Hij was zeker leuk, zij ook!quote:Op zondag 16 september 2007 06:39 schreef HiDiHo het volgende:
voor een examen deed een jongen dit....
http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
en zo is hij 2 jaar later....zij zocht hem er voor op...(wel ff afkijken)> hij is erg goed.
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=721
Vond nog dat je het lang volhieltquote:Op zondag 16 september 2007 06:47 schreef Disana het volgende:
Ik geef op, jullie winnen.
Disana valt om.
quote:Op zondag 16 september 2007 06:47 schreef Disana het volgende:
Disana valt om.
quote:Op zondag 16 september 2007 06:39 schreef HiDiHo het volgende:
voor een examen deed een jongen dit....
http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
en zo is hij 2 jaar later....zij zocht hem er voor op...(wel ff afkijken)> hij is erg goed.
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=721
Zou ik knettergek van worden, als dat mens naast me straks harde muziek zou gaan draaien.quote:Op zondag 16 september 2007 06:49 schreef nachtzuster het volgende:
Nog even voor Tipsch!
Heb nog even geluisterd, lijkt me tof om dat te leren![]()
Ik zou met deze sound minder moeite hebben dan met de muziek die mijn buurman straks draait als ik probeer te slapen![]()
Verder ga ik er niet over oordelen want ik hou van heul andere soort muziek![]()
Wat doe ik hier nog![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 06:47 schreef Disana het volgende:
Disana valt om.
Jij ook, slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 06:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Knap gedaan ja
De tijd vliegt weer 's, ik goan moar 's schoapie's tell'n, slaap lekker allemaal...
Truste Kaaskopquote:Op zondag 16 september 2007 06:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Knap gedaan ja
De tijd vliegt weer 's, ik goan moar 's schoapie's tell'n, slaap lekker allemaal...
Heb je wel eens melatonine geprobeert? Ik zelf durf dat soort dingen niet te slikken..quote:Op zondag 16 september 2007 06:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
ik lig al en zelfs dat werkt niet
Truste![]()
![]()
Afgelopen week ging me buurman boren, om 8:00 uurquote:Op zondag 16 september 2007 06:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou ik knettergek van worden, als dat mens naast me straks harde muziek zou gaan draaien.
Niks vaarwel. Tot later!quote:Op zondag 16 september 2007 06:52 schreef Disana het volgende:
Boem!
Disana ter aarde gestort.
Slap handje wuift vaarwel.
Ik winquote:
Nein, mag ik ook niet gebruikenquote:Op zondag 16 september 2007 06:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je wel eens melatonine geprobeert? Ik zelf durf dat soort dingen niet te slikken..
Oogjes dicht, laptopje opzij, licht uit. Kom op, je kunt het.quote:Op zondag 16 september 2007 06:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
ik lig al en zelfs dat werkt niet
Truste![]()
![]()
ok, misschien ga ik wel even slapen maar ik denk het nietquote:Op zondag 16 september 2007 06:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag het (sprak ze vanuit de ICU).
quote:Op zondag 16 september 2007 06:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Afgelopen week ging me buurman boren, om 8:00 uurnet toen ik wou gaan slapen.
Precies aan de andere kant van mijn hoofd met een klopboor, ging wel een uur door
![]()
Jemig. Je gaat dus rechtstreeks naar de kerk, dan koffie drinken bij je oma, dan bij je ouders op bezoek, en dan pas naar bed? Petje af hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 06:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, misschien ga ik wel even slapen maar ik denk het niet![]()
Mazzelaar. Ik hoop dat ik zelfs ooit nog wakker wórd!quote:Op zondag 16 september 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop pas tegen énen wakker te worden, maar ik vrees het ergste..
Loedetoequote:Op zondag 16 september 2007 06:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nein, mag ik ook niet gebruiken![]()
Ik moet gewoon mijn laptop uitgooien![]()
nog 1 keer dan: slaap lekker disaan, lobas, i-s en hidi![]()
![]()
![]()
en goedemorgen lurkers![]()
Zoietsquote:Op zondag 16 september 2007 06:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig. Je gaat dus rechtstreeks naar de kerk, dan koffie drinken bij je oma, dan bij je ouders op bezoek, en dan pas naar bed? Petje af hoor.
Nah ja!quote:Op zondag 16 september 2007 06:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik hoop dat ik zelfs ooit nog wakker wórd!
Wou dat ik zo vroeg wakker zou worden, ben ik net op tijd voor formule 1quote:Op zondag 16 september 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop pas tegen énen wakker te worden, maar ik vrees het ergste..
Slaap lekker schatquote:
Ruilen?quote:Op zondag 16 september 2007 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wou dat ik zo vroeg wakker zou worden, ben ik net op tijd voor formule 1![]()
Je bekijkt het maar * tipsch duikt terug in z'n nestquote:Op zondag 16 september 2007 12:20 schreef Veulen het volgende:
Iedereen in nog in ene coma hierzo?
[afbeelding]
Wakker worden, de zon schijnt...
Watjequote:Op zondag 16 september 2007 12:44 schreef tipsch het volgende:
Je bekijkt het maar * tipsch duikt terug in z'n nest
Buitenhofquote:Op zondag 16 september 2007 13:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoooow!! Ook al zo op tijd! Formule 1? Nee, toch?![]()
1 uur, wat een timingquote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |