abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 18:53:49 #241
137949 Disana
pi_53224737
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jouw was je mening geven??
Je mag iemand niet en dus vind je het gepast om zo'n plezier te hebben om iemands persoonlijke leed?

Hou dan iig je fatsoen ga lekker triest achter je pc zitten lachen, maar je hoeft niet te posten en die post was te triest voor woorden... duidelijk een moment dat je beter niet had kunnen posten.
Kun je niet bij de feiten blijven. Lobasca en ik hebben hier plezier en je valt me uit het niets om een grapje tegen Lobasca aan. Lobasca heb ik daarna prompt niet meer gezien en ook tipsch stond ervan te kijken.

Volgens mij heb ik het recht hier smileys en whatever te posten, dus daar hoef jij je niet om te bekommeren.
pi_53224758
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Jappie het volgende:

[..]

In dat geval mag ik dus naar hartelust meedoen
Nuh met je sig mag je niet meedoen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 16 september 2007 @ 18:55:28 #243
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_53224781
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
Maar ik heb het nergens over het waarheidsgehalte van haar posts.

En je neemt niet mee dat ze mij eerder voor rotte vis heeft uitgemaakt. Iemand kan het nou eenmaal niet alles verwachten.
Als het niet over het waarheidsgehalte gaat waar gaat het dan wel om?
Als je zo opties gaat elimineren kom ik er op uit dat je het wel leuk vind dat KZ een persoonlijk drama heeft en dat je je daar een beetje om zat te verkneukelen.

Misschien is die Wel op iets heel anders gericht maar zo als het er staat komt het nogal vals over. En je bent best een beetje lomp soms maar niet vals dacht ik zo.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  zondag 16 september 2007 @ 18:56:22 #244
16305 Jappie
parttime reverend
pi_53224800
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Veulen het volgende:

[..]

Misschien moet je het een beetje lezen om het te begrijpen: ongeveer vanaf hier is dan een goed idee: [DGK SC # 344] Uitpuffend van een drukke avond...
Liefste veulert..ik heb alles reeds vanochtend gelezen en weet dus waar het over gaat...Leandra's uiteenzetting kan ik me prima in vinden en daarom vraag ik me dus ook af waarom Disana een x aantal posts hierboven neerplempt dat ze gisteren helemaal niets! gedaan heeft richting KZ.
  zondag 16 september 2007 @ 18:57:46 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_53224842
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:

[..]

Nuh met je sig mag je niet meedoen
Min sig geeft juist aan dat ik extra duidelijkheid behoef.
pi_53224852
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Veulen het volgende:

[..]

Misschien moet je het een beetje lezen om het te begrijpen: ongeveer vanaf hier is dan een goed idee: [DGK SC # 344] Uitpuffend van een drukke avond...
Dat was weer eens de zoveelste shit van kleinzusje, ja. Hoezo moet de hele SC geboeid luisteren naar de fabeltjes van KZ? Hoezo beveelt ze mensen om op te rotten? (Maak eens een mooi lijstje, Leandra, met geweldige quotes van KZ. Of zal ik dat zelf maar even doen. Het wordt een lange, hoor)
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 18:59:02 #247
137949 Disana
pi_53224883
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Veulen het volgende:

[..]

Als het niet over het waarheidsgehalte gaat waar gaat het dan wel om?
Als je zo opties gaat elimineren kom ik er op uit dat je het wel leuk vind dat KZ een persoonlijk drama heeft en dat je je daar een beetje om zat te verkneukelen.

Misschien is die Wel op iets heel anders gericht maar zo als het er staat komt het nogal vals over. En je bent best een beetje lomp soms maar niet vals dacht ik zo.
Jij wilt het graag over kz hebben en Leandra kennelijk ook toen ze het plezier van mij en Lobasca verstoorde met een rare aanval.

Ik hoef het daar niet over te hebben en eerlijk gezegd sta ik te kijken dat er wordt geprobeerd een rel te creeren - in de SC nota bene.

Bedenk zelf eens wie er gisteren nog meer in de SC ten tonele verschenen. Ik heb geen zin op verdere gissingen en beschuldigingen in te gaan - ik hoop dat je dat begrijpt. Daar kom ik hier niet voor.
  zondag 16 september 2007 @ 18:59:32 #248
60586 Veulen
pi_53224899
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:56 schreef Jappie het volgende:
Liefste veulert..ik heb alles reeds vanochtend gelezen en weet dus waar het over gaat...Leandra's uiteenzetting kan ik me prima in vinden en daarom vraag ik me dus ook af waarom Disana een x aantal posts hierboven neerplempt dat ze gisteren helemaal niets! gedaan heeft richting KZ.
Does niet zo cryptisch dan
Ben daar heel slecht in.
  zondag 16 september 2007 @ 18:59:48 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53224906
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je niet bij de feiten blijven. Lobasca en ik hebben hier plezier en je valt me uit het niets om een grapje tegen Lobasca aan. Lobasca heb ik daarna prompt niet meer gezien en ook tipsch stond ervan te kijken.

Volgens mij heb ik het recht hier smileys en whatever te posten, dus daar hoef jij je niet om te bekommeren.
Tsja..... Tipsch wist dan ook duidelijk niet waar het om ging omdat er van mijn "gisteren" voor het gemak even "vannacht" gemaakt werd.

En tuurlijk heb jij het recht om smilies te posten... dat hebben we allemaal... ik ook, dus dan zal ik mijn mening over je reacties gisteren ook even in een smiley uitdrukken:

Daar hoef je je verder overigens niet over te bekommeren hoor
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 september 2007 @ 19:00:46 #250
60586 Veulen
pi_53224932
Ik ga even eten, anders is alles pulp.

Bedenken we allemaal even dat iedereen hier zit voor plezier en tijd verdrijf en misschien een beetje vriendelijkheid?

Dank u
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 19:03:39 #251
137949 Disana
pi_53224996
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja..... Tipsch wist dan ook duidelijk niet waar het om ging omdat er van mijn "gisteren" voor het gemak even "vannacht" gemaakt werd.

En tuurlijk heb jij het recht om smilies te posten... dat hebben we allemaal... ik ook, dus dan zal ik mijn mening over je reacties gisteren ook even in een smiley uitdrukken:

Daar hoef je je verder overigens niet over te bekommeren hoor
Feit blijft dus dat jij een normaal grappend gesprekje tussen Lobasca en mij hier komt bombarderen met een rotopmerking. Het ging nota bene over een broodrooster, dus jouw onverhoedse aanval had daar niets te zoeken.

Begin je hem al te begrijpen?
pi_53225004

Dank Lea, dank Jappie
Dank Veulen voor gisteren ( je mooie woorden)
Dank Hidiho voor je steun.

Het drama was waar, HiDi en PPI weten dat, omdat ik bij ze terecht kon. Ik overdrijf graag, maar was gisteren inderdaad mn drama aan het delen. Is gevaarlijk, maar mijn keuze.

IK kom dit even melden omdat Disana al eerder een reactie had geplaatst toen ik verscheen dat ze daarom weg ging. Ben te moe om de quote te zoeken.

Ik heb net geslapen en mn verdriet IR gedeeld. Dat was gisteren lastig omdat de mensen van wie ik houd sliepen.

Dank voor jullie steun, ik ga wat lurken en negeer Disana van af nu compleet. Dus geen zorgen vanuit mijn kant.

Prossie, ik mag je, ik weet dat ik een raredrama doos kan zijn, maar dit keer was het echt en heb me netjes gehouden.
Nog een bewijs: iemand waar ik zielsveel van houd is vandaag jarig en ik kan er niet heen, omdat ik ziek ben, er niet uit zie en niet in staat ben om dat te verbergen.

Morgen heb ik een erge drukke dag, met voor mij belangrijke afspraken.

Ik heb niemand en dan ook niemand opgetrommelt hier en heb Gert een PM gestuurd om hm te bedanken voor zijn FB/ Mod kwaliteiten.

Dat was het
Dag schatjes, ik kom snel terug als ik zin en tijd heb en minder moe.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 16 september 2007 @ 19:03:59 #253
16305 Jappie
parttime reverend
pi_53225005
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even eten, anders is alles pulp.

Bedenken we allemaal even dat iedereen hier zit voor plezier en tijd verdrijf en misschien een beetje vriendelijkheid?

Dank u [afbeelding]
Ik zit hier helemaal niet voor mijn plezier tis een hondebaan en dat is het.
  zondag 16 september 2007 @ 19:06:08 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53225066
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Feit blijft dus dat jij een normaal grappend gesprekje tussen Lobasca en mij hier komt bombarderen met een rotopmerking. Het ging nota bene over een broodrooster, dus jouw onverhoedse aanval had daar niets te zoeken.

Begin je hem al te begrijpen?
Mwah.... ik had gisteren begrepen dat onverhoedse aanvallen in de SC jou niet vreemd waren, en een grapje over een broodrooster vind ik niet echt van het zelfde kaliber als een persoonlijk drama.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53225067
Wijntje, chips check
en Queen 3 all in.
  zondag 16 september 2007 @ 19:06:54 #256
16305 Jappie
parttime reverend
pi_53225089
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef kleinzusje het volgende:

Goed uitrusten nu hoor....
  zondag 16 september 2007 @ 19:09:28 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53225144
quote:
Sterkte meis
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 19:09:37 #258
137949 Disana
pi_53225148
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah.... ik had gisteren begrepen dat onverhoedse aanvallen in de SC jou niet vreemd waren, en een grapje over een broodrooster vind ik niet echt van het zelfde kaliber als een persoonlijk drama.
Prima, dan staat bij deze vast dat jij niet schuwt mensen weg te jagen en hun plezier te vergallen.

Praat voortaan voor jezelf en doe dat als het speelt. Je bent immers zo'n voorstander van een plezierige SC.
pi_53225176
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels wat daar is geschreven. Ik vind Disana's afzijdige reactie een logische. Overigens was ze daarin niet alleen. KZ die van meet af aan bakken met kots over Disana leeggiet zorgt er nu voor dat jullie Disana verwijten dat ze een actief ongeïnteresseerde houding heeft aangemeten. Jammer dat je KZ daar in steunt. Jammer dat je de andere kant in je beoordeling niet meeneemt. Een pispaaltje is misschien ook wel een stuk gemakkelijker voor jullie.
pi_53225191
quote:

Dank Lea, dank Jappie
Dank Veulen voor gisteren ( je mooie woorden)
Dank Hidiho voor je steun.

Het drama was waar, HiDi en PPI weten dat, omdat ik bij ze terecht kon. Ik overdrijf graag, maar was gisteren inderdaad mn drama aan het delen. Is gevaarlijk, maar mijn keuze.

IK kom dit even melden omdat Disana al eerder een reactie had geplaatst toen ik verscheen dat ze daarom weg ging. Ben te moe om de quote te zoeken.

Ik heb net geslapen en mn verdriet IR gedeeld. Dat was gisteren lastig omdat de mensen van wie ik houd sliepen.

Dank voor jullie steun, ik ga wat lurken en negeer Disana van af nu compleet. Dus geen zorgen vanuit mijn kant.

Prossie, ik mag je, ik weet dat ik een raredrama doos kan zijn, maar dit keer was het echt en heb me netjes gehouden.
Nog een bewijs: iemand waar ik zielsveel van houd is vandaag jarig en ik kan er niet heen, omdat ik ziek ben, er niet uit zie en niet in staat ben om dat te verbergen.

Morgen heb ik een erge drukke dag, met voor mij belangrijke afspraken.

Ik heb niemand en dan ook niemand opgetrommelt hier en heb Gert een PM gestuurd om hm te bedanken voor zijn FB/ Mod kwaliteiten.

Dat was het
Is goed schat, ik hou ook van jou hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')