Zoals ik al zei, vannacht was het weer eens gezellig en verder weet ik van niets. Dus dat iemand zin heeft om redeloos te dumpen, staat helemaal los van mijquote:Op zondag 16 september 2007 16:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, kijk maar uit. Ze zit nu te tellen hoeveel we hier nog op doorgaan. Kan ze meenemen in haar reply.Dus, Schlüß dan maar.
![]()
Geen lol aan die griet te beleven. Op het eerste gezicht lijkt ze wel de meest fatsoenlijke.quote:Op zondag 16 september 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
In de COS vindt een ommekeer plaats van leuke Lieke naar minder leuke Lieke. Eindelijk![]()
Daarom vind ik het ook leuk dat de stemming een beetje omslaat... ik ben altijd standvastig in mijn mening over haar geblevenquote:Op zondag 16 september 2007 17:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geen lol aan die griet te beleven. Op het eerste gezicht lijkt ze wel de meest fatsoenlijke.![]()
Doet u mij maar een mixje.![]()
Hoi Veulenquote:Op zondag 16 september 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
Lekker koel hier. Ik heb altijd al eens naar de noordpool gewilt![]()
Precies. Walrussen zien en orka's.quote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Hoi Veulen![]()
Ik zou wel eens midden in een pinguin kolonie willen staan; lijkt me heel grappig.
Hmm... Nee, dan ga ik toch weer liever voor de junglebeesten. Behalve apen, daar ben ik niet zo op.quote:Op zondag 16 september 2007 17:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies. Walrussen zien en orka's. [afbeelding]
Haar nogal ongepaste reactie op KZ misschienquote:Op zondag 16 september 2007 16:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niets "geflikt", kanjer.![]()
Ik heb nergens op KZ gereageerd. Zelfs niet toen ze me aanviel.quote:Op zondag 16 september 2007 17:55 schreef Pickles het volgende:
[..]
Haar nogal ongepaste reactie op KZ misschien![]()
Daar heb ik dan weer niet zo veel mee. Behalve dan kangoeroes.quote:Op zondag 16 september 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Hmm... Nee, dan ga ik toch weer liever voor de junglebeesten. Behalve apen, daar ben ik niet zo op.
Okee, vinden we een compromis in de kangoeroes.quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo veel mee. Behalve dan kangoeroes.
Je weet wat het zijnquote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
Okee, vinden we een compromis in de kangoeroes.
Tasmaanse duivels. Die maken het lieflijkste geluid ter wereldHeb ik altijd intrigerend gevonden.
Ik zou heel graag een frikandelletje willen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook leuk dat de stemming een beetje omslaat... ik ben altijd standvastig in mijn mening over haar gebleven![]()
Nog iets te eten bij het mixje?
[afbeelding]
Tussendoor nog een keer een post waarin Disana reageert op EricaH, en aangeeft dat bovenstaande post een reactie was op KZ d’r drama:quote:
En het verhaal werd afgesloten met deze post:quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht je dat het over je vriend ging? Je vergist je, ik lach om het überdrama hier. Jou negeer ik zoals je weet.
Mijn respect en sympathie heb je niet meer sinds je vier keer schreef dat ik een baan moest zoeken respectievelijk iets met mijn leven moest doen - dat ondanks het feit dat ik je de eerste keer al antwoordde dat ik werk en een zieke partner heb.
Tegen zoveel misplaatst hautain gedrag wens ik namelijk niet opgewassen te zijn. Ignore mode back on![]()
KZ reageerde daar IMHO nog heel christelijk op met deze post:quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
What goes around comes around
http://www.youtube.com/watch?v=FdKQLxhiB2w
En dan kan er later nog wel een “verdediging” van een buitenstaander zijn gekomen dat het niet voor KZ bedoeld was, maar Disana is niet dom genoeg om zoiets per ongeluk neer te zetten, en weet dondersgoed dat, als het al niet aan KZ gericht was, de kans groot was dat zij (en anderen) dit wel zo zouden opvatten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geniet je ?
Met je hoge IQ en je uber lage EQ?
Heb je door dat pijn en verdriet, los staan van postings uit het verleden ?
Ben je in staat tot zelfreflectie ?
Luister Disana, ik ben nu heel eerlijk:
Ik denk dat in jou een prachtige vrouw zit, echt !!!
Maar als user vind ik je verschrikkelijk. Een aandachtshoer, een ramptoerist, een jaloerse frigide jostie, zonder humor, die het nodig heeft om posters rond haar te verzamelen om sterk te staan. Die updates schrijft uit martelaarsschap en aanbeden wil worden door haar zwakkere.
Weet je, ik zal je iets bekennen: ik heb een hoog IQ ( tsja is gemeten) maar heb het hier nooit vermeld. Tevens heb ik een hoog EQ ( dat heb ik laten blijken)
MN hooggevoeligheid heeft me, net als jij met je IQ, anders gemaakt dan anderen. Maar daar heb ik vrede mee.
Wat ik weet en wil zeggen is dat ik kots op je achterklap shit, je vooroordelen en je gezeik dat nooit stopt. Mensen hier vinden je een topwijf !!!! Das fijn !!!!
IK niet. Ik vind je een vreselijke domme oneerlijke vrouw.
dat dus![]()
Nee, wel kroketten en mosterd als je wilt. Zelf hoef ik even niets, heb naar het geluid van de Tasmaanse Duivel zitten luisteren... blèèèèèèquote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou heel graag een frikandelletje willen.Heb je die ook? in kleine deeltjes gesneden met lekker veel mayo/ketchup en uitjes
Ja, en ik weet ook dat er een ernstige ziekte onder ze heerst (kijk op zondagavonden soms naar BB2). Ik vind het echt prachtige beesten, juist omdat ze zo lelijk zijn en zo vreselijk klinkenquote:Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weet wat het zijn![]()
Meeste mensen denken dat het een verzonnen tekenfilm figuur is.
Dank.quote:Op zondag 16 september 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
Dat wat ik ook in gedachten had te posten alleen wat beknopter![]()
Ik geloof dat ik het eerste deel hiervan een beetje anders heb opgepikt / helemaal niet.quote:Op zondag 16 september 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
<knip lange uitleg>
Ik hoorde ook iets heel in de verte. Je zou de politie eens in moeten zetten voor die overlast. Zijn dat lekker kalfsvleeskroketjes?quote:Op zondag 16 september 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, wel kroketten en mosterd als je wilt. Zelf hoef ik even niets, heb naar het geluid van de Tasmaanse Duivel zitten luisteren... blèèèèèè![]()
Ze zijn erg ondergewaardeerd en ik vind eigenlijk dat men te weinig doet om ze te behoeden voor uitsterven.quote:Op zondag 16 september 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
Ja, en ik weet ook dat er een ernstige ziekte onder ze heerst (kijk op zondagavonden soms naar BB2). Ik vind het echt prachtige beesten, juist omdat ze zo lelijk zijn en zo vreselijk klinken![]()
Doe eens uitleg dan...ik ben reuze benieuwd....en wat meer is...ik negeer je niet.quote:Op zondag 16 september 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
Sommige mensen schijnen te denken dat ze hier opperrechter en moderator tegelijk zijn. Even binnenlopen, voor de goegemeente spreken, weerwoord bij voorbaat in de vuilnisbak gooien.
Negerenswaardig want getroll.
Misschien frist de post van Leandra hierboven je geheugen wat opquote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nergens op KZ gereageerd. Zelfs niet toen ze me aanviel.
Ik voel me niet geroepen tot (nette) reacties op de beslommeringen van iemand die mij herhaaldelijk voor rotte vis uitmaakt en hier een sfeertje neerzet dat niet klopt. Zo simpel is het, en verder heb ik jullie gisteren volledig met rust gelaten.quote:Op zondag 16 september 2007 18:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het eerste deel hiervan een beetje anders heb opgepikt / helemaal niet.
Geen nette reactie van Disana dat klopt wel Leandra. Maar misschien is het handiger om het of te vergeten (vergeven hoeft heus niet meteen) of rustig om uitleg te vragen.
In die BBC documentaire kreeg ik de indruk dat het grotendeels particulier initiatief is, die bescherming. En dat voor zo'n unieke diersoort, heel jammer.quote:Op zondag 16 september 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zijn erg ondergewaardeerd en ik vind eigenlijk dat men te weinig doet om ze te behoeden voor uitsterven.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
Sommige mensen schijnen te denken dat ze hier opperrechter en moderator tegelijk zijn. Even binnenlopen, voor de goegemeente spreken, weerwoord bij voorbaat in de vuilnisbak gooien.
Negerenswaardig want getroll.
Mooi. Zo gaf ik gisteren ook mijn mening. Met dat verschil dat ik de meute niet aansprak noch namens de meute sprak.quote:Op zondag 16 september 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]Ik heb nergens neergezet dat ik voor anderen sprak, ik heb duidelijk gezegd wat ik vind. Ik denk niet voor opperrechter/mod te spelen, ik geef mijn mening over de gebeurtenissen. Mijn mening geven is getroll?? Dan was jouw binnenkomer van gisteravond dat helemaal.
Met andere woorden: Eigenlijk was je gisterenavond slachtoffer van een ongelooflijk ongelukkige samenloop van toevalligheden.quote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me niet geroepen tot (nette) reacties op de beslommeringen van iemand die mij herhaaldelijk voor rotte vis uitmaakt en hier een sfeertje neerzet dat niet klopt. Zo simpel is het, en verder heb ik jullie gisteren volledig met rust gelaten.
Bedenk wel dat iedereen hier voor het zijne/hare komt, en niet om op commando met een bepaald onderwerp mee te doen. Ik hoop dat dat zo mag blijven.
Ja meiden...wat is het nuquote:Op zondag 16 september 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
In dat opzicht is het niet vreemd dat Disana haar met een korreltje zout neemt in haar reacties.
Iets wat ik dus ook doe![]()
Misschien had je van te voren even moeten denken wat voor reacties je kon verwachten toen je die smilie neerzetten en op invoeren drukte.quote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
Ik voel me niet geroepen tot (nette) reacties op de beslommeringen van iemand die mij herhaaldelijk voor rotte vis uitmaakt en hier een sfeertje neerzet dat niet klopt. Zo simpel is het, en verder heb ik jullie gisteren volledig met rust gelaten.
Bedenk wel dat iedereen hier voor het zijne/hare komt, en niet om op commando met een bepaald onderwerp mee te doen. Ik hoop dat dat zo mag blijven.
Jappie, meng je niet in een bitch-fightquote:Op zondag 16 september 2007 18:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met andere woorden: Eigenlijk was je gisterenavond slachtoffer van een ongelooflijk ongelukkige samenloop van toevalligheden.![]()
GMTAquote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jappie, meng je niet in een bitch-fight![]()
Tenzij je zelf ook een bitch bent.
Maar ik heb het nergens over het waarheidsgehalte van haar posts.quote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien had je van te voren even moeten denken wat voor reacties je kon verwachten toen je die smilie neerzetten en op invoeren drukte.
Het blijft zo dat je niet kan zien of mensen wat anders bedoelen dan dat wat er staat.
Dus als KZ een verhaal vertelt dan moet je er maar gewoon van uitgaan dat het waar is. Of je moet vragen of het waar is. Maar anders dan dat kan je nooit controleren dat het wel of niet klopt.
Zo'n smilie geeft altijd een verkeerd beeld voor de mensen die het wel onvoorwaardelijk geloven.
Verder zelfs al zou het niet waar zijn. Een knuffel en een lief woordje kost weinig moeite. Je onder vind er zelf geen schade aan door het te geven. Dus waarom zou je je dan druk maken over het wel of niet?
In dat geval mag ik dus naar hartelust meedoenquote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jappie, meng je niet in een bitch-fight![]()
Tenzij je zelf ook een bitch bent.
Misschien moet je het een beetje lezen om het te begrijpen: ongeveer vanaf hier is dan een goed idee: [DGK SC # 344] Uitpuffend van een drukke avond...quote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Jappie het volgende:
Ja meiden...wat is het nu![]()
Ofwel een reactie op KZ...of niet...make up your minds![]()
Jouwquote:Op zondag 16 september 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Zo gaf ik gisteren ook mijn mening. Met dat verschil dat ik de meute niet aansprak noch namens de meute sprak.
Kun je niet bij de feiten blijven. Lobasca en ik hebben hier plezier en je valt me uit het niets om een grapje tegen Lobasca aan. Lobasca heb ik daarna prompt niet meer gezien en ook tipsch stond ervan te kijken.quote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouwwas je mening geven??
Je mag iemand niet en dus vind je het gepast om zo'n plezier te hebben om iemands persoonlijke leed?
Hou dan iig je fatsoen ga lekker triest achter je pc zitten lachen, maar je hoeft niet te posten en die post was te triest voor woorden... duidelijk een moment dat je beter niet had kunnen posten.
Nuh met je sig mag je niet meedoenquote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval mag ik dus naar hartelust meedoen![]()
Als het niet over het waarheidsgehalte gaat waar gaat het dan wel om?quote:Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
Maar ik heb het nergens over het waarheidsgehalte van haar posts.
En je neemt niet mee dat ze mij eerder voor rotte vis heeft uitgemaakt. Iemand kan het nou eenmaal niet alles verwachten.
Liefste veulert..ik heb alles reeds vanochtend gelezen en weet dus waar het over gaat...Leandra's uiteenzetting kan ik me prima in vinden en daarom vraag ik me dus ook af waarom Disana een x aantal posts hierboven neerplempt dat ze gisteren helemaal niets! gedaan heeft richting KZ.quote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je het een beetje lezen om het te begrijpen: ongeveer vanaf hier is dan een goed idee: [DGK SC # 344] Uitpuffend van een drukke avond...
Min sig geeft juist aan dat ik extra duidelijkheid behoef.quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh met je sig mag je niet meedoen![]()
Dat was weer eens de zoveelste shit van kleinzusje, ja. Hoezo moet de hele SC geboeid luisteren naar de fabeltjes van KZ? Hoezo beveelt ze mensen om op te rotten? (Maak eens een mooi lijstje, Leandra, met geweldige quotes van KZ. Of zal ik dat zelf maar even doen. Het wordt een lange, hoor)quote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je het een beetje lezen om het te begrijpen: ongeveer vanaf hier is dan een goed idee: [DGK SC # 344] Uitpuffend van een drukke avond...
Jij wilt het graag over kz hebben en Leandra kennelijk ook toen ze het plezier van mij en Lobasca verstoorde met een rare aanval.quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als het niet over het waarheidsgehalte gaat waar gaat het dan wel om?
Als je zo opties gaat elimineren kom ik er op uit dat je het wel leuk vind dat KZ een persoonlijk drama heeft en dat je je daar een beetje om zat te verkneukelen.
Misschien is dieWel op iets heel anders gericht maar zo als het er staat komt het nogal vals over. En je bent best een beetje lomp soms maar niet vals dacht ik zo.
Does niet zo cryptisch danquote:Op zondag 16 september 2007 18:56 schreef Jappie het volgende:
Liefste veulert..ik heb alles reeds vanochtend gelezen en weet dus waar het over gaat...Leandra's uiteenzetting kan ik me prima in vinden en daarom vraag ik me dus ook af waarom Disana een x aantal posts hierboven neerplempt dat ze gisteren helemaal niets! gedaan heeft richting KZ.
Tsja..... Tipsch wist dan ook duidelijk niet waar het om ging omdat er van mijn "gisteren" voor het gemak even "vannacht" gemaakt werd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je niet bij de feiten blijven. Lobasca en ik hebben hier plezier en je valt me uit het niets om een grapje tegen Lobasca aan. Lobasca heb ik daarna prompt niet meer gezien en ook tipsch stond ervan te kijken.
Volgens mij heb ik het recht hier smileys en whatever te posten, dus daar hoef jij je niet om te bekommeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |