Feit blijft dus dat jij een normaal grappend gesprekje tussen Lobasca en mij hier komt bombarderen met een rotopmerking. Het ging nota bene over een broodrooster, dus jouw onverhoedse aanval had daar niets te zoeken.quote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja..... Tipsch wist dan ook duidelijk niet waar het om ging omdat er van mijn "gisteren" voor het gemak even "vannacht" gemaakt werd.
En tuurlijk heb jij het recht om smilies te posten... dat hebben we allemaal... ik ook, dus dan zal ik mijn mening over je reacties gisteren ook even in een smiley uitdrukken:
Daar hoef je je verder overigens niet over te bekommeren hoor
Ik zit hier helemaal niet voor mijn plezierquote:Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even eten, anders is alles pulp.
Bedenken we allemaal even dat iedereen hier zit voor plezier en tijd verdrijf en misschien een beetje vriendelijkheid?
Dank u [afbeelding]
Mwah.... ik had gisteren begrepen dat onverhoedse aanvallen in de SC jou niet vreemd waren, en een grapje over een broodrooster vind ik niet echt van het zelfde kaliber als een persoonlijk drama.quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Feit blijft dus dat jij een normaal grappend gesprekje tussen Lobasca en mij hier komt bombarderen met een rotopmerking. Het ging nota bene over een broodrooster, dus jouw onverhoedse aanval had daar niets te zoeken.
Begin je hem al te begrijpen?
Goed uitrusten nu hoor....quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dag schatjes, ik kom snel terug als ik zin en tijd heb en minder moe.![]()
![]()
Sterkte meisquote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Prima, dan staat bij deze vast dat jij niet schuwt mensen weg te jagen en hun plezier te vergallen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.... ik had gisteren begrepen dat onverhoedse aanvallen in de SC jou niet vreemd waren, en een grapje over een broodrooster vind ik niet echt van het zelfde kaliber als een persoonlijk drama.
Ik weet inmiddels wat daar is geschreven. Ik vind Disana's afzijdigequote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja..... Tipsch wist dan ook duidelijk niet waar het om ging omdat er van mijn "gisteren" voor het gemak even "vannacht" gemaakt werd.
Is goed schat, ik hou ook van jou hoorquote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dank Lea, dank Jappie![]()
Dank Veulen voor gisteren ( je mooie woorden)
Dank Hidiho voor je steun.
Het drama was waar, HiDi en PPI weten dat, omdat ik bij ze terecht kon. Ik overdrijf graag, maar was gisteren inderdaad mn drama aan het delen. Is gevaarlijk, maar mijn keuze.
IK kom dit even melden omdat Disana al eerder een reactie had geplaatst toen ik verscheen dat ze daarom weg ging. Ben te moe om de quote te zoeken.
Ik heb net geslapen en mn verdriet IR gedeeld. Dat was gisteren lastig omdat de mensen van wie ik houd sliepen.
Dank voor jullie steun, ik ga wat lurken en negeer Disana van af nu compleet. Dus geen zorgen vanuit mijn kant.
Prossie, ik mag je, ik weet dat ik een raredrama doos kan zijn, maar dit keer was het echt en heb me netjes gehouden.
Nog een bewijs: iemand waar ik zielsveel van houd is vandaag jarig en ik kan er niet heen, omdat ik ziek ben, er niet uit zie en niet in staat ben om dat te verbergen.
Morgen heb ik een erge drukke dag, met voor mij belangrijke afspraken.
Ik heb niemand en dan ook niemand opgetrommelt hier en heb Gert een PM gestuurd om hm te bedanken voor zijn FB/ Mod kwaliteiten.
Dat was het
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef Prospera het volgende:
Wijntje, chips check
en Queen 3 all in.
Ik hoef mensen niet weg te jagen, jij hebt er al een aantal voor je rekening genomen...quote:Op zondag 16 september 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, dan staat bij deze vast dat jij niet schuwt mensen weg te jagen en hun plezier te vergallen.
Praat voortaan voor jezelf en doe dat als het speelt. Je bent immers zo'n voorstander van een plezierige SC.
Heb ik vorige week in Zwitserland met de punten van m'n zwager 760.000 verdiendquote:
Nee trut...het gaat erom dat Disana zegt dat ze gister geen reactie heeft gegeven op KZ....dat is mijn inziens incorrect...of haar reactie van gister op KZ een volgtijdelijk emotioneel logische was is helemaal niet in het geding.......quote:Op zondag 16 september 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wat daar is geschreven. Ik vind Disana's afzijdigereactie een logische. Overigens was ze daarin niet alleen. KZ die van meet af aan bakken met kots over Disana leeggiet zorgt er nu voor dat jullie Disana verwijten dat ze een actief ongeïnteresseerde houding heeft aangemeten. Jammer dat je KZ daar in steunt. Jammer dat je de andere kant in je beoordeling niet meeneemt.
Een pispaaltje is misschien ook wel een stuk gemakkelijker voor jullie.
Houd er dan over opquote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef mensen niet weg te jagen, jij hebt er al een aantal voor je rekening genomen...
Ik heb vandaag niet anders gedaan dan voor mezelf praten, en heb ook iedere keer gezegd wat ik er van vind, dat jij een opmerking als "zou gewaardeerd worden" ziet als een opmerking namens anderen dat is jouw probleem...
Ik heb overigens al eerder uitgelegd waarom ik er gisteren niets van gezegd heb (hoewel ik dat wel gedaan heb in mijn post gisteren aan KZ)
Gisteren was geen moment om KZ d'r persoonlijke drama te laten vervormen tot Disana-relletje...
Misschien vervelend voor je, maar de aandacht was gisteren even niet voor jou.
Nu overigens wel, en inmiddels ook langer dan je verdient, zeker omdat het slechts negatieve aandacht is.
760.000 puntenquote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik vorige week in Zwitserland met de punten van m'n zwager 760.000 verdiend![]()
Nee dat klopt, Disana was daarin niet alleen, er waren er nog 2 die niet anders konden dan een laag-bij-de-grondse opmerking maken....quote:Op zondag 16 september 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wat daar is geschreven. Ik vind Disana's afzijdigereactie een logische. Overigens was ze daarin niet alleen. KZ die van meet af aan bakken met kots over Disana leeggiet zorgt er nu voor dat jullie Disana verwijten dat ze een actief ongeïnteresseerde houding heeft aangemeten. Jammer dat je KZ daar in steunt. Jammer dat je de andere kant in je beoordeling niet meeneemt.
Een pispaaltje is misschien ook wel een stuk gemakkelijker voor jullie.
Ze heeft actief te kennen gegeven niet te zullen reageren, wat je gelijk kunt stellen aan niet reageren. Wat is daar mis mee? Wie noem je een trut, pappie?quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee trut...het gaat erom dat Disana zegt dat ze gister geen reactie heeft gegeven op KZ....dat is mijn inziens oncorrect...of haar reactie van gister op KZ een volgtijdelijk emotioneel logische was is helemaal niet in het geding.......
Kan mij het nou schelen of iemand zich als een onbeschofte boer wil gedragen in zijn of haar posts....tis niet netjes; maar verder wat mij betreft iets tussen KZ en Disana.
Alleen moet je hier dan niet de volgende dag de heilige onschuld uit gaan hangen....en de zaken proberen te verdraaien/verfraaien...that's all.
Jawel, in 1 hand, dubbel aces.quote:
Dat vind ik een vergelijking die absoluut niet opgaat. KZ krijgt exact terug wat ze Disana heeft gegeven. Sta daar nou eens wat langer bij stil. En dat drama va KZ? Ik zie het nog steeds niet.quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat klopt, Disana was daarin niet alleen, er waren er nog 2 die niet anders konden dan een laag-bij-de-grondse opmerking maken....
Maar wat voor problemen je ook met een user hebt, zo'n reactie geven op een persoonlijk drama staat zo ongeveer gelijk aan Natasia die stond te gieren van het lachen in de gameroom toen Sylvia met een overlijden te maken had....
Daar heb je zo'n goed punt.quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef Mike1964 het volgende:
Jezus.... beginnen jullie elkaar nu ook al in de sc af te maken? .... Dat was toch iets voor de cos?
![]()
Jou jongedamequote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze heeft actief te kennen gegeven niet te zullen reageren, wat je gelijk kunt stellen aan niet reageren. Wat is daar mis mee? Wie noem je een trut, pappie?
Was ja....was... --> [DGK] COS Discussietopique #3quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef Mike1964 het volgende:
Jezus.... beginnen jullie elkaar nu ook al in de sc af te maken? .... Dat was toch iets voor de cos?
![]()
Het had van mij helemaal niet zo door hoeven gaan, maar ik vond aan de andere kant ook niet dat je reacties van gisteren onbesproken konden blijven.quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Houd er dan over opBeter was geweest er niet eens over te beginnen, en al helemaal niet door een gezellig gesprek te verzieken.
Ik hoop dat je dan nu klaar bent en hebt gevonden wat je zocht. Aan je laatste zin te zien is dat zo, dus wat mij betreft zijn we klaar. Volgende keer geen onschuldig gesprekje kiezen om te gaan zieken, graag.quote:Op zondag 16 september 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had van mij helemaal niet zo door hoeven gaan, maar ik vond aan de andere kant ook niet dat je reacties van gisteren onbesproken konden blijven.
Omdat gisteren niet het moment was om ze te bespreken heb ik ze nu even bespreekbaar gemaakt.
Zelf heb je er meestal ook geen enkele moeite mee om het jou aangedane "onrecht" te blijven aanhalen, en dan wordt de termijn van 24 uur over het algemeen met gemak overschreden.
En ondanks het feit dat jij mij verwijt voor anderen te spreken terwijl ik dat niet doe, blijkt uit de reacties dat mijn mening over de gebeurtenissen wel door anderen gedeeld wordt.
breaking news voor jou:quote:Op zondag 16 september 2007 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jou jongedame...wie anders.
![]()
Maar goed..das bijzaak en alleen geschreven om je scherp en alert te krijgen..was nu de rest van je reactie ook maar zo scherp gericht geweest op het geschrevene had ik iig nog het idee gehad dat je er wat van had opgestoken.![]()
Lekker belangrijk...yesterday's newsquote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
breaking news voor jou:
KZ gaat definitief met haar ex breken
Ga je eens inlezen droeftoeter.
Daar zou ik wat voor geven, een nieuwe BB. Ik zou deze streams acuut laten vallen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef Mike1964 het volgende:
Het wordt tijd dat die hele DGFK onzin wordt opgedoekt en we aan BB7 beginnen. Nieuw programma, nieuwe users en nieuwe onderwerpen om over te zeiken. Dit duurt gewoon te lang en dat levert nou eenmaal irritaties op.
KZ vindt iedere dag wel iets om de aandacht te krijgen... what's new?quote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
breaking news voor jou:
KZ gaat definitief met haar ex breken
Ga je eens inlezen droeftoeter.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende keer geen onschuldig gesprekje kiezen om te gaan zieken, graag.
quote:Bedenk wel dat iedereen hier voor het zijne/hare komt, en niet om op commando met een bepaald onderwerp mee te doen. Ik hoop dat dat zo mag blijven.
quote:
Mwah... wat ik zocht was jouw realiteitszin dat datgene wat je gisteren gepost hebt te ver ging... maar kennelijk gaat dat niet komen...quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan nu klaar bent en hebt gevonden wat je zocht. Aan je laatste zin te zien is dat zo, dus wat mij betreft zijn we klaar. Volgende keer geen onschuldig gesprekje kiezen om te gaan zieken, graag.
dat dan een 22-jarige met zulke kernachtige teksten moet komen is dan weer treffend!quote:Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even eten, anders is alles pulp.
Bedenken we allemaal even dat iedereen hier zit voor plezier en tijd verdrijf en misschien een beetje vriendelijkheid?
Dank u [afbeelding]
Het stoppen is aan de instigator, damequote:Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat ik zocht was jouw realiteitszin dat datgene wat je gisteren gepost hebt te ver ging... maar kennelijk gaat dat niet komen...
Enne... beter een onschuldig gesprekje verzieken dan een persoonlijk drama lijkt me...
Maar goed, ook daarover zullen we wel van mening verschillen...
En laat eens zien dat we echt klaar zijn door hier niet meer op te reageren.
WB Souryquote:Op zondag 16 september 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cy9-epdDw9E
Ola iedereen
Je blijft het me achterna dragen hequote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef willem-jozef het volgende:
dat dan een 22-jarige met zulke kernachtige teksten moet komen is dan weer treffend!
(wanneer heb je nu is je fotoboek op orde?)
eetse!
Arme jongen. Heb je niet een blonde schone om je te helpen deze zware taak te volbrengen?quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
Ik zit hier helemaal niet voor mijn pleziertis een hondebaan en dat is het.
![]()
Nope.....ben je blond; vrij en heb je wat niets te doen ?quote:Op zondag 16 september 2007 19:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jongen. Heb je niet een blonde schone om je te helpen deze zware taak te volbrengen?
Na deze post zal ik ook niet meer ingaan op het KZ-verhaal. Misschien is het een goed idee om (achterstallige) kritiek middels een PM te uiten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat ik zocht was jouw realiteitszin dat datgene wat je gisteren gepost hebt te ver ging... maar kennelijk gaat dat niet komen...
Enne... beter een onschuldig gesprekje verzieken dan een persoonlijk drama lijkt me...
Maar goed, ook daarover zullen we wel van mening verschillen...
En laat eens zien dat we echt klaar zijn door hier niet meer op te reageren.
Niet blond, wel vrij... En acht ik ben net bezig met een OP voor SC 348quote:Op zondag 16 september 2007 19:45 schreef Jappie het volgende:
Nope.....ben je blond; vrij en heb je wat niets te doen ?![]()
gelukkig maar ............het leven is al moeilijk genoeg...............he gat... zeg ik ditquote:Op zondag 16 september 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het mag weer heb ik begrepen![]()
Neem jij de honneurs dan maar waar...jij kan dat veel beterder.quote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet blond, wel vrij... En wacht ik ben net bezig met een OP voor SC 348![]()
Je schrikt ervanquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gelukkig maar ............het leven is al moeilijk genoeg...............he gat... zeg ik dit![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet blond, wel vrij... En acht ik ben net bezig met een OP voor SC 348![]()
Nog 2 posts te gaan voordat je er een nieuwe op kan zetten...quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrikt ervanMaar het is waar hoor, het leven is een tranendal... soms
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |