oh mijn godquote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Dus jullie haat tegen een negerin -omdat ze zwart is?- is dusdanig groot dat jullie geen insiders view over alle manipulaties willen lezen?
als zij een boek uitbrengt is ze nog dommer dan ik dacht...daarbij als ik insiders wil weten raadpleeg ik mijn bronnen in tv land wel.quote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Dus jullie haat tegen een negerin -omdat ze zwart is?- is dusdanig groot dat jullie geen insiders view over alle manipulaties willen lezen?
Dat kan Johnny niks schelen...want ik kan je dit vertellen...ELK programma op TV verbied mensen er over te praten als het uitkomt voor het programma afgelopen is kan Natasja inpakken en vluchten voor de miljoenen schadeclaim. Ze heeft letterlijk het recht NIET om iets inhoudelijk of uithoudelijk over het programma te zeggen..daar tekent ze voor. Daarbij...ze wil wederom AANDACHT...ik schijt op de kutwijf.quote:Op maandag 3 september 2007 00:51 schreef APK het volgende:
http://www.veoh.com/videos/v1079954BdDh38SC&source=embedVideo
Ik mag hopen dat ze een goede ghostwriter heeft, maar het lijkt mij zeker interessant als zij gaat onthullen op welke manier er achter de schermen gemanipuleerd wordt.
Ze is dom / slim genoeg om net even te veel los te laten.
Maak je borst maar nat John, mamma is boos!![]()
Het boek kan dus per 1 januari in de schappen liggen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
...als het uitkomt voor het programma afgelopen is kan Natasja inpakken en vluchten voor de miljoenen schadeclaim...
Dat lijkt haar niet te boeien. Respect voor die sista!quote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Fliepke het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk wel een NDA moeten tekenen en dus krijgt ze dan een rechtzaak aan d'r broek als ze het boek uitbrengt.
De mods boycotten mij.quote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Cynix ® het volgende:
Is die woordspeling in de TT opzettelijk?
Ik vind het wel dapper dat ze die proleet en zijn miljoenen even zenuwachtig maakt.quote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Daarbij...ze wil wederom AANDACHT...ik schijt op de kutwijf.
je zegt het goed...ballen en die heeft ze ook nog van John gekregen ook...quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat ze die proleet en zijn miljoenen even zenuwachtig maakt.
Alleen al die uitspraak over de stemmingen in het filmpje is al contractbreuk.
Deze dame heeft ballen.![]()
Enige positieve draai die ik eraan kan geven, is dat ze Jaap voor zal zijn. Dit vrouwtje blijft natuurlijk uitschot. Ik ben diep teleurgesteld in de naïviteit waarmee JdM deze types (Natasia, Brian, Jaap) in dienst heeft genomen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat ze die proleet en zijn miljoenen even zenuwachtig maakt.
Alleen al die uitspraak over de stemmingen in het filmpje is al contractbreuk.
Deze dame heeft ballen.![]()
Grappig.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in de naïviteit waarmee JdM deze types (Brian, Jaap) in dienst heeft genomen.
Da's een inschatting die ik niet zou maken.quote:Op maandag 3 september 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Grappig.
Zonder publiciteitskanonnen als Nartasia en Jaap zou volgens mij niemand van het bestaan van dit programma weten.
Verdomd, het is gewoon helemaal waar!!quote:Op maandag 3 september 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Grappig.
Zonder publiciteitskanonnen als Nartasia en Jaap zou volgens mij vrijwel niemand van het bestaan van dit programma weten.
Ga solliciteren bij Fons.quote:Op maandag 3 september 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Da's een inschatting die ik niet zou maken.
Natasja kent maar 1 waarheid, en dat is haar eigen waarheid.quote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
quote:
Waarheid is een fundamenteel begrip dat min of meer synoniem is met echtheid, geldigheid, juistheid. Als iemand met opzet onwaarheid spreekt liegt hij.quote:Op maandag 3 september 2007 07:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja kent maar 1 waarheid, en dat is haar eigen waarheid.
dit was blijkbaar lang genoeg..quote:Op maandag 3 september 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia wilde toch even uit de schijnwerpers?
Audiobooks worden de nieuwe trendquote:Op maandag 3 september 2007 02:19 schreef Inukshuk het volgende:
Ik zou het best willen lezen, als er maar geen foto's in komen te staan, en het niet op tape wordt uitgegeven.
Haar geld was toch op?quote:Op maandag 3 september 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ze meteen na haar exit uit de villa verklaarde de publiciteit volledig te zullen gaan mijden, had ze natuurlijk gerekend op een leven in de media-schijnwerpers. Waarbij ze dan af en toe "de hand over haar hart zou strijken" en een interview zou geven, eens per week of zo, aan een TV-programma of een landelijk dagblad.. Maar ja, het liep anders. Niemand bleek erg geinteresseerd in deze geesteszieke heks. Viel dat even tegen. Dus goh, nu gaat ze territorium terugwinnen door een "boek" te schrijven.quote:Op maandag 3 september 2007 11:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ze moet en zal een BN-er worden. Als het Kelly lukt, moet het haar ook lukken. Het alternatief is een baan zoeken en daar moet je toch niet aan denken?
Dat betekent dat Natasja binnenkort half-naakt in sexspotjes gaat acteren? Daar zit ik eigenlijk niet op te wachtenquote:Op maandag 3 september 2007 11:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ze moet en zal een BN-er worden. Als het Kelly lukt, moet het haar ook lukken. Het alternatief is een baan zoeken en daar moet je toch niet aan denken?
Telefoon/webcamsex met iemand die zo'n stem heeft?quote:Op maandag 3 september 2007 11:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat betekent dat Natasja binnenkort half-naakt in sexspotjes gaat acteren? Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten![]()
![]()
Jij doet alleen het missionarisstandje ?quote:Op maandag 3 september 2007 11:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Telefoon/webcamsex met iemand die zo'n stem heeft?![]()
Denk/ hoop dat de 1e 100 uit de stats een gratis exemplaar krijgen van FOK!quote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef Repeat het volgende:
Weet je wat pas erg is, dat is dat er straks onwijs veel mensen (van die streamers) dat boek nog gaan kopen ook
Die laatste zin hè ?quote:Op maandag 3 september 2007 18:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, en ze is zooooooo verliefd, en PSSSST hij is ook nog miljonair hoor!![]()
beters koopt geen ene hond dat kutboekquote:Op maandag 3 september 2007 18:46 schreef ruby het volgende:
Zojuist was Natasia even te zien in RTL Boulevard.
Het maakt 'r niets uit als Talpa haar voor het gerecht sleept. Dan moet ze maar een boete van 50.000 euro betalen. En aangezien haar boek veeeeeeeeeeeeel meer gaat opleveren.
En Natasia heeft weer een nieuw vriendje. Ze is helemaal verliefd. En weet je wat? Hij is nog miljonair ook.
Ze had nog steeds een eng hoofd overigens.
Ach en anders sponsort haar nieuwe miljonairsvriendje haar wel.quote:Op maandag 3 september 2007 19:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
beters koopt geen ene hond dat kutboek
Wat heeft mijn sexleven hier mee te maken?quote:Op maandag 3 september 2007 17:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij doet alleen het missionarisstandje ?
Probeer eens een keertje wat anders..
Rustig opbouwen
[afbeelding]
Ik denk ook wel dat een audioboek gaat verkopen
Ene Tjeerd begreep ik gisteren bij Jensen. Zit in de muziek en is vastgoedhandelaar. Die moet toch te google-en zijn?quote:Op maandag 3 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Ach en anders sponsort haar nieuwe miljonairsvriendje haar wel.
Ene Steven Brown.![]()
Het fijne van internet is dat er dan vast wel gedeeltes uitlekken.quote:
"blackie"..oeps sorry Natasha heeft een te grote surinaamse mond en moet eens leren bescheidener te zijn. Wat voegt haar boek nu toe aan de Nederlandse literatuur dan dat het waarschijnlijk het niveau van de Story of Weekend niet zal ontstijgen kwa inhoud. Of niet?quote:Op maandag 3 september 2007 00:51 schreef APK het volgende:
http://www.veoh.com/videos/v1079954BdDh38SC&source=embedVideo
Ik mag hopen dat ze een goede ghostwriter heeft, maar het lijkt mij zeker interessant als zij gaat onthullen op welke manier er achter de schermen gemanipuleerd wordt.
Ze is dom / slim genoeg om net even te veel los te laten.
Maak je borst maar nat John, mamma is boos!![]()
Who cares, Natasia is slim genoeg om tenminste één onthulling in het boek te verwerken waaruit blijkt dat Huub benadeeld is en als dat in de Telegraaf komt lopen alle natte DGK-kutjes slaafs naar de boekhandel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef ihugster het volgende:
Wat voegt haar boek nu toe aan de Nederlandse literatuur dan dat het waarschijnlijk het niveau van de Story of Weekend niet zal ontstijgen kwa inhoud. Of niet?![]()
Voorwoord van de auteur:quote:Op woensdag 5 september 2007 17:53 schreef tong80 het volgende:
Boektitel : 'SCHREEUW NIET TEGEN ME.'
Dat is absoluut onzin.quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt ook al meegekregen welke "miljonair" het zou zijn?? Steve Brown.....
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:03 schreef Linkmiegel het volgende:
ze is al druk bezig.. ik heb haar gespot toen ze bezig was, heb meteen maar een foto genomen
[afbeelding]
Ze kan praten en daarmee dicteren.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:58 schreef the_legend_killer het volgende:
kan natasia schrijven dan ?
Pas op hoor, die wordt weggehaald! Ik postte laatst een plaatje van Natasia in de dierentuin, maar dat mocht niet van de Natasia gestapo hierquote:Op donderdag 6 september 2007 01:03 schreef Linkmiegel het volgende:
ze is al druk bezig.. ik heb haar gespot toen ze bezig was, heb meteen maar een foto genomen
[afbeelding]
hehe voorlopig staat die er nog gewoonquote:Op donderdag 6 september 2007 18:33 schreef patty het volgende:
[..]
Pas op hoor, die wordt weggehaald! Ik postte laatst een plaatje van Natasia in de dierentuin, maar dat mocht niet van de Natasia gestapo hier
Iloma.quote:
Als het goed is heeft ze toch getekend dat ze daar niets over mag zeggen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Het leuke is dat ze daar misschien wel schijt aan heeft. En we hebben volgens mij geen voorbeeldmateriaal waar $jonnie écht iemand voor het gerecht heeft gedaagd, dus misschien bluft-ie wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Als het goed is heeft ze toch getekend dat ze daar niets over mag zeggen.
Laat ze eerst überhaupt maar een ghostwriter zien te vinden die het gewauwel van die geestelijk gehandicapte hoer in letters weet om te zetten.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze daar misschien wel schijt aan heeft. En we hebben volgens mij geen voorbeeldmateriaal waar $jonnie écht iemand voor het gerecht heeft gedaagd, dus misschien bluft-ie wel.
Haha, je reinste nachtmerrie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:26 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Waarschijnlijk komt het boek ook uit op CD zodat ze haar woorden extra kracht kan bijzetten door ze schreeuwend in je oor te fluisteren![]()
Jij wacht op de film/ DvDquote:Op woensdag 5 september 2007 05:27 schreef Cynix ® het volgende:
Een boek met onthullingen over hoe het er écht aan toe gaat achter de schermen zou na BB1 of BB2 zeker in slaan als een bom, maar zou er anno 2007 nog iemand in geïnteresseerd zijn dat de kandidaten bij de audities hun eigen koffie moesten betalen en dat Sjonnie ze verplichtte om 3 keer per week iets geks te doen voor de camera op straffe van een ongunstige verhaallijn?
Ik heb zelf de eerste 8 maanden intensief gevolgd en mij zal het jeuken welk wurgcontract ze getekend hebben of welk ander onrecht ze is aangedaan. Laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat ik mijn slaapzak alvast klaar leg voor de boekpremiere.
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:57 schreef Badabingea het volgende:
Ik hoorde dat er een ander oud bewoner ook al mee bezig zou zijn. En nee, die Natasia kan ik niet uitstaan.
dat zeg ik...quote:
Waarschijnlijk niet zoveelquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft mijn sexleven hier mee te maken?
Okay,quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:30 schreef ppi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel![]()
![]()
Bij nader inzien was ik een beetje slordig aan het lezen en formuleren in mijn vorige post![]()
Een andere manier van handsfree bellen?quote:Werd een beetje afgeleid door de gedachte van Natasia en telefoonsex.
Voordeel is wel dat je de hoorn niet aan je oor hoeft te houden![]()
Haarscherpe analyse, jij moet ook een boek gaan schrijfen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:03 schreef crazybitch26 het volgende:
dat wijf spoort echt niet ze zal eens bij de zelf moeten blijfen en dat houd in dat ze eens voor der kinderen moet zorgen en der eigen moet gaan schamen met wat ze weer allemaal doet ze heeft al weer een nieuwe vent ijskoud leuk hoor voor die kinderen van der maar niet heus ach als hij maar geld heb dacht ze echt blijkt maar weer dat ze net zo dom in haar prive leven is als in die kooi
Ja... omdat ik zelf een negert ben zal ik het zeggen: Negers zoals zij kunnen alleen maar over doekoesen matties en homies en met een dikke W praten en hun trotse afkomstquote:Op maandag 3 september 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Overdrijf niet zo , daarvoor doet ze mee aan het programma en daarvoor krijgt ze al die negatieve shit ook over dr heen. Ze moet dr gebruik van maken ! Groot gelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat kan Johnny niks schelen...want ik kan je dit vertellen...ELK programma op TV verbied mensen er over te praten als het uitkomt voor het programma afgelopen is kan Natasja inpakken en vluchten voor de miljoenen schadeclaim. Ze heeft letterlijk het recht NIET om iets inhoudelijk of uithoudelijk over het programma te zeggen..daar tekent ze voor. Daarbij...ze wil wederom AANDACHT...ik schijt op de kutwijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |