Heb je al gedouched Zus ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gatver, schijten op een kruimeldief of een pannenset![]()
Dank uquote:
Huh?! Woon jij in Groningen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben net een jaar geleden verhuist, woon nu heel lekker, mooi uitzicht over de stad Groningen en heel veel licht van 4 grote ramen (en 1 gezellig kleintje) in mijn woonkamer.
Heb echt strontmazzel gehad.
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel zo in 99.99 %, maar soms heeft het even tijd nodig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh, Tukkers kenne det eg wel loslate![]()
Jezus, kalm aan jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je al gedouched Zus ?
Anders gaan we lekker samen zo![]()
Gelukkig heb je dat niet met mijquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo in 99.99 %, maar soms heeft het even tijd nodig.
Maar sommige dingen kan ik niet echt vergeven, dan kijk ik anders tegen iemand aan en ga hem dan ook anders behandelen.
opscheppert met je modellenlichaamquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist![]()
PPI met een blokkerfolder op de plee en een bak kwark, doet mn eetlust afnemen![]()
Maar ik ben al lekker dun![]()
Je staat nu vast op de terror-lijst bij zequote:Op zaterdag 15 september 2007 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank u![]()
( vonden de bellers niet, maar ik bleef kalm, het was tenslotte UPC niet)![]()
tsjaquote:
Heb je mn UPC horror verhalen nooit terug gelezen ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je staat nu vast op de terror-lijst bij ze![]()
Ik word gelukkig, bijna, nooit door dat soort infantielen lastig gevallen..
Maar ik ben dan ook meestal rond etenstijd niet thuis.
Ramptoerist slakquote:
Ik heb je weleens iets zien schrijven over UPC, dacht dat het over je I-net ging.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je mn UPC horror verhalen nooit terug gelezen ?
en: ze bellen mij mobiel....................... de klootjostiestalkerts![]()
Een kudde dronken oude garde en een delegatie lange tenen uit de COS, en nóg loopt het niet uit de hand. Wat een slaapverw.... uh, o nee:quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ramptoerist slak![]()
wel hier in mokum![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Yes, al jaaaaren.
Had je gemist zeker, was al wel aan de orde gekomen in de SC.
Goed lezen !!!
![]()
Jezus, alsof Lobasca een lijst maakt met een user topografiequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Yes, al jaaaaren.
Had je gemist zeker, was al wel aan de orde gekomen in de SC.
Goed lezen !!!
![]()
Jij hebt nog oneindig veel creditsquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet met mij![]()
![]()
![]()
Weet je, weet je, weet je.........................quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Een kudde dronken oude garde en een delegatie lange tenen uit de COS, en nóg loopt het niet uit de hand. Wat een slaapverw.... uh, o nee:
helemaal toppie mensen!!!
![]()
En van harte gefeliciteerd KZ, met de rel in "mokum". Het was net op CNN. Ik ben stiekem toch wel trots op onze wereldstad.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:08 schreef Gert het volgende:
Het broeit trouwens al langer in "mokum". Er spelen daar zaken waar ze in menig andere belangrijke grote wereldstad nog nooit van gehoord hebben.
Best lang voor een keutelquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Lobasca het volgende:
Ik trek me 10 minuten terug met het makelaarsmagazine op schoot...![]()
vetzakquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij hebt nog oneindig veel credits![]()
![]()
Ik ga nu echt douchen, en daarna lees ik even bij en ga mijn 5 kg te veel er af fietsen.
Ik krijg een modellenlichaamcomplex als ik niet oppas.
![]()
Dat kan toch sowieso wel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je, weet je, weet je.........................
Als jij nou mij ff knaken geeft voor streams, dan kenne ikke me weer in de COS begeeve en so nu en dannie, sterf roepen, of olee oleee.
quote:ACH STERF < Brian, Dennis, Nadia, Amanda, Jaap >
* tijdelijkquote:Olleee oole < Huub, Lieke, Eric * >
Das waar, ze moet alles afwerken op de fiets.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, alsof Lobasca een lijst maakt met een user topografie![]()
( buiten Alkmaar dan)![]()
sorry, ik heb een hoog HQquote:
Humor Q ( weet niet waar de Q voor ataat ;-))quote:
ah thanks - Q is kort voor Quotiënt geloof ik als tukkerquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Humor Q ( weet niet waar de Q voor ataat ;-))![]()
Ik hou van jequote:Op zaterdag 15 september 2007 13:05 schreef Gert het volgende:
Met je laptop in de zon
Dit is een dag dat het nog kan kon
Het is lekker warm
The sunshine ain't do you no harm brother
Ik kan beter rijmen en heb ook niet zo'n hekel meer aan homo's en Oldenzalers. Allemaal dankzij DGK
Fijn fietsenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:29 schreef Lobasca het volgende:
Nou moppies, maak er een zonnige dag van, ga ik ook doen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:11 schreef ppi het volgende:
[..]
dacht even dat je het tegen mij had![]()
Hey Kleinzusje - lekker ding-ouwe befteckelquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Hey Kleinzusje - lekker ding-ouwe befteckel![]()
Ik ben hier klaar om te vertrekken, weet niet wat jij gaat doen maar ga d'r nog even lekker uit als je de kans hebt.
dus![]()
![]()
![]()
Vertel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een zeer grote beslissing genomen net![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |