Ja, jammer he ? hi hi hi hiquote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vol wilde hem ook al niet meer, jammer dan
![]()
Je hebt gelijk. Op TV zeggen ze dat er nooit bij volgens mij. Daarom schreef ik het.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%
[afbeelding]
Wat is er niet duidelijk aan de eerste regel??![]()
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ScofieldM het volgende:
Moet je die huub horen het..het...het....het....het....het....het
Vannacht zal er vast nog wel eentje komenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
En wanneer komt de volgende streamlock?
Hij stottert met typen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vannacht zal er vast nog wel eentje komen
Ik las: ik ben gewoon zatquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
sterkte met deze zware last riri. Ik kan me voorstellen dat het verloop van DGK nu een heftig gevoel van onrechtvaardigheid en machteloosheid in je opwekt.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Die is weer gek gemaakt en doet alles voor de show.Die jongen is zo naief.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
Knap hoor van Huub ! (Benieuwd wat ze achter voor sprookjes tegen hem verteld hebben ....)
Nieteens!quote:
Ik zucht met je mee en niemand anders dan Huub mag dat hok winnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:
Wat is Huub ontzettend lief voor Lieke de hele dag al.
* zucht
Maar goed, back to reality:
Lieke :"Ik had liever gehad dat nog meer mensen een sanctie hadden gekregen"
Huub "Ja, maar goed, there's a bigger picture, vergeet dat niet. There's allways a bigger picture. Het doet alleen eventjes Au"
Lieke "Ja, ik weet het"
(liefdevolle blije knuffels)
(Huub is euforisch en gaat de 5 pesten)
Wat kan iemand nog zo opvrolijken? Bezoek en telefoneren mag achter de schermen worden ontvangen? Het vooruit zicht de winnaar te worden van de Villa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |