Ik ga naar mijn nest Mokum, mag er om half vijf weer uit van mijn baas.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Qua schrijfstijl kan ik mij bij sommigen wel een stem voorstellen....
en die zijn niet fraai![]()
Yep.. De bewoners weten niet welke schade ze gaan ondervinden....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Hoe werkt dat bij stotteren ook al weer? Als hij er maar niet voor naar dat Anita-mokkel toe moet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Huub gaat stotteren................ga niet goed ...fijn Redactie.......heel goed werk weer!
punten afnemen had wmb een goede straf geweest, maar dan ook voor iedereen en niet weggeven aan een anderquote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
Ik ben het helemaal met Huub eens dat die boetes een waardeloos systeem zijn.
Toch vind ik dat de PP hier niet voor gebruikt had moeten worden.
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus datquote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
rot jij eens op naar je troep! wij kijken naar mensen.
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat de febo de streamers zit de treiteren.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Precious....
Precies.![]()
En weer een lock na: Huub: "Gebruik je agressiviteit als kracht"
![]()
Thanks slaap lekkerquote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn nest Mokum, mag er om half vijf weer uit van mijn baas.![]()
![]()
![]()
De rest ook een plezierige nacht toe gewenst.
(Jij ook ScofieldM)![]()
Waar staat nou vast dat de popo cp's van de drie zijn weggegeven aan een ander. Dat wordt steeds weer geschreven maar ik heb het op de streams niet gehoord.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
punten afnemen had wmb een goede straf geweest, maar dan ook voor iedereen en niet weggeven aan een ander
Jezelf vernederd voelen als een man je ziet plassen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Als Brian echt beloond is met punten is het schandalig.Gisteravond vernederde hij Lieke nog zo erg om de wc binnen te stormen,waar Lieke net zat te plassen.Dat is dus blijkbaar normaal .Nou heb liever een duw dan dat er twee mannen komen kijken als ik plas.Zou me knap vernederend voelen.
Ik ben je gewoon zat, doei.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus dat![]()
![]()
Doe maar tot de oksels, nog beter!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ruby het volgende:
Mag die psychopaat die achter de knoppen zit, z'n vingers er afgehakt worden? Dank u.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Als dat inderdaad waar is dan mag lellebel amanda wel oppassen als ze uit de kooi zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef blomst het volgende:
Lieke nog eens over dat Brian haar sloeg.
Alleen Huub, Lieke en Amanda. Brian was de grote held.. geniet er maar van.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus wat ze hadden aan CP's moest ook ingeleverd worden
nee dat zei je in je reactiequote:Op woensdag 5 september 2007 00:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet je helemaal niet dat denk je te weten![]()
kijk dit soort actie`s zet zoden aan de dijk!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je deed er nog lang over...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al eerder gevraagd. Maar ik heb daarover ook niets gehoord....quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat nou vast dat de popo cp's van de drie zijn weggegeven aan een ander. Dat wordt steeds weer geschreven maar ik heb het op de streams niet gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |