KZ vindt iedere dag wel iets om de aandacht te krijgen... what's new?quote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
breaking news voor jou:
KZ gaat definitief met haar ex breken
Ga je eens inlezen droeftoeter.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende keer geen onschuldig gesprekje kiezen om te gaan zieken, graag.
quote:Bedenk wel dat iedereen hier voor het zijne/hare komt, en niet om op commando met een bepaald onderwerp mee te doen. Ik hoop dat dat zo mag blijven.
quote:
Mwah... wat ik zocht was jouw realiteitszin dat datgene wat je gisteren gepost hebt te ver ging... maar kennelijk gaat dat niet komen...quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan nu klaar bent en hebt gevonden wat je zocht. Aan je laatste zin te zien is dat zo, dus wat mij betreft zijn we klaar. Volgende keer geen onschuldig gesprekje kiezen om te gaan zieken, graag.
dat dan een 22-jarige met zulke kernachtige teksten moet komen is dan weer treffend!quote:Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even eten, anders is alles pulp.
Bedenken we allemaal even dat iedereen hier zit voor plezier en tijd verdrijf en misschien een beetje vriendelijkheid?
Dank u [afbeelding]
Het stoppen is aan de instigator, damequote:Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat ik zocht was jouw realiteitszin dat datgene wat je gisteren gepost hebt te ver ging... maar kennelijk gaat dat niet komen...
Enne... beter een onschuldig gesprekje verzieken dan een persoonlijk drama lijkt me...
Maar goed, ook daarover zullen we wel van mening verschillen...
En laat eens zien dat we echt klaar zijn door hier niet meer op te reageren.
WB Souryquote:Op zondag 16 september 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cy9-epdDw9E
Ola iedereen
Je blijft het me achterna dragen hequote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef willem-jozef het volgende:
dat dan een 22-jarige met zulke kernachtige teksten moet komen is dan weer treffend!
(wanneer heb je nu is je fotoboek op orde?)
eetse!
Arme jongen. Heb je niet een blonde schone om je te helpen deze zware taak te volbrengen?quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
Ik zit hier helemaal niet voor mijn pleziertis een hondebaan en dat is het.
![]()
Nope.....ben je blond; vrij en heb je wat niets te doen ?quote:Op zondag 16 september 2007 19:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jongen. Heb je niet een blonde schone om je te helpen deze zware taak te volbrengen?
Na deze post zal ik ook niet meer ingaan op het KZ-verhaal. Misschien is het een goed idee om (achterstallige) kritiek middels een PM te uiten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat ik zocht was jouw realiteitszin dat datgene wat je gisteren gepost hebt te ver ging... maar kennelijk gaat dat niet komen...
Enne... beter een onschuldig gesprekje verzieken dan een persoonlijk drama lijkt me...
Maar goed, ook daarover zullen we wel van mening verschillen...
En laat eens zien dat we echt klaar zijn door hier niet meer op te reageren.
Niet blond, wel vrij... En acht ik ben net bezig met een OP voor SC 348quote:Op zondag 16 september 2007 19:45 schreef Jappie het volgende:
Nope.....ben je blond; vrij en heb je wat niets te doen ?![]()
gelukkig maar ............het leven is al moeilijk genoeg...............he gat... zeg ik ditquote:Op zondag 16 september 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het mag weer heb ik begrepen![]()
Neem jij de honneurs dan maar waar...jij kan dat veel beterder.quote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet blond, wel vrij... En wacht ik ben net bezig met een OP voor SC 348![]()
Je schrikt ervanquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gelukkig maar ............het leven is al moeilijk genoeg...............he gat... zeg ik dit![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet blond, wel vrij... En acht ik ben net bezig met een OP voor SC 348![]()
Nog 2 posts te gaan voordat je er een nieuwe op kan zetten...quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrikt ervanMaar het is waar hoor, het leven is een tranendal... soms
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |