quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een zeer grote beslissing genomen net![]()
heel graag , maar durf het niet zo goedquote:
Dit hadden we gisteren ook al alleen toen was het met ja.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
nee
Ah kijk das beter, anders doe je het babystapje voor babystapje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heel graag , maar durf het niet zo goed![]()
jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit hadden we gisteren ook al alleen toen was het met ja.
okquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah kijk das beter, anders doe je het babystapje voor babystapje.
Nee, Yvonne heb ik nog nodig voor later, dus heb haar uitnodiging afgewezenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:55 schreef ppi het volgende:
Ga je met Yvonne mee naar de Negertjes ?
Ik ga definitief met mn ex brekenquote:
Mooi is ook niets voor jou volgens mij, loop je je de hele dag te ergeren aan gemene dictators enzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heb ik nog nodig voor later, dus heb haar uitnodiging afgewezen![]()
Oh wow, dus het was nog een beetje aan zeg maar.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga definitief met mn ex breken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga definitief met mn ex breken![]()
![]()
![]()
Zag vanmiddag een 5 tal paarden als een stel gekken door een weiland draven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat lief zijn ze he![]()
*kijkt vertederd*
Soms krijgen ze het ook wel op hun heupen als ze gewoon een tijdje buiten zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef ppi het volgende:
Zag vanmiddag een 5 tal paarden als een stel gekken door een weiland draven.
Mooi![]()
![]()
![]()
Ze hadden d'r echt zin in, volgens mij kwamen ze net uit de stal of de aanhanger of zo.
Het zijn mooie beesten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Soms krijgen ze het ook wel op hun heupen als ze gewoon een tijdje buiten zijn.
Als kinderen die ineens besluiten tikkertje te gaan spelen.
Ik kan er uren naar kijken![]()
Ja , ben er nog, maar stuk van verdriet en bang om hier aandacht vragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:16 schreef ppi het volgende:
Hey Kleinzusje, ben je d'r nog ?
aah, het spijt me KleinZusje, wist eerst niet helemaal zeker of je serieus was.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , ben er nog, maar stuk van verdriet en bang om hier aandacht vragen![]()
Das wel eerlijk en duidelijk geloof ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Veulen en PPI![]()
![]()
Tis gewoon iets wat ik al tijden wist, maar vannacht ( toen hij er was) werd het me duidelijk. Het is een illusie waar ik me aan vastklamp, bang om niemand te hebben en sex te missen. Maar de pijn van de afwijzing en het slikken van vernederingen is misschien NOG pijnlijker. Ik schaam me om geen sexleven te hebben, ik walg van vooroordelen dat je dat wel hebt als een partner hebt. ( dat hoeft dus niet) en ik mis intimiteit die niet door sex is op te lossen. Veulen is eerlijk en ik leer dat van haar. Maar ik mn sexmaatje nodig om de warmte , terwijl het gemis er na destructief is.
Ik ben bang voor de toekomst, omdat ik me moeilijk kan binden en mannen me alleen maar willen voor 1 ding. Daar ben ik in gaan geloven. Om dat af te schudden is een proces. Hard, met pijn en verdriet. Maar de beslissing is nog niet uitgevoerd, maar hangt in de lucht. Ik ben sterk, maar wil het netjes en niet impulsief doen.
Ah je probeerd jezelf bijmekaar te rapenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
Zo klaar, feest maar door hier, sorry voor de onderbreking![]()
Het leven is een groot feest en ik haat feesten![]()
Lieverdquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
Zeg Kleinzusje en Veulen, moet zo weer even een paar uurtjes weg![]()
Vind het wel een beetje rot om jullie met zijn beidjes hier achter te laten.
![]()
![]()
![]()
Dáárling je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd
Tis een forum
Geniet van je leven
ik red me![]()
Omdat ?quote:
Geen zorgen schat, alles komt goed en heeft een redenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Dáárling je hebt helemaal gelijk.
Maar ik kan/wil je niet in tranen achterlaten, ook al kom ik dan uit Tukkerland.
Alhoewel ik na een uurtje janken echt wel weg ben waarschijnlijk
Mooi !!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen zorgen schat, alles komt goed en heeft een reden![]()
![]()
Weet je wat het is. Als je dit soort dingen denkt en blijft denken dan ga je er ook in geloven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Veulen en PPI![]()
![]()
Tis gewoon iets wat ik al tijden wist, maar vannacht ( toen hij er was) werd het me duidelijk. Het is een illusie waar ik me aan vastklamp, bang om niemand te hebben en sex te missen. Maar de pijn van de afwijzing en het slikken van vernederingen is misschien NOG pijnlijker. Ik schaam me om geen sexleven te hebben, ik walg van vooroordelen dat je dat wel hebt als je een partner hebt. ( dat hoeft dus niet) en ik mis intimiteit die niet door sex is op te lossen. Veulen is eerlijk en ik leer dat van haar. Maar ik heb mn sexmaatje nodig om de warmte , terwijl het gemis er na destructief is.
Ik ben bang voor de toekomst, omdat ik me moeilijk kan binden en mannen me alleen maar willen voor 1 ding. Daar ben ik in gaan geloven. Om dat af te schudden is een proces. Hard, met pijn en verdriet. Maar de beslissing is nog niet uitgevoerd, maar hangt in de lucht. Ik ben sterk, maar wil het netjes en niet impulsief doen.
Lastig om antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Als je dit soort dingen denkt en blijft denken dan ga je er ook in geloven.
Intimiteit kun je ook hebben met mensen waarmee je geen relatie hebt. Maar dat kan ook met hele goeie vrienden. Het type waarbij je na een lange vermoeiende dag bij op schoot kruipt en uithuilt. Ze bestaan weet je.
En sex in je eentje is toch ook niet slecht. Je weet toch dat mannen alleen goed zijn om het gras te maaien? Voor al het andere hebben ze al een oplossing gevonden.
En je bent heus goed voor meer. Je bent een behoorlijk mooi mens. Behoorlijk onzeker en dat is zo nergens goed voor. En eenzaam zijn is bijna onmogelijk in deze wereld. Er zijn zoveel andere mensen ook opzoek naar intimiteit en warmte.
Omdat het dan makkelijk te vinden is in mn acktive topics. aangzien sc niet zo snel gaan etcquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ?
edit: OH, je bent weer off line![]()
Nou, jammer , wilde je wat vragen stellen, maar dat kan dus nu niet![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1075295/4/50#53201999]zaterdag 15 september 2007 19:12ben ik raar ?
Ik wil je vragen of je ook door postings en terug lees SC s kan kijken, zonder details er uit te halen ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat het dan makkelijk te vinden is in mn acktive topics. aangzien sc niet zo snel gaan etc
maar wat wou je vragen ?
Praten is inderdaad wel erg een vrouwen eigenschap. Maar het is neit erg om mannen te verkiezen voor een knuffel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
Lastig om antwoord op te geven![]()
Ik laat heel moeilijk mensen toe. Met vriendinnen ( die ik heb) moet er vaak gepraat worden. Kletsen........... Ik heb daar vaak geen zin in. Ik doe het, maar ik wil liever iets doen, zo als mannen. Dus met mannen heb ik mn sport, mn uitlaat klep................ doendingen.
Ik heb vriendinnen die niet van knuffelen houden. Raar maar waar. Ik heb vrienden ( platonisch) die dat wel willen en kunnen. Dat is erg fijn.
Maar, schaam me om dit te zeggen, ik mis sex en samen slapen, knuffelen, warmte, strelen, samen tv kijken zonder iets te zeggen, het verwennen van iemand, het zorgen voor en het verwennen. Dat vind ik niet bij vrienden, maar wel bij een man ( in mijn geval).
Kijk ik nu verkeerd naar zaken ? ben ik raar ?
Oprotten jijquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oprotten jij
en wel nu
Dit is geen grap
Als jij nu niet onmiddelijk opzout dan schakel ik mn NSB knop in
en zorg dat je heel lang mag uitrusten
dus.................... geen grappen, luisteren, ik meen het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |