Donder op met je Slotje. Ik kondig duidelijk aan dat ik een nieuwe aan het maken ben. Prospera gaat maar vragen om een slotje voor de hare.quote:Op zondag 16 september 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Jammer.
Mooie OP, Veulen. Misschien wil Prospera hem er nog in plakken.
Ik schreef toch 'jammer'? Het is enorm flauw van Prospera, en als deze open mag blijven vind ik dat ook terecht (ook al is het feitelijk onjuist).quote:Op zondag 16 september 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Donder op met je Slotje. Ik kondig duidelijk aan dat ik een nieuwe aan het maken ben. Prospera gaat maar vragen om een slotje voor de hare.
Disana !quote:
Sorry, ik vind dit gewoon weer zo'n flauwe streek.quote:Op zondag 16 september 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
Ik schreef toch 'jammer'? Het is enorm flauw van Prospera, en als deze open mag blijven vind ik dat ook terecht (ook al is het feitelijk onjuist).
Zit ik helemaal voor jou nog een mooie foto in de OP te plakken... Zeg je niet eens hoe knap *ahum* ik niet benquote:Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef willem-jozef het volgende:
effe gewacht op sc van veulen. .. lovely
beetje raar/flauw dat prospera er een sc tegenover stelt terwijl V. duidelijk aangaf dat ze er 1 ging openen...
en om toch nog ff een kleine uiting mbt tot event van zojuist te spuien:
jezus disaan, neem dan in godsnamert 1 x niet het laatste woord!
leetertsch
Je moet niet alles zo serieus nemen, het was een grapje omdat die streek van Leandra vanmiddag met Lobasca en mij en haar gezuig erna wel mooi waren geweestquote:Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef willem-jozef het volgende:
effe gewacht op sc van veulen. .. lovely
beetje raar/flauw dat prospera er een sc tegenover stelt terwijl V. duidelijk aangaf dat ze er 1 ging openen...
en om toch nog ff een kleine uiting mbt tot event van zojuist te spuien:
jezus disaan, neem dan in godsnamert 1 x niet het laatste woord!
leetertsch
en dit had dan wel weer met de pm mogen gaan, vind ik. anders blijft het doorgaan en doorgaan en doorgaan..quote:Op zondag 16 september 2007 20:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Disana !
Zou je mij svp willen negeren in het vervolg.
Ik heb dit nog nooit gevraagd op een forum.
Maar voor jouw maak ik een uitzondering.
Ik heb 1x eerder kritiek op je geuit, je doet er helemaal niets mee.
Keer op keer zie ik je ruzie zoeken met Users.
Ik denk dat je de meest minst geliefde poster in dit forum bent.
Je wentelt je in zelfmedelijden en onschuld, en volgens mij ben je of heel dom of simpelweg vals.
Je moet altijd het laatste woord hebben en bent strontarrogant.
En je geeft geen blijk open te willen staan voor verandering.
0,0 %
Uitstekend idee.quote:Op zondag 16 september 2007 20:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dit had dan wel weer met de pm mogen gaan, vind ik. anders blijft het doorgaan en doorgaan en doorgaan..
misschien een goed idee om iets te zware shit dus voortaan met pm op te lossen?
Disana blijf er dan ook, nu weer in dit antwoord, niet steeds over doorgaan.quote:Op zondag 16 september 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen, het was een grapje omdat die streek van Leandra vanmiddag met Lobasca en mij en haar gezuig erna wel mooi waren geweest![]()
Tja, waarom doe jij, net als anderen, het dan wel?quote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Disana blijf er dan ook, nu weer in dit antwoord, niet steeds over doorgaan.
Dit is de enige juiste SC lijkt me![]()
ik trek dit niet meer hoorquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Disana blijf er dan ook, nu weer in dit antwoord, niet steeds over doorgaan.
Dit is de enige juiste SC lijkt me![]()
Je hoeft het ook niet te trekken. Gewoon gezellig hier blijven zitten.quote:
Je had je antwoord ook anders kunnen formuleren, zonder naar Leandra te wijzen, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 16 september 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, waarom doe jij, net als anderen, het dan wel?
Een beetje achterhaald, maar ok met jouw nivo kan je niet meer verwachtenquote:Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te trekken. Gewoon gezellig hier blijven zitten.
Hoe vinden jullie me muziekkeuze?
Het blijft voor mij ook een raadsel hoor, hoe dat dan precies werkt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, waarom doe jij, net als anderen, het dan wel?
sorry luv, prachtige merrie die ge zijt!quote:Op zondag 16 september 2007 20:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit ik helemaal voor jou nog een mooie foto in de OP te plakken... Zeg je niet eens hoe knap *ahum* ik niet ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |