Disana !quote:
Op Nadia, die haar tangen liet doorbranden, dis is de gouden kooiquote:Op zondag 16 september 2007 20:08 schreef Veulen het volgende:
Mag ik even vragen waar dit op slaat?
Ik kondig aan je aan dat ik een nieuwe SC ga openen. Daarop beantwoord je bevestigend en vervolgens doe je zo iets?quote:Op zondag 16 september 2007 20:12 schreef Prospera het volgende:
Op Nadia, die haar tangen liet doorbranden, dis is de gouden kooi![]()
Deze was eerderquote:Op zondag 16 september 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
Hier verder lijkt me: [SC # 348] Give Peace A Chance
Ja alleen probeert Prospera zogenaamd grappig te zijn en gaat aan de loop met mijn al aangekondigde opening van een nieuwe.quote:
Ah je bedoelde dat...quote:Op zondag 16 september 2007 20:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kondig aan je aan dat ik een nieuwe SC ga openen. Daarop beantwoord je bevestigend en vervolgens doe je zo iets?
Heel grappig [afbeelding]
Tjonge, lullig maar shit happens.quote:Op zondag 16 september 2007 20:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja alleen probeert Prospera zogenaamd grappig te zijn en gaat aan de loop met mijn al aangekondigde opening van een nieuwe.
Je baggert die andere expres snel vol. Je weet dat ik er mee bezig bent en je kan geen 2 minuten wachten op een volgende? Terwijl je weet dat iemand anders daar tijd en moeite in steekt?quote:Op zondag 16 september 2007 20:19 schreef Prospera het volgende:
Ah je bedoelde dat...
Na de laatste post zag ik niets en deed er zelf maar 1.
Flauw Prospera. Je haalt dit vaker uit, ook met de COS. Het is geen wedstrijdje.quote:Op zondag 16 september 2007 20:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah je bedoelde dat...
Na de laatste post zag ik niets en deed er zelf maar 1.
Fok!quote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef lennuxx het volgende:
WTF IS DIT? :S
Nu kun je laten zien wat je met jouw SC- topic bedoelt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je baggert die andere expres snel vol. Je weet dat ik er mee bezig bent en je kan geen 2 minuten wachten op een volgende? Terwijl je weet dat iemand anders daar tijd en moeite in steekt?
Bedankt he Prospera![]()
Nu kan jij mooi eens gaan vragen om een slotje voor deze...quote:Op zondag 16 september 2007 20:28 schreef Prospera het volgende:
Nu kun je laten zien wat je met jouw SC- topic bedoelt.
Had ik al gedaan, ga jij maar es afkoelenquote:Op zondag 16 september 2007 20:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nu kan jij mooi eens gaan vragen om een slotje voor deze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |