abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52950378
Lamaar... Nothing changes....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:00 #2
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950383
quote]Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:

[..]

je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
[/quote]

Het zit juridisch toch iets anders in elkaar vrees ik, denk je niet dat ze deze aktie hebben overlegd met de juristen van RTL?? Reken maar niemand kan ze iets maken en dat weten huub en lieke ook. Tuurlijk hoef je het niet te begrijpen maar je kunt er maar beter mee dealen.
Ik vind reakties hier zwaar overtrokken, we spannen een rechtszaak aan of we gaan Fons mailen en schrijven of we gaan naar de krant en de story hou toch op
Als het Brian was geweest die alles in had moeten leveren had iedereen hier de duimen omhoog gestoken en zich ten koste van hem helemaal rot gelachen en zeg niet dat het niet zo is.
Neeeeeeeee nu is het huub dus moeten er weer vliegtuigen en kaartenakties op touw worden gezet, ik vind het allemaal nogal kortzichtig en helaas is dat bij alle fora zo
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950384
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.
Natuurlijk weten ze dat de fora op hun kop zouden gaan staan met deze actie.
Ze willen van ons af en snel ook.

Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:09 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52950387
Mooie TT
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_52950389
Van 5 stumpers zonder realiteitsgevoel kan je het nog wel winnen, maar van een sensatie-belustie redactie met de handen aan de knoppen niet. Weten Huub en Lieke dat zij bij hun verhaal telkens een streamlock om de oren krijgen?
Als je weet hoe de shit van de laatste dagen in beeld gebracht wordt, loop je toch linea recta de poort uit? Die borg (wat er nog van over is) verdienen ze wel terug met een schnabbeltje links en rechts.
Terror van 5 tegen 2, en wie krijgen de boetes? De 2.
Het interessantste aan het hele tv-programma is nog erachter zien te komen wat voor rare drijfveren de redactie tot deze manipulatie dwingt. De karakters en belangen van de spelers zijn compleet ondergeschikt.
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_52950395
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen
Mensen SMS-en voor een bewoner om waardering te uiten en diegene cp's te gunnen. Het is het enige interactieve idee van dit moment wat loopt en wat nu keihard door de redactie verkracht wordt. De kijker wordt volledig voor LUL gezet met deze actie. We worden opgeroepen door ze om de cp's voor de bewoners te verdienen en zo doen wij dat. Dit is dan ook een vorm van misleiding/oplichting die ze echt niet kunnen maken.
pi_52950398
Liefdevolle kus van Huub....

Hai Precious
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:51 #8
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950406
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
Bedenk hoe ondertussen de redactie en RTL op de forums zitten te lezen. Ze lachen zich rot.

Wellicht moeten we nog voor een laatste maal een vliegtuigje boven de villa sturen:"FOK! neemt afscheid van DGK, vaarwel loosers !"
Ja alsof ze daar van wakker liggen bij RTL, lachen ze alleen maar nog harder
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950408
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:13 schreef neehe het volgende:

[..]

Een advocaat erop en de cp verwisselen weer van eigenaar, is er een advocaat hier op Fok ?
dat zou mooi zijn
  woensdag 5 september 2007 @ 00:17:58 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52950409
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]

Maar waarom ? waarom ?

Ik kan er niet bij......

Lieke is lief voor Fries.
Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzetten
De overtuiging dat het allemaal van geen kant klopt en dat sommige mensen wat dieper in bepaalde shit zitten dan het lijkt is echter wel heel prominent aanwezig
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52950412
pi_52950418
Huub heeft goed nieuws gehad volgens mij
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_52950424
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
pi_52950431
Huub wint het vast wel. Dat is voor JdM de goedkoopste oplossing met al die boetes.
pi_52950435
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
Van 5 stumpers zonder realiteitsgevoel kan je het nog wel winnen, maar van een sensatie-belustie redactie met de handen aan de knoppen niet. Weten Huub en Lieke dat zij bij hun verhaal telkens een streamlock om de oren krijgen?
Als je weet hoe de shit van de laatste dagen in beeld gebracht wordt, loop je toch linea recta de poort uit? Die borg (wat er nog van over is) verdienen ze wel terug met een schnabbeltje links en rechts.
Terror van 5 tegen 2, en wie krijgen de boetes? De 2.
Het interessantste aan het hele tv-programma is nog erachter zien te komen wat voor rare drijfveren de redactie tot deze manipulatie dwingt. De karakters en belangen van de spelers zijn compleet ondergeschikt.
helemaal mee eens
  woensdag 5 september 2007 @ 00:19:03 #16
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950438
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:

[..]

Mensen SMS-en voor een bewoner om waardering te uiten en diegene cp's te gunnen. Het is het enige interactieve idee van dit moment wat loopt en wat nu keihard door de redactie verkracht wordt. De kijker wordt volledig voor LUL gezet met deze actie. We worden opgeroepen door ze om de cp's voor de bewoners te verdienen en zo doen wij dat. Dit is dan ook een vorm van misleiding/oplichting die ze echt niet kunnen maken.
wat jij wil
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950446

STREAMLOCK
pi_52950448
Goedemorgen :W
pi_52950453
Brian heeft Lieke dus echt een knal verkocht.En dan nog beloond worden ook.
pi_52950458
We mogen nu zelfs niet meer een verder ongevaarlijk gesprek tussen Huub en Lieke horen hoe ze verder in het spel met deze ellende zullen omgaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52950463
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb daar al lezende in m'n boek wel wat theorieën over, maar die ga ik hier niet neerzetten
De overtuiging dat het allemaal van geen kant klopt en dat sommige mensen wat dieper in bepaalde shit zitten dan het lijkt is echter wel heel prominent aanwezig
Hai Precious....

Precies.

En weer een lock na: Huub: "Gebruik je agressiviteit als kracht"

pi_52950465
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:

Ik dat je jezelf ook flinkt voor schut zet als je jezelf nog openbaar kwaad durft te maken om dit programma. De geloofwaardigheid als al lang ver te zoeken.
X
X
X
pi_52950470
Huub: gebruik je agressiviteit als kracht.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_52950473
RTL = Ranzige Tering Oplichters !!!!
  woensdag 5 september 2007 @ 00:20:42 #25
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950474
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.
Wel even de feiten op een rij zetten zou ik zeggen
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950479
Lieke nog eens over dat Brian haar sloeg.
pi_52950484
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Van mij mogen ze, het interesseert me heel weinig meer.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:21:14 #28
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52950486
pi_52950488
even off topic

Vroeger had ik en zusje die door mijn moeder bijna elke dag geestelijk mishandeld werd...de gekste dingen deed ze tegen haar...tijdens eten bijvoorbeeld moest ze naast mijn moeder staan terwijl de anderen allemaal konden zitten en dan werden haar allerlei vragen gesteld waarop ze moest antwoorden en niemand van ons mocht dat haar dan voorzeggen of helpen...ook werd ze regelmatig zonder dat daar een aanleiding voor was tijdens het eten naar naar buiten de kou in gestuurd en moest daar dan soms uren blijven zitten...'s nachts werd ze uit het bed gehaald waarin we samen sliepen en dan werd ze op de gang gezet waar ze urenlang moest blijven staan
Dat waren een paar voorbeelden van een hele rits voorvallen die er plaatsvonden bij ons thuis.
Ons werd verboden er ook maar met iemand over te spreken of haar te helpen en zoals het nu is heb ik daar mijn hele leven last van ondervonden...het heeft heel veel met mij gedaan dat ik haar niet kon beschermen,ik heb geholpen waar ik kon maar dat moest altijd stiekum want mijn moeder negeerde je compleet als je iets deed wat haar niet zinde.
Ik was een kind en kon niet anders,ik was van haar afhankelijk.
Mijn zusje leeft nu niet meer want ze is gestorven doordat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Ik heb er tot op de dag van vandaag altijd ontzettend veel moeite mee gehad dat deze zaken zich hebben afgespeeld.
Ik kan er,zoals ik al heel erg vaak gemerkt heb aan mijzelf,niet tegen dat iemand gepest wordt op welke manier dan ook...ik wordt dan ontzettend kwaad en spring voor zo iemand in de bres.
Juist omdat ik het,toen ik jong was niet mocht, uitte zich dat pas toen ik uit huis was heel heftig.
Daarom is het denk ik dat dit mij ook zo veel doet,dit wat ik hier in die Kooi zie doet mij daar heel erg aan herinneren....het doet mij zelfs zoveel dat ik er gewoon lichamelijk zelfs last van krijg.
Kan je nagaan wat een programma in je losmaakt....maar één ding is voor mij duidelijk,ik snap niet dat de redactie deze psychische mishandeling zolang toestaat.
Ze moesten eens weten hoe dat mensen kapot kan maken.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 5 september 2007 @ 00:21:33 #30
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52950496
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:19 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
STREAMLOCK
Logisch, we mogen hen kant van het verhaal niet horen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52950504
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef neehe het volgende:
RTL = Ranzige Tering Oplichters !!!!
Ranzige Tering Lijers misschien????
pi_52950505
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hij krijgt z'n totaalopbrengt van de populariteitspolls als hij vertrekt?
pi_52950510
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Als het om kijkcjfers gaat , en dus om centen, valt er daar niks te lachen.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 5 september 2007 @ 00:22:07 #34
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52950515
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Valt goed op!
pi_52950518
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Je hebt het dus niet goed gezien is niet erg hoor maar Jaap stormde bij haar naar binnen en Brian bleef buiten staan en toen Lieke weer naar buiten kwam sprong Brian opzij met z'n handen in de lucht.
Lalala
  woensdag 5 september 2007 @ 00:22:21 #36
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950523
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef pullup het volgende:
We mogen nu zelfs niet meer een verder ongevaarlijk gesprek tussen Huub en Lieke horen hoe ze verder in het spel met deze ellende zullen omgaan.
Gelukkig niet ik hoef die twee niet te horen
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:22:54 #37
137949 Disana
pi_52950533
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic

Vroeger had ik en zusje die door mijn moeder bijna elke dag geestelijk mishandeld werd...de gekste dingen deed ze tegen haar...tijdens eten bijvoorbeeld moest ze naast mijn moeder staan terwijl de anderen allemaal konden zitten en dan werden haar allerlei vragen gesteld waarop ze moest antwoorden en niemand van ons mocht dat haar dan voorzeggen of helpen...ook werd ze regelmatig zonder dat daar een aanleiding voor was tijdens het eten naar naar buiten de kou in gestuurd en moest daar dan soms uren blijven zitten...'s nachts werd ze uit het bed gehaald waarin we samen sliepen en dan werd ze op de gang gezet waar ze urenlang moest blijven staan
Dat waren een paar voorbeelden van een hele rits voorvallen die er plaatsvonden bij ons thuis.
Ons werd verboden er ook maar met iemand over te spreken of haar te helpen en zoals het nu is heb ik daar mijn hele leven last van ondervonden...het heeft heel veel met mij gedaan dat ik haar niet kon beschermen,ik heb geholpen waar ik kon maar dat moest altijd stiekum want mijn moeder negeerde je compleet als je iets deed wat haar niet zinde.
Mijn zusje leeft nu niet meer want ze is gestorven doordat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Ik heb er tot op de dag van vandaag altijd ontzettend veel moeite mee gehad dat deze zaken zich hebben afgespeeld.
Ik kan er,zoals ik al heel erg vaak gemerkt heb aan mijzelf,niet tegen dat iemand gepest wordt op welke manier dan ook...ik wordt dan ontzettend kwaad en spring voor zo iemand in de bres.
Juist omdat ik het,toen ik jong was niet mocht, uitte zich dat pas toen ik uit huis was heel heftig.
Daarom is het denk ik dat dit mij ook zo veel doet,dit wat ik hier in die Kooi zie doet mij daar heel erg aan herinneren....het doet mij zelfs zoveel dat ik er gewoon lichamelijk zelfs last van krijg.
Kan je nagaan wat een programma in je losmaakt....maar één ding is voor mij duidelijk,ik snap niet dat de redactie deze psychische mishandeling zolang toestaat.
Wat een verschrikkelijk verhaal, en wat een last om mee te moeten leven.
pi_52950534
Ik vond Huub in de korte tijd dat we hem net op stream hadden. Behoorlijk vrolijk en positief.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52950535
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Brian stormde net zo hard mee. Dat Jaap dan vooraan staat maakt in die situatie geen bal uit.
pi_52950540
Brian heeft lieke dus een klap gegeven
pi_52950541
En als Huub tegen Lieke zegt: gebruik je agressiviteit als kracht:

pi_52950547
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Jij was toch op de andere stream aan het luisteren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52950549
quote:

[..]

nou, wij wel!
  woensdag 5 september 2007 @ 00:23:31 #44
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950551
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef blomst het volgende:
Boe fucking hoeeeeeee cry me a river lieke
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950552
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:23:40 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_52950553
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:17 schreef Nostalgist het volgende:
Liefdevolle kus van Huub....

Hai Precious
Ach, dat telt even hier even niet ,men is te druk me te druk met andere zaken
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 5 september 2007 @ 00:23:58 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52950560
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Precious....

Precies.

Ze blijven locken... het is echt schandalig wat er gebeurt, de (betalende!!) streamers worden met de locks al in de zeik genomen en de SMSers met dit CP-debacle.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52950561
quote:

[..]

Gelukkig dat ik op een forum de users ook niet kan horen.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:24:04 #49
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950562
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef pullup het volgende:

[..]

Jij was toch op de andere stream aan het luisteren
Dat is zeker ja
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  woensdag 5 september 2007 @ 00:24:52 #50
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950583
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gellukkig dat ik op een forum de users ook niet kan horen.
Maar wel lezen anders zou je niet reageren
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950585
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze blijven locken... het is echt schandalig wat er gebeurt, de (betalende!!) streamers worden met de locks al in de zeik genomen en de SMSers met dit CP-debacle.
konden we maar iets doen, ik voel zoveel agressie hierdoor
  woensdag 5 september 2007 @ 00:24:54 #52
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52950586
quote:
zo is het!
pi_52950592
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Dat is zeker ja
Dan was je opmerking vrij overbodig
pi_52950596
Heftige shit, Riri.

Ik kan me voorstellen dat dit het één en ander in je losmaakt.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52950598
Huub baalt er echt van dat hij zijn moeder niet kan zien. Die komt aan bij hem.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:26:01 #56
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52950607
Het zijn "gelukkig" wel korte locks ipv een masterlock van enkele uren, dat scheelt dan weer ietsje
pi_52950609
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Maar wel lezen anders zou je niet reageren
Dat wel. Heb je toch gelijk.
pi_52950611
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Ranzige Tering Lijers misschien????
Shit ja, dat bedoelde ik ook.
pi_52950621
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:11 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Lekker belangrijk met ruim een miljoen op zak
ah, gestolen goed, maakt niet als t maar een mln is. leuk dat ik nu iig weet wat voor vlees ik in de kuip heb als ik jouw reacties lees.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:26:43 #60
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950625
Moet je die huub horen het..het...het....het....het....het....het
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950626
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gelukkig dat ik op een forum de users ook niet kan horen.
Qua schrijfstijl kan ik mij bij sommigen wel een stem voorstellen....
en die zijn niet fraai
pi_52950633
Lieke is niet blij.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:26:58 #63
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52950636
Huub gaat stotteren................ga niet goed ...fijn Redactie.......heel goed werk weer!
  woensdag 5 september 2007 @ 00:27:12 #64
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52950639
Ik ben het helemaal met Huub eens dat die boetes een waardeloos systeem zijn.
Toch vind ik dat de PP hier niet voor gebruikt had moeten worden.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:27:38 #65
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950648
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef gomi het volgende:

[..]

ah, gestolen goed, maakt niet als t maar een mln is. leuk dat ik nu iig weet wat voor vlees ik in de kuip heb als ik jouw reacties lees.
Nee hoor dat weet je helemaal niet dat denk je te weten
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  woensdag 5 september 2007 @ 00:27:48 #66
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52950653
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ScofieldM het volgende:
rot jij eens op naar je troep! wij kijken naar mensen.
pi_52950657
quote:
even off topic

Ik hoop, dat de redactie dit ook leest, zodat zij kunnen zien, waar zij mee bezig zijn!!!!!
Door Lieke consequent te isoleren beschadigen zij haar ook. Ook al doet dit meisje zo haar best om net te doen, alsof het haar niets doet!!
pi_52950661
quote:
even off topic
Riri,wat een vreselijk verhaal.
Ga dan niet kijken, naar dat geweld hier.
pi_52950664
quote:
even off topic

dat is een persoonlijk verschrikkelijk levensverhaal
pi_52950674
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Waarom denk je dat?
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:29:05 #71
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950675
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:25 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan was je opmerking vrij overbodig
lol ja daar zit wat in
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950677
En jahoor weer streamlock. Mogen ze nog wel wat doen van de FEBO?
pi_52950680
Dus wat ze hadden aan CP's moest ook ingeleverd worden
pi_52950685
Huub. ik ben blij dat er geen exit is voor niemand
pi_52950694
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Huub gaat stotteren................ga niet goed ...fijn Redactie.......heel goed werk weer!
Aan Huub hoor je wanneer het niet goed gaat, hij stottert wel heel erg nu.

En weer een streamlock...
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 00:30:13 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52950702
Jeetje riri, heftig verhaal dit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52950704
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Qua schrijfstijl kan ik mij bij sommigen wel een stem voorstellen....
en die zijn niet fraai
Ik ga naar mijn nest Mokum, mag er om half vijf weer uit van mijn baas.

De rest ook een plezierige nacht toe gewenst.

(Jij ook ScofieldM)
pi_52950705
quote:
even off topic
Yep.. De bewoners weten niet welke schade ze gaan ondervinden....

Ontroerend verhaal....
pi_52950706
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Hoe werkt dat bij stotteren ook al weer? Als hij er maar niet voor naar dat Anita-mokkel toe moet.
pi_52950710
Mag die psychopaat die achter de knoppen zit, z'n vingers er afgehakt worden? Dank u.
pi_52950711
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
Ik ben het helemaal met Huub eens dat die boetes een waardeloos systeem zijn.
Toch vind ik dat de PP hier niet voor gebruikt had moeten worden.
punten afnemen had wmb een goede straf geweest, maar dan ook voor iedereen en niet weggeven aan een ander
  woensdag 5 september 2007 @ 00:30:52 #82
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950712
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

rot jij eens op naar je troep! wij kijken naar mensen.
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus dat
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52950718
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hai Precious....

Precies.

Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat de febo de streamers zit de treiteren.
Mozart was haar naam.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:31:47 #84
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52950724
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik ga naar mijn nest Mokum, mag er om half vijf weer uit van mijn baas.

De rest ook een plezierige nacht toe gewenst.

(Jij ook ScofieldM)
Thanks slaap lekker
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:32:02 #85
137949 Disana
pi_52950733
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef gomi het volgende:

[..]

punten afnemen had wmb een goede straf geweest, maar dan ook voor iedereen en niet weggeven aan een ander
Waar staat nou vast dat de popo cp's van de drie zijn weggegeven aan een ander. Dat wordt steeds weer geschreven maar ik heb het op de streams niet gehoord.
pi_52950735
Bij kritiek op de Febo is er direct een lock, die kutlui kunnen niet tegen kritiek.
Dan zullen ze hier ook wel niets lezen.
pi_52950740
quote:
Jezelf vernederd voelen als een man je ziet plassen?
X
X
X
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 00:32:19 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52950741
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus dat
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 5 september 2007 @ 00:32:24 #89
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52950743
hoe worden mensen gesloopt,,nou laat dat maar aan die Redactie over, een spel is een spel,
maar dit is geen spel meer, maar mensen stuk maken!--------- 5 + hele Redactie (SCHANDE)
pi_52950758
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ruby het volgende:
Mag die psychopaat die achter de knoppen zit, z'n vingers er afgehakt worden? Dank u.
Doe maar tot de oksels, nog beter!
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:33:09 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52950759
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]

Damn... ik zit hier echt hardop te lachen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52950762
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef blomst het volgende:
Als dat inderdaad waar is dan mag lellebel amanda wel oppassen als ze uit de kooi zijn.
Mozart was haar naam.
pi_52950765
Wat zijn die vijf nou aan 't doen? Zei Nadia nou "ik schrijf het hele verhaaltje op, dan weet God zeker wat ik bedoel"?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:33:22 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_52950766
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus wat ze hadden aan CP's moest ook ingeleverd worden
Alleen Huub, Lieke en Amanda. Brian was de grote held.. geniet er maar van.
― Mark Twain
pi_52950767
pi_52950770
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Nee hoor dat weet je helemaal niet dat denk je te weten
nee dat zei je in je reactie
pi_52950780
quote:

[..]

kijk dit soort actie`s zet zoden aan de dijk!
de redactie kan nog van je leren
pi_52950782
quote:

[..]

Je deed er nog lang over...
pi_52950783
quote:

[..]

woensdag 5 september 2007 @ 00:34:15 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52950785
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar staat nou vast dat de popo cp's van de drie zijn weggegeven aan een ander. Dat wordt steeds weer geschreven maar ik heb het op de streams niet gehoord.
Ik heb dat ook al eerder gevraagd. Maar ik heb daarover ook niets gehoord....
Voor Jaap uitgesproken was daarover kwam de streamlock.
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:34:41 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_52950792
riri, wat een last om mee te leven, sterkte.
― Mark Twain
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 00:34:44 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52950794
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn... ik zit hier echt hardop te lachen
Ik ga er zelfs raar van typen

pi_52950797
Kindjes van Fons
pi_52950800
quote:

[..]

Wereldactie
Was de redactie ook maar zo daadkrachtig
pi_52950802
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Vijf sterren verdient deze!!
pi_52950805
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Echt zielig ben jij.Hier wegblijven en grote bek over ons hebben.En dan op vol er uit worden getrapt en hier de boel verzieken.Ben nog nooit persoonlijk geworden op dit forum in al die tijd,maar jij hebt het voor elkaar.Je komt echt alleen maar rellen .
pi_52950809
quote:

[..]

woensdag 5 september 2007 @ 00:35:56 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_52950815
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:[..]

je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
Ze roepen alleen maar op om op je favoriete bewoner te stemmen. Niet om te zorgen dat je favoriete bewoner veel cp krijgt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_52950817
programma zal wel stop gezet worden heb fons toch ergens geroepen ?
pi_52950827
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Echt zielig ben jij.Hier wegblijven en grote bek over ons hebben.En dan op vol er uit worden getrapt en hier de boel verzieken.Ben nog nooit persoonlijk geworden op dit forum in al die tijd,maar jij hebt het voor elkaar.Je komt echt alleen maar rellen .
rustig maar,tis al over!! de redactie van fok heeft ingegrepen!
pi_52950831
quote:

[..]

oei oei oei, daadkrachtig
pi_52950850
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:

[..]

Jezelf vernederd voelen als een man je ziet plassen?
Ja is dat zo raar.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:37:41 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_52950855
quote:

[..]

Vol wilde hem ook al niet meer, jammer dan
― Mark Twain
pi_52950859
pi_52950873
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

op naar now life voor hem dan maar??
pi_52950879
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Love. I'm sure.....
  woensdag 5 september 2007 @ 00:39:03 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52950885
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze roepen alleen maar op om op je favoriete bewoner te stemmen. Niet om te zorgen dat je favoriete bewoner veel cp krijgt.
Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%

Wat is er niet duidelijk aan de eerste regel??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52950897
quote:
even off topic
Jeetje Riri wat een triest verhaal.Dat jij dat nu zo hier kan schrijven zegt al heel wat.
Hou je taai.
pi_52950902
quote:
even off topic

Wat vreselijk riri.
Mozart was haar naam.
pi_52950903
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:

[..]

rustig maar,tis al over!! de redactie van fok heeft ingegrepen!
Ja las het net.Had het net gemist.Jammer nou ben ik de eerste keer de fout ingegaan,had ik me kunnen besparen
  woensdag 5 september 2007 @ 00:40:29 #122
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52950906

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 00:40:40 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52950910
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Leuke dit!

Je maakt hele leuke caps!

pi_52950916
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb dat ook al eerder gevraagd. Maar ik heb daarover ook niets gehoord....
Voor Jaap uitgesproken was daarover kwam de streamlock.
Daarnaast is duidelijk dat Amanda meer heeft moeten inleveren dan die ze nu gekregen had bij deze verdeling
pi_52950918
quote:

[..]

Ja, jammer he ? hi hi hi hi
  woensdag 5 september 2007 @ 00:41:06 #127
521 ruby
Hell yeah!
pi_52950919
En wanneer komt de volgende streamlock?
  woensdag 5 september 2007 @ 00:41:51 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_52950932
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%

[afbeelding]

Wat is er niet duidelijk aan de eerste regel??
Je hebt gelijk. Op TV zeggen ze dat er nooit bij volgens mij. Daarom schreef ik het.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_52950933
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ScofieldM het volgende:
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.
Mozart was haar naam.
pi_52950934
  woensdag 5 september 2007 @ 00:42:27 #131
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52950943
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
En wanneer komt de volgende streamlock?
Vannacht zal er vast nog wel eentje komen
pi_52950950
Achter wil Lieke toneelhaken.
Ze gaan zelfs zo ver dat ze Brian belonen omdat hij Lieke heeft geslagen.
Door de streamlocks zal er echter nooit meer eerlijkheid te zien zijn en wordt alles gemanipuleerd en gecensureerd door de redactie.

Jammer van een ooit zo mooi en open programma
  woensdag 5 september 2007 @ 00:43:38 #133
521 ruby
Hell yeah!
pi_52950963
Huub gaat bij de losers zitten.
pi_52950966
Huub: we nemen ons verlies, zeker als het zo agressief 5 tegen 2 is.

pi_52950975
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.
Hij stottert met typen.
pi_52950976
Huub is op oorlogspad zo ken ik hem weer.
pi_52950984
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:42 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Vannacht zal er vast nog wel eentje komen
pi_52950993
pi_52950997
Wat is Huub ontzettend lief voor Lieke de hele dag al.

* zucht

Maar goed, back to reality:

Lieke :"Ik had liever gehad dat nog meer mensen een sanctie hadden gekregen"
Huub "Ja, maar goed, there's a bigger picture, vergeet dat niet. There's allways a bigger picture. Het doet alleen eventjes Au"
Lieke "Ja, ik weet het"
(liefdevolle blije knuffels)
(Huub is euforisch en gaat de 5 pesten)

Wat kan iemand nog zo opvrolijken? Bezoek en telefoneren mag achter de schermen worden ontvangen? Het vooruit zicht de winnaar te worden van de Villa?
pi_52950998
Knap hoor van Huub ! (Benieuwd wat ze achter voor sprookjes tegen hem verteld hebben ....)
pi_52951002
quote:

[..]

Ik las: ik ben gewoon zat
pi_52951003
  woensdag 5 september 2007 @ 00:46:08 #143
521 ruby
Hell yeah!
pi_52951005
Pfff, kan Dennis z'n bek niet houden met z'n leleleleleleleee....?
  woensdag 5 september 2007 @ 00:46:47 #144
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52951017
quote:
even off topic
sterkte met deze zware last riri. Ik kan me voorstellen dat het verloop van DGK nu een heftig gevoel van onrechtvaardigheid en machteloosheid in je opwekt.

Ik denk dat velen van ons daar wel in zekere mate last van hebben. Bizar dat we toch blijven kijken ondanks de negatieve gevoelens die het oproept.

Maar ondanks dat het absurd is hoe dit spel gespeeld wordt (door de redactie) en het onrechtvaardig is etc. hebben Lieke en Huub uiteindelijk altijd de keus om weg te lopen en de eer aan zichzelf te houden. Ze worden weliswaar genaaid maar hebben nog altijd wel de vrijheid voor zichzelf te kiezen. Ik hoop persoonlijk dat ze dat ook doen en dat de stekker eruit gaat.
pi_52951021
pi_52951026
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
Knap hoor van Huub ! (Benieuwd wat ze achter voor sprookjes tegen hem verteld hebben ....)
Die is weer gek gemaakt en doet alles voor de show.Die jongen is zo naief.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 00:48:51 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52951042
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:46 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik las: ik ben gewoon zat
Nieteens!

† In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:49:03 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_52951048
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:

* zucht

Huub "Ja, maar goed, there's a bigger picture, vergeet dat niet. There's allways a bigger picture. Het doet alleen eventjes Au"
Lieke "Ja, ik weet het"

Wat kan iemand nog zo opvrolijken? Bezoek en telefoneren mag achter de schermen worden ontvangen? Het vooruit zicht de winnaar te worden van de Villa?
Ik zucht met je mee en niemand anders dan Huub mag dat hok winnen.
― Mark Twain
pi_52951059
Brr; ik heb wel eens leguanen aan een spit geregen.
Aman: hahaha
  woensdag 5 september 2007 @ 00:49:47 #150
521 ruby
Hell yeah!
pi_52951060
Dat afgrijselijke gegil van Amanda. Mogen haar stembanden per direct doorgeknipt worden? Dank u.
pi_52951062
Kijkers DGK opgelicht, dat lijkt me toch een mooie kop in de krant.
Van een klein stukje, dat dan weer wel.
pi_52951069
quote:

* zucht

Lieke "Ja, ik weet het"

Avonne smeer jij Nadia ook is een boete aan?
Deze is van vanmidag na het gesprek waar wij niet bij mochten zijn .
Lieke krijgt het niet terug wat Nadia achter zich houd.
pi_52951070
  woensdag 5 september 2007 @ 00:51:01 #154
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951074
the bigger picture waar Huub het over heeft is het verkopen van de show aan het buitenland.
verhalen als fysiek geweld kunnen ze daarbij niet gebruiken en zeker niet als mannen vrouwen hebben geslagen!

DGK hier in NL is een Pilot en zo wordt het ook door de bewoners gezien. ze krijgen stuk voor stuk riant betaald om daar te verblijven.
pi_52951077
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zucht met je mee en niemand anders dan Huub mag dt hok winnen.
Mwa, Lieke heeft het ook verdiend hoor. Als schadevergoeding. Misschien mag Huub dan wel met haar meegenieten. Het lijkt me echt verstandiger als Lieke de controle over al dat geld zou hebben
pi_52951083
Huub gaat op de rand van de bank zitten, zodat hij hoger zit dan de anderen en hij als het ware op de anderen neerkijkt.
pi_52951119
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
De enige echte bewoners van de kooi,alleen jammer dat rentokil niet mee wil werken aan het ongedierte wat ze in huis hebben.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:54:25 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_52951120
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nieteens!
Ik ga lekker mijn mand in met een hik door de goedbedoelde drankjes van FOK tijdens de database perikelen.
Trusten en tot morgen.
― Mark Twain
pi_52951122
quote:

[..]

En terecht. Ik heb hem vandaag een tijdje op VOL bezig gezien en ben van pure ellende toen maar weer vertrokken. Was wel even balen dat hij hier weer verscheen maar gelukkig is dat euvel ook weer verholpen.
Mozart was haar naam.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:54:31 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_52951123
Dennis vraagt voor de 100e keer wie Huub gaat uitnodigen van die 490 punten (die ie dus niet heeft). Wat een papegaai is die loser toch ook.
pi_52951125
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat op de rand van de bank zitten, zodat hij hoger zit dan de anderen en hij als het ware op de anderen neerkijkt.
Of nou op 't gras neerkijkt of op die 5. Zit weinig verschil tussen.
X
X
X
pi_52951128
Brian roept om Nadia

pi_52951132
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
Hij is gewoon slim, ik vind het vervelend om dat te moeten zeggen, maar het is simpelweg een feit.
pi_52951147
pi_52951149
dit was voor tv uitzending ?
pi_52951155
pi_52951164
quote:

[..]

Yvonne, ik hou van je... zomaar inene
pi_52951171
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij is gewoon slim, ik vind het vervelend om dat te moeten zeggen, maar het is simpelweg een feit.
Zo nu kan ik rustig gaan slapen.Die ene klojo is weg en jij zegt iets positiefs
pi_52951183
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, daarom zei ik het ook. Plus het feit dat hij al bij de anderen gaat zitten zegt al dat hij niet bang is.
pi_52951184
Ik ga Nadia en Lieke nu gezamenlijk een kaart sturen met Beter kleine tieten dan hang tieten.

Zou Nadia dat snappen?
pi_52951185
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef tipsch het volgende:

[..]

Mwa, Lieke heeft het ook verdiend hoor. Als schadevergoeding. Misschien mag Huub dan wel met haar meegenieten. Het lijkt me echt verstandiger als Lieke de controle over al dat geld zou hebben
waar woord.
Huub geeft een feestje dat een maand mag duren, maar is de volgende dag al in alcoholische coma.
De vierde dag dan een feestelijke begravenis, geld op.
pi_52951196
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:44 schreef neehe het volgende:

[..]

Hij stottert met typen.
Waar zou hij nu typen?
Mozart was haar naam.
pi_52951197
Eigenlijk zijn er 650 contactpunten van ze af genomen.
Brian & consorten: whooohoooo

Huub: wat een gesticht.
pi_52951201
Huub luisterd even,omdat ze met Lieke bezig zijn weer.
pi_52951207
pi_52951211
pi_52951213
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, daarom zei ik het ook. Plus het feit dat hij al bij de anderen gaat zitten zegt al dat hij niet bang is.
Huub refereerde ook aan de eerste popipoll "Of het nou een kampvuur is of een jacuzzi, ik ga er gewoon bij zitten"
pi_52951215
En ze bllijven maar door gaan.
Top redactie ,jullie hebben ze helemaal onder controle hoor.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:00:25 #179
521 ruby
Hell yeah!
pi_52951221
Dennis wil weet weten waar Jaap is. Hij wil eerst even kontjelikken voordat ie gaat slapen.
pi_52951225
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:50 schreef Dreamboy het volgende:

[..]
Helaas, als ik iemand daar zou kennen, had ik al aan de telefoon gehangen, maar helaas.
pi_52951228
quote:

* zucht

Lieke "Ja, ik weet het"

Ja ik ben ook wel heel benieuwd wat hier achter zit.
Mozart was haar naam.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:00:58 #182
38396 mazaru
pi_52951230
quote:

[..]

Mis ik weer terror in Fok ook
pi_52951233
Zo! Nadia is echt breed !
X
X
X
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 01:02:21 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52951245
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef Desii het volgende:

[..]

Yvonne, ik hou van je... zomaar inene

pi_52951246
Streamlock 1, 2, 3........
pi_52951252
bij mj niet
het water roept
pi_52951258
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:58 schreef blomst het volgende:
Ik ga Nadia en Lieke nu gezamenlijk een kaart sturen met Beter kleine tieten dan hang tieten.

Zou Nadia dat snappen?

Zeg Nadia dat ze zo'n mooie lichaamsbouw heeft en mooie tieten.
Dat het niet gek is dat Dennis op haar valt

pi_52951259
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:01 schreef Frasier het volgende:
Ben je jaloers?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 01:03:47 #189
137949 Disana
pi_52951268
quote:

Jij hebt het jurken passen gemist voor de filmpremiere? Er was maar één jurk, met een koordje achter, die ze met moeite aan kon. Dat vond ze helemaal niet leuk
  woensdag 5 september 2007 @ 01:03:52 #190
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951271
hij komt eraan
pi_52951274
quote:
Ik zat net naar de achterkant van Amanda te kijken...
dikke varkenspootjes heeft ze gekregen...
pi_52951276
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef RSie het volgende:
hij komt eraan
zit er dik in
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 01:04:25 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_52951278
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamlock 1, 2, 3........
Bij mij ook, maar daar kies ik nu voor.
― Mark Twain
pi_52951286
Dennix heeft zijn gulp al open.

[ Bericht 27% gewijzigd door Dreamboy op 05-09-2007 01:13:54 ]
pi_52951291
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Dennis wil weet weten waar Jaap is. Hij wil eerst even kontjelikken voordat ie gaat slapen.
Het was opscheppen, hoor.
Hij praat alleen over zich zelf, dat hij zo goed is.
pi_52951299
dennis: ik bn gebeld door iemand, we moeten slapen
het water roept
pi_52951304
Huub: Lieke, Lieke er is gebeld he
het water roept
  woensdag 5 september 2007 @ 01:06:36 #198
521 ruby
Hell yeah!
pi_52951307
"Oh schatje schatje, ik vind je zo lief. Heb je nog een beetje coke voor me?" Aldus Lieke over Amanda.
pi_52951309
pi_52951310
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hebt het jurken passen gemist voor de filmpremiere? Er was maar één jurk, met een koordje achter, die ze met moeite aan kon. Dat vond ze helemaal niet leuk
Ik weet nog wel een winkel voor haar. De Kwantum: afdeling gordijnen
X
X
X
pi_52951313
Jaap komt er al weer aan, samen met holmaat Dennis
het water roept
pi_52951315

Varkenspootjes....
pi_52951317
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Staat zijn gulp nou open?
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 01:07:25 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_52951321
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:05 schreef Varen het volgende:
dennis: ik bn gebeld door iemand, we moeten slapen
Lieke tegen Amanda: Ik hoef niet op mijn rug voor coke.
― Mark Twain
  woensdag 5 september 2007 @ 01:07:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52951322
quote:
[afbeelding]
staat zijn gulp open?
(mooie caps heb je DB erg duidelijk )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 5 september 2007 @ 01:07:31 #206
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52951323
Lieke pruttelt nog wat na maar Huub wijst haar terecht: "Lieke je weet wat er gezegd is, we moeten slapen"
pi_52951327
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef avonne het volgende:

[..]

Zeg Nadia dat ze zo'n mooie lichaamsbouw heeft en mooie tieten.
Dat het niet gek is dat Dennis op haar valt

Hij is al weg
pi_52951330
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:06 schreef Varen het volgende:
Huub: Lieke, Lieke er is gebeld he
Lieke had het over Amanda's coke-gebruik.

De hoeveelheid connecties met criminelen wordt wel steeds groter, hoor

nadia had Lieke's bodylotion.
pi_52951335
Huub wil er niet meer over praten, maar Lieke zegt "maar ik vind het niet eerlijk dat ik er voor wordt beboet"

Huub gaat vrolijk verder met zijn Feyenoord in de vijver verhaal.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:09:49 #210
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951341
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef avonne het volgende:

[..]

die rogier van d'r zat in de handel en is daar inmiddels voor opgepakt.
verbaasd me dan ook niks dat Amanda af en toe haar neus poederde!!!
pi_52951342
Jaap: Huub kan wel gewonnen hebben in de POPO, maar je uiteindelijke kracht is in het huis.
het water roept
pi_52951344
Die Lieke over die blusher.
pi_52951347
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef blomst het volgende:

[..]

Hij is al weg
wat voor plaatje?
Dan letten we op
pi_52951350
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]

Varkenspootjes....
2 paar
pi_52951357
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef kybe het volgende:

[..]

Staat zijn gulp nou open?
Ik zie er een vingertje uithangen.
Mozart was haar naam.
pi_52951359
quote:
[afbeelding]
Ja, ik zag het ook, ze'n gulp staat open.
pi_52951360
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef RSie het volgende:

[..]

die rogier van d'r zat in de handel en is daar inmiddels voor opgepakt.
verbaasd me dan ook niks dat Amanda af en toe haar neus poederde!!!
Net zoals haar moeder
  woensdag 5 september 2007 @ 01:11:09 #218
38396 mazaru
pi_52951361
Nadia heeft Liekes blouse gepakt, laat dat nou een blouse van de Hema zijn!
pi_52951362

welterusten
pi_52951364
Daarom vind ik Lieke zo cool, ze gebruikt gewoon HEMA producten. En nota bene Nadia (Dior) "leent"dit van haar
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_52951365
pi_52951366
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:07 schreef avonne het volgende:

[..]

Ach als die muts daadwerkelijk zo diep in het criminele circuit zit vinden we haar vanzelf wel een keer geliquideerd ergens op het Leidseplein
X
X
X
  woensdag 5 september 2007 @ 01:11:33 #223
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_52951367
kent iemand een hitman die dinnix wil sniperen voor centjes.
zo ja dan ga ik nu een paypal openen. wtf is die gozer een zuigert zeg.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_52951371
Wie zit er in een anti kraak woning dan?
pi_52951372
Nadia&Amanda doen nog een poging.

Naad heeft brede schouders

En jij gebruikt geen coke Amanda...vraagt Lieke
pi_52951374
Dennis is reuze blij met 8%...de volgende keer BOEM...weer maal 3.........

hij krijgt meer power en gaat uitbouwen met Jaap
  woensdag 5 september 2007 @ 01:12:02 #227
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951375
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Net zoals haar moeder
  woensdag 5 september 2007 @ 01:12:13 #228
38396 mazaru
pi_52951377
Misschien worden Lieke en Huub nu ook wat minder politiek correct, en bellen ze ook alles door.
pi_52951378
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub kan wel gewonnen hebben in de POPO, maar je uiteindelijke kracht is in het huis.
Jaap zwetst uit z´n vette nek...hij zou dolgraag op 1 komen te staan, evenals Dennis.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_52951381
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef avonne het volgende:

[..]

wat voor plaatje?
Dan letten we op
twee benen met flippers? erop.
pi_52951382
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ben je jaloers?
X
X
X
  woensdag 5 september 2007 @ 01:13:10 #232
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951390
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Lieke!

en die zit niet verkeerd kan ik je vertellen.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:13:14 #233
38396 mazaru
pi_52951392
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Lieke.
Ze heeft een knoert van een boswachterswoning, midden in het bos.
pi_52951397
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ach als die muts daadwerkelijk zo diep in het criminele circuit zit vinden we haar vanzelf wel een keer geliquideerd ergens op het Leidseplein
Ik zie een rol voor Steve Brown...
dan kan Natas dat nog net even meepikken in haar boek
pi_52951404
Over kraakpand van Lieke

Lieke "Misschien zit er nu wel een vriendje van Amanda in, een dealertje"
Huub "Nee, die hebben nu een hele lange vakantie"
Lieke "Daarom wilden ze ook Amanda bellen, maar die was er niet, dus belden ze haar zusje. Die heeft ondertussen ervaring met nare vriendjes"
pi_52951411
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Huub (en Lieke) hebben laten zien dat ze ook in het huis de kracht hebben. Ik blijf er bij, de rest had nooit de terror kunnen doorstaan die Huub en Lieke hebben moeten doorstaan in de villa. Zij zijn alleen sterk in groepsverband, stelletje zwakkelingen.
Mozart was haar naam.
pi_52951412
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Nadia heeft Liekes blouse gepakt, laat dat nou een blouse van de Hema zijn!
Gepakt? Of gevraagd of ze die mocht lenen?
pi_52951417
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:10 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ik zie er een vingertje uithangen.
dat is hem nou, Nadir,s liefdesstaafje
mahe
pi_52951421
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Over kraakpand van Lieke

Lieke "Misschien zit er nu wel een vriendje van Amanda in, een dealertje"
Huub "Nee, die hebben nu een hele lange vakantie"
Lieke "Daarom wilden ze ook Amanda bellen, maar die was er niet, dus belden ze haar zusje. Die heeft ondertussen ervaring met nare vriendjes"
Weten ze van Rogier eigenlijk? (Dat hij vastzit in Argentinïe voor smokkel) Zo ja, dan is dit een mooi beginnetje.
pi_52951425
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lieke.
Ze heeft een knoert van een boswachterswoning, midden in het bos.
Oei... das wel heel speciaal.

Ondertussen zegt Lieke dat ze vanaf nu gewoon keihard tegen Brian zegt "Je hebt me geslagen"
Huub adviseert om dat 1-op-1 te doen.

Huub "Het wordt gewoon TOP morgen"
  woensdag 5 september 2007 @ 01:16:27 #241
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52951431
Lieke zegt teen Huub dat ze Brian één op één wil confronteren met dat hij haar geslagen heeft. Ze laat het er niet bij zitten.
pi_52951442
Lieke wil morgen Amanda wakker maken en de hele dag achter haar aan lopen
"amanda, je hebt gelijk " "amanda, ik ben je vriendinnetje"

Huub "niet aanraken"
Lieke "blijf ik wel staan"
pi_52951443
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Steve Brown is niet zo'n held, die durf alleen maar te schoppen.
X
X
X
  woensdag 5 september 2007 @ 01:18:08 #244
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52951444
H&L hebben het over de mogelijke exit van Amanda vandaag. Brian was er ziek van volgens Huub en Nadia was volgens Lieke al aan het huilen.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:18:12 #245
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951445
het duurt niet lang meer tot de volgende SL.

ze vertellen nu wel dingen die eigenlijk niet voor streamers bedoeld zijn!!
pi_52951450
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke zegt teen Huub dat ze Brian één op één wil confronteren met dat hij haar geslagen heeft. Ze laat het er niet bij zitten.
Dat maakt het dat Brian hiervoor is beloond des te treuriger..
pi_52951452
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:

[..]

woensdag 5 september 2007 @ 01:18:43 #248
38396 mazaru
pi_52951454
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

Gepakt? Of gevraagd of ze die mocht lenen?
Nee gewoon gepakt, gestolen dus, persoonlijk eigendom dus, voor de zoveelste keer vandaag
Maar gelukkig doet ze het bij Lieke, anders zou het wel eens bestraft kunnen worden
pi_52951460
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Toch niet deze Steve Brown: http://64.233.183.104/search?q=cache:WyaScEa88CkJ:www.geenstijl.nl/mt/archieven/923911.html+steve+brown&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl
het water roept
pi_52951468

[ Bericht 20% gewijzigd door Dreamboy op 05-09-2007 01:27:04 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 01:20:16 #251
521 ruby
Hell yeah!
pi_52951470
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:18 schreef RSie het volgende:
het duurt niet lang meer tot de volgende SL.

ze vertellen nu wel dingen die eigenlijk niet voor streamers bedoeld zijn!!
Misschien dat de kneus achter de knoppen in slaap gevallen is.
pi_52951473
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef tipsch het volgende:

[..]

Weten ze van Rogier eigenlijk? (Dat hij vastzit in Argentinïe voor smokkel) Zo ja, dan is dit een mooi beginnetje.
Ja, zo weten wij het toch ook? Van de streams.
pi_52951477
Bijgelezen. Wat een ontzettende kutstreek van de redaktie.
Ik hoorde vanavond van een Engelse collega dat de Engelse BB alle tapes in moest leveren bij een of ander tv orgaan die naar aanleiding van klachten van kijkers beoordeelt of de klachten gegrond zijn. Heeft Nederland ook niet zoiets? Wishful thinking?
  woensdag 5 september 2007 @ 01:21:25 #254
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52951481
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Dat maakt het dat Brian hiervoor is beloond des te treuriger..
Daarom is ze ook zo boos
pi_52951485
Jaap tegen Nix: morgen weer?
Nix: ja da is goed man

Ja dat is mooi man.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:21:56 #256
38396 mazaru
pi_52951488
Kijk, weer zo'n opvallend verschil. Het gesprek tussen Huub en Lieke was goed te volgen.
En brian en amanda liggen weer met goedkeuring van de redactie met elkaar onverstaanbaar te fluisteren
pi_52951493
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef ruby het volgende:

[..]

Is ook wel heul vermoeiend, 2513x per dag die streamlock knop indrukken
  woensdag 5 september 2007 @ 01:23:21 #258
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951500
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef ruby het volgende:

[..]

ik denk het ook want er komt zo af en toe info doorheen waarvan ik 100% zeker weet dat het niet nar buiten mocht komen. dingen over buiten de kooi die eerder met alle macht verborgen werden maar waarvan alle bewoners wel op de hoogte zijn maar de streamers niet!
pi_52951502
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:21 schreef m1sse het volgende:
Bijgelezen. Wat een ontzettende kutstreek van de redaktie.
Ik hoorde vanavond van een Engelse collega dat de Engelse BB alle tapes in moest leveren bij een of ander tv orgaan die naar aanleiding van klachten van kijkers beoordeelt of de klachten gegrond zijn. Heeft Nederland ook niet zoiets? Wishful thinking?
consumentenrecht omdat je smst voor contactpunten voor je favoriet.
Zou ws. de enige optie zijn.

Maar ik als niet-betalende-screamer ben al weer gerustgesteld omdat Lieke en Huub heel erg vrolijk zijn.
De kijker wordt genaaid, maar het onrecht in het huis is blijkbaar al gecompenseerd op een voor ons onbekende wijze.
pi_52951504
Wat is de reden dat de bewoners nu al moeten gaan slapen van de redactie?
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_52951514
pi_52951516
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:22 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Is ook wel heul vermoeiend, 2513x per dag die streamlock knop indrukken
Hij slaapt niet
Hij is het water van het zwembad aan het verversen voor de volgende streamlock
  woensdag 5 september 2007 @ 01:25:26 #263
38396 mazaru
pi_52951517
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:23 schreef avonne het volgende:

[..]

consumentenrecht omdat je smst voor contactpunten voor je favoriet.
Zou ws. de enige optie zijn.

Maar ik als niet-betalende-screamer ben al weer gerustgesteld omdat Lieke en Huub heel erg vrolijk zijn.
De kijker wordt genaaid, maar het onrecht in het huis is blijkbaar al gecompenseerd op een voor ons onbekende wijze.
Het was al bekend dat de miljonairs soms achter familieleden zien.
Wilgo is daar menig keertje geweest voor Natasja.
Dus ik denk dat H en L wel stiekem bezoek is toegezegd
  woensdag 5 september 2007 @ 01:26:46 #264
38396 mazaru
pi_52951528
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:23 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat is de reden dat de bewoners nu al moeten gaan slapen van de redactie?
De streamlockknop raakt versleten
  woensdag 5 september 2007 @ 01:26:48 #265
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951529
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

en meer wil ik hier niet over kwijt
pi_52951538
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Dat zou betekenen dat Huub en Lieke alleen voor het oog van de buitenwereld en de medebewoners benadeeld worden. Dan lijkt het verhaal van expres een underdog creeeren zodat die de publiekslieveling wordt toch weer te kloppen. Anders kan ik geen reden verzinnen waarom ze zoiets doen.
pi_52951541
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef RSie het volgende:

[..]

pi_52951545
quote:

[..]

vandaag?
pi_52951549
quote:

Is de familie van Lieke inmiddels niet gek van woede?
  woensdag 5 september 2007 @ 01:29:09 #270
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951554
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:27 schreef m1sse het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat Huub en Lieke alleen voor het oog van de buitenwereld en de medebewoners benadeeld worden. Dan lijkt het verhaal van expres een underdog creeeren zodat die de publiekslieveling wordt toch weer te kloppen. Anders kan ik geen reden verzinnen waarom ze zoiets doen.
zoals Nicolaas mij ooit eens face2face heeft verteld,.... Vergeet niet dat het 1 grote pilot is.
pi_52951557
quote:

[..]

X
X
X
pi_52951558
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef avonne het volgende:

[..]

Ja, zo weten wij het toch ook? Van de streams.
Dat is in een telefoongesprek in de private van Amanda met haar pornovriendje naar voren gekomen. Ik weet niet meer of het echt in de groep is gegooid
pi_52951566
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

De streamlockknop raakt versleten
pi_52951574
quote:

[..]

Wens haar sterkte
  woensdag 5 september 2007 @ 01:30:28 #275
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52951576
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:28 schreef avonne het volgende:

[..]

vandaag?

nee,.. over vandaag weet ik niets.

eerste deel van het verhaaltje daarentegen
  woensdag 5 september 2007 @ 01:30:58 #276
38396 mazaru
pi_52951583
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:29 schreef RSie het volgende:

[..]

zoals Nicolaas mij ooit eens face2face heeft verteld,.... Vergeet niet dat het 1 grote pilot is.
Jammer dat het bij de verkeerde zender zit, dit had bij Veronica moeten zitten
pi_52951586
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:29 schreef RSie het volgende:
dus ze doen maar wat en zien wel wat ervan komt?
pi_52951589
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:27 schreef m1sse het volgende:

[..]

Nou, ik kan nog wel wat verzinnen over de vermeende connecties tussen John de Mol, zijn zoon, Steve Brown, Natasia, Milton Felter, Flens Pannekoek, Amanda, Rogier, PC Hooftstraat, Nadia, stewardes naar de Antillen, Brian,

en dat het toch eigenlijk wel sneu is dat Huppeltje en Likke dan kansloos zijn als muisjes voor de grote katten, en dat ze daarom nog een brokje kaas krijgen en nog wat extra levensduur.

Maar dat doe ik natuurlijk echt niet
pi_52951598
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:30 schreef RSie het volgende:

[..]

nee,.. over vandaag weet ik niets.

eerste deel van het verhaaltje daarentegen
Vertel,vertel..
pi_52951606
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
Nou, ik kan nog wel wat verzinnen over de vermeende connecties tussen John de Mol, zijn zoon, Steve Brown, Natasia, Milton Felter, Flens Pannekoek, Amanda, Rogier, PC Hooftstraat, Nadia, stewardes naar de Antillen, Brian,

en dat het toch eigenlijk wel sneu is dat Huppeltje en Likke dan kansloos zijn als muisjes voor de grote katten, en dat ze daarom nog een brokje kaas krijgen en nog wat extra levensduur.

*shiver*
  woensdag 5 september 2007 @ 01:33:27 #281
38396 mazaru
pi_52951615
quote:

[..]

Ik hoop dat ze te horen krijgen hoe verontwaardigd hier op gereageerd is?
pi_52951616
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:28 schreef m1sse het volgende:

[..]

Is de familie van Lieke inmiddels niet gek van woede?
Als ouder van Lieke had ik zaterdag nacht al dat kantoor daar binnen gestormd, dus die zal heus niet stil hebben gezeten.

Lieke heeft toch ergens die pit van geërfd?
pi_52951650
Lekker ranzig; Bwiann probeert klaar te komen terwijl de rest tandenpoetst, plast en de make-up verwijderd.

Het lukt nog steeds niet om klaar te komen, terwijl de anderen staan te douchen.
pi_52951667
Nou, Huub en Lieke moeten duidelijk de zender goed doen, maar we horen niks meer.

Amanda en Brian doen een konijnen-overwinnings-dansje

Nadia ligt eenzaam in zijn bed, terwijl Dennis nog even zijn poepgaatje wast.
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 01:40:24 #285
137949 Disana
pi_52951683
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:

Nou, Huub en Lieke moeten duidelijk de zender goed doen, maar we horen niks meer.

Amanda en Brian doen een konijnen-overwinnings-dansje

Nadia ligt eenzaam in zijn bed, want Dennis is nog met zijn grote vriend aan het napraten.
De omgevingsgeluiden klinken veel harder inderdaad.
pi_52951743
het lukt hem denk ik wel, of Amanda heeft er genoeg van.

Maar Brian heeft er wel zin in of het lukt hem niet

De anderen tellen af:

Hij probeert weer te konijnen en het is af tellen of het hem lukt.
pi_52951771
Groot geschut van Brian

woensdag 5 september 2007 @ 02:16:59 #288
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52951938
Wat een kutavond, hoop dat Lieke en Huub er morgen zelf uitstappen,
fuck de FEBO, stelletje laffe klootzakken ....
.
pi_52951940
Nou dat was me weer een dagje streamen, geweldig. Tot straks allemaal en slapie slapie..... Iedereen lijkt daar ook in diepe rust.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  woensdag 5 september 2007 @ 02:19:35 #290
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52951952
quote:
Op woensdag 5 september 2007 02:17 schreef Yollie het volgende:
Nou dat was me weer een dagje streamen, geweldig. Tot straks allemaal en slapie slapie..... Iedereen lijkt daar ook in diepe rust.
Ja, weltrusten. Ook geen streams meer toch ??
.
pi_52951958
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:31 schreef avonne het volgende:

[..]

steve brown?
hoezo hij in de connectie?
pi_52951976
quote:
Op woensdag 5 september 2007 02:20 schreef gomi het volgende:

[..]

steve brown?
Hij is ineens spontaan bevriend met Natasia, en heeft ooit gedreigd Johnny de Mol te ontvoeren.
pi_52951999
quote:
Op woensdag 5 september 2007 02:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij is ineens spontaan bevriend met Natasia, en heeft ooit gedreigd Johnny de Mol te ontvoeren.
ah k, wist niet dat hij bevried was met natasia
  woensdag 5 september 2007 @ 02:32:53 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_52952011
quote:
Op woensdag 5 september 2007 02:20 schreef gomi het volgende:

[..]

steve brown?
avonne draait ook door.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52952288
goedemorgen
Het is nog rustig in de kooi.
  woensdag 5 september 2007 @ 07:04:12 #296
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52952296
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:02 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Het is nog rustig in de kooi.
Goedemorgen

Idd, erg rustig nog @ the moment
pi_52952338
Vandaag is het betaaldag voor de streams en ik doe dat ff niet. Wat ik te zien krijg bevalt me niet of er zijn streamlocks...ik denk dat ik ff een paar dagen afwacht...ik lees hier wel hoe het Huub en Lieke vergaat..

Stom klote programma...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_52952369
goedenmorgen...effe bijgelezen en het is net wat natasia zei bij jenssen ..HET IS 24 UUR per dag t.v maken en niks anders !
wij lopen ons op te fokke en als er een streamlock is staan ze elkaar mischien wel te knuffelen en als de lock eraf gaat is het weer van eennnnn actie......
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
  woensdag 5 september 2007 @ 07:48:26 #299
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_52952486
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:24 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
goedenmorgen...effe bijgelezen en het is net wat natasia zei bij jenssen ..HET IS 24 UUR per dag t.v maken en niks anders !
wij lopen ons op te fokke en als er een streamlock is staan ze elkaar mischien wel te knuffelen en als de lock eraf gaat is het weer van eennnnn actie......
Ik kreeg niet echt de indruk dat Brian en Lieke of Huub en Amanda aan het knuffelen waren de afgelopen dagen tijdens de streamlock.

@ riri; heel moedig dat je het van je af hebt geschreven, en niet vergeten, ook JIJ was een kind en ook JIJ was slachtoffer!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_52952579
ik heb al een nieuwe COS neergezet....
pi_52952581
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')