Lieverdquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
Zeg Kleinzusje en Veulen, moet zo weer even een paar uurtjes weg![]()
Vind het wel een beetje rot om jullie met zijn beidjes hier achter te laten.
![]()
![]()
![]()
Dáárling je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd
Tis een forum
Geniet van je leven
ik red me![]()
Omdat ?quote:
Geen zorgen schat, alles komt goed en heeft een redenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Dáárling je hebt helemaal gelijk.
Maar ik kan/wil je niet in tranen achterlaten, ook al kom ik dan uit Tukkerland.
Alhoewel ik na een uurtje janken echt wel weg ben waarschijnlijk
Mooi !!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen zorgen schat, alles komt goed en heeft een reden![]()
![]()
Weet je wat het is. Als je dit soort dingen denkt en blijft denken dan ga je er ook in geloven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Veulen en PPI![]()
![]()
Tis gewoon iets wat ik al tijden wist, maar vannacht ( toen hij er was) werd het me duidelijk. Het is een illusie waar ik me aan vastklamp, bang om niemand te hebben en sex te missen. Maar de pijn van de afwijzing en het slikken van vernederingen is misschien NOG pijnlijker. Ik schaam me om geen sexleven te hebben, ik walg van vooroordelen dat je dat wel hebt als je een partner hebt. ( dat hoeft dus niet) en ik mis intimiteit die niet door sex is op te lossen. Veulen is eerlijk en ik leer dat van haar. Maar ik heb mn sexmaatje nodig om de warmte , terwijl het gemis er na destructief is.
Ik ben bang voor de toekomst, omdat ik me moeilijk kan binden en mannen me alleen maar willen voor 1 ding. Daar ben ik in gaan geloven. Om dat af te schudden is een proces. Hard, met pijn en verdriet. Maar de beslissing is nog niet uitgevoerd, maar hangt in de lucht. Ik ben sterk, maar wil het netjes en niet impulsief doen.
Lastig om antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Als je dit soort dingen denkt en blijft denken dan ga je er ook in geloven.
Intimiteit kun je ook hebben met mensen waarmee je geen relatie hebt. Maar dat kan ook met hele goeie vrienden. Het type waarbij je na een lange vermoeiende dag bij op schoot kruipt en uithuilt. Ze bestaan weet je.
En sex in je eentje is toch ook niet slecht. Je weet toch dat mannen alleen goed zijn om het gras te maaien? Voor al het andere hebben ze al een oplossing gevonden.
En je bent heus goed voor meer. Je bent een behoorlijk mooi mens. Behoorlijk onzeker en dat is zo nergens goed voor. En eenzaam zijn is bijna onmogelijk in deze wereld. Er zijn zoveel andere mensen ook opzoek naar intimiteit en warmte.
Omdat het dan makkelijk te vinden is in mn acktive topics. aangzien sc niet zo snel gaan etcquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ?
edit: OH, je bent weer off line![]()
Nou, jammer , wilde je wat vragen stellen, maar dat kan dus nu niet![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1075295/4/50#53201999]zaterdag 15 september 2007 19:12ben ik raar ?
Ik wil je vragen of je ook door postings en terug lees SC s kan kijken, zonder details er uit te halen ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat het dan makkelijk te vinden is in mn acktive topics. aangzien sc niet zo snel gaan etc
maar wat wou je vragen ?
Praten is inderdaad wel erg een vrouwen eigenschap. Maar het is neit erg om mannen te verkiezen voor een knuffel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
Lastig om antwoord op te geven![]()
Ik laat heel moeilijk mensen toe. Met vriendinnen ( die ik heb) moet er vaak gepraat worden. Kletsen........... Ik heb daar vaak geen zin in. Ik doe het, maar ik wil liever iets doen, zo als mannen. Dus met mannen heb ik mn sport, mn uitlaat klep................ doendingen.
Ik heb vriendinnen die niet van knuffelen houden. Raar maar waar. Ik heb vrienden ( platonisch) die dat wel willen en kunnen. Dat is erg fijn.
Maar, schaam me om dit te zeggen, ik mis sex en samen slapen, knuffelen, warmte, strelen, samen tv kijken zonder iets te zeggen, het verwennen van iemand, het zorgen voor en het verwennen. Dat vind ik niet bij vrienden, maar wel bij een man ( in mijn geval).
Kijk ik nu verkeerd naar zaken ? ben ik raar ?
Oprotten jijquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oprotten jij
en wel nu
Dit is geen grap
Als jij nu niet onmiddelijk opzout dan schakel ik mn NSB knop in
en zorg dat je heel lang mag uitrusten
dus.................... geen grappen, luisteren, ik meen het
Dacht je dat het over je vriend ging? Je vergist je, ik lach om het überdrama hier. Jou negeer ik zoals je weet.quote:
????quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
Eerste rang!!!
balkon + stoel voor sniper-joego en pavert gereserveerd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
Eerste rang!!!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
balkon + stoel voor sniper-joego en pavert gereserveerd!
(log net in, is dit afgeproken/)![]()
Hoop dat ik het goed geformuleerd heb.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil je vragen of je ook door postings en terug lees SC s kan kijken, zonder details er uit te halen ?
ik sc zoals ik ben srry is msschn niet voor iedereen leuk maar zo doe ik het nu eenmaal. Al begrijp ik dat emoties en meningen per dag verschillen
Ik wilde je vragen of je kan zien dat ik naast hard en aanvallend, ook mn reden kan hebben ?
Ik begrijp dat iedereen een reden heeft en ik vind ook dat iederen een reden en reactie mag hebben
Ik wilde je vragen, waarom je in het verjaardagstopic van LObasca mij moest quoten, terwijl zij de aandacht mocht krijgen en niet ik.
Omdat ik jouw opmerking niet vond kunnen een tijdje daarvoor , vond het raar. Als ik persoonlijk iemand aanval doe ik dat omdat ik daar een zeer goede reden voor heb en als iemand dan jarig is ofzoiets zal ik diegene ook niet gaan feliciteren. (daarom reageerde ik zo)
Ik wilde je vragen of je door hebt dat je me pijn hebt gedaan
Nee had ik niet door en was ook niet de bedoeling , vergeet niet dat jij ook wel eens mensen pijn doet
Ik wilde je vragen of je weet dat ik jou erg waardeer , maar misschien niet laat blijken door te PM en of te kussen ?
Ik heb geen pm of kus nodig om me gewaardeerd te voelen hoor![]()
Ik wilde je zeggen dat ik erg gevoelig ben, over kan komen als een bitch, maar dat nooit persoonlijk bedoel. Omdat ik hier maar heel weinig mensen ken ( door geen PM contact).
Ik snap je maar ik wil je een advies geven, via internet kan iemand dat niet zien, je ziet alleen maar letters dus alles wordt letterlijk opgenomen (nou ja bijna alles je begrijpt het wel) en ik zelf heb ook weinig pm contact hoor af en toe iemand ff iets vragen
Dus dat![]()
*zingt oerhollands en vals*quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:36 schreef Lobasca het volgende:
Is hier een feestje?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
*zingt oerhollands en vals*
Het leven is 1 groot feest
*stopt met zingen*
Ik weet neit hoe het verder gaat![]()
Rot op rand mongool en neem je hond mee !quote:
Rustig meid, even tot 10 tellen en het ze niet gunnen. Als jij niet reageert zijn ze in 5 minuten weg.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry
Ik wil graag vragen of ramptoeristen weg willen gaan, ajb.
Dit is GVD geen grap !!!!!
Ik zit hier stuk, het is uit met mn vent
en het voelt zo smerig dat er dan users komen, die hier normaal niet zijn. GVD. Wees oprecht en donder op. Zo niet, dan zorg ik er voor. Dit is smerig en heel fout. Pure haat !!!!
Ben je een mens en heb je gevoel, luister dan naar mn verzoek en ga..............
dank !!!!
Ik dacht dat het van normaal was...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=rP_0ZdIqAlA
Voor Veulen...hardop meezingen!!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van normaal was...![]()
Ze vinden het gewoon leuk. Maar ik weet zeker dat je sterker bent dan dat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 NSB berichten verzonden, Gert is er niet ( dat weet ik)
Ik zit helemaal stuk
Ik vind het GVD zo gemeen dat users daar nu op af komen
Klootzakken
Code taal, you knowsquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
<check boezem>
Nee, je vergist je
<opgelucht>
Sorry, dat ik zoveel kennis van nederlandstalige muziek hebquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee okee... Wat weet ik er nou van![]()
Amanda woont in noordquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]
woon ik niet![]()
Amanda en Pullupwel
![]()
Owkeeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Beep beep tik tik tik beep brrrrr tik tik.
Vertaald: begrepen!![]()
Hallo server mannetje. Dacht vandaag dat je streams waren uitgevallen, bleek het de stroom in de kamer te zijn waar het modem staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |