iddquote:Op zondag 16 september 2007 13:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jongen, ik ben zo blij dat het 1 uur was en geen 10 uur!en een
![]()
Hans Wiegel zou er dacht ik zitten. Ik was veuls te laat wakker en heb dat dus gemist. Wat ik eigenlijk ook weer niet zo erg vind, 'tis geen pretje naar die arrogante kwast te moeten luisterenquote:
Hollanderquote:Op zondag 16 september 2007 13:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het weer valt me wel tegen, wat een wind en weinig zon..![]()
Wat zouden de stedelingen dan wezen?quote:Op zondag 16 september 2007 14:11 schreef Prospera het volgende:
Is een Nederlander dan een optelsom van een hollander en een plattelander![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9bXMi3PSyW8
Stadjersquote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat zouden de stedelingen dan wezen?
Is toch geen foute muziek?!quote:Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V6GXV0FNEeI
en ik ben lekker foute muziek aan het luisteren...
lekker meegalmen...![]()
dagzusterquote:Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V6GXV0FNEeI
en ik ben lekker foute muziek aan het luisteren...
lekker meegalmen...![]()
Heerlijk weerquote:Op zondag 16 september 2007 15:18 schreef Disana het volgende:
Zon af en aan, weinig wind, maar slechts 19 graden.
Een graadje minder vind ik op zich helemaal niet erg.quote:
Nee, maar weet je, ik voel me nog steeds bekocht met die slechte zomerquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ze die belofte niet nakomen is een zeer kwalijk zaak.Een graadje minder vind ik op zich helemaal niet erg.
![]()
Slecht? Viel toch best mee. Ben je op vakantie geweest eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar weet je, ik voel me nog steeds bekocht met die slechte zomer![]()
Ik ben het land niet uit geweest, vandaar.quote:Op zondag 16 september 2007 15:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Slecht? Viel toch best mee. Ben je op vakantie geweest eigenlijk?
Hufters bennen het!quote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een graadje minder vind ik op zich helemaal niet erg.Dat ze die belofte niet nakomen, is een zeer kwalijke zaak.
![]()
Uit de dood herrezen, darling?quote:Op zondag 16 september 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het land niet uit geweest, vandaar.
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 september 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het land niet uit geweest, vandaar.
Je meent het. Ik lees het met verbazing en denk 'was dat maar waar geweest'quote:Op zondag 16 september 2007 15:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet.Voor mijn gevoel is de temperatuur hier hoog geweest. Er zaten veel van die vieze beklemmend warme dagen tussen, helaas zonder zonnetje en wind.
Mijn herinnering is toch anders.quote:Op zondag 16 september 2007 15:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet.Voor mijn gevoel is de temperatuur hier hoog geweest. Er zaten veel van die vieze beklemmend warme dagen tussen, helaas dan zonder zonnetje en wind.
Kan je ook in een koekenpan doen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kan ik nog geen definitieve uitspraak over doen.
En ik kan geen brood roosteren![]()
Dat weet ik wel maar dat is niet hetzelfde. Het ruikt ook andersquote:Op zondag 16 september 2007 15:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan je ook in een koekenpan doen.![]()
Dat heb ik echt deze zomer zo meegemaakt. Niet in de eerste plaats door de hoge temperatuur, wel door die vochtige beklemmende lucht.quote:Op zondag 16 september 2007 15:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn herinnering is toch anders.
Van vorig jaar, weet ik nog dat ik een paar keer bijna tegen de vlakte ben gegaan van de hitte.
Bleef maar water drinken en zout en suiker toedienen..
Dan ga je maar lekker de hele dag klagen dat je antieke broodrooster stuk is.quote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar dat is niet hetzelfde. Het ruikt ook anders![]()
Goed idee, daar heb ik wel zin inquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker de hele dag klagen dat je antieke broodrooster stuk is.![]()
Misschien zat je deze zomer wat vaker in je computerkamertje met de ramen dicht?quote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat heb ik echt deze zomer zo meegemaakt. Niet in de eerste plaats door de hoge temperatuur, wel door die vochtige beklemmende lucht.
Heb ik het dan zo idioot ervaren?quote:Op zondag 16 september 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je meent het. Ik lees het met verbazing en denk 'was dat maar waar geweest'![]()
Nou, nee. Dat was zeker niet het geval.quote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien zat je deze zomer wat vaker in je computerkamertje met de ramen dicht?![]()
Als dat dan maar niet hier is....quote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker de hele dag klagen dat je antieke broodrooster stuk is.![]()
Eén hele goedemiddag Lquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat dan maar niet hier is....
Maar goed, KLB vinden en een topic overleven zal wel te lastig zijn... het is FOK! immers.
Mens, zanik niet zo.quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat dan maar niet hier is....
Maar goed, KLB vinden en een topic overleven zal wel te lastig zijn... het is FOK! immers.
Dat moet jij gvd zeggen.... jezus christus, leer een keer wanneer je je mond moet houden met je eeuwige gezeik, nu in de FB ook weer......quote:
Leg eens uit wat ik gisteren geflikt heb, want ik weet van niets.quote:Op zondag 16 september 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet jij gvd zeggen.... jezus christus, leer een keer wanneer je je mond moet houden met je eeuwige gezeik, nu in de FB ook weer......
En verder zou het ook wel eens op prijs gesteld worden als je gewoon niet post als je niet gepast kunt posten, want wat je gisteren geflikt hebt vind ik regelrecht zum kotzen.
Dus als er iemand zanikt![]()
Je hebt gisteren niets "geflikt", kanjer.quote:Op zondag 16 september 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik gisteren geflikt heb, want ik weet van niets.
En praat niet voor anderen met dat 'zou wel eens op prijs gesteld worden'.
Die broodrooster is een grapje en dat kon je ook best zelf bedenken.
Vannacht was het weer eens echt gezellig, maar de laatste dagen is het echt vaak vervelend hier. En dan heeft Leandra de mond vol van 'gepast'.quote:Op zondag 16 september 2007 16:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niets "geflikt", kanjer.![]()
Sorry? Op prijs gesteld worden door wie? Gepast bij wat óf wie?quote:Op zondag 16 september 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En verder zou het ook wel eens op prijs gesteld worden als je gewoon niet post als je niet gepast kunt posten, want wat je gisteren geflikt hebt vind ik regelrecht zum kotzen.
Het was gezelligheid met enige aarzeling. Ik begrijp ook niet waar Leandra dit vandaan haalt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht was het weer eens echt gezellig, maar de laatste dagen is het echt vaak vervelend hier. En dan heeft Leandra de mond vol van 'gepast'.
Leandra is van het dumpen en weglopen. Ze zal wel een humeur hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 16:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het was gezelligheid met enige aarzeling. Ik begrijp ook niet waar Leandra dit vandaan haalt.
Neu, kijk maar uit. Ze zit nu te tellen hoeveel we hier nog op doorgaan. Kan ze meenemen in haar reply.quote:Op zondag 16 september 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Leandra is van het dumpen en weglopen. Ze zal wel een humeur hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |