Ik ga er zelfs raar van typenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... ik zit hier echt hardop te lachen![]()
Wereldactiequote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben je gewoon zat, doei.
Er staat vast wel iets in de policy day deze ban rechtvaardigt
Echt zielig ben jij.Hier wegblijven en grote bek over ons hebben.En dan op vol er uit worden getrapt en hier de boel verzieken.Ben nog nooit persoonlijk geworden op dit forum in al die tijd,maar jij hebt het voor elkaar.Je komt echt alleen maar rellen .quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
waarom zou ik, het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn voor die kabouter en dat poetsvrouwtje, de wereld bestaat niet alleen maar uit huubgroupies en het is een vrij land...dus dat![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze roepen alleen maar op om op je favoriete bewoner te stemmen. Niet om te zorgen dat je favoriete bewoner veel cp krijgt.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:[..]
je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
rustig maar,tis al over!! de redactie van fok heeft ingegrepen!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt zielig ben jij.Hier wegblijven en grote bek over ons hebben.En dan op vol er uit worden getrapt en hier de boel verzieken.Ben nog nooit persoonlijk geworden op dit forum in al die tijd,maar jij hebt het voor elkaar.Je komt echt alleen maar rellen .![]()
oei oei oei, daadkrachtigquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja is dat zo raar.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezelf vernederd voelen als een man je ziet plassen?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
op naar now life voor hem dan maar??quote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vol wilde hem ook al niet meer, jammer dan
![]()
Love. I'm sure.....quote:
Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze roepen alleen maar op om op je favoriete bewoner te stemmen. Niet om te zorgen dat je favoriete bewoner veel cp krijgt.
Jeetje Riri wat een triest verhaal.Dat jij dat nu zo hier kan schrijven zegt al heel wat.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Wat vreselijk riri.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Vroeger had ik en zusje die door mijn moeder bijna elke dag geestelijk mishandeld werd...de gekste dingen deed ze tegen haar...tijdens eten bijvoorbeeld moest ze naast mijn moeder staan terwijl de anderen allemaal konden zitten en dan werden haar allerlei vragen gesteld waarop ze moest antwoorden en niemand van ons mocht dat haar dan voorzeggen of helpen...ook werd ze regelmatig zonder dat daar een aanleiding voor was tijdens het eten naar naar buiten de kou in gestuurd en moest daar dan soms uren blijven zitten...'s nachts werd ze uit het bed gehaald waarin we samen sliepen en dan werd ze op de gang gezet waar ze urenlang moest blijven staan
Dat waren een paar voorbeelden van een hele rits voorvallen die er plaatsvonden bij ons thuis.
Ons werd verboden er ook maar met iemand over te spreken of haar te helpen en zoals het nu is heb ik daar mijn hele leven last van ondervonden...het heeft heel veel met mij gedaan dat ik haar niet kon beschermen,ik heb geholpen waar ik kon maar dat moest altijd stiekum want mijn moeder negeerde je compleet als je iets deed wat haar niet zinde.
Ik was een kind en kon niet anders,ik was van haar afhankelijk.
Mijn zusje leeft nu niet meer want ze is gestorven doordat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Ik heb er tot op de dag van vandaag altijd ontzettend veel moeite mee gehad dat deze zaken zich hebben afgespeeld.
Ik kan er,zoals ik al heel erg vaak gemerkt heb aan mijzelf,niet tegen dat iemand gepest wordt op welke manier dan ook...ik wordt dan ontzettend kwaad en spring voor zo iemand in de bres.
Juist omdat ik het,toen ik jong was niet mocht, uitte zich dat pas toen ik uit huis was heel heftig.
Daarom is het denk ik dat dit mij ook zo veel doet,dit wat ik hier in die Kooi zie doet mij daar heel erg aan herinneren....het doet mij zelfs zoveel dat ik er gewoon lichamelijk zelfs last van krijg.
Kan je nagaan wat een programma in je losmaakt....maar één ding is voor mij duidelijk,ik snap niet dat de redactie deze psychische mishandeling zolang toestaat.
Ze moesten eens weten hoe dat mensen kapot kan maken.
Ja las het net.Had het net gemist.Jammer nou ben ik de eerste keer de fout ingegaan,had ik me kunnen besparenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
rustig maar,tis al over!! de redactie van fok heeft ingegrepen!![]()
![]()
Leuke dit!quote:
Daarnaast is duidelijk dat Amanda meer heeft moeten inleveren dan die ze nu gekregen had bij deze verdelingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al eerder gevraagd. Maar ik heb daarover ook niets gehoord....
Voor Jaap uitgesproken was daarover kwam de streamlock.
Ja, jammer he ? hi hi hi hiquote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vol wilde hem ook al niet meer, jammer dan
![]()
Je hebt gelijk. Op TV zeggen ze dat er nooit bij volgens mij. Daarom schreef ik het.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kopieer ik m'n screenprint dan even uit dit topic: Help eenzame Lieke aan 30%
[afbeelding]
Wat is er niet duidelijk aan de eerste regel??![]()
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef ScofieldM het volgende:
Moet je die huub horen het..het...het....het....het....het....het
Vannacht zal er vast nog wel eentje komenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
En wanneer komt de volgende streamlock?
Hij stottert met typen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
het..het...het....wat. Wees eens duidelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vannacht zal er vast nog wel eentje komen
Ik las: ik ben gewoon zatquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
sterkte met deze zware last riri. Ik kan me voorstellen dat het verloop van DGK nu een heftig gevoel van onrechtvaardigheid en machteloosheid in je opwekt.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef riri het volgende:
even off topic
Die is weer gek gemaakt en doet alles voor de show.Die jongen is zo naief.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
Knap hoor van Huub ! (Benieuwd wat ze achter voor sprookjes tegen hem verteld hebben ....)
Nieteens!quote:
Ik zucht met je mee en niemand anders dan Huub mag dat hok winnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef avonne het volgende:
Wat is Huub ontzettend lief voor Lieke de hele dag al.
* zucht
Maar goed, back to reality:
Lieke :"Ik had liever gehad dat nog meer mensen een sanctie hadden gekregen"
Huub "Ja, maar goed, there's a bigger picture, vergeet dat niet. There's allways a bigger picture. Het doet alleen eventjes Au"
Lieke "Ja, ik weet het"
(liefdevolle blije knuffels)
(Huub is euforisch en gaat de 5 pesten)
Wat kan iemand nog zo opvrolijken? Bezoek en telefoneren mag achter de schermen worden ontvangen? Het vooruit zicht de winnaar te worden van de Villa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |