal van sorriequote:Op donderdag 20 september 2007 05:41 schreef Lobasca het volgende:
labtob wel te verstaan..voor ik weer verkeerd begrepen word...![]()
Stuur es een scooter met een sample'tjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |