quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen![]()
Ja alsof ze daar van wakker liggen bij RTL, lachen ze alleen maar nog harderquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.
Natuurlijk weten ze dat de fora op hun kop zouden gaan staan met deze actie.
Ze willen van ons af en snel ook.
Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 00:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Een advocaat erop en de cp verwisselen weer van eigenaar, is er een advocaat hier op Fok ?![]()
Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzettenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom ? waarom ?
Ik kan er niet bij......
Lieke is lief voor Fries.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
Van 5 stumpers zonder realiteitsgevoel kan je het nog wel winnen, maar van een sensatie-belustie redactie met de handen aan de knoppen niet. Weten Huub en Lieke dat zij bij hun verhaal telkens een streamlock om de oren krijgen?
Als je weet hoe de shit van de laatste dagen in beeld gebracht wordt, loop je toch linea recta de poort uit? Die borg (wat er nog van over is) verdienen ze wel terug met een schnabbeltje links en rechts.
Terror van 5 tegen 2, en wie krijgen de boetes? De 2.
Het interessantste aan het hele tv-programma is nog erachter zien te komen wat voor rare drijfveren de redactie tot deze manipulatie dwingt. De karakters en belangen van de spelers zijn compleet ondergeschikt.
wat jij wilquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mensen SMS-en voor een bewoner om waardering te uiten en diegene cp's te gunnen. Het is het enige interactieve idee van dit moment wat loopt en wat nu keihard door de redactie verkracht wordt. De kijker wordt volledig voor LUL gezet met deze actie. We worden opgeroepen door ze om de cp's voor de bewoners te verdienen en zo doen wij dat. Dit is dan ook een vorm van misleiding/oplichting die ze echt niet kunnen maken.
Hai Precious....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzetten
De overtuiging dat het allemaal van geen kant klopt en dat sommige mensen wat dieper in bepaalde shit zitten dan het lijkt is echter wel heel prominent aanwezig
Ik dat je jezelf ook flinkt voor schut zet als je jezelf nog openbaar kwaad durft te maken om dit programma. De geloofwaardigheid als al lang ver te zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.
Natuurlijk weten ze dat de fora op hun kop zouden gaan staan met deze actie.
Ze willen van ons af en snel ook.
Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
Van mij mogen ze, het interesseert me heel weinig meer.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja alsof ze daar van wakker liggen bij RTL, lachen ze alleen maar nog harder![]()
Logisch, we mogen hen kant van het verhaal niet horenquote:
Ranzige Tering Lijers misschien????quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef neehe het volgende:
RTL = Ranzige Tering Oplichters !!!!
Hij krijgt z'n totaalopbrengt van de populariteitspolls als hij vertrekt?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Huub heeft goed nieuws gehad volgens mij
Als het om kijkcjfers gaat , en dus om centen, valt er daar niks te lachen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja alsof ze daar van wakker liggen bij RTL, lachen ze alleen maar nog harder![]()
Lalalaquote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.
Wel even de feiten op een rij zetten zou ik zeggen![]()
Gelukkig niet ik hoef die twee niet te horenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef pullup het volgende:
We mogen nu zelfs niet meer een verder ongevaarlijk gesprek tussen Huub en Lieke horen hoe ze verder in het spel met deze ellende zullen omgaan.
Wat een verschrikkelijk verhaal, en wat een last om mee te moeten leven.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Vroeger had ik en zusje die door mijn moeder bijna elke dag geestelijk mishandeld werd...de gekste dingen deed ze tegen haar...tijdens eten bijvoorbeeld moest ze naast mijn moeder staan terwijl de anderen allemaal konden zitten en dan werden haar allerlei vragen gesteld waarop ze moest antwoorden en niemand van ons mocht dat haar dan voorzeggen of helpen...ook werd ze regelmatig zonder dat daar een aanleiding voor was tijdens het eten naar naar buiten de kou in gestuurd en moest daar dan soms uren blijven zitten...'s nachts werd ze uit het bed gehaald waarin we samen sliepen en dan werd ze op de gang gezet waar ze urenlang moest blijven staan
Dat waren een paar voorbeelden van een hele rits voorvallen die er plaatsvonden bij ons thuis.
Ons werd verboden er ook maar met iemand over te spreken of haar te helpen en zoals het nu is heb ik daar mijn hele leven last van ondervonden...het heeft heel veel met mij gedaan dat ik haar niet kon beschermen,ik heb geholpen waar ik kon maar dat moest altijd stiekum want mijn moeder negeerde je compleet als je iets deed wat haar niet zinde.
Ik was een kind en kon niet anders,ik was van haar afhankelijk.
Mijn zusje leeft nu niet meer want ze is gestorven doordat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Ik heb er tot op de dag van vandaag altijd ontzettend veel moeite mee gehad dat deze zaken zich hebben afgespeeld.
Ik kan er,zoals ik al heel erg vaak gemerkt heb aan mijzelf,niet tegen dat iemand gepest wordt op welke manier dan ook...ik wordt dan ontzettend kwaad en spring voor zo iemand in de bres.
Juist omdat ik het,toen ik jong was niet mocht, uitte zich dat pas toen ik uit huis was heel heftig.
Daarom is het denk ik dat dit mij ook zo veel doet,dit wat ik hier in die Kooi zie doet mij daar heel erg aan herinneren....het doet mij zelfs zoveel dat ik er gewoon lichamelijk zelfs last van krijg.
Kan je nagaan wat een programma in je losmaakt....maar één ding is voor mij duidelijk,ik snap niet dat de redactie deze psychische mishandeling zolang toestaat.
Ze moesten eens weten hoe dat mensen kapot kan maken.
Brian stormde net zo hard mee. Dat Jaap dan vooraan staat maakt in die situatie geen bal uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.
Wel even de feiten op een rij zetten zou ik zeggen![]()
Jij was toch op de andere stream aan het luisterenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Gelukkig niet ik hoef die twee niet te horen![]()
nou, wij wel!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Boe fucking hoeeeeeee cry me a river liekequote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef blomst het volgende:
Lieke nog eens over dat Brian haar sloeg.
Ach, dat telt even hier even niet ,men is te druk me te druk met andere zakenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Nostalgist het volgende:
Liefdevolle kus van Huub....
Hai Precious
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Precious....
Precies.![]()
En weer een lock na: Huub: "Gebruik je agressiviteit als kracht"
![]()
Gelukkig dat ik op een forum de users ook niet kan horen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is zeker jaquote:Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij was toch op de andere stream aan het luisteren
Maar wel lezen anders zou je niet reagerenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gellukkig dat ik op een forum de users ook niet kan horen.![]()
konden we maar iets doen, ik voel zoveel agressie hierdoorquote:Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze blijven locken... het is echt schandalig wat er gebeurt, de (betalende!!) streamers worden met de locks al in de zeik genomen en de SMSers met dit CP-debacle.
zo is het!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
Dan was je opmerking vrij overbodigquote:
Dat wel. Heb je toch gelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Maar wel lezen anders zou je niet reageren![]()
Shit ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ranzige Tering Lijers misschien????
ah, gestolen goed, maakt niet als t maar een mln is. leuk dat ik nu iig weet wat voor vlees ik in de kuip heb als ik jouw reacties lees.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lekker belangrijk met ruim een miljoen op zak![]()
Qua schrijfstijl kan ik mij bij sommigen wel een stem voorstellen....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik op een forum de users ook niet kan horen.![]()
Nee hoor dat weet je helemaal niet dat denk je te wetenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, gestolen goed, maakt niet als t maar een mln is. leuk dat ik nu iig weet wat voor vlees ik in de kuip heb als ik jouw reacties lees.
rot jij eens op naar je troep! wij kijken naar mensen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ScofieldM het volgende:
Moet je die huub horen het..het...het....het....het....het....het
Ik hoop, dat de redactie dit ook leest, zodat zij kunnen zien, waar zij mee bezig zijn!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Vroeger had ik en zusje die door mijn moeder bijna elke dag geestelijk mishandeld werd...de gekste dingen deed ze tegen haar...tijdens eten bijvoorbeeld moest ze naast mijn moeder staan terwijl de anderen allemaal konden zitten en dan werden haar allerlei vragen gesteld waarop ze moest antwoorden en niemand van ons mocht dat haar dan voorzeggen of helpen...ook werd ze regelmatig zonder dat daar een aanleiding voor was tijdens het eten naar naar buiten de kou in gestuurd en moest daar dan soms uren blijven zitten...'s nachts werd ze uit het bed gehaald waarin we samen sliepen en dan werd ze op de gang gezet waar ze urenlang moest blijven staan
Dat waren een paar voorbeelden van een hele rits voorvallen die er plaatsvonden bij ons thuis.
Ons werd verboden er ook maar met iemand over te spreken of haar te helpen en zoals het nu is heb ik daar mijn hele leven last van ondervonden...het heeft heel veel met mij gedaan dat ik haar niet kon beschermen,ik heb geholpen waar ik kon maar dat moest altijd stiekum want mijn moeder negeerde je compleet als je iets deed wat haar niet zinde.
Mijn zusje leeft nu niet meer want ze is gestorven doordat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Ik heb er tot op de dag van vandaag altijd ontzettend veel moeite mee gehad dat deze zaken zich hebben afgespeeld.
Ik kan er,zoals ik al heel erg vaak gemerkt heb aan mijzelf,niet tegen dat iemand gepest wordt op welke manier dan ook...ik wordt dan ontzettend kwaad en spring voor zo iemand in de bres.
Juist omdat ik het,toen ik jong was niet mocht, uitte zich dat pas toen ik uit huis was heel heftig.
Daarom is het denk ik dat dit mij ook zo veel doet,dit wat ik hier in die Kooi zie doet mij daar heel erg aan herinneren....het doet mij zelfs zoveel dat ik er gewoon lichamelijk zelfs last van krijg.
Kan je nagaan wat een programma in je losmaakt....maar één ding is voor mij duidelijk,ik snap niet dat de redactie deze psychische mishandeling zolang toestaat.
Riri,wat een vreselijk verhaal.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Huub heeft goed nieuws gehad volgens mij
lol ja daar zit wat inquote:Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan was je opmerking vrij overbodig![]()
Aan Huub hoor je wanneer het niet goed gaat, hij stottert wel heel erg nu.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Huub gaat stotteren................ga niet goed ...fijn Redactie.......heel goed werk weer!
Ik ga naar mijn nest Mokum, mag er om half vijf weer uit van mijn baas.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Qua schrijfstijl kan ik mij bij sommigen wel een stem voorstellen....
en die zijn niet fraai![]()
Yep.. De bewoners weten niet welke schade ze gaan ondervinden....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Hoe werkt dat bij stotteren ook al weer? Als hij er maar niet voor naar dat Anita-mokkel toe moet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Huub gaat stotteren................ga niet goed ...fijn Redactie.......heel goed werk weer!
punten afnemen had wmb een goede straf geweest, maar dan ook voor iedereen en niet weggeven aan een anderquote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
Ik ben het helemaal met Huub eens dat die boetes een waardeloos systeem zijn.
Toch vind ik dat de PP hier niet voor gebruikt had moeten worden.
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus datquote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
rot jij eens op naar je troep! wij kijken naar mensen.
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat de febo de streamers zit de treiteren.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Precious....
Precies.![]()
En weer een lock na: Huub: "Gebruik je agressiviteit als kracht"
![]()
Thanks slaap lekkerquote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn nest Mokum, mag er om half vijf weer uit van mijn baas.![]()
![]()
![]()
De rest ook een plezierige nacht toe gewenst.
(Jij ook ScofieldM)![]()
Waar staat nou vast dat de popo cp's van de drie zijn weggegeven aan een ander. Dat wordt steeds weer geschreven maar ik heb het op de streams niet gehoord.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
punten afnemen had wmb een goede straf geweest, maar dan ook voor iedereen en niet weggeven aan een ander
Jezelf vernederd voelen als een man je ziet plassen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Ik ben je gewoon zat, doei.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus dat![]()
![]()
Doe maar tot de oksels, nog beter!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ruby het volgende:
Mag die psychopaat die achter de knoppen zit, z'n vingers er afgehakt worden? Dank u.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Als dat inderdaad waar is dan mag lellebel amanda wel oppassen als ze uit de kooi zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef blomst het volgende:
Lieke nog eens over dat Brian haar sloeg.
Alleen Huub, Lieke en Amanda. Brian was de grote held.. geniet er maar van.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus wat ze hadden aan CP's moest ook ingeleverd worden
nee dat zei je in je reactiequote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet je helemaal niet dat denk je te weten![]()
kijk dit soort actie`s zet zoden aan de dijk!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je deed er nog lang over...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat ook al eerder gevraagd. Maar ik heb daarover ook niets gehoord....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat nou vast dat de popo cp's van de drie zijn weggegeven aan een ander. Dat wordt steeds weer geschreven maar ik heb het op de streams niet gehoord.
Ik ga er zelfs raar van typenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... ik zit hier echt hardop te lachen![]()
Wereldactiequote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt zielig ben jij.Hier wegblijven en grote bek over ons hebben.En dan op vol er uit worden getrapt en hier de boel verzieken.Ben nog nooit persoonlijk geworden op dit forum in al die tijd,maar jij hebt het voor elkaar.Je komt echt alleen maar rellen .quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus dat![]()
![]()
[..]
Ze roepen alleen maar op om op je favoriete bewoner te stemmen. Niet om te zorgen dat je favoriete bewoner veel cp krijgt.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:[..]
je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
rustig maar,tis al over!! de redactie van fok heeft ingegrepen!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt zielig ben jij.Hier wegblijven en grote bek over ons hebben.En dan op vol er uit worden getrapt en hier de boel verzieken.Ben nog nooit persoonlijk geworden op dit forum in al die tijd,maar jij hebt het voor elkaar.Je komt echt alleen maar rellen .![]()
oei oei oei, daadkrachtigquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja is dat zo raar.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezelf vernederd voelen als een man je ziet plassen?![]()
[..]
op naar now life voor hem dan maar??quote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vol wilde hem ook al niet meer, jammer dan
![]()
Love. I'm sure.....quote:
Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze roepen alleen maar op om op je favoriete bewoner te stemmen. Niet om te zorgen dat je favoriete bewoner veel cp krijgt.
Jeetje Riri wat een triest verhaal.Dat jij dat nu zo hier kan schrijven zegt al heel wat.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Wat vreselijk riri.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Ja las het net.Had het net gemist.Jammer nou ben ik de eerste keer de fout ingegaan,had ik me kunnen besparenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
rustig maar,tis al over!! de redactie van fok heeft ingegrepen!![]()
![]()
Leuke dit!quote:
Daarnaast is duidelijk dat Amanda meer heeft moeten inleveren dan die ze nu gekregen had bij deze verdelingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al eerder gevraagd. Maar ik heb daarover ook niets gehoord....
Voor Jaap uitgesproken was daarover kwam de streamlock.
Ja, jammer he ? hi hi hi hiquote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk. Op TV zeggen ze dat er nooit bij volgens mij. Daarom schreef ik het.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%
[afbeelding]
Wat is er niet duidelijk aan de eerste regel??![]()
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ScofieldM het volgende:
Moet je die huub horen het..het...het....het....het....het....het
Vannacht zal er vast nog wel eentje komenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
En wanneer komt de volgende streamlock?
Hij stottert met typen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vannacht zal er vast nog wel eentje komen
Ik las: ik ben gewoon zatquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
sterkte met deze zware last riri. Ik kan me voorstellen dat het verloop van DGK nu een heftig gevoel van onrechtvaardigheid en machteloosheid in je opwekt.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Die is weer gek gemaakt en doet alles voor de show.Die jongen is zo naief.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
Knap hoor van Huub ! (Benieuwd wat ze achter voor sprookjes tegen hem verteld hebben ....)
Nieteens!quote:
Ik zucht met je mee en niemand anders dan Huub mag dat hok winnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:
Wat is Huub ontzettend lief voor Lieke de hele dag al.
* zucht
Maar goed, back to reality:
Lieke :"Ik had liever gehad dat nog meer mensen een sanctie hadden gekregen"
Huub "Ja, maar goed, there's a bigger picture, vergeet dat niet. There's allways a bigger picture. Het doet alleen eventjes Au"
Lieke "Ja, ik weet het"
(liefdevolle blije knuffels)
(Huub is euforisch en gaat de 5 pesten)
Wat kan iemand nog zo opvrolijken? Bezoek en telefoneren mag achter de schermen worden ontvangen? Het vooruit zicht de winnaar te worden van de Villa?
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:
* zucht
Huub "Ja, maar goed, there's a bigger picture, vergeet dat niet. There's allways a bigger picture. Het doet alleen eventjes Au"
Lieke "Ja, ik weet het"
Wat kan iemand nog zo opvrolijken? Bezoek en telefoneren mag achter de schermen worden ontvangen? Het vooruit zicht de winnaar te worden van de Villa?
Avonne smeer jij Nadia ook is een boete aan?
Deze is van vanmidag na het gesprek waar wij niet bij mochten zijn .
Lieke krijgt het niet terug wat Nadia achter zich houd.
Mwa, Lieke heeft het ook verdiend hoor. Als schadevergoeding. Misschien mag Huub dan wel met haar meegenieten. Het lijkt me echt verstandiger als Lieke de controle over al dat geld zou hebbenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zucht met je mee en niemand anders dan Huub mag dt hok winnen.![]()
De enige echte bewoners van de kooi,alleen jammer dat rentokil niet mee wil werken aan het ongedierte wat ze in huis hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Ik ga lekker mijn mand in met een hik door de goedbedoelde drankjes van FOK tijdens de database perikelen.quote:
En terecht. Ik heb hem vandaag een tijdje op VOL bezig gezien en ben van pure ellende toen maar weer vertrokken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Of nou op 't gras neerkijkt of op die 5. Zit weinig verschil tussen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat op de rand van de bank zitten, zodat hij hoger zit dan de anderen en hij als het ware op de anderen neerkijkt.
Hij is gewoon slim, ik vind het vervelend om dat te moeten zeggen, maar het is simpelweg een feit.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat op de rand van de bank zitten, zodat hij hoger zit dan de anderen en hij als het ware op de anderen neerkijkt.
Yvonne, ik hou van je... zomaar inenequote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo nu kan ik rustig gaan slapen.Die ene klojo is weg en jij zegt iets positiefsquote:Op woensdag 5 september 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gewoon slim, ik vind het vervelend om dat te moeten zeggen, maar het is simpelweg een feit.
Ja vind ik ook, daarom zei ik het ook. Plus het feit dat hij al bij de anderen gaat zitten zegt al dat hij niet bang is.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gewoon slim, ik vind het vervelend om dat te moeten zeggen, maar het is simpelweg een feit.
waar woord.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, Lieke heeft het ook verdiend hoor. Als schadevergoeding. Misschien mag Huub dan wel met haar meegenieten. Het lijkt me echt verstandiger als Lieke de controle over al dat geld zou hebben![]()
Huub refereerde ook aan de eerste popipoll "Of het nou een kampvuur is of een jacuzzi, ik ga er gewoon bij zitten"quote:Op woensdag 5 september 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, daarom zei ik het ook. Plus het feit dat hij al bij de anderen gaat zitten zegt al dat hij niet bang is.
Ja ik ben ook wel heel benieuwd wat hier achter zit.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:
* zucht
Lieke "Ja, ik weet het"
Mis ik weer terror in Fok ookquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Yvonne, ik hou van je... zomaar inene![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:58 schreef blomst het volgende:
Ik ga Nadia en Lieke nu gezamenlijk een kaart sturen met Beter kleine tieten dan hang tieten.
Zou Nadia dat snappen?
Jij hebt het jurken passen gemist voor de filmpremiere? Er was maar één jurk, met een koordje achter, die ze met moeite aan kon. Dat vond ze helemaal niet leukquote:
Ik zat net naar de achterkant van Amanda te kijken...quote:
zit er dik inquote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef RSie het volgende:
hij komt eraan
Bij mij ook, maar daar kies ik nu voor.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamlock 1, 2, 3........
Het was opscheppen, hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Dennis wil weet weten waar Jaap is. Hij wil eerst even kontjelikken voordat ie gaat slapen.
Ik weet nog wel een winkel voor haar. De Kwantum: afdeling gordijnenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt het jurken passen gemist voor de filmpremiere? Er was maar één jurk, met een koordje achter, die ze met moeite aan kon. Dat vond ze helemaal niet leuk![]()
Staat zijn gulp nou open?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Lieke tegen Amanda: Ik hoef niet op mijn rug voor coke.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:05 schreef Varen het volgende:
dennis: ik bn gebeld door iemand, we moeten slapen
quote:
Hij is al wegquote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Zeg Nadia dat ze zo'n mooie lichaamsbouw heeft en mooie tieten.
Dat het niet gek is dat Dennis op haar valt
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
Huub: Lieke, Lieke er is gebeld he
die rogier van d'r zat in de handel en is daar inmiddels voor opgepakt.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.
De hoeveelheid connecties met criminelen wordt wel steeds groter, hoor
nadia had Lieke's bodylotion.
Net zoals haar moederquote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef RSie het volgende:
[..]
die rogier van d'r zat in de handel en is daar inmiddels voor opgepakt.
verbaasd me dan ook niks dat Amanda af en toe haar neus poederde!!!
Ach als die muts daadwerkelijk zo diep in het criminele circuit zit vinden we haar vanzelf wel een keer geliquideerd ergens op het Leidsepleinquote:Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.
De hoeveelheid connecties met criminelen wordt wel steeds groter, hoor
nadia had Lieke's bodylotion.
Jaap zwetst uit z´n vette nek...hij zou dolgraag op 1 komen te staan, evenals Dennis.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub kan wel gewonnen hebben in de POPO, maar je uiteindelijke kracht is in het huis.
twee benen met flippers? erop.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
wat voor plaatje?
Dan letten we op
Lieke!quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Wie zit er in een anti kraak woning dan?
Lieke.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Wie zit er in een anti kraak woning dan?
Ik zie een rol voor Steve Brown...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach als die muts daadwerkelijk zo diep in het criminele circuit zit vinden we haar vanzelf wel een keer geliquideerd ergens op het Leidseplein![]()
![]()
Huub (en Lieke) hebben laten zien dat ze ook in het huis de kracht hebben. Ik blijf er bij, de rest had nooit de terror kunnen doorstaan die Huub en Lieke hebben moeten doorstaan in de villa. Zij zijn alleen sterk in groepsverband, stelletje zwakkelingen.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub kan wel gewonnen hebben in de POPO, maar je uiteindelijke kracht is in het huis.
Gepakt? Of gevraagd of ze die mocht lenen?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Nadia heeft Liekes blouse gepakt, laat dat nou een blouse van de Hema zijn!
dat is hem nou, Nadir,s liefdesstaafjequote:Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie er een vingertje uithangen.![]()
Weten ze van Rogier eigenlijk? (Dat hij vastzit in Argentinïe voor smokkel) Zo ja, dan is dit een mooi beginnetje.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Over kraakpand van Lieke
Lieke "Misschien zit er nu wel een vriendje van Amanda in, een dealertje"
Huub "Nee, die hebben nu een hele lange vakantie"
Lieke "Daarom wilden ze ook Amanda bellen, maar die was er niet, dus belden ze haar zusje. Die heeft ondertussen ervaring met nare vriendjes"
Oei... das wel heel speciaal.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke.
Ze heeft een knoert van een boswachterswoning, midden in het bos.
Steve Brown is niet zo'n held, die durf alleen maar te schoppen.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie een rol voor Steve Brown...
dan kan Natas dat nog net even meepikken in haar boek![]()
Dat maakt het dat Brian hiervoor is beloond des te treuriger..quote:Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke zegt teen Huub dat ze Brian één op één wil confronteren met dat hij haar geslagen heeft. Ze laat het er niet bij zitten.
Nee gewoon gepakt, gestolen dus, persoonlijk eigendom dus, voor de zoveelste keer vandaagquote:Op woensdag 5 september 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gepakt? Of gevraagd of ze die mocht lenen?
Toch niet deze Steve Brown: http://64.233.183.104/search?q=cache:WyaScEa88CkJ:www.geenstijl.nl/mt/archieven/923911.html+steve+brown&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nlquote:Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie een rol voor Steve Brown...
dan kan Natas dat nog net even meepikken in haar boek![]()
Misschien dat de kneus achter de knoppen in slaap gevallen is.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:18 schreef RSie het volgende:
het duurt niet lang meer tot de volgende SL.
ze vertellen nu wel dingen die eigenlijk niet voor streamers bedoeld zijn!!
Ja, zo weten wij het toch ook? Van de streams.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weten ze van Rogier eigenlijk? (Dat hij vastzit in Argentinïe voor smokkel) Zo ja, dan is dit een mooi beginnetje.
Daarom is ze ook zo boosquote:Op woensdag 5 september 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat maakt het dat Brian hiervoor is beloond des te treuriger..
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien dat de kneus achter de knoppen in slaap gevallen is.
ik denk het ook want er komt zo af en toe info doorheen waarvan ik 100% zeker weet dat het niet nar buiten mocht komen. dingen over buiten de kooi die eerder met alle macht verborgen werden maar waarvan alle bewoners wel op de hoogte zijn maar de streamers niet!quote:Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien dat de kneus achter de knoppen in slaap gevallen is.
consumentenrecht omdat je smst voor contactpunten voor je favoriet.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:21 schreef m1sse het volgende:
Bijgelezen. Wat een ontzettende kutstreek van de redaktie.
Ik hoorde vanavond van een Engelse collega dat de Engelse BB alle tapes in moest leveren bij een of ander tv orgaan die naar aanleiding van klachten van kijkers beoordeelt of de klachten gegrond zijn. Heeft Nederland ook niet zoiets? Wishful thinking?![]()
Hij slaapt nietquote:Op woensdag 5 september 2007 01:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Is ook wel heul vermoeiend, 2513x per dag die streamlock knop indrukken
![]()
Het was al bekend dat de miljonairs soms achter familieleden zien.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
consumentenrecht omdat je smst voor contactpunten voor je favoriet.
Zou ws. de enige optie zijn.
Maar ik als niet-betalende-screamer ben al weer gerustgesteld omdat Lieke en Huub heel erg vrolijk zijn.
De kijker wordt genaaid, maar het onrecht in het huis is blijkbaar al gecompenseerd op een voor ons onbekende wijze.
De streamlockknop raakt versletenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:23 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat is de reden dat de bewoners nu al moeten gaan slapen van de redactie?
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was al bekend dat de miljonairs soms achter familieleden zien.
Wilgo is daar menig keertje geweest voor Natasja.
Dus ik denk dat H en L wel stiekem bezoek is toegezegd
Dat zou betekenen dat Huub en Lieke alleen voor het oog van de buitenwereld en de medebewoners benadeeld worden. Dan lijkt het verhaal van expres een underdog creeeren zodat die de publiekslieveling wordt toch weer te kloppen. Anders kan ik geen reden verzinnen waarom ze zoiets doen.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Het was al bekend dat de miljonairs soms achter familieleden zien.
Wilgo is daar menig keertje geweest voor Natasja.
Dus ik denk dat H en L wel stiekem bezoek is toegezegd
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
en meer wil ik hier niet over kwijt![]()
vandaag?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
zoals Nicolaas mij ooit eens face2face heeft verteld,.... Vergeet niet dat het 1 grote pilot is.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:27 schreef m1sse het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Huub en Lieke alleen voor het oog van de buitenwereld en de medebewoners benadeeld worden. Dan lijkt het verhaal van expres een underdog creeeren zodat die de publiekslieveling wordt toch weer te kloppen. Anders kan ik geen reden verzinnen waarom ze zoiets doen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
Dat is in een telefoongesprek in de private van Amanda met haar pornovriendje naar voren gekomen. Ik weet niet meer of het echt in de groep is gegooidquote:Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, zo weten wij het toch ook? Van de streams.
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De streamlockknop raakt versleten![]()
Wens haar sterktequote:Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het bij de verkeerde zender zit, dit had bij Veronica moeten zittenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:29 schreef RSie het volgende:
[..]
zoals Nicolaas mij ooit eens face2face heeft verteld,.... Vergeet niet dat het 1 grote pilot is.
dus ze doen maar wat en zien wel wat ervan komt?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:29 schreef RSie het volgende:
zoals Nicolaas mij ooit eens face2face heeft verteld,.... Vergeet niet dat het 1 grote pilot is.
Nou, ik kan nog wel wat verzinnen over de vermeende connecties tussen John de Mol, zijn zoon, Steve Brown, Natasia, Milton Felter, Flens Pannekoek, Amanda, Rogier, PC Hooftstraat, Nadia, stewardes naar de Antillen, Brian,quote:Op woensdag 5 september 2007 01:27 schreef m1sse het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Huub en Lieke alleen voor het oog van de buitenwereld en de medebewoners benadeeld worden. Dan lijkt het verhaal van expres een underdog creeeren zodat die de publiekslieveling wordt toch weer te kloppen. Anders kan ik geen reden verzinnen waarom ze zoiets doen.
Vertel,vertel..quote:Op woensdag 5 september 2007 01:30 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
nee,.. over vandaag weet ik niets.
eerste deel van het verhaaltje daarentegen![]()
*shiver*quote:Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
Nou, ik kan nog wel wat verzinnen over de vermeende connecties tussen John de Mol, zijn zoon, Steve Brown, Natasia, Milton Felter, Flens Pannekoek, Amanda, Rogier, PC Hooftstraat, Nadia, stewardes naar de Antillen, Brian,
en dat het toch eigenlijk wel sneu is dat Huppeltje en Likke dan kansloos zijn als muisjes voor de grote katten, en dat ze daarom nog een brokje kaas krijgen en nog wat extra levensduur.
Maar dat doe ik natuurlijk echt niet
Ik hoop dat ze te horen krijgen hoe verontwaardigd hier op gereageerd is?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
Als ouder van Lieke had ik zaterdag nacht al dat kantoor daar binnen gestormd, dus die zal heus niet stil hebben gezeten.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:28 schreef m1sse het volgende:
[..]
Is de familie van Lieke inmiddels niet gek van woede?
De omgevingsgeluiden klinken veel harder inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub en Lieke moeten duidelijk de zender goed doen, maar we horen niks meer.
Amanda en Brian doen een konijnen-overwinnings-dansje
Nadia ligt eenzaam in zijn bed, want Dennis is nog met zijn grote vriend aan het napraten.
Ja, weltrusten. Ook geen streams meer toch ??quote:Op woensdag 5 september 2007 02:17 schreef Yollie het volgende:
Nou dat was me weer een dagje streamen, geweldig. Tot straks allemaal en slapie slapie..... Iedereen lijkt daar ook in diepe rust.
steve brown?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, ik kan nog wel wat verzinnen over de vermeende connecties tussen John de Mol, zijn zoon, Steve Brown, Natasia, Milton Felter, Flens Pannekoek, Amanda, Rogier, PC Hooftstraat, Nadia, stewardes naar de Antillen, Brian,
en dat het toch eigenlijk wel sneu is dat Huppeltje en Likke dan kansloos zijn als muisjes voor de grote katten, en dat ze daarom nog een brokje kaas krijgen en nog wat extra levensduur.
Maar dat doe ik natuurlijk echt niet
Hij is ineens spontaan bevriend met Natasia, en heeft ooit gedreigd Johnny de Mol te ontvoeren.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:20 schreef gomi het volgende:
[..]
steve brown?
hoezo hij in de connectie?
ah k, wist niet dat hij bevried was met natasiaquote:Op woensdag 5 september 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is ineens spontaan bevriend met Natasia, en heeft ooit gedreigd Johnny de Mol te ontvoeren.
avonne draait ook door.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:20 schreef gomi het volgende:
[..]
steve brown?
hoezo hij in de connectie?
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 september 2007 07:02 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Het is nog rustig in de kooi.
Ik kreeg niet echt de indruk dat Brian en Lieke of Huub en Amanda aan het knuffelen waren de afgelopen dagen tijdens de streamlock.quote:Op woensdag 5 september 2007 07:24 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
goedenmorgen...effe bijgelezen en het is net wat natasia zei bij jenssen ..HET IS 24 UUR per dag t.v maken en niks anders !
wij lopen ons op te fokke en als er een streamlock is staan ze elkaar mischien wel te knuffelen en als de lock eraf gaat is het weer van eennnnn actie......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |