oh mijn godquote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Dus jullie haat tegen een negerin -omdat ze zwart is?- is dusdanig groot dat jullie geen insiders view over alle manipulaties willen lezen?
als zij een boek uitbrengt is ze nog dommer dan ik dacht...daarbij als ik insiders wil weten raadpleeg ik mijn bronnen in tv land wel.quote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Dus jullie haat tegen een negerin -omdat ze zwart is?- is dusdanig groot dat jullie geen insiders view over alle manipulaties willen lezen?
Dat kan Johnny niks schelen...want ik kan je dit vertellen...ELK programma op TV verbied mensen er over te praten als het uitkomt voor het programma afgelopen is kan Natasja inpakken en vluchten voor de miljoenen schadeclaim. Ze heeft letterlijk het recht NIET om iets inhoudelijk of uithoudelijk over het programma te zeggen..daar tekent ze voor. Daarbij...ze wil wederom AANDACHT...ik schijt op de kutwijf.quote:Op maandag 3 september 2007 00:51 schreef APK het volgende:
http://www.veoh.com/videos/v1079954BdDh38SC&source=embedVideo
Ik mag hopen dat ze een goede ghostwriter heeft, maar het lijkt mij zeker interessant als zij gaat onthullen op welke manier er achter de schermen gemanipuleerd wordt.
Ze is dom / slim genoeg om net even te veel los te laten.
Maak je borst maar nat John, mamma is boos!![]()
Het boek kan dus per 1 januari in de schappen liggen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
...als het uitkomt voor het programma afgelopen is kan Natasja inpakken en vluchten voor de miljoenen schadeclaim...
Dat lijkt haar niet te boeien. Respect voor die sista!quote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Fliepke het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk wel een NDA moeten tekenen en dus krijgt ze dan een rechtzaak aan d'r broek als ze het boek uitbrengt.
De mods boycotten mij.quote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Cynix ® het volgende:
Is die woordspeling in de TT opzettelijk?
Ik vind het wel dapper dat ze die proleet en zijn miljoenen even zenuwachtig maakt.quote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Daarbij...ze wil wederom AANDACHT...ik schijt op de kutwijf.
je zegt het goed...ballen en die heeft ze ook nog van John gekregen ook...quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat ze die proleet en zijn miljoenen even zenuwachtig maakt.
Alleen al die uitspraak over de stemmingen in het filmpje is al contractbreuk.
Deze dame heeft ballen.![]()
Enige positieve draai die ik eraan kan geven, is dat ze Jaap voor zal zijn. Dit vrouwtje blijft natuurlijk uitschot. Ik ben diep teleurgesteld in de naïviteit waarmee JdM deze types (Natasia, Brian, Jaap) in dienst heeft genomen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat ze die proleet en zijn miljoenen even zenuwachtig maakt.
Alleen al die uitspraak over de stemmingen in het filmpje is al contractbreuk.
Deze dame heeft ballen.![]()
Grappig.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in de naïviteit waarmee JdM deze types (Brian, Jaap) in dienst heeft genomen.
Da's een inschatting die ik niet zou maken.quote:Op maandag 3 september 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Grappig.
Zonder publiciteitskanonnen als Nartasia en Jaap zou volgens mij niemand van het bestaan van dit programma weten.
Verdomd, het is gewoon helemaal waar!!quote:Op maandag 3 september 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Grappig.
Zonder publiciteitskanonnen als Nartasia en Jaap zou volgens mij vrijwel niemand van het bestaan van dit programma weten.
Ga solliciteren bij Fons.quote:Op maandag 3 september 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Da's een inschatting die ik niet zou maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |